abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99484596
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:40:00 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484712
Het is niet uitgesloten nee, maar op die manier kan je jezelf ook kampioen lullen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484840
Blijven janken over spelers die maar moeten komen, terwijl je weet dat er geen rooie rotcent aan geld beschikbaar is, dat is dan inderdaad een stuk constructiever. Of niet Caland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99484965
Zullen we voor de gein eens kijken wat er gebeurt als alle supporters positief gaan denken? Als iedereen meehelpt zorgen we gewoon voor karma en een onoverwinnelijk aura. Flikker Jomanda erbij en het kan niet meer misgaan.

We worden kampioen dit jaar mensen!!!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:46:33 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484984
Oh, ik zal de spelers nooit gaan uitfluiten ofzo. Puur omdat ik weet dat ze niet beter kunnen.
Verder heb ik ook niet de illusie dat ze meelezen, dus tot een constructieve bijdrage zal je iemand hier nooit kunnen betrappen.

Ik jank trouwens ook nergens over spelers die moeten komen. Ik jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484990
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:47:34 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
:')
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:48:09 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485060
quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485123
quote:
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_99485131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Gullit ook.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:50:11 #11
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
k jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
pi_99485181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gullit ook.
Zekers.
Jammer dat ze er als trainer niet zoveel van bakken.
Hoe was Mario eigenlijk als spelert? :P
Groetjes, Ezio.
pi_99485187
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
pi_99485209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
En het gaat niet om zijn Ajax verleden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:51:40 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
Dan nog niet.
pi_99485247
Waarom neemt niemand mijn suggestie om de Japanse bondscoach van vorig WK te vragen als trainer serieus? ;(
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:52:57 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan nog niet.
De rest heeft of een baan of is sowieso onbetaalbaar. Al zal Koeman het ook niet doen voor een zakje dropveters.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:54:14 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485297
Sowieso, het kunstje van Koeman is altijd om in te stappen ná een toptrainer die de weg heeft geplaveid voor hem, dan een succes te behalen en vervolgens ontslagen te worden.

Nou, dat eerste gaat hem al niet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485349
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
Simpel: De trainer. Eentje die in staat is dingen aan te leren en simpele kuttaken zoals doordekken of meelopen en strijdlust weet over te brengen op spelers.
En of we dit seizoen dan 11e of 5e worden maakt mij echt geen kut uit. Als het spel maar weer om aan te gluren is. Dan weet je namelijk dat de resultaten vanzelf komen.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:56:16 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485384
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
pi_99485411
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
pi_99485466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
We halen voor de trainerspositie een Engelse beul uit Cardiff en dan laten we Van Hanegem als soort van slachtofferhup fungeren.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:59:18 #24
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:00:23 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
Doe je het weer.

Nouja, laat ik dan ook maar eens met een simpele beredenering komen dan.
Eindklassering de laatste 5 jaar: 9,6,8,4,10

Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.

Maar aan de andere kant is er ook wel weer weinig nodig om hoger te eindigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485588
Willem is denk ik niet meer geschikt als eindverantwoordelijke maar wel erg goed voor erbij.
pi_99485634
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Doe je het weer.

Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.

Maar waarom zou je niet naar de rest mogen kijken ? Dat is toch logisch om tot een redelijke schatting te komen ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:03:29 #28
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485710
quote:

[..]

Doe je het weer.

Nu doe je het weer.

Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
pi_99485733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
Bij Utrecht ging het toch al niet meer. Hij gelooft niet in conditietraining, videoanalyse etc. Hij communiceert niet, gedraagd zich heel raar langs de lijn, vind alles flauwekul en onzin. Zet spelers ernaast omdat hij ze niet mag ipv om voetbalkwaliteiten. Het is een hele rare man geworden. Als assistent kan het misschien nog net.
pi_99485802
Koeman ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99485832
quote:

[..]

Doe je het weer.

Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Groetjes, Ezio.
pi_99485840
Hij heeft toch zelf al meerdere malen aangeven dat hij maar een kleine rol zou willen ?
Gewoon mee het veld op en vooral veel praten met zo'n jongens. Die man is echt wel sterk in het vertrouwen geven en het spelers bewust maken van hun kwaliteiten.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:07:27 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nu doe je het weer.

Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.

De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:08:20 #34
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_99485901
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:09:59 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Neuh, eerder tussen 9 en 15 met dit materiaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.

De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:12 #37
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_99486017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
Er moeten toch echt elf het veld op?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:21 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+

met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+
Bij Ado zijn Bulykin en Kubik weg die waren toch wel heel erg belangrijk.
Bij Roda sowieso Janssen en Hadouir.
pi_99486116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+

met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:13:51 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486121
Maar waar het mij vooral om gaat is dat als supporters nu al gaan schreeuwen dat we sowieso play-offs moeten halen ze nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. Lijkt me sowieso niet fair naar de spelers toe om dat te gaan eisen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486147
Het hangt ervan af hoe Fernandez rendeert en of Cisse heel blijft anders is er met dit gebrek aan doelpunten, creativiteit, ervaring en mét een onzekere keeper op doel niet veel wat ons onderscheid van een De Graafschap.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:14:47 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Bij Roda weg :

quote:
Adnan Secerovic
Anouar Hadouir
Boldizsár Bodor
Collin Van Eijk
Davy de Fauw
Eric Addo
Morten Skoubo
Pa-Modou Kah
Rihairo Meulens
Stein Huysegems
Vincent Lachambre
Willem Janssen
Zitten wel wat sterkhouders tussen, ik wil nog wel eens zien hoe ze dat allemaal gaan opvangen.
pi_99486265
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ado ook niet, Bulykin en Kubik zijn weg en Verhoek dreigt weg te gaan.
Nu hebben ze inderdaad wel de financiële ruimte bij Utrecht om zich te gaan versterken. Vraag is maar helemaal of dit goed uitpakt.
Heerenveen heeft een prima selectie maar bakt er ook niks van. Ik geloof nog steeds dat in potentie wij voor die playoffs moeten kunnen gaan.

Dan zal er alleen wel een mentaliteitsomslag moeten plaatsvinden en een trainer met een duidelijke visie moeten komen.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:20:07 #46
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Groningen ben ik misschien nog wel met je eens vind ik die ook niet véél beter dan ons. Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor. Heerenveen heeft een leuk spelertje met assaidi en heel misschien Dost als die uberhaupt weer in vorm komt maar hebben verder gewoon een matig team en een waardeloze trainer. Ado is vorig jaar enorm boven zich zelf uitgestegen en is hun beste man, namelijk de trainer, kwijtgeraakt. Roda heeft een redelijk team niet meer dan dat.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:20:24 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486342
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:21:39 #48
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
Dat is het dus wel mits je een goede trainer voor de groep hebt staan, die er vorig jaar dus niet stond
pi_99486401
Precies wat Willem vorig jaar zei en wat ook mijn grootste punt van kritiek op Been was. Dat irritante Calimero-gedrag.
Zij zijn oud en wijs en wij zijn kinderen die doorlopend fouten mogen maken. Pleur op joh.
Groetjes, Ezio.
pi_99486407
Als bij Nec zo'n Schone nog vertrekt is daar ook echt niks meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')