quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Gullit ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
k jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
Zekers.quote:
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
Dan nog niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
De rest heeft of een baan of is sowieso onbetaalbaar. Al zal Koeman het ook niet doen voor een zakje dropveters.quote:
Simpel: De trainer. Eentje die in staat is dingen aan te leren en simpele kuttaken zoals doordekken of meelopen en strijdlust weet over te brengen op spelers.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
We halen voor de trainerspositie een Engelse beul uit Cardiff en dan laten we Van Hanegem als soort van slachtofferhup fungeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
Doe je het weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.
Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
Maar waarom zou je niet naar de rest mogen kijken ? Dat is toch logisch om tot een redelijke schatting te komen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Nouja, laat ik dan ook maar eens met een simpele beredenering komen dan.
Eindklassering de laatste 5 jaar: 9,6,8,4,10
Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.
Maar aan de andere kant is er ook wel weer weinig nodig om hoger te eindigen.
Nu doe je het weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.
Bij Utrecht ging het toch al niet meer. Hij gelooft niet in conditietraining, videoanalyse etc. Hij communiceert niet, gedraagd zich heel raar langs de lijn, vind alles flauwekul en onzin. Zet spelers ernaast omdat hij ze niet mag ipv om voetbalkwaliteiten. Het is een hele rare man geworden. Als assistent kan het misschien nog net.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
Neuh, eerder tussen 9 en 15 met dit materiaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.
De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Er moeten toch echt elf het veld op?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Bij Ado zijn Bulykin en Kubik weg die waren toch wel heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed
Dat was het punt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed
met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Bij Roda weg :quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Zitten wel wat sterkhouders tussen, ik wil nog wel eens zien hoe ze dat allemaal gaan opvangen.quote:Adnan Secerovic
Anouar Hadouir
Boldizsár Bodor
Collin Van Eijk
Davy de Fauw
Eric Addo
Morten Skoubo
Pa-Modou Kah
Rihairo Meulens
Stein Huysegems
Vincent Lachambre
Willem Janssen
Ado ook niet, Bulykin en Kubik zijn weg en Verhoek dreigt weg te gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Groningen ben ik misschien nog wel met je eens vind ik die ook niet véél beter dan ons. Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor. Heerenveen heeft een leuk spelertje met assaidi en heel misschien Dost als die uberhaupt weer in vorm komt maar hebben verder gewoon een matig team en een waardeloze trainer. Ado is vorig jaar enorm boven zich zelf uitgestegen en is hun beste man, namelijk de trainer, kwijtgeraakt. Roda heeft een redelijk team niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.
De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Dat is het dus wel mits je een goede trainer voor de groep hebt staan, die er vorig jaar dus niet stondquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |