Hoelang wil men daar nog aan vasthouden? Je zult toch een keer verder moeten gaan en kunt het niet generaties lang als excuus blijven gebruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk allemaal bij dat slavernijverleden. Daar zit een hoop kwaadheid.
Zeggen ze alleen nooit hardop.
Zolang het hen uitkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoelang wil men daar nog aan vasthouden?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:
Slavernij is een Afrikaanse uitvinding geloof ik. De slaven stond al kant en klaar voor de WIC, aangeleverd door Afrikanen zelf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoelang wil men daar nog aan vasthouden? Je zult toch een keer verder moeten gaan en kunt het niet generaties lang als excuus blijven gebruiken.
alsof de eckte bazen dat zouden laten gebeurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ze kunnen ook eens een fatsoenlijke cokehandel opzetten. Ipv dit gekut in de marge.
Tja, die stammenhoofden waren niet al te moeilijk om hier en daar iemand van hun eigen dorp af te leveren. Niet zo vreemd dat het nu eigenlijk niet anders is in Afrika, jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Slavernij is een Afrikaanse uitvinding geloof ik. De slaven stond al kant en klaar voor de WIC, aangeleverd door Afrikanen zelf.
Zonder shampoo. Bah, wat een vieze haardos.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef matthijst het volgende:
Die advocaat is het aan lager wal geraakte broertje van Andre Rieu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |