quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik lees net dat de RLS sc en de rehab gemergd gaan worden...
Ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik lees net dat de RLS sc en de rehab gemergd gaan worden...
Ik ook niet, maar he, ze moeten het zelf wetenquote:
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....die rehab is klein maar zitten wel gewoon aardige mensen
Ik raad het je ook ten zeerste afquote:
Ach, RLS zijn saai. Zitten hier trouwens alleen maar mensen die diehard Talentenjachten kijken?quote:
Jezusquote:
Uhhh neequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, RLS zijn saai. Zitten hier trouwens alleen maar mensen die diehard Talentenjachten kijken?
Ik niet...ik kijk alleen de laatste 2 uitzendingenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, RLS zijn saai. Zitten hier trouwens alleen maar mensen die diehard Talentenjachten kijken?
Onwaarquote:
Nee hoor... het is wel zo dat de sommige erin mee worden getrokken om het soms mee te kijken, maar meer ook nietquote:Zitten hier trouwens alleen maar mensen die diehard Talentenjachten kijken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee
Veel wel maar zeker niet allemaal
Oh mooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik niet...ik kijk alleen de laatste 2 uitzendingen![]()
Maar ik wil morgen denk ik wel HGT kijken
Ben Saundersquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Oh mooiHeb alleen idols 1, X-factor 2 en TVOH gezien.
Ik voelde me al een halve paria hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onwaar
[..]
Nee hoor... het is wel zo dat de sommige erin mee worden getrokken om het soms mee te kijken, maar meer ook niet
Whehehe er zijn er meer hier die niks kijken hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voelde me al een halve paria hier.
Nja ik weet niet wat het is. In het begin vind ik het altijd wel leuk maar na een tijdje gaan alle kandidaten me zo tegenstaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben Saunders
Maar dat was de enige die ik echt leuk vond
Ik kijk wel mee, X-Factor maar het boeit me gewoon niet lang genoeg, de gezelligheid in de live topics is echter zo leuk dat ik wel mee post
Dat jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nja ik weet niet wat het is. In het begin vind ik het altijd wel leuk maar na een tijdje gaan alle kandidaten me zo tegenstaan
Grindfreakerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Babysitter heeft seks met 14-jarig oppaskind
Die reacties![]()
En ze is nog best knap ook. Dat jochie is een baas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Babysitter heeft seks met 14-jarig oppaskind
Die reacties![]()
Greenmile?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
En ja hoor ik moet weer janken om een film
Nee Elizabethtownquote:
Is mooi en lief enzoquote:
Yup.... het gaat hier nog steeds keihard! De stoelen liggen over de tuin verspreid en de tafel ligt op zn kopquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
Jullie schutting Benny? Best weer daar! Hier echt werkelijks niets van gemerkt
Hmm ik vraag het me af, of sommigen nog wel komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is wel goed denk ik een verfrissing...wie weet wordt het dan weer gezellig
Het kan me net zo min als jou schelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik vraag het me af, of sommigen nog wel komen
Aanraderquote:
Psiesquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan me net zo min als jou schelen![]()
Ze doen maar hoor!
Ok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk nooit talentenjachtshows, ik zit hier vanwege de saaie mensen.
Whehe, ja onze meets ook zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Naar der zin?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hakisie had me daarstraks nog gebeld vanaf Blondie....2 x zelfs
Ja saai, vooral toen in Drenthe dat zelfs de mensen daar zeiden dat we saai waren. Dat wil wat zeggen.quote:
Ik zit hier om mensen in de gaten te houden ivm. roddelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ja echt niet normaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja saai, vooral toen in Drenthe dat zelfs de mensen daar zeiden dat we saai waren. Dat wil wat zeggen.
Ga eens weg trouwens, ik moet even roddelen over jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit hier om mensen in de gaten te houden ivm. roddelen
Awwwwquote:
Ok, ik ga slapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga eens weg trouwens, ik moet even roddelen over jou
Dag schattekequote:
quote:
Ja...Kitty en runniequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
Issie weg? Zo Reneetje he? Ik vind hem wel leuk met Kitty
Ik heb nog een honkbal knuppel van een of ander onschuldig iets in de auto liggen, kwam Ian mee aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Laysa het volgende:
Ik ga vannacht ook zo hard slapen...en ik zorg dat dk ook ko is
Ik vind ze helemaal geweldig samenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een honkbal knuppel van een of ander onschuldig iets in de auto liggen, kwam Ian mee aan
Drugsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee ik doe het wel op een chemische manier
GHB?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee ik doe het wel op een chemische manier
Jaaaquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij gaat ze gewoon in Augustus zien samen
Dat moet je nog maar bezien danquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaa
Voorlopig is het een double date
Dat klinkt én lekker én gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar bezien dan! Hij mag zondag in ieder geval komen eten. We gaan miniwokjes op tafel doen met papmambroer en schoonzus
we gaan doubledaten, althans zo als het er nu voor staat, ik denk dat wij vieren dubbel gaan liggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar bezien dan! Hij mag zondag in ieder geval komen eten. We gaan miniwokjes op tafel doen met papmambroer en schoonzus
Ow, met mij lachen? Niet waaaar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
we gaan doubledaten, althans zo als het er nu voor staat, ik denk dat wij vieren dubbel gaan liggen
Leuk weekend met de ouders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder komt zaterdag ff DK troosten en Dk zn ouders komen zondag langs....germ joch ook
Welles, om mij en Kitty samen wel hoorquote:
Ik hou ervanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Ik ben helemaaaaal niet grappig. Hooguit snedig en scherp in uitspraken omtrent een ieder behalve mijzelf!
Ow god , you're in for a suprisequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Ik ben helemaaaaal niet grappig. Hooguit snedig en scherp in uitspraken omtrent een ieder behalve mijzelf!
quote:
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Scherp als het broodmes van mijn oud-tante. Je kan er nog niet mee snijden als je erop gaat staan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Hoi lieffiequote:
Ow, things are getting clear pour moiquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Scherp als het broodmes van mijn oud-tante. Je kan er nog niet mee snijden als je erop gaat staan.
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hihihihi ( nu moet ik elke keer hihihihi-en)
Mr. Glassquote:
Nah met onze melige bui moest Ian even hihihi lachen van het weekend, en die krijgt hij uiteraard te horen van mijquote:
Leugensch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah met onze melige bui moest Ian even hihihi lachen van het weekend, en die krijgt hij uiteraard te horen van mij
Nietusquote:
Punchquote:
schat je was te geil gewoonquote:
ik moest net ook heel de tijd kijken...: heeeee Al....Allllllllllllllllll....kijk dan Allllllllquote:
D. was vast en zekers beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moest net ook heel de tijd kijken...: heeeee Al....Allllllllllllllllll....kijk dan Allllllll
Morfine rushquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd was dk ook gewoon erg goed
ik probeer sowieso raar te doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
O ja de 1 oktober meet is een verlaat verjaardsfeest van mij, dus ik doe de bier en wijn weer, jullie de rare dranken
Net als vorig jaar
Tijdens een morfine roes vraag ik of Laysa de schoenen van mijn nichtje bij mij wil uitdoen, want ze knellen zo.quote:
Ja dat sowieso, nou ja probeerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdens een morfine roes vraag ik of Laysa de schoenen van mijn nichtje bij mij wil uitdoen, want ze knellen zo.
Oke, jij komt 1 oktober echt welquote:
Das niet alles....en ik moest echt keihard lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdens een morfine roes vraag ik of Laysa de schoenen van mijn nichtje bij mij wil uitdoen, want ze knellen zo.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom zie ik heb ik een beeld voor me waarop Rene met een viltstift een zonnetje op zn piemel heeft getekend?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn vriendinnen zitten een weekje in Portugal, en één van hen heeft echt een klotejaar achter de rug en die gunde je echt voort een vakantie, heeft haar vriend een scooterongeluk gehad.
Zit je dan aan de andere kant van Europa..
Heheheheheheheehehehehehehhequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom heb ik een beeld voor me waarop Rene met een viltstift een zonnetje op zn piemel heeft getekend?
Ow, da's ook kutquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn vriendinnen zitten een weekje in Portugal, en één van hen heeft echt een klotejaar achter de rug en die gunde je echt voort een vakantie, heeft haar vriend een scooterongeluk gehad.
Schmier niet zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
Benny... wij hebben een band samen.. maar schrijf in vredesnaam mijn naam goed!!!
[..]
Ow, da's ook kut
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben er weer en het was geweldigggggggggggggggggg
Plasquote:
Leuk Heks!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stoer dat je gegaan bent, Haksquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar zit je dan ook echt op te wachten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Lutte het volgende:
TAL overvalt je? O noessssssssssss pak de tissues.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben echt in een heel vreemde, sentimentele bui vanavond
Wat is er aan de hand met me
Ik weet niet. Het lijkt wel of ik verliefd ben of liefdesverdriet heb. Misschien heb ik het alle 2 welquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
TAL overvalt je? O noessssssssssss pak de tissues.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het lijkt wel of ik verliefd ben of liefdesverdriet heb. Misschien heb ik het alle 2 wel
Jeetje, wanneer kom jij uit je schulp?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben echt in een heel vreemde, sentimentele bui vanavond
Wat is er aan de hand met me
Hoe heet het?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens om wie het gaat
Ik heb al gehuilsmileydquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje, wanneer kom jij uit je schulp?
Echtemannenmogenhuilen
Uhm nostalgische bui dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens om wie het gaat
nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/957851/
Die krijgt mijn broer van z'n werk wegens behalen van targets...
Mwoah... das zeker niet misquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/957851/
Die krijgt mijn broer van z'n werk wegens behalen van targets...
Ja dan vraag je eromquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Zit al de halve avond Foreigner en REO speedwagon te luisteren
Ja maar dat versterktquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik begon met luisteren omdat ik me zo vreemd voelde
Truste lieffiequote:
ben helemaal van haar onder de indruk, was ik pot dan had ik haar ff genomenquote:
echt was zo gaaf Ian kan het gewoon niet beschrijven wat een sfeer daar ja alleen maar fansquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben helemaal van haar onder de indruk, was ik pot dan had ik haar ff genomen
Keck dat je een puicke avond hebt gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt was zo gaaf Ian kan het gewoon niet beschrijven wat een sfeer daar ja alleen maar fans
denk voor te dempen, hij ramde er echt op los en had zijn avond niet, na de toegift knikte Debbie naar hem dat hij afscheid van publiek moest nemen maar hij was boos ergens om wat een eikel, Cris is oud geworden, die grijze waar ze eerst mee heeft gegaan al die jaren, die is inmiddels getrouwd met een achtergrond zangeres en heeft 2 kids .quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
Is de drummer bang om bekogeld te worden ofzo
er zijn foto`s van vanmiddag ze heeft nog een beetje vlashaar, vergeet niet ze is al 66 maar wat is het nog een lekker wijfquote:
dank jequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Keck dat je een puicke avond hebt gehad
Ja maar dat snap ik wel, hij is alleen iets te blond die pruik, ze had die oude kleur moeten nemenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zijn foto`s van vanmiddag ze heeft nog een beetje vlashaar, vergeet niet ze is al 66 maar wat is het nog een lekker wijf
en een stem, gewoon net als op de c.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik wel, hij is alleen iets te blond die pruik, ze had die oude kleur moeten nemen
Maar verder Blondie![]()
Echt he? Ze is gewoon fantastischquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en een stem, gewoon net als op de c.d.
ja, geen spijt van mijn 58 eurie, dan eten ze maar de hele maand brood hierquote:
En terecht, je weet wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, geen spijt van mijn 58 eurie, dan eten ze maar de hele maand brood hiermoeders ging op stap
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
maar ben gewoon blij dat ik zo mijn contakten overal hebecht he binnen 20 minuten toch iets geregeld, terwijl er mensen daar de hele middag al voor de deur hingen voor een kaartje
ja schat dat knoop ik ook heel goed in mijn oren, alleen dreunt het nu nog even na.........quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht, je weet wat ik gezegd heb
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja schat dat knoop ik ook heel goed in mijn oren, alleen dreunt het nu nog even na.........
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
die blonde mag wel eens een beschuitje komen eten hier.....laat ik hem wel even kennis maken met Amsterdam
Één nacht en dan heb je 'm stuk gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
die blonde mag wel eens een beschuitje komen eten hier.....laat ik hem wel even kennis maken met Amsterdam
stuk gemaakt, hij mag me helemaal uitwonenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één nacht en dan heb je 'm stuk gemaakt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stuk gemaakt, hij mag me helemaal uitwonenen hij kan ook nog eens een lekker riedeltje gitaar spelen ondertussen
Holy fuckquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stuk gemaakt, hij mag me helemaal uitwonenen hij kan ook nog eens een lekker riedeltje gitaar spelen ondertussen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Erger nogquote:
Voor mij nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ik ken d'r al iets langer en dit is voor mij vrij nieuw
nou de rose smaakte wel lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Holy fuckHaks, heb jij aan de pineaux gezeten daar?
Ik wel, maar goed jij bent een manquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo heb ik haar nog niet gezien hoor
Iets anders dan een paraplu zul je niet nodig hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ow effe mijn spullen bij elkaar zoeken voor morgen
Morgen wordt het prachtig weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets anders dan een paraplu zul je niet nodig hebben.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets anders dan een paraplu zul je niet nodig hebben.
Gewoon echt bij elke post...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ik ken d'r al iets langer en dit is voor mij vrij nieuw
quote:
Ja, beter wel. Dan kan ik eindelijk een DVD af gaan leverenquote:
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Benny...ik ben een heel verlegen iemand hoor, netjes en bedeest en praat heel netjes ABN en gedraag me altijd voorbeeldig.
Trusten en heel veel pret morgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, moet belachelijk vroeg op
Truste lieffies![]()
slaap lekker en heel veel plezier morgen met zijn alle, en ik duim voor een zonnetje voor julliequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Truste lieffies![]()
Truste. Veel plezier morgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Truste lieffies![]()
Trusten, veel plezier morgen, ook voor de hooligans!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Truste lieffies![]()
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ben leeg, helemaal leeg! Maar wat een fantastische afsluiting.Een van de beste films ooit, alles zo goed verfilmd.
Aah, super Bellaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ben leeg, helemaal leeg! Maar wat een fantastische afsluiting.Een van de beste films ooit, alles zo goed verfilmd.
oke dus was geslaagdquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je beter laat doen ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Ik ben keislim...
Flikker ik net van de trap, 5 treden voor de grond
Tof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
waarom wat is er aan het handjequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om eens een flink potje te janken!
EN DAN ZEG JE WAT OVER MIJN PLEISTERDEBAKEL!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Ik ben keislim...
Flikker ik net van de trap, 5 treden voor de grond
Wat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om eens een flink potje te janken!
Dan moet je dat ff doen... lucht vast opquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewoon.. Om niks.. Het is te lang geleden..
nee dat heb ik allemaal alleen rob zijn brod nog klaarmaken en dan duik ik me bed inquote:
Ah okequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat heb ik allemaal alleen rob zijn brod nog klaarmaken en dan duik ik me bed in
Weltrusten
Hoe kun je een kwartier over ene broodje smeren doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, "even" een broodje smeren werd ruim een kwartier
niet een...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
Trusten Koetje
[..]
Hoe kun je een kwartier over ene broodje smeren doen?
Nee!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef iBenny het volgende:
Heb jij daar nou gewoon goed weer gehad Pat?
Ja, was nog aan het lezen toen ik mijn mobiel zag liggenquote:
Dan nog is het geen slapenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was nog aan het lezen toen ik mijn mobiel zag liggen
Klopt.quote:
Neukzequote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
en weer in friesland, dit keer ongepland
heb nu uitgerekend dat ik voor het einde van de week zo'n 1000 km heb afgelegd met de trein deze weekquote:
Het kan toch dat je dat doet, of niet dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet met m'n zusje alsjeblieftdankjewel
Teringquote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb nu uitgerekend dat ik voor het einde van de week zo'n 1000 km heb afgelegd met de trein deze week
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |