Word er gek van, wat een irritant geluid op de achtergrond zeg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:28 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Zitten ze al in Lourdes? Daar ben ik toen als vrijwilliger geweest en was precies dezelfde muziek, lol.
Zou hier Eddy Wally komen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Dries straks nog komt optreden...
Eddy Wally is momenteel zwaar ziek en zal wellicht nooit meer ergens naartoe komen ...quote:
Ongelofelijk!! Maar het is een goed product wat heel wat knaken genereerd. God. Geeneens inkoop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ja die zitten in Lourdes, zag het aan dat gebouw. Logisch dan ook al dat gezang, gaat de hele dag door
Ja echt. Toen ik daar als vrijwilliger mee was. Iedereen koopt daar een kaars, sommige wel 5 tot 25 euro per stuk om hem daar aan te steken. En om het uur ofzo zijn er van die ventjes die die kaarsen uitmaken en in een verzamelbak doen. Die worden omgesmolten en weer nieuwe kaarsen van gemaakt.quote:
Die katholieken zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. Geld pakken over de rug van hulpbehoevenden is natuurlijk naastenliefde pur sang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Ja echt. Toen ik daar als vrijwilliger mee was. Iedereen koopt daar een kaars, sommige wel 5 tot 25 euro per stuk om hem daar aan te steken. En om het uur ofzo zijn er van die ventjes die die kaarsen uitmaken en in een verzamelbak doen. Die worden omgesmolten en weer nieuwe kaarsen van gemaakt.
Zo is dat. Lourdes is het tourisme maar uitgevonden door de Katholieke Kerk. Ook hét excuus vroeger om op reis te gaan. Het mocht naar Lourdes , want dat was een 'bedevaart' ... (want anders op reis gaan was enkel voor de 'rijke' mensen ...quote:
Wel slim hoor, zeggen dat Maria daar ergens is verschenen en vervolgens jarenlang onschuldige gehandicapten bakken met geld uit laten geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Ja echt. Toen ik daar als vrijwilliger mee was. Iedereen koopt daar een kaars, sommige wel 5 tot 25 euro per stuk om hem daar aan te steken. En om het uur ofzo zijn er van die ventjes die die kaarsen uitmaken en in een verzamelbak doen. Die worden omgesmolten en weer nieuwe kaarsen van gemaakt.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 19:59:49Robert Gesink en Lars Boom vanavond aan tafel bij Lieven Van Gils. #vivelevelo reageer retweet
Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 19:59:49Robert Gesink en Lars Boom vanavond aan tafel bij Lieven Van Gils. #vivelevelo reageer retweet
En Frank Schleck, of reken je die niet onder subtoppers. Dit is ook de kans voor Evans om eindelijk een grote ronde te winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Achteraf bekeken zou 't best wel eens kunnen dat dit jaar de (enige) grote kans was om als subtopper te stunten, misschien ook wel voor Gesink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |