Ja die vrouwen zijn er, maar je moet ze wel actief gaan ontmoetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mij er min of meer bij neergelegd dat het gewoon `een kwestie van uitzitten is´. Daarom ook de vraag of er überhaupt vrouwen zijn die alle genoemde punten (zowel negatieve als positieve) voor lief nemen.
Ik ben inderdaad rustig en relax. Altijd, ik `schiet´ nooit `uit mijn vel´.
Theoretisch gezien is er ook een kans dat er vanavond een atoombom op nederland valt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is altijd een kans dat het alsnog `allemaal goed komt´.
Hoe bedoel je uitzitten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mij er min of meer bij neergelegd dat het gewoon `een kwestie van uitzitten is´. Daarom ook de vraag of er überhaupt vrouwen zijn die alle genoemde punten (zowel negatieve als positieve) voor lief nemen.
Ik ben inderdaad rustig en relax. Altijd, ik `schiet´ nooit `uit mijn vel´.
Gewoon wat ik nu eigenlijk ook doe. Veelal thuis zitten wachten tot de dagen verstreken zijn. Beetje treinen en één keer per week naar de bowlingclub.quote:
Bedoel je dat je voor je gevoel je leven aan het uitzitten bent? Geen pieken, geen dalen, eigenlijk niks meer dan een sleur?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon wat ik nu eigenlijk ook doe. Veelal thuis zitten wachten tot de dagen verstreken zijn. Beetje treinen en één keer per week naar de bowlingclub.
Nee, natuurlijk niet. Het is ook prachtig op die manier. Het is alleen te hopen dat het dan goed uitkomt met mijn `toiletbezoekschema´.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef Miezziej het volgende:
Wat ik persoonlijk wel een echte afknapper vind is dat je de seks moet plannen. Stel dat je allebei, om wat voor reden dan ook, opeens zin krijgt in seks. Zeg jij dan: "nee, sorry, dat was niet de planning!" ?
Klopt, gewoon in een soort van weekschema alle cycli doorlopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef Canillas het volgende:
Bedoel je dat je voor je gevoel je leven aan het uitzitten bent? Geen pieken, geen dalen, eigenlijk niks meer dan een sleur?
Die attitute heeft zich in de afgelopen vier jaar zo ontwikkeld. Ik heb het inderdaad niet op één moment besloten.quote:Ook jij kan gelukkig worden, gewoon zoals je bent en met plezier en passie jezelf zijn. De hoop opgegeven hebben en niks van het leven verwachten is een houding die je niet zomaar aanneemt, het kan handig zijn inzicht te krijgen in hoe dit zich zo gevormd heeft.
Hoezo kans? Je hebt het gewoon helemaal in eigen hand. Raap jezelf op en ga leven!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is altijd een kans dat het alsnog `allemaal goed komt´.
Als je zoiets zegt denk je dan echt dat enig positief effect zal hebben of weet je niks anders omdat je dit zelf ook altijd te horen hebt gekregen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef zarGon het volgende:
Dat is onacceptabel. Je moet eens een goede schop onder je reet krijgen. Wat bereik je door je erbij neer te leggen terwijl je wel iets kunt veranderen aan je situatie?! Je bent een sukkel (om)dat je zo met jezelf omgaat.
Dat is de easy way out zeker niet, misschien verlicht het tijdelijk even maar ondertussen broeit het gevoel van ontevredenheid voort en lijkt alles steeds minder zin te hebben, hier op zo'n manier op reageren is een vorm van botten wil zijn, waarschijnlijk omdat je je even beter voelt als je op een ander afgeeft, ook een easy way out lijkt me?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef zarGon het volgende:
Alleen is de easy way out lekker makkelijk.
Ik begrijp dat, en vind het heel goed dat je dat zo inziet, kan je daarnaast ook melden dat dat allemaal terug te draaien is, je wil om lekker als jezelf voluit te leven lijkt misschien erg ver weg te zijn maar hij is er altijd, dat geldt voor iedereenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef Socios het volgende:
Die attitute heeft zich in de afgelopen vier jaar zo ontwikkeld. Ik heb het inderdaad niet op één moment besloten.
Ik krijg kriebels wanneer men lief blijft doen en je dan krijgt te horen dat het allemaal wel goed zal komen. Er zijn al zoveel positieve dingen gezegd en alsnog lees ik dat het allemaal wel goed komt door helemaal niets te doen. Hij probeert het niet eens. Oh, wacht, hij wil het niet eens proberen. Zijn houding... Blergh, meh en bah.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:54 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt denk je dan echt dat enig positief effect zal hebben of weet je niks anders omdat je dit zelf ook altijd te horen hebt gekregen?
Ik vind wel dat hij in essentie gelijk heeft, zou het alleen niet op die manier verwoorden. Maar er maar voor kiezen om het uit te zitten, je bent toch meer waard dan dat? Een leven kan nog lang duren, als je dan de keuze hebt tussen zo doorgaan terwijl je kunt investeren in je eigen geluk.. dat vind ik echt zonde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:54 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt denk je dan echt dat enig positief effect zal hebben of weet je niks anders omdat je dit zelf ook altijd te horen hebt gekregen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef MajorTom. het volgende:
Zo 'raar'' of 'anders' kom je anders niet over, als ik je OP zo lees. Waarom zou een vrouw hier niet op kunnen vallen?
Hij is hier blijkbaar al vier jaar mee bezig. Minstens. En zijn conclusie? Niets doen en het komt wel goed. Dat zou geen probleem zijn als-ie er geen last van had of als-ie het verloop van zaken wel goed zou vinden, maar dat doet-ie niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat is de easy way out zeker niet, misschien verlicht het tijdelijk even maar ondertussen broeit het gevoel van ontevredenheid voort en lijkt alles steeds minder zin te hebben,
Alsjeblieft zeg. Er zijn tal van fora én topics waar ik uit mijn dak kan gaan door te schelden en te vloeken. Ik zou dan niet eens moeite doen en eromheen draaien, maar alleen "Sukkel" posten.quote:hier op zo'n manier op reageren is een vorm van botten wil zijn, waarschijnlijk omdat je je even beter voelt als je op een ander afgeeft, ook een easy way out lijkt me?
Omdat je op deze manier enorm overkomt als een doemdenker. Vrouwen willen iemand waarmee ze lief en leed delen en vooral mee kunnen lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Socios het volgende:
En waarom is zo iets een afknapper dan?
Als een vrouw `een probleem´ van haar zou aankaarten, zou ik helemaal openstaan voor het bespreken ervan. Ik vind dan juist dat het haar siert. Ik zou er niet op afknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |