abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:48:00 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99519370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt, ik heb mij er min of meer bij neergelegd dat het gewoon `een kwestie van uitzitten is´. Daarom ook de vraag of er überhaupt vrouwen zijn die alle genoemde punten (zowel negatieve als positieve) voor lief nemen.

Ik ben inderdaad rustig en relax. Altijd, ik `schiet´ nooit `uit mijn vel´.
Ja die vrouwen zijn er, maar je moet ze wel actief gaan ontmoeten ;). En niet teveel uiterlijke eisen stellen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:50:25 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99519517
oja wacht even, nu komt er een excuus waarom TS niet actief vrouwen gaat of durft te ontmoeten. mijn conclusie is daarna dat ie op zijn 40-ste nog vrijgezel zal zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99519554
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Er is altijd een kans dat het alsnog `allemaal goed komt´.
Theoretisch gezien is er ook een kans dat er vanavond een atoombom op nederland valt.

Kansen vergroot je door oplossingen te zoeken voor problemen waar je tegenaanloopt _O_
pi_99519561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt, ik heb mij er min of meer bij neergelegd dat het gewoon `een kwestie van uitzitten is´. Daarom ook de vraag of er überhaupt vrouwen zijn die alle genoemde punten (zowel negatieve als positieve) voor lief nemen.

Ik ben inderdaad rustig en relax. Altijd, ik `schiet´ nooit `uit mijn vel´.
Hoe bedoel je uitzitten?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99520393
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef Canillas het volgende:
Hoe bedoel je uitzitten?
Gewoon wat ik nu eigenlijk ook doe. Veelal thuis zitten wachten tot de dagen verstreken zijn. Beetje treinen en één keer per week naar de bowlingclub.
pi_99520771
Dat is onacceptabel. Je moet eens een goede schop onder je reet krijgen. Wat bereik je door je erbij neer te leggen terwijl je wel iets kunt veranderen aan je situatie?! Je bent een sukkel (om)dat je zo met jezelf omgaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 22:12:54 ]
pi_99520917
Opzich zijn veel punten niet eens erg. Ik ben ook niet echt een feestbeest. Ik kom ook niet snel in slaap, ik probeer wel stil te liggen, maar wat gedraai zal zeker voorkomen :P
Wat ik persoonlijk wel een echte afknapper vind is dat je de seks moet plannen. Stel dat je allebei, om wat voor reden dan ook, opeens zin krijgt in seks. Zeg jij dan: "nee, sorry, dat was niet de planning!" ?

Met alleen maar stilzitten en niets doen ga je ook niemand ontmoeten. Probeer niet zo onzeker te zijn, want dat is toch nergens voor nodig
pi_99521270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Socios het volgende:

[..]

Gewoon wat ik nu eigenlijk ook doe. Veelal thuis zitten wachten tot de dagen verstreken zijn. Beetje treinen en één keer per week naar de bowlingclub.
Bedoel je dat je voor je gevoel je leven aan het uitzitten bent? Geen pieken, geen dalen, eigenlijk niks meer dan een sleur?

Je zegt dat je van binnen diep ongelukkig bent; niks meer van het leven verwachten is een manier om dat verdriet niet te hoeven voelen, misschien dat je op dit moment alleen maar rationeel weet dat dat verdriet er zit, dat is goed want dan is een handvat, een richting aanwijzer mocht je hier iets mee willen gaan doen.

Ook jij kan gelukkig worden, gewoon zoals je bent en met plezier en passie jezelf zijn. De hoop opgegeven hebben en niks van het leven verwachten is een houding die je niet zomaar aanneemt, het kan handig zijn inzicht te krijgen in hoe dit zich zo gevormd heeft.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99521655
Mmm, zoetsappig. Delicious. Socios wéét dat allemaal ook wel hoor. Alleen is de easy way out lekker makkelijk.
pi_99522129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef Miezziej het volgende:
Wat ik persoonlijk wel een echte afknapper vind is dat je de seks moet plannen. Stel dat je allebei, om wat voor reden dan ook, opeens zin krijgt in seks. Zeg jij dan: "nee, sorry, dat was niet de planning!" ?
Nee, natuurlijk niet. Het is ook prachtig op die manier. Het is alleen te hopen dat het dan goed uitkomt met mijn `toiletbezoekschema´.
pi_99522247
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef Canillas het volgende:
Bedoel je dat je voor je gevoel je leven aan het uitzitten bent? Geen pieken, geen dalen, eigenlijk niks meer dan een sleur?
Klopt, gewoon in een soort van weekschema alle cycli doorlopen.
quote:
Ook jij kan gelukkig worden, gewoon zoals je bent en met plezier en passie jezelf zijn. De hoop opgegeven hebben en niks van het leven verwachten is een houding die je niet zomaar aanneemt, het kan handig zijn inzicht te krijgen in hoe dit zich zo gevormd heeft.
Die attitute heeft zich in de afgelopen vier jaar zo ontwikkeld. Ik heb het inderdaad niet op één moment besloten.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:49:35 #162
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_99522551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Er is altijd een kans dat het alsnog `allemaal goed komt´.
Hoezo kans? Je hebt het gewoon helemaal in eigen hand. Raap jezelf op en ga leven!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_99522766
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef zarGon het volgende:
Dat is onacceptabel. Je moet eens een goede schop onder je reet krijgen. Wat bereik je door je erbij neer te leggen terwijl je wel iets kunt veranderen aan je situatie?! Je bent een sukkel (om)dat je zo met jezelf omgaat.
Als je zoiets zegt denk je dan echt dat enig positief effect zal hebben of weet je niks anders omdat je dit zelf ook altijd te horen hebt gekregen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:55:44 #164
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99522843
Het feit dat je zo'n lijst opstelt zou voor mij in ieder geval aan grotere afknapper zijn dan de lijst zelf. Je bent gewoon niet zo outgoing, daar ben je heus niet alleen in.

Behalve Diep van binnen ben ik doodongelukkig en dat sex gebeuren staan er volgens mij geen hele rare dingen in je lijst. Dat eerste lijkt me wel meteen de belangrijkste trouwens, waarom ben je zo ongelukkig?
an urge to help mankind overcomes me
pi_99522954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef zarGon het volgende:
Alleen is de easy way out lekker makkelijk.
Dat is de easy way out zeker niet, misschien verlicht het tijdelijk even maar ondertussen broeit het gevoel van ontevredenheid voort en lijkt alles steeds minder zin te hebben, hier op zo'n manier op reageren is een vorm van botten wil zijn, waarschijnlijk omdat je je even beter voelt als je op een ander afgeeft, ook een easy way out lijkt me?
pi_99523060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef Socios het volgende:
Die attitute heeft zich in de afgelopen vier jaar zo ontwikkeld. Ik heb het inderdaad niet op één moment besloten.
Ik begrijp dat, en vind het heel goed dat je dat zo inziet, kan je daarnaast ook melden dat dat allemaal terug te draaien is, je wil om lekker als jezelf voluit te leven lijkt misschien erg ver weg te zijn maar hij is er altijd, dat geldt voor iedereen ;)
pi_99523122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:54 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als je zoiets zegt denk je dan echt dat enig positief effect zal hebben of weet je niks anders omdat je dit zelf ook altijd te horen hebt gekregen?
Ik krijg kriebels wanneer men lief blijft doen en je dan krijgt te horen dat het allemaal wel goed zal komen. Er zijn al zoveel positieve dingen gezegd en alsnog lees ik dat het allemaal wel goed komt door helemaal niets te doen. Hij probeert het niet eens. Oh, wacht, hij wil het niet eens proberen. Zijn houding... Blergh, meh en bah.

Af en toe een harde toon tussendoor moet kunnen. Als hij het (leven) al opgegeven heeft, maakt het allemaal toch niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 23:05:17 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:04:11 #168
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99523292
Ik lees je lijstje trouwens ongeveer zo:
Hou van treinreizen en bowlen en lekker thuis hangen. Vind uitgaan, vrienden, reizen, festivals, social media etc niet interessant. Geen kinderwens.
En dan nog wat vaste patronen/voorkeuren, maar niks absurds, iedereen heeft wel iets raars.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:09:46 #169
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99523578
Zo 'raar'' of 'anders' kom je anders niet over, als ik je OP zo lees. Waarom zou een vrouw hier niet op kunnen vallen?
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:10:00 #170
350251 Bells
onderweg naar dromenland
pi_99523591
Socios je hebt nu een lijst gemaakt over jou, misschien een idee om ook te kijken wat jij van die toekomstige vriendin wilt en daarvan ook een lijstje opstellen?:)

Verder blijf ik bij wat ik in de pm heb gezet :)
pi_99523595
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:54 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik vind wel dat hij in essentie gelijk heeft, zou het alleen niet op die manier verwoorden. Maar er maar voor kiezen om het uit te zitten, je bent toch meer waard dan dat? Een leven kan nog lang duren, als je dan de keuze hebt tussen zo doorgaan terwijl je kunt investeren in je eigen geluk.. dat vind ik echt zonde.

Maar ik snap het denk ik wel. Dit is veiliger, denk dat er veel (oud) zeer naar boven komt in het proces om je weer gelukkig te kunnen voelen. Maar dat betekent nog niet dat het niet de moeite waard is. Ik vind dat je jezelf echt tekort doet wanneer je het gaat 'uitzitten'.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:12:09 #172
350251 Bells
onderweg naar dromenland
pi_99523691
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef MajorTom. het volgende:
Zo 'raar'' of 'anders' kom je anders niet over, als ik je OP zo lees. Waarom zou een vrouw hier niet op kunnen vallen?
:Y
pi_99523900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dat is de easy way out zeker niet, misschien verlicht het tijdelijk even maar ondertussen broeit het gevoel van ontevredenheid voort en lijkt alles steeds minder zin te hebben,
Hij is hier blijkbaar al vier jaar mee bezig. Minstens. En zijn conclusie? Niets doen en het komt wel goed. Dat zou geen probleem zijn als-ie er geen last van had of als-ie het verloop van zaken wel goed zou vinden, maar dat doet-ie niet.

quote:
hier op zo'n manier op reageren is een vorm van botten wil zijn, waarschijnlijk omdat je je even beter voelt als je op een ander afgeeft, ook een easy way out lijkt me?
Alsjeblieft zeg. Er zijn tal van fora én topics waar ik uit mijn dak kan gaan door te schelden en te vloeken. Ik zou dan niet eens moeite doen en eromheen draaien, maar alleen "Sukkel" posten.

Zijn zelfbeeld moet beter en daar moet hij aan werken. Door niets te doen is hij over vier jaar net zo ver als nu. Hoe eerder hij dat beseft, hoe beter.
pi_99524092
Socios, netjes dat je rustig blijft en eerlijk bent.
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 23:28:28 #175
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99524470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Socios het volgende:

En waarom is zo iets een afknapper dan?

Als een vrouw `een probleem´ van haar zou aankaarten, zou ik helemaal openstaan voor het bespreken ervan. Ik vind dan juist dat het haar siert. Ik zou er niet op afknappen.
Omdat je op deze manier enorm overkomt als een doemdenker. Vrouwen willen iemand waarmee ze lief en leed delen en vooral mee kunnen lachen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')