SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.quote:
Voor de duidelijkheid: vrouwen die ik leuk vind vertrouw ik volledig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef caffeinjunk het volgende:
Dat wantrouwen lijkt me een serieus probleem, als vrouwen zoiets aanvoelen (en dat doen ze snel genoeg) zullen ze snel weg zijn denk ik.
Ik respecteer meningen van anderen zeker.quote:Je moet een ander ook de ruimte geven en haar denkbeelden ook kunnen waarderen.
Zoals?quote:Oja, een aantal dingen die ik ertussen zie staan, waarom staan ze ertussen? Lijkt me volledig irrelevant aan deze kwestie.
Er zijn zat vrouwen die ook zulke trekjes hebben. Alleen kom je die niet zomaar tegen. Jouw levensstijl is vast ook niet eentje waarin je vaak nieuwe mensen tegenkomt. niet iedereen is hip, extravert, gevoelig voor hypes en trends. Geen probleem toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.
De omgeving neemt zoiets verrassend vaak wél waar, vanwege je (onbewuste) uitstraling. Dit kan dan weer vrouwen afschrikken.quote:- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij
Ja, dat lijkt me een betere lijst eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Dauntl3ss het volgende:
En dan nu voor de volledigheid even zo'n zelfde lijst van je, in jouw ogen, goede eigenschappen.
Is het hiermee uitgesloten dat een vrouw die de door jou genoemde punten wel bezit (in tegenstelling tot mij dus) een relatie met mij zou willen aangaan? In other words: in hoeverre (en waarom) kan dat een breekpunt zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Luxuria het volgende:
Er loopt echt wel iemand rond die bij jou past. Er zijn ook meiden die niet op dat soort sites zitten, geen opleiding hebben afgemaakt, geen vrienden hebben, niet van warmte houden, geen geld hebben. Je bent niet de enige.
Volledig mee eens.quote:Er loopt echt wel iemand rond die bij jou past.
Ja, maar zo iemand past dus juist niet imo, je wilt toch iemand die je complementair aanvult, niet iemand die hetzelfde is als jij?quote:Er zijn ook meiden die niet op dat soort sites zitten, geen opleiding hebben afgemaakt, geen vrienden hebben, niet van warmte houden, geen geld hebben. Je bent niet de enige.
Ik snap niet dat deze dingen in het lijstje staan. Die hebben toch weinig of niks met haar te maken of zitten haar toch niet onredelijk dwars in haar leven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[...]
is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij?
Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
- Geen auto of huis in mijn bezit.
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk.
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
- Ik vind het ontzettend leuk om met de trein te reizen.
- Ik ben graag thuis.
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam.
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
- Ik betaal alles contant en verafschuw de pinmentaliteit die er heerst.
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd.
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
- Ik heb snel door wanneer iemand iets `verkapt´ doet.
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
- Ik heb geen vaste baan; financiële positie uiterst fragiel.
- Conventioneel ingesteld.
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Galene het volgende:
[..]
Ja, maar zo iemand past dus juist niet imo, je wilt toch iemand die je complementair aanvult, niet iemand die hetzelfde is als jij?
Serieus, kap eens met die leestekens. Iedereen begrijpt wat je bedoelt met stoerdoenerij en de massa zonder die irritante en onnodige leestekens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
haha ja, dat is zeker waar, maar aan die zaken valt -op zich- te werken -bedoelde meer karkatereigenschappen -wat al begint met 'mannelijk' en 'vrouwelijk'.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeft
Ik weet het niet, mij lijkt het iig niet aantrekkelijk.. Maar dan eigenlijk vooral dat gezeur over jezelf wat allemaal niet goed is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Is het hiermee uitgesloten dat een vrouw die de door jou genoemde punten wel bezit (in tegenstelling tot mij dus) een relatie met mij zou willen aangaan? In other words: in hoeverre (en waarom) kan dat een breekpunt zijn?
Dat vraag ik mij dus ook af, ja!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Luxuria het volgende:
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeft
Is dat omdat je dat zelf echt zo wilt, of omdat het niet anders kan. Als je een vriendin zou krijgen, zou je dan niet een actievere levensstijl willen en leuke dingen gaan doen?quote:- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
Goed aangekaart van jou.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Luxuria het volgende:
Je zegt bijv. dit:
[..]
Is dat omdat je dat zelf echt zo wilt, of omdat het niet anders kan. Als je een vriendin zou krijgen, zou je dan niet een actievere levensstijl willen en leuke dingen gaan doen?
Vast wel. De vraag is in hoeverre iemand daar een probleem van maakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk![]()
Zijn we niet allemaal een beetje raar?
Uiteraard `kan´ het wel. Maar besef dat een (enorme) studieschuld ook als last rust op de partner na getrouwd te zijn. Bovendien wil ik niet dat zij daar de gevolgen van ondervindt. Los van de vraag of ik überhaupt wel trouwen wil, eerder op "huwelijkse voorwaarden" dan gezien dit euvel. Kinderen zijn wel uitgesloten.quote:En dat met die studieschuld is helemaal onzin. Je kan best trouwen met een gigantische studieschuld. Sterker nog, je kan zelfs trouwen als je allebei een gigantische studieschuld hebt
haha leuk en ja vin ik ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat een verademing! Een man zonder sociale media, geen dubbele agenda, en die niet leeft alsof elk uur zijn laatste kan zijn.
Ach, mijn man en ik hebben ons er ook niet doro laten weerhoudenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Vast wel. De vraag is in hoeverre iemand daar een probleem van maakt.
[..]
Uiteraard `kan´ het wel. Maar besef dat een (enorme) studieschuld ook als last rust op de partner na getrouwd te zijn. Bovendien wil ik niet dat zij daar de gevolgen van ondervindt. Los van de vraag of ik überhaupt wel trouwen wil, eerder op "huwelijkse voorwaarden" dan gezien dit euvel. Kinderen zijn wel uitgesloten.
Heb je je school wel afgemaakt? Zo hoort correcte interpunctie er gewoon uit te zien! Eerste keer dat ik iemand zie haten op perfect gebruik van leestekens..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, kap eens met die leestekens. Iedereen begrijpt wat je bedoelt met stoerdoenerij en de massa zonder die irritante en onnodige leestekens.
quote:Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
Valt mee te leven
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten.
Geen leuke "sms"conversaties dus
- Geen kinderwens.
Valt mee te leven
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt.
Iedereen zeurt over het weer
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden.
Zolang je daar geen gezeik over te horen krijgt, hoef je er niet per se veel last van te hebben
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is.
Als je iemand vindt met een hogere opleiding is de kans groot dat zij ook een studieschuld heeft
Beeldbuizen nemen teveel ruimte in![]()
Wel een rijbewijs?
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
Das niet zo handig
Angsten zijn er om te overwinnen
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
Zou niet al teveel problemen op moeten leveren
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit.
Dansles?
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
Ok, dat kan
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
Ze hoeft dan iig niet bang te zijn dat je doof wordt
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
Heb je daar ook geen vrienden dan?
Wanneer de treinen rijden dansorry die was te makkelijk
- Ik ben graag thuis.
ok
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
ok
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen.
Waarom
Harsen
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
Waarom
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
Gewenning dient dan snel op te treden
Handig juist, kan ze je geld makkelijk stelen![]()
Zolang je je mond houdt is het net alsof je slaapt
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen.
Geen verstand van? Begin je er gewoon niet over?
ok
Mensenkennis?
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
ok
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen).
"bepaalde mensen"; zolang dat niet haar familie/vrienden zijn moet het lukken toch?(Anders gewoon doen alsof!)
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
Dat kan
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
Psycholoog
Vaste baan proberen te krijgen
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen.
Nou en
Ok
Accent grave en accent aigu in die context beschouwen als correcte interpunctie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Morphs het volgende:
[..]
Heb je je school wel afgemaakt? Zo hoort correcte interpunctie er gewoon uit te zien! Eerste keer dat ik iemand zie haten op perfect gebruik van leestekens..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef Miezziej het volgende:
Geen leuke "sms"conversaties dus
Ik heb wel een mobiele telefoon. Bellen en SMS'en is geen probleem dus. Liever niet de hele dag door overigens.
Iedereen zeurt over het weer
Ik beklaag mij alleen als genoemde weercondities van toepassing zijn. Ik heb het dan oprecht snel te warm (helemaal i.c.m. fel zonlicht). Het weer zoals het nu is of ieder ander weertype vind ik prachtig.
Wel een rijbewijs?
Ja, al 9½ jaar in het bezit van een rijbewijs.
Das niet zo handig
Klopt, maar studie was helaas te moeilijk voor mij. Enigszins motivatieproblemen erbij.
Angsten zijn er om te overwinnen
Klopt, zo ben ik een klein jaartje geleden min of meer verlost van claustrofobie (in ieder geval is het een heel stuk gereduceerd). Al ga ik nog steeds niet onnodig in een lift. Het niet willen vliegen is hieraan gerelateerd. Ik heb namelijk geen hoogtevrees.
Dansles?
Kan in theorie, maar is niet voor mij weggelegd.
Heb je daar ook geen vrienden dan?
Nee, wel is het opzich heel sociaal daar en vermaak ik mij zeker.
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen.
Waarom
Ik denk de zenuwen. Indien plasaandrang erectie vrijwel uitgesloten.
Harsen
Per se, ja?
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
Waarom
Om eerder genoemde reden.
Zolang je je mond houdt is het net alsof je slaapt
Dat gebeurt ook. Ik laat haar lekker slapen. Wellicht dat ze onverhoopt wat last ondervindt van `woelen´ van mijn kant.
Geen verstand van? Begin je er gewoon niet over?
Geen gespreksstof; niet een `echte prater´.
Mensenkennis?
Ja.
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen).
"bepaalde mensen"; zolang dat niet haar familie/vrienden zijn moet het lukken toch? (Anders gewoon doen alsof!)
Vrienden of familie van haar hekel ik niet en zal ik niet veroordelen.
Vaste baan proberen te krijgen
Al geruime tijd mee bezig; inmiddels wel uitzicht op `iets´.
Een betere vraag vind ik of jij door dit lijstje eigenschappen heen kan kijken naar wie je echt bent, ipv jezelf te definiëren door je gedrag en waar je allemaal niet van houdt of wat je niet bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik `zo ben´. Ik heb in de afgelopen 10 jaar ervaren dat het in de meeste gevallen geen zin heeft om te proberen hier veranderingen aan te brengen. Ook doe ik al een paar jaar niets meer tegen mijn zin in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Canillas het volgende:
Een betere vraag vind ik of jij door dit lijstje eigenschappen heen kan kijken naar wie je echt bent,
Dat zou zo maar kunnen. Het is ook niet zo dat ik snak naar een relatie, eerder integendeel zelfs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Culthit. het volgende:
Misschien ben je niet geschikt voor een relatie. Heel veel mensen zijn dat niet maar hebben dat (nog) niet door.
Tja, het is natuurlijk moeilijk te beoordelen waarom het contact met vrouwen niet voor lange duur lukt. Om echt een beoordeling/advies te geven is een inkijkje in jouw sociale vaardigheden nodig en dat gaat niet zo makkelijk via internet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Het is ook niet zo dat ik snak naar een relatie, wellicht integendeel zelfs.
Gewoon voor een langere tijd met een leuke vrouw optrekken vind ik veel belangrijker. Mochten we echt `voor elkaar gemaakt zijn´ merken we dat vanzelf.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef ayumu het volgende:
Socios Ik neem aan dat jij dat bent op je avatar?
Geef hier eens antwoord op?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Dauntl3ss het volgende:
En dan nu voor de volledigheid even zo'n zelfde lijst van je, in jouw ogen, goede eigenschappen.
Ja, klopt. Maar ik heb het idee dat de genoemde punten in de OP (en misschien schieten mij later nog wat dingen binnen) debet zijn aan dit `probleem´.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Culthit. het volgende:
Tja, het is natuurlijk moeilijk te beoordelen waarom het contact met vrouwen niet voor lange duur lukt. Om echt een beoordeling/advies te geven is een inkijkje in jouw sociale vaardigheden nodig en dat gaat niet zo makkelijk via internet.
Dat is mooi om te horen in ieder geval.quote:De punten in je OP zijn geen dealbreakers voor contact; ze zijn heel menselijk en ik herken er ook een aantal.
Omdat ik val op leuke vrouwen met mooie lange haren.quote:Waarom wil je per se contact met een vrouw?
Als ik jou was zou ik eens wat normale foto voor in plaats doen en verderde punten die in je OP maakte komen overheen met mijn punten en toch is het mij gelukt om zo nu en dan een relatie te hebben. Wat jij eens zou moeten doen is om niet zo negatief daar naar te kijkenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Dauntl3ss het volgende:
Sorry, goed punt inderdaad. Ik zal later zo'n lijstje posten.quote:
Er zijn vrouwen zonder kinder- en trouwwens en die niet kijken naar wat een man bezit. Het gros van de vrouwen wil wel kinderen, dus een groot deel (ik geloof dat 80% van de vrouwen een kinderwens heeft) valt af. Het maakt het er niet makkelijk op, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik heb het idee dat de genoemde punten in de OP (en misschien schieten mij later nog wat dingen binnen) debet zijn aan dit `probleem´.
[..]
Dat is mooi om te horen in ieder geval.
[..]
Omdat ik val op leuke vrouwen met mooie lange haren.
En met een beetje [veel] humor komt het allemaal wel goed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter. Super!![]()
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten. Onnodig!
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt. Maximaal 25 is genoeg
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden. Verre vrienden zijn ook vrienden
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is. Trouwen=scheiden
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis. Zolang het geluid maar goed is
- Geen auto of huis in mijn bezit. Huren kan ook! Zit je ook nergens aan vast voor de rest van je leven
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk. Ook geen risico tot neerstorten
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt. Herkenbaar
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit. Bijna niemand kan goed dansen, al denken ze van wel![]()
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor. Dat mag
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging...Lekker een avondje alleen voor de vrouw
- Ik ben graag thuis. ..![]()
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren..Zolang je het zelf maar klaar maakt
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen. ..Zenuwachtig?![]()
![]()
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam. Gilette
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig...Jammer![]()
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd. In de tussentijd kun je toch iets spontaans ondernemen? Ook goed als slaapmutsje![]()
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen. Als hetgeen wat je dan wél zegt maar aanslaat
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´. Prima
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl. Zolang je de gordijnen maar open laat
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen). Niet zo gek toch,de wereld is gek aan het worden
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving). Een masker die veel mensen ophouden, behalve als er teveel drank genuttigd wordt..![]()
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen. Misschien heeft ze er wel geen behoefte aan om gekeurd te worden![]()
- Conventioneel ingesteld. In welk opzicht?
Aan sarcasme en zelfspot geen gebrek. Bij vlagen droog en flauw erbij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
En met een beetje [veel] humor komt het allemaal wel goed!
Maar je genoemde punten zijn wel serieus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan sarcasme en zelfspot geen gebrek. Bij vlagen droog en flauw erbij.
Uiterst serieus, ja. Het staat niet voor niets in dit subforum.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maar je genoemde punten zijn wel serieus?
Als we het lijstje noubzien als symptomen, wat is dan de ziekte. Autisme?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Echt de helft van het lijstje slaat werkelijk nergens op!
'Oh je hebt geen internet op je mobiel, dan laat maar!'
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Echt de helft van het lijstje slaat werkelijk nergens op!
'Oh je hebt geen internet op je mobiel, dan laat maar!'
Je gaat biet graag uit toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.
Ik heb ze weleens ontmoet in een kroeg.
Dat is ook niet de beste ontmoetingsplaats.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.
Omdat ik het idee heb (en zo ervaar ik dat ook) dat het mij belemmerd in `succesvol´ contact.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom breng je al je zogenaamde issues in verband met het niet hebben van een vriendin dan wel vermeend niet kunnen krijgen?
Sommige genoemde punten lijken misschien "bullshit", maar van alle punten heb ik het idee of vraag ik mij af (vandaar ook dit topic) of het een probleem kan zijn.quote:Je creëert gewoon een hele rits bullshit-issues m.i., gewoon om maar voor jezelf een excuus te hebben en om als drogreden te dienen voor het feit dat je geen vriendin hebt.
Wellicht, ja. Sommige punten zijn natuurlijk makkelijk te veranderen. Een Twitteraccount is zo gemaakt (om het meest simpele te noemen), maar dat wil ik helemaal niet. Andere punten zitten `veel dieper´ en zijn niet zo makkelijk aan te pakken.quote:Soort afweermechanisme ook, om maar de status quo te accepteren en verder niks te doen.
Ja, daar hoop ik inderdaad achter te komen.quote:Je moet je bij al je punten eens serieus afvragen of er wel redelijkerwijs een verband kán bestaan tussen het vermeende issue en je vooronderstelling dat het een vrouw afschrikt dan wel jou belemmert een vrouw te krijgen.
Ik ga niet graag uit, nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit in een kroeg of discotheek kom.quote:
En wil je daar een relatie mee? Lijkt me niet dus dat hoort niet op het lijstje thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen doen waar je niet achter staat, anders trek je alleen maar verkeerde types aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Wellicht, ja. Sommige punten zijn natuurlijk makkelijk te veranderen. Een Twitteraccount is zo gemaakt (om het meest simpele te noemen), maar dat wil ik helemaal niet. Andere punten zitten `veel dieper´ en zijn niet zo makkelijk aan te pakken.
en nou een paar leuke dingen over jezelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
In de afgelopen tien jaar heb ik diverse vrouwen ontmoet. De duur van het contact varieert van een paar minuten (vrouw die snel afhaakt na aangaan gesprek) tot één jaar (eerste grote liefde). Dat laatste is nauwelijks voor te stellen, maar `kalverliefde´ heb ik destijds mogen ervaren. Betreft tevens enige `serieuze´ relatie.
Na al die tijd begin ik mij af te vragen wat de reden is dat het contact zo vaak strandt. En misschien nog wel belangrijker: is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij? Een aantal is meteen duidelijk, andere ontdekt zij vaak pas later (of niet). Mijzelf veranderen heeft geen zin waar ik dat jaren geleden weleens geprobeerd heb.
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
- Geen kinderwens.
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden.
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is.
- Ik ben graag thuis.
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen.
Hier staat tegenover dat ik te allen tijde haar levenswijze en keuzes respecteer. Nooit zal ik haar iets opdringen of haar afkeuren op een vergelijkbaar lijstje. Mijn kieskeurigheid op het gebied van vrouwen geschiedt louter op basis van gevoel.
Dat lijstje komt er nog aan, ja. Momenteel nog te druk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
en nou een paar leuke dingen over jezelf
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als we het lijstje noubzien als symptomen, wat is dan de ziekte. Autisme?
Klopt, al kan het jammer zijn dan een gesprek daarop stukloopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wil je daar een relatie mee? Lijkt me niet dus dat hoort niet op het lijstje thuis.
Ik zie het zelf niet als problemen. Ik kan er prima mee omgaan. De vraag is dus of vrouwen wat genoemde punten een probleem (kunnen) maken. Het doet mij deugd dat dit op veel punten niet het geval lijkt te zijn.quote:Waar vrouwen wel van afknappen is dingen overdrijven en zeuren om problemen die er niet zijn. En dat is wat je nu doet.
En waarom is zo iets een afknapper dan?quote:Er zijn maar weinig dingen op het lijstje waar ik moeite mee, maar hoe je het brengt en dat je er zo'n issue van maakt is wel echt een afknapper.
Denk je dat een vrouw dat meteen allemaal wil weten het moment dat je voor het eerst met haar aan de praat komt? Zorg er eerst maar voor dat je zelf gelukkig bent en dit ook uitstraalt ipv al die onzekerheden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb (en zo ervaar ik dat ook) dat het mij belemmerd in `succesvol´ contact.
Precies, daar ben ik dan gelukkig ook een jaar of vijf geleden mee gestopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Culthit. het volgende:
Je moet ook geen dingen doen waar je niet achter staat, anders trek je alleen maar verkeerde types aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |