En met een beetje [veel] humor komt het allemaal wel goed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter. Super!![]()
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten. Onnodig!
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt. Maximaal 25 is genoeg
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden. Verre vrienden zijn ook vrienden
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is. Trouwen=scheiden
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis. Zolang het geluid maar goed is
- Geen auto of huis in mijn bezit. Huren kan ook! Zit je ook nergens aan vast voor de rest van je leven
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk. Ook geen risico tot neerstorten
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt. Herkenbaar
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit. Bijna niemand kan goed dansen, al denken ze van wel![]()
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor. Dat mag
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging...Lekker een avondje alleen voor de vrouw
- Ik ben graag thuis. ..![]()
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren..Zolang je het zelf maar klaar maakt
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen. ..Zenuwachtig?![]()
![]()
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam. Gilette
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig...Jammer![]()
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd. In de tussentijd kun je toch iets spontaans ondernemen? Ook goed als slaapmutsje![]()
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen. Als hetgeen wat je dan wél zegt maar aanslaat
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´. Prima
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl. Zolang je de gordijnen maar open laat
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen). Niet zo gek toch,de wereld is gek aan het worden
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving). Een masker die veel mensen ophouden, behalve als er teveel drank genuttigd wordt..![]()
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen. Misschien heeft ze er wel geen behoefte aan om gekeurd te worden![]()
- Conventioneel ingesteld. In welk opzicht?
Aan sarcasme en zelfspot geen gebrek. Bij vlagen droog en flauw erbij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
En met een beetje [veel] humor komt het allemaal wel goed!
Maar je genoemde punten zijn wel serieus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan sarcasme en zelfspot geen gebrek. Bij vlagen droog en flauw erbij.
Uiterst serieus, ja. Het staat niet voor niets in dit subforum.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maar je genoemde punten zijn wel serieus?
Als we het lijstje noubzien als symptomen, wat is dan de ziekte. Autisme?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Echt de helft van het lijstje slaat werkelijk nergens op!
'Oh je hebt geen internet op je mobiel, dan laat maar!'
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Echt de helft van het lijstje slaat werkelijk nergens op!
'Oh je hebt geen internet op je mobiel, dan laat maar!'
Je gaat biet graag uit toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.
Ik heb ze weleens ontmoet in een kroeg.
Dat is ook niet de beste ontmoetingsplaats.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nauwelijks te geloven inderdaad, maar zulke kortzichtige vrouwen bestaan echt hoor.
Omdat ik het idee heb (en zo ervaar ik dat ook) dat het mij belemmerd in `succesvol´ contact.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom breng je al je zogenaamde issues in verband met het niet hebben van een vriendin dan wel vermeend niet kunnen krijgen?
Sommige genoemde punten lijken misschien "bullshit", maar van alle punten heb ik het idee of vraag ik mij af (vandaar ook dit topic) of het een probleem kan zijn.quote:Je creëert gewoon een hele rits bullshit-issues m.i., gewoon om maar voor jezelf een excuus te hebben en om als drogreden te dienen voor het feit dat je geen vriendin hebt.
Wellicht, ja. Sommige punten zijn natuurlijk makkelijk te veranderen. Een Twitteraccount is zo gemaakt (om het meest simpele te noemen), maar dat wil ik helemaal niet. Andere punten zitten `veel dieper´ en zijn niet zo makkelijk aan te pakken.quote:Soort afweermechanisme ook, om maar de status quo te accepteren en verder niks te doen.
Ja, daar hoop ik inderdaad achter te komen.quote:Je moet je bij al je punten eens serieus afvragen of er wel redelijkerwijs een verband kán bestaan tussen het vermeende issue en je vooronderstelling dat het een vrouw afschrikt dan wel jou belemmert een vrouw te krijgen.
Ik ga niet graag uit, nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit in een kroeg of discotheek kom.quote:
En wil je daar een relatie mee? Lijkt me niet dus dat hoort niet op het lijstje thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen doen waar je niet achter staat, anders trek je alleen maar verkeerde types aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Wellicht, ja. Sommige punten zijn natuurlijk makkelijk te veranderen. Een Twitteraccount is zo gemaakt (om het meest simpele te noemen), maar dat wil ik helemaal niet. Andere punten zitten `veel dieper´ en zijn niet zo makkelijk aan te pakken.
en nou een paar leuke dingen over jezelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
In de afgelopen tien jaar heb ik diverse vrouwen ontmoet. De duur van het contact varieert van een paar minuten (vrouw die snel afhaakt na aangaan gesprek) tot één jaar (eerste grote liefde). Dat laatste is nauwelijks voor te stellen, maar `kalverliefde´ heb ik destijds mogen ervaren. Betreft tevens enige `serieuze´ relatie.
Na al die tijd begin ik mij af te vragen wat de reden is dat het contact zo vaak strandt. En misschien nog wel belangrijker: is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij? Een aantal is meteen duidelijk, andere ontdekt zij vaak pas later (of niet). Mijzelf veranderen heeft geen zin waar ik dat jaren geleden weleens geprobeerd heb.
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten.
- Geen kinderwens.
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt.
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden.
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is.
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
- Geen auto of huis in mijn bezit.
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk.
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit.
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
- Ik vind het ontzettend leuk om met de trein te reizen.
- Ik ben graag thuis.
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen.
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam.
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
- Ik betaal alles contant en verafschuw de pinmentaliteit die er heerst.
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd.
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen.
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
- Ik heb snel door wanneer iemand iets `verkapt´ doet.
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen).
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
- Ik heb geen vaste baan; financiële positie uiterst fragiel.
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen.
- Conventioneel ingesteld.
Hier staat tegenover dat ik te allen tijde haar levenswijze en keuzes respecteer. Nooit zal ik haar iets opdringen of haar afkeuren op een vergelijkbaar lijstje. Mijn kieskeurigheid op het gebied van vrouwen geschiedt louter op basis van gevoel.
Dat lijstje komt er nog aan, ja. Momenteel nog te druk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
en nou een paar leuke dingen over jezelf
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als we het lijstje noubzien als symptomen, wat is dan de ziekte. Autisme?
Klopt, al kan het jammer zijn dan een gesprek daarop stukloopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wil je daar een relatie mee? Lijkt me niet dus dat hoort niet op het lijstje thuis.
Ik zie het zelf niet als problemen. Ik kan er prima mee omgaan. De vraag is dus of vrouwen wat genoemde punten een probleem (kunnen) maken. Het doet mij deugd dat dit op veel punten niet het geval lijkt te zijn.quote:Waar vrouwen wel van afknappen is dingen overdrijven en zeuren om problemen die er niet zijn. En dat is wat je nu doet.
En waarom is zo iets een afknapper dan?quote:Er zijn maar weinig dingen op het lijstje waar ik moeite mee, maar hoe je het brengt en dat je er zo'n issue van maakt is wel echt een afknapper.
Denk je dat een vrouw dat meteen allemaal wil weten het moment dat je voor het eerst met haar aan de praat komt? Zorg er eerst maar voor dat je zelf gelukkig bent en dit ook uitstraalt ipv al die onzekerheden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb (en zo ervaar ik dat ook) dat het mij belemmerd in `succesvol´ contact.
Precies, daar ben ik dan gelukkig ook een jaar of vijf geleden mee gestopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Culthit. het volgende:
Je moet ook geen dingen doen waar je niet achter staat, anders trek je alleen maar verkeerde types aan.
Ja als er echt een probleem zou zijn wel ja. Maar jij zit echt allemaal dingen aan te kaarten die totaal niet relevant zijn. Dat is voor mij een afknapper omdat je nu problemen aan het maken bent, en daar kan ik slecht tegen. Als een man daadwerkelijk problemen heeft zou dat idd geen afknapper zijn, maar gemekker om 'niets' wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Socios het volgende:
En waarom is zo iets een afknapper dan?
Als een vrouw `een probleem´ van haar zou aankaarten, zou ik helemaal openstaan voor het bespreken ervan. Ik vind dan juist dat het haar siert. Ik zou er niet op afknappen.
Genoemde `problemen´ lepel ik natuurlijk niet op als ik met een vrouw aan het praten ben. We lopen er tegenaan of `ze komt er gaande weg achter´. Dan is het aan haar of ze er wel of geen probleem van maakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar jij zit echt allemaal dingen aan te kaarten die totaal niet relevant zijn. Dat is voor mij een afknapper omdat je nu problemen aan het maken bent, en daar kan ik slecht tegen.
Waar baseer jij op dat ik mijzelf niet zou accepteren? Dat heb ik juist wel geleerd om te doen in de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef QuistNix20 het volgende:
Als hij zichzelf niet accepteert, hoe kan hij dan van een vrouw verwachten dat zij hem accepteert? Of van ieder ander sowieso...
Klopt, ja. Ik ben er ook daadwerkelijk trots op bij dit voorbeeld.quote:TS heeft in zijn lijst best wel een aantal grappige punten staan, maar hij gaat erover jammeren als ware het punten die wijven niet trekken. Bijvoorbeeld: niet op Hyves en Facebook zitten.
TS moet juist eer scheppen in dat soort punten, en dat soort dingen in zijn voordeel ombuigen.
Nee dat zie je verkeerd, jij maakt er een probleem van. Als jij niet zou vinden dat het problemen zijn had je niet zo'n lijstje gemaakt. Nogmaals de meeste punten op het lijstje slaan echt nergens op, en anders moet je misschien eens stoppen met 14-jarige meisjes in de kroeg te versieren. Want dat is de enige leeftijd waarbij ik me zulke trieste afknappers kan voorstellen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Genoemde `problemen´ lepel ik natuurlijk niet op als ik met een vrouw aan het praten ben. We lopen er tegenaan of `ze komt er gaande weg achter´. Dan is het aan haar of ze er wel of geen probleem van maakt.
Blijkbaar heb ik het op die punten behoorlijk mis dus! Alleen maar goed om te horen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit soort dingen gaan toch nergens over!
* Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
* Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
* Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
* Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
En blijkbaar denk jij dat je daardoor niet aantrekkelijk bent voor vrouwen en dan zeg ik (misschien hard) dat je je aanstelt. En dat aanstellen en problemen verzinnen is voor veel vrouwen een afknapper.
Je snapt alleen het punt van mijn verhaal niet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het op die punten behoorlijk mis dus! Alleen maar goed om te horen.
Die lijst die je aanvoert bestaat uit een heleboel punten die iets zeggen over je fundamentele "zijn".quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef Socios het volgende:
Waar baseer jij op dat ik mijzelf niet zou accepteren? Dat heb ik juist wel geleerd om te doen in de afgelopen jaren.
Nu neem je opeens dingen zomaar aan en als ik in alle oprechtheid zeg dat jij een sociopaatje bent dan doe je alsof je neus bloedt. Lekker danquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het op die punten behoorlijk mis dus! Alleen maar goed om te horen.
Opeensomming der positieve eigenschappen mijnerzijds (willekeurige volgorde):quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef Socios het volgende:
Sorry, goed punt inderdaad. Ik zal later zo'n lijstje posten.
Absoluut geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nu neem je opeens dingen zomaar aan en als ik in alle oprechtheid zeg dat jij een sociopaatje bent dan doe je alsof je neus bloedt. Lekker dan
Gefeliciteerd, 3,5 uur verder en je hebt je eigen 'probleem' opgelost. Slotje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:35 schreef Socios het volgende:
Opeensomming der positieve eigenschappen mijnerzijds (willekeurige volgorde):
Dat kan je ook anders zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef ReVamp_ het volgende:
misschien kun jij beter een overdosis pillen slikken.. MijnGod wat een waslijst...
Dat is dan ook één van zijn pluspunten (dat lijstje krijgen we nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
Zó eerijk!
Ben nu te moe om verder inhoudelijk te reageren maar dat komt nog.
Dus je diskwalificeert jezelf alvast voor komende relaties?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
In de afgelopen tien jaar heb ik diverse vrouwen ontmoet. De duur van het contact varieert van een paar minuten (vrouw die snel afhaakt na aangaan gesprek) tot één jaar (eerste grote liefde). Dat laatste is nauwelijks voor te stellen, maar `kalverliefde´ heb ik destijds mogen ervaren. Betreft tevens enige `serieuze´ relatie.
M.a.w. je hebt je toekomstige relaties heel weinig te bieden op je openheid na,en het feit dat je verder ook niet echt zin hebt om dat te gaan veranderen zodat er iets van een toekomstperspectief voor de de toekomstige relatie inzit.quote:Na al die tijd begin ik mij af te vragen wat de reden is dat het contact zo vaak strandt. En misschien nog wel belangrijker: is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij? Een aantal is meteen duidelijk, andere ontdekt zij vaak pas later (of niet). Mijzelf veranderen heeft geen zin waar ik dat jaren geleden weleens geprobeerd heb.
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten.
- Geen kinderwens.
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt.
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden.
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is.
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
- Geen auto of huis in mijn bezit.
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk.
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit.
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
- Ik vind het ontzettend leuk om met de trein te reizen.
- Ik ben graag thuis.
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen.
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam.
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
- Ik betaal alles contant en verafschuw de pinmentaliteit die er heerst.
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd.
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen.
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
- Ik heb snel door wanneer iemand iets `verkapt´ doet.
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen).
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
- Ik heb geen vaste baan; financiële positie uiterst fragiel.
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen.
- Conventioneel ingesteld.
Hier staat tegenover dat ik te allen tijde haar levenswijze en keuzes respecteer. Nooit zal ik haar iets opdringen of haar afkeuren op een vergelijkbaar lijstje. Mijn kieskeurigheid op het gebied van vrouwen geschiedt louter op basis van gevoel.
Nee, maar de moed zakt dan wel in de schoenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef galtfactory het volgende:
Dus je diskwalificeert jezelf alvast voor komende relaties?
Ja, dat realiseer ik mij. Genoemde punten noem ik niet voor niets "issues" waar een vrouw mee om zou moeten kunnen gaan. Ik lees tegenstrijdige berichten dat deze punten wel of niet een probleem vormen. Wellicht dat ik een aantal zaken kan aanpakken om het allemaal wat rooskleuriger te maken voor een toekomstige vrouw. Ik ben daar niet te beroerd voor, ik heb er alleen een hard hoofd in dat ik bepaalde punten ooit zou kunnen verbeteren. Ook omdat ik in het verleden diverse malen heeft ondervonden dat (pogingen tot) veranderingen vaak nergens toe leiden.quote:M.a.w. je hebt je toekomstige relaties heel weinig te bieden op je openheid na,en het feit dat je verder ook niet echt zin hebt om dat te gaan veranderen zodat er iets van een toekomstperspectief voor de de toekomstige relatie inzit.
Denk dat dit ook een belangrijk punt is waarop veel vrouwen afhaken.quote:Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
Goed om te weten. En waarom is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat dit ook een belangrijk punt is waarop veel vrouwen afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |