Je denkt raar, daar moet je vanaf... Of het nu positief of negatief is. Je ziet de wereld "verkeerd".... Het is lastig om in een wereld te leven waarin jij vreemde regels voor jezelf bepaalt. Daar moet dus iemand je bij helpen zoals ik zei, maar dat stuk quote je dan weer niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik mag geen negatief zelfbeeld hebben, maar een positief punt van mij wordt meteen de grond ingeboord?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens naar de psycholoog. Die kan jou beter doorgronden dan wij.
Wat "hij" zegt is nauwelijks serieus te nemen. User in kwestie zit mij alleen maar te stangen (niet alleen in dit topic).quote:
Toch lijkt het me handiger om tijd en energie in fatsoenlijk hulp zoeken te steken, dan het aan een stel nozems op Fok! te vragen. Veel zinniger dan het in de afgelopen zes pagina's is beschreven ga je het hier niet vinden....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat "hij" zegt is nauwelijks serieus te nemen. User in kwestie zit mij alleen maar te stangen (niet alleen in dit topic).
Hou toch op zeg, ik vind het ook irritant als m'n vriend gel gebruikt. Ik wil er namelijk gewoon lekker doorheen kunnen woelen en haar kan ook prima zitten zonder gel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die ideeën, daar moet je vanaf stappen.
Als iemand vraagt naar je positieve punten... en je zegt met droge ogen het niet gebruiken van gel, dan behoeft dat weinig uitleg toch? Dan ben je nogal bijzonder bezig, want care about gel. Noem fatsoenlijke dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, ik vind het ook irritant als m'n vriend gel gebruikt. Ik wil er namelijk gewoon lekker doorheen kunnen woelen en haar kan ook prima zitten zonder gel.
het is helemaal niet erg om naar een psych te gaan hoor. Ik snap dat je het ziet als aanval, maar als ik dit topic (en je andere posts) lees, denk ik dat je wel degelijk beter kan worden van een (aantal) bezoekje(s) aan de psycholoog.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat "hij" zegt is nauwelijks serieus te nemen. User in kwestie zit mij alleen maar te stangen (niet alleen in dit topic).
Er zijn wel vrouwen die hier doorheen kunnen kijken, maar die vrouwen zullen in jouw ogen niet fantastisch zijn. Je moet je eisen qua uiterlijk en karakter van een vrouw dus naar benee bijstellen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.
Inmiddels vetgedrukt in de OP.
omdat je geil moet zijnquote:
waarom?quote:Het is overigens niet zo dat er een agenda voor getrokken moet worden, hoor. Maar in de uren voorafgaand moet ik het wel een beetje kunnen inschatten.
Ja, waarom waarom? Dat werkt zo in zijn hoofd. Ik denk bij 90% van al die punten, waarom?quote:
Het grootste deel van wat je noemt is niet per se afschrikkend of slecht en er is voor iedereen wel iemand. Alleen, hoe je jezelf neerzet is het alsof je zelf probeert om onaantrekkelijk te zijn voor de meisjes. Iemand die geinteresseerd is in je gaat echt niet malen om wat je doet met je vrije tijd, etc. etc. Maar als je niet eens leuk met haar kan praten of geinteresseerd kan kijken of als je leven volledig uitzichtloos is en je hebt er geen zin meeer in, is het ook moeilijk om iemand te krijgen. Je moet iets sterker in je schoenen staan en iemand vinden waarmee je een klik hebt en dus goed kan praten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik ook wel. De vraag is echter hoe snel en of überhaupt iets een breekpunt is of wordt. Zelf heb ik namelijk het idee dat een vrouw het contact met mij vroeg of laat staakt op één of meerdere van de door mij genoemde punten. Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet altijd. Vaak komt het niet eens ter sprake.
Wat moet er nou gebeuren dan? Ik verneem tegenstrijdige berichten in dit topic. De ene keer lees ik dat ik vooral niet moet veranderen en accepteren zoals ik ben en een andere keer lees ik dat ik juist pogingen moet ondernemen om bepaalde dingen te veranderen. Ik snap niet hoe het beste te handelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef AnnaTralala het volgende:
Geen van de punten die je noemt zijn dealbreakers, wat ik wel onaantrekkelijk zou vinden, is het feit dat je blijft herhalen dat je nou eenmaal zo elkaar zit en dat pogingen tot verandering mislukken
Min of meer toch wel wat genoemd staat in zowel de negatieve als positieve punten.quote:Echter lijk jij je te identificeren aan de hand van die dingen. Wie ben je nou echt?
Allemaal van toepassing inderdaad.quote:ls je daarachter bent, weet je welke diepere eigenschappen (eerlijkheid, trouw, onvoorwaardelijkheid e.d.) je te bieden hebt.
Om te accepteren wie je bent, moet je eerst weten wie je bent. En dat zijn meestal meer figuurlijke en persoonlijke zaken dan de praktische eigenschappen die jij vooral noemt. Volgens mij moet je je minder identificeren met de kleine dingen (zoals hyves hebben of niet) en wat dat betreft meer open staan voor verandering.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat moet er nou gebeuren dan? Ik verneem tegenstrijdige berichten in dit topic. De ene keer lees ik dat ik vooral niet moet veranderen en accepteren zoals ik ben en een andere keer lees ik dat ik juist pogingen moet ondernemen om bepaalde dingen te veranderen. Ik snap niet hoe het beste te handelen.
Verander datgene waar je ongelukkig van wordt en accepteer datgene wat je niet wilt veranderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat moet er nou gebeuren dan? Ik verneem tegenstrijdige berichten in dit topic. De ene keer lees ik dat ik vooral niet moet veranderen en accepteren zoals ik ben en een andere keer lees ik dat ik juist pogingen moet ondernemen om bepaalde dingen te veranderen. Ik snap niet hoe het beste te handelen.
[..]
Waarom zou je trots erop zijn dat je niet op Hyves, Facebook etc. zit???quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef Socios het volgende:
[..
[..]
Klopt, ja. Ik ben er ook daadwerkelijk trots op bij dit voorbeeld.
Helaas is dat niet bij alle punten het geval.
Soms klinkt het of je je een beetje tegen ''de rest'' gekeerd hebt; niet meedoen met wat de meesten doen, trots op geen hyves etc. Als je die dingen niet hebt gewoon omdat je dat het fijnst vind is dat prima, als het verder gaat dan dat, zoals er trots op zijn dan lijkt het wel alsof je op die manier een soort van hak denkt te zetten. Het gevoel hebben van tegen ''de rest'' te zijn komt in algemeen voort uit het idee er niet bij te horen/passen. Jouw overtuiging dat jij niet goed genoeg zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Min of meer toch wel wat genoemd staat in zowel de negatieve als positieve punten.
[..]
Allemaal van toepassing inderdaad.
Lieve socios,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Min of meer toch wel wat genoemd staat in zowel de negatieve als positieve punten.
[..]
Allemaal van toepassing inderdaad.
Maar dat is misschien niet eens omdat er geen match is voor die mensen, maar meer omdat ze die niet tegenkomen in hun leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen. Er is altijd zo'n 1 tot 2% van de mensen die nooit iemand zal krijgen.
Dat is geheel normaal hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Socios het volgende:
Ook mijn vriendin hoef ik niet iedere dag te zien. Ook niet de hele dag SMS'en; rustig aan is meestal mijn devies. Maar natuurlijk wil ik wel graag bij haar zijn en denk ik veel aan haar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, waarom waarom? Dat werkt zo in zijn hoofd. Ik denk bij 90% van al die punten, waarom?
Daarom dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het ook leuk als `het´ spontaan gebeurt en in de praktijk gaat het meestal ook wel op deze manier. Ik ga niet voorstellen aan haar om over 2,5 uur seks te hebben. Sowieso ben ik vrij onervaren op seksueel gebied.
Het probleem is echter, en dat is wellicht wat gênant, dat ik indien ik niet helemaal ontspannen ben en niet vrij ben van `plasaandrang´ ik moeilijk `kan presteren´. Ik drink vrij veel water (anders krijg ik koppijn van de dorst), maar dat moet er ook voor een gedeelte `weer uit´. Toiletbezoek geschiedt dus min of meer op bepaalde tijden (intervallen) en vooral 's avonds moet ik dat een beetje uitkienen om niet midden in de nacht wakker te worden omdat ik moet plassen. Hetgeen, naast dat het gewoon lastig is, tot gevolg heeft dat ik wellicht weer moeilijk in slaap kom.
Dat klinkt alsof je niet uit zou kunnen zoeken waarom het zo werkt, wat de argumenten daar achter zijn etc, en dat is het wel het geval, zou iemand dat voor zichzelf willen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, waarom waarom? Dat werkt zo in zijn hoofd. Ik denk bij 90% van al die punten, waarom?
Klopt, ik heb mij er min of meer bij neergelegd dat het gewoon `een kwestie van uitzitten is´. Daarom ook de vraag of er überhaupt vrouwen zijn die alle genoemde punten (zowel negatieve als positieve) voor lief nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef Canillas het volgende:
Je komt vrij rustig en relaxed over, weet alleen niet omdat je je ook zo voelt of omdat je er onbewust genoegen mee hebt genomen dat het voor jou allemaal niet zou worden zoals je zou willen en je daarom niet meer druk maakt over dingen, dat weet alleen jij
Er is altijd een kans dat het alsnog `allemaal goed komt´.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef JoeyT het volgende:
Kansloos. Sowieso is je situatie kansloos als je ee niets mee doet. Zoek een vaste baan en raap jezelf op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |