abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99495926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Goed om te weten. En waarom is dat?
Omdat seks iets is wat je moet doen als je zin hebt. Als je vooruit gaat plannen weet je niet of je dan beide in de goede stemming zal zijn, naast dat het gewoon niet leuk is om daar een moment voor te kiezen. Dan kan het nooit gewoon zomaar ontstaan uit het moment en uit gevoel. En zeker in het begin van relaties ontstaat zoiets vaak spontaan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:51:30 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_99495953
quote:

[..]

Het is overigens niet zo dat er een agenda voor getrokken moet worden, hoor. Maar in de uren voorafgaand moet ik het wel een beetje kunnen inschatten.
Maar waarom?

Maar wat ik het meest vreemd vind, is dat je geen vrienden hebt. Persoonlijk denk ik dat dat je grootste probleem is.Als je geen vrienden kan maken of onderhouden, hoe wil je dat doen bij een meisje?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:51:59 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_99495967
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
Op elk potje past een dekseltje, er is iemand voor iedereen, ook voor jou loopt de ware rond! Noem het maar op, je komt haar vast vanzelf tegen.
Neuh. Dat is een leugen (vind ik).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_99496029
Maar er loopt vast een vrouwelijke versie van jou rond ergens, of meerdere.

Of gewoon een autistische vrouw die zich wel in dat plannen en zo kan vinden.
pi_99496047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Neuh. Dat is een leugen (vind ik).
Hoe is dat een leugen? De meeste mensen krijgen tenminste eens in hun leven een relatie met iemand die bij ze past.. Ook als je niet standaard spontaan sociaal en lekker gek bent.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:54 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_99496072
Geen gel in je haren een pluspunt?

Werkelijk waar, gekker ga je ze niet vinden dan dit....

Hoe is het mogelijk dat jouw brein zo werkt? Daar zou ik eens naar laten kijken, zijn zat mensen die daar een studie voor gevolgd hebben. Die mensen kunnen je echt verder helpen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  One tough cookie vrijdag 15 juli 2011 @ 11:57:43 #107
169210 liesje1979
pi_99496121
Allereerst: ik herken een aantal punten en heb ze eigenlijk nooit als dealbrakers beschouwd.
Ik kan nu alle punten gaan benoemen en uitleggen waarom ze wel of geen probleem zijn maar daar ben ik eigenlijk te lui voor. :+ Ik zie zo 1,2,3 geen vreselijke afknappers in je lijstje staan. Wel een paar dingen die ik persoonlijk jammer zou vinden, maar geen dealbrakers. Je schrijft dat je een vrouw zou nemen zoals ze was en dat je vrouwen kiest op gevoel. Zou het kunnen Socios dat vrouwen hier net zo in staan? Dus dat ze ook hun partner op gevoel kiezen? Ik denk het namelijk wel. Verliefd wordt je niet op een lijstje met goede of slechte eigenschappen, je wordt het gewoon. En als je het eenmaal bent dan neem je gerust wat punten van je partner voor lief die je wat minder aanspreken. Natuurlijk zijn er ook punten waarop ik zou afknappen, zo zou ik bijvoorbeeld afknappen als een partner na een tijdje geweldadig blijkt, ik noem maar iets. In een relatie doe je soms ook dingen voor je partner. Dan voelt het niet meer zo als moeten maar is het iets wat je zelf graag wil. Omdat je van haar houdt.

Ik zou zeggen, maak je er niet te druk over, maar dat heeft weinig zin denk ik. :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:57:46 #108
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_99496123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk :')
Sterker nog, je kan zelfs trouwen als je allebei een gigantische studieschuld hebt :')
Klopt :Y

Gelukkig zijn we over een half jaar allebei schuldenvrij. Koophuis here we come!
pi_99496149
Ben je zelf blij met de eigenschappen die je opnoemt? Als je er zelf ook een probleem in ziet, zou ik dat eerst aanpakken. Geen enkele man is helemaal perfect en heeft alle eigenschappen die een vrouw zou willen, als je alleen zelf niet blij bent met jezelf, dan straalt dat van je af. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:00:52 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_99496215
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hoe is dat een leugen? De meeste mensen krijgen tenminste eens in hun leven een relatie met iemand die bij ze past.. Ook als je niet standaard spontaan sociaal en lekker gek bent.
Ja, de meeste mensen. Er is altijd zo'n 1 tot 2% van de mensen die nooit iemand zal krijgen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:05:01 #111
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_99496340
Misschien een keer aanpassen kan ook eens helpen, als je echt iemand wilt hebben dan zal je daar ook voor moeten gaan en niet alleen in je eigen wereld blijven hangen. Ik vind het nogal erg egoïstisch klinken allemaal. Het is net alsof je jezelf niet wilt aanpassen en alleen je eigen ding wil doen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:18:44 #112
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_99496780
quote:

[..]

Het is overigens niet zo dat er een agenda voor getrokken moet worden, hoor. Maar in de uren voorafgaand moet ik het wel een beetje kunnen inschatten.
Maar waarom dan? :D
My mama didn't raise no fool
pi_99497264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Als je geen vrienden kan maken of onderhouden, hoe wil je dat doen bij een meisje?
Ik heb wel een paar vrienden (die ver weg wonen). Ik ben een aantal jaar geleden verhuisd van de omgeving van Amsterdam naar Leeuwarden.

Ik heb alleen geen tientallen of honderden contacten die ik (virtueel) moet onderhouden en eigenlijk ben ik daar best tevreden mee. Ik moet er niet aan denken om iedere dag met iemand te moeten afspreken.

Ook mijn vriendin hoef ik niet iedere dag te zien. Ook niet de hele dag SMS'en; rustig aan is meestal mijn devies. Maar natuurlijk wil ik wel graag bij haar zijn en denk ik veel aan haar.
pi_99497317
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:55 schreef jackson het volgende:
Geen gel in je haren een pluspunt?

Werkelijk waar, gekker ga je ze niet vinden dan dit....
Omdat vrouwen niet van vette `gelharen´ houden? Althans dat idee heb ik.

Daarom zie ik mijn haren die zonder gelgebruik `mooi krullend´ zijn als een positief punt.
pi_99497405
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Je schrijft dat je een vrouw zou nemen zoals ze was en dat je vrouwen kiest op gevoel. Zou het kunnen Socios dat vrouwen hier net zo in staan? Dus dat ze ook hun partner op gevoel kiezen? Ik denk het namelijk wel.
Dat denk en hoop ik ook wel. De vraag is echter hoe snel en of überhaupt iets een breekpunt is of wordt. Zelf heb ik namelijk het idee dat een vrouw het contact met mij vroeg of laat staakt op één of meerdere van de door mij genoemde punten. Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet altijd. Vaak komt het niet eens ter sprake.
pi_99497459
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Ben je zelf blij met de eigenschappen die je opnoemt? Als je er zelf ook een probleem in ziet, zou ik dat eerst aanpakken.
Zelf heb ik met de genoemde eigenschappen geen moeite dan wel accepteer ik ze dat ik ze heb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:05 schreef Djieluh het volgende:
Misschien een keer aanpassen kan ook eens helpen, als je echt iemand wilt hebben dan zal je daar ook voor moeten gaan en niet alleen in je eigen wereld blijven hangen. Ik vind het nogal erg egoïstisch klinken allemaal. Het is net alsof je jezelf niet wilt aanpassen en alleen je eigen ding wil doen.
Niet te verwarren met onbereidheid om bepaalde punten `bij te schaven´ indien een vrouw dat zou willen.
  One tough cookie vrijdag 15 juli 2011 @ 12:40:16 #117
169210 liesje1979
pi_99497488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat denk en hoop ik ook wel. De vraag is echter hoe snel en of überhaupt iets een breekpunt is of wordt. Zelf heb ik namelijk het idee dat een vrouw het contact met mij vroeg of laat staakt op één of meerdere van de door mij genoemde punten. Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet altijd. Vaak komt het niet eens ter sprake.
Waarschijnlijk net zo snel als iets voor jou een breekpunt wordt?
pi_99497636
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:18 schreef La_Vita het volgende:
Maar waarom dan? :D
Uiteraard vind ik het ook leuk als `het´ spontaan gebeurt en in de praktijk gaat het meestal ook wel op deze manier. Ik ga niet voorstellen aan haar om over 2,5 uur seks te hebben. Sowieso ben ik vrij onervaren op seksueel gebied.

Het probleem is echter, en dat is wellicht wat gênant, dat ik indien ik niet helemaal ontspannen ben en niet vrij ben van `plasaandrang´ ik moeilijk `kan presteren´. Ik drink vrij veel water (anders krijg ik koppijn van de dorst), maar dat moet er ook voor een gedeelte `weer uit´. Toiletbezoek geschiedt dus min of meer op bepaalde tijden (intervallen) en vooral 's avonds moet ik dat een beetje uitkienen om niet midden in de nacht wakker te worden omdat ik moet plassen. Hetgeen, naast dat het gewoon lastig is, tot gevolg heeft dat ik wellicht weer moeilijk in slaap kom.
pi_99498056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Zelf heb ik met de genoemde eigenschappen geen moeite dan wel accepteer ik ze dat ik ze heb.

[..]

Niet te verwarren met onbereidheid om bepaalde punten `bij te schaven´ indien een vrouw dat zou willen.
Je moet alleen veranderen als je dat zelf wil. En als je blij bent met hoe je bent zoals je bent, dan is het goed verder. Vrouwen vallen echt eerder op een man die zelfvertrouwen heeft en blij is met zichzelf, dan een vent die zich leuker voordoet vanwege onzekerheid.

Het is echt een cliché, maar op elk potje past een dekseltje.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_99498660
je moet zorgen dat je een positief zelfbeeld hebt, ik heb het idee dat je dat nu niet hebt
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:16:30 #121
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99498741
Bewonderenswaardig dat je hier zo eerlijk over bent, dat moet gezegd. Je zou zeggen dat dat gebrek aan gespreksonderwerpen wel mee zou vallen, als je die lijst zo leest. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_99498911
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Waarschijnlijk net zo snel als iets voor jou een breekpunt wordt?
Wellicht wel, ja. Al heb ik vaak het idee dat meer `tolereer´. Als ik een vrouw leuk vind en/ of verliefd ben, dan kan ik mij om geen enkel genoemd of vergelijkbaar punt druk maken. Ook niet indien het het tegenovergestelde zou zijn. In een vroeg of laat stadium: ik kan er simpelweg niet op afknappen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:22:12 #123
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_99498930
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Socios het volgende:

[..]

Omdat vrouwen niet van vette `gelharen´ houden? Althans dat idee heb ik.
Die ideeën, daar moet je vanaf stappen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_99499012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef jackson het volgende:
Die ideeën, daar moet je vanaf stappen.
Ik mag geen negatief zelfbeeld hebben, maar een positief punt van mij wordt meteen de grond ingeboord?
pi_99499044
Ik zou zeggen, ga eens naar de psycholoog. Die kan jou beter doorgronden dan wij. Wel ff updates doen he *; *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')