quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef rickyszz het volgende:
Is het iemand al gelukt om de poorten volledig open te krijgen bij KPN(glasvezel)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Uncharted 2 uitgespeeld. Tof spel maar net al één vond ik de eindbaas weer wat 'matig' en zwak voor een eindbaas.
In Amsterdam-Noord en Alkmaar was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog. Behalve Castlevania, NFS: HP, GOW3, Mortal Kombat en Heavy Rain.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
Zelf gisteren Mortal Kombat en Motorstorm: Apocalypse gehaald (derde game voor x360)
Wel een gedoe bij deze MM omdat er weinig voorraad was binnen gekomen dus moest het doen met wat er lag.
Morgen uit werk rijd ik ook even langs Arenaquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In Amsterdam-Noord en Alkmaar was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog. Behalve Castlevania, NFS: HP, GOW3, Mortal Kombat en Heavy Rain.
Vreemdquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In Amsterdam-Noord was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog.
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
http://dixons.nl/artikel/(...)_content=productfeed
Ninja Gaiden Sigma 2 maar 7,50 incl verzendskosten
Heb 2 op de 360 gespeeld en die was veel moeilijkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..
Dat is echt een 'dingetje' bij Ninja Gaiden. Ik heb mijn halve touchpad van de NDS ook al bijna doorprikt met de stylus door dat spel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..
De twee verschillen nagenoeg weinig van elkaar. Ze hadden toch alletwee zo hun glitches / damage control enzo op elkaar afgestemd? Of een aanval nou een streepje damage meer of minder doet maakt echt niet zoveel uit, 1 of 2 hits ben je toch echt kapot..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb 2 op de 360 gespeeld en die was veel moeilijker
Inderdaad.. ik baal alleen dat ik de trophy van de team missions niet heb.. daardoor staat hij nog steeds op 91%... en moet er nog 3 en die zijn allemaal onwijs lastig..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is echt een 'dingetje' bij Ninja Gaiden. Ik heb mijn halve touchpad van de NDS ook al bijna doorprikt met de stylus door dat spel.
Op de 360 had je echt heel veel projectile spamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
De twee verschillen nagenoeg weinig van elkaar. Ze hadden toch alletwee zo hun glitches / damage control enzo op elkaar afgestemd? Of een aanval nou een streepje damage meer of minder doet maakt echt niet zoveel uit, 1 of 2 hits ben je toch echt kapot..
[..]
Inderdaad.. ik baal alleen dat ik de trophy van de team missions niet heb.. daardoor staat hij nog steeds op 91%... en moet er nog 3 en die zijn allemaal onwijs lastig..
Was niet echt censuur, meer om het spel soepeler te laten lopen. Heeft nog steeds meer bloed dan Ninja Gaiden Black.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Sigma 2 op de PS3 had me wel tof geleken als ze het niet zo gecensureerd zouden hebben...
NGBlack op de oude Xbox was geweldig.
Als het dezelfde demo is als de Japanse versie vind ik er vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Catherine demo?
Tuurlijk! ik heet: Ricky96-NLquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:46 schreef j95 het volgende:
Net bij de Action een hdmi kabel voor 3 euro gehaald, maar man, dat is mooi beeld! Stukken beter dan met een skart aansluitingWillen er nog mensen vriendjes worden, ik heb Black Ops en heet: jordykruse1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |