abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99471190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ik ben amateur wielrenner geweest dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Tegenwoordig heet dat elite zonder contract geloof ik.
In dat geval kan een Hushovd ook gemakkelijk mee bergop. die rijdt immers ook met 60km mee op heuvelachtig terrein.
pi_99471220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Zelva het volgende:

[..]

Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen.
nee helemaal niet. Was nota bene aangegeven van tevoren....
pi_99471291
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:32 schreef TUFKAL het volgende:

In dat geval kan een Hushovd ook gemakkelijk mee bergop. die rijdt immers ook met 60km mee op heuvelachtig terrein.
Hij is alleen 10 kilo zwaarder en dan zal hij best een berg meekunnen maar dan moet zo'n vent zo diep in het rood fietsen dat hij het de rest van de tour kan schudden.
pi_99471299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Maar ze moeten toch weten wat zijn reactie is op zo'n hoogtesatge>
Hij fietst al jaren bij die toko en ze kennen hem van top tot teen dus hoe kan het dan dat hij op dat NK zichzelf opblies?
Ik snap dat niet of het moet een medische oorzaak hebben natuurlijk.
Volgens mij is dat nog steeds een probleem want elke keer als hij diep moet gaan lukt het niet.
Onzin; Gesink heeft meerdere keren bewezen heel diep te kunnen gaan. Dat hij zichzelf opblies is ook niet heel ongewoon hoor. Zie bijvoorbeeld Taramea vandaag die een hongerklop kreeg, Ten Dam die na afloop verklaart ook een hongerklop te hebben gehad...Dat zijn dingen die gebeuren nu eenmaal soms.. .Om daaraan dan meteen af te willen lezen dat Gesink niet in orde was vind ik onzin.
pi_99471339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Wel respect dat je gewoon in je eentje nog ff naar boven komt rijden om vervolgens direct naar huis toe te moeten.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99471341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:32 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

nee helemaal niet. Was nota bene aangegeven van tevoren....
Plus dat het maximale effect van zn hoogtestage ongeveer nu zou moeten komen en niet in de eerste paar dagen
pi_99471368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:34 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Hij is alleen 10 kilo zwaarder en dan zal hij best een berg meekunnen maar dan moet zo'n vent zo diep in het rood fietsen dat hij het de rest van de tour kan schudden.
waarom denk je dat Gesink het dan maar laat lopen?
pi_99471371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die secondes verloor hij vorig jaar op die klim naar Mende ook al en kon later ook met de besten mee omhoog in de bergen.
In Mende werd hij nog wel 9e, terwijl hij op de Mur de Bretagne perfect gegangmaakt niet verder kwam dan een 17e plek, waar hij zelfs nog tijd verloor op de überdiesel Basso. Echt super was dat niet, ondanks zijn gebrek aan explosiviteit had je daar best meer van hem kunnen verwachten (maar ja, Andy Schleck was daar nog slechter, en kijk waar die vandaag staat, hoewel zijn progressie tijdens een ronde ook door niemand geëvenaard wordt).
pi_99471394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:34 schreef kroegtijger het volgende:

Onzin; Gesink heeft meerdere keren bewezen heel diep te kunnen gaan. Dat hij zichzelf opblies is ook niet heel ongewoon hoor. Zie bijvoorbeeld Taramea vandaag die een hongerklop kreeg, Ten Dam die na afloop verklaart ook een hongerklop te hebben gehad...Dat zijn dingen die gebeuren nu eenmaal soms.. .Om daaraan dan meteen af te willen lezen dat Gesink niet in orde was vind ik onzin.
Je bent het toch wel met me eens dat Gesink nooit een echt slechte dag heeft gehad in de tour?
En dat hij juist beter gaat rijden als hij in z'n ritme komt?
Dat is deze tour nou juist niet het geval dus waarom zou het dan onzin zijn wat ik zeg?
pi_99471401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:34 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Hij is alleen 10 kilo
zwaarder en dan zal hij best een berg meekunnen maar dan moet zo'n vent zo diep in het rood fietsen dat hij het de rest van de tour kan schudden.
Geef jij hem kans in Etappe 14 en 18 dan? Als hij deze voor de kiezen krijg:

14
18

ik niet
pi_99471454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef TUFKAL het volgende:

waarom denk je dat Gesink het dan maar laat lopen?
Omdat hij totaal geen kracht in de benen heeft.
pi_99471464
Etappe 18 is echt ziek _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99471477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 18 is echt ziek _O_
Finishen op de col galibier _O_
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:38:29 #139
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_99471496
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die secondes verloor hij vorig jaar op die klim naar Mende ook al en kon later ook met de besten mee omhoog in de bergen.
De Montée Laurent Jalabert van 3 kilometer van meer dan 10 procent gemiddeld wil je serieus vergelijken met de Mûr de Bretagne?
pi_99471510
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Je bent het toch wel met me eens dat Gesink nooit een echt slechte dag heeft gehad in de tour?
En dat hij juist beter gaat rijden als hij in z'n ritme komt?
Dat is deze tour nou juist niet het geval dus waarom zou het dan onzin zijn wat ik zeg?
Zoals ik al aangaf was de eerste week alleen maar zaak geen tijd te verliezen. Dat deed hij ook prima. Stond 12 seconden achter Schleck, wat te verwachten was met de Mur de Bretagne erbij... Het gat liep op na zn val en is daarna nooit meer goed gekomen. Daar zat het hele probleem in
pi_99471560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[ afbeelding ] 14
[ afbeelding ] 18

ik niet
Als hij kans zou hebben dan zou hij geen sprinter zijn natuurlijk.
pi_99471561
Maar goed schijnbaar ben je alleen een held als je met een zichtbare blessure rond fietst.
Niets ten nadele van Johnny H overigens...
pi_99471577
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:40:17 #144
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_99471580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:32 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met de Amstel Gold; dat is niet Gesink zijn terrein en dat wist iedereen ook van tevoren
Dat is wel Gesinks terrein. Hij eindigt daar op het podium en is daar elk jaar kopman. Je eindigt niet op het podium als het allemaal niks is. Dat jaar was hij zelfs de beste op de Keutenberg, explosiever kan niet.
pi_99471584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] 14
[ afbeelding ] 18

ik niet
Etappe 14 zou kunnen; die is zo heel gek nog niet.. De vraag is of hij op tijd wel weer in orde is.
Etappe 18 zou normaal gesproken niet zijn ding zijn, maar 19 weer wel.
pi_99471607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:38 schreef kroegtijger het volgende:

Zoals ik al aangaf was de eerste week alleen maar zaak geen tijd te verliezen. Dat deed hij ook prima. Stond 12 seconden achter Schleck, wat te verwachten was met de Mur de Bretagne erbij... Het gat liep op na zn val en is daarna nooit meer goed gekomen. Daar zat het hele probleem in
En ik blijf van mening dat hij al vanaf het NK niet goed was.
Misschien horen we het na de tour nog wel.
pi_99471626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:38 schreef Zelva het volgende:

[..]

De Montée Laurent Jalabert van 3 kilometer van meer dan 10 procent gemiddeld wil je serieus vergelijken met de Mûr de Bretagne?
Het is natuurlijk nooit goed te vergelijken, maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat zijn prestatie op zo'n korte explosievere klim geen maatstaf hoeft te zijn voor zijn prestaties in de bergen. Zijn prestatie op de Mur gaf geen aanleiding om te denken dat hij het vandaag zo slecht zou doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99471645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is wel Gesinks terrein. Hij eindigt daar op het podium en is daar elk jaar kopman. Je eindigt niet op het podium als het allemaal niks is. Dat jaar was hij zelfs de beste op de Keutenberg, explosiever kan niet.
Ik zeg ook niet dat het allemaal niets is, maar hij is beter op hele lange constante klimmen, zoals je die in de alpen hebt. Dat heb je niet in de Amstel Gold, dat heb je ook niet deze 3 etappes.
pi_99471653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hij sprong pas weg na de Keutenberg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99471677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef thumbnail het volgende:

[..]

En ik blijf van mening dat hij al vanaf het NK niet goed was.
Misschien horen we het na de tour nog wel.
Vast niet... Hoor je dat soort verhalen ooit eens wel dan naderhand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')