Vet hehquote:
Dat heb je dan heel goed gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
mooi geworden P-aquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef Diconnected het volgende:
Oke, ik heb al 2x een nieuwe gebruikersnaam aangevraagd bij Digi-D en steeds als ik m'n wachtwoord intyp, dan doet ie het niet?Word hier echt gek van, straks maar wéér bellen.
Ja ik heb verdomme al 2x een nieuwe aan moeten vragen want ik word steeds geblokkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopen
leuk, doen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooi geworden P-a![]()
Als ik tijd heb zal ik ook wat foto's posten later
Het is inderdaad erg mooi geworden!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
leuk, doen!![]()
Thanks voor de leuke reacties
alweer een crackle?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Halloween setjes van OPI zijn te pre-orderen bij Nailsupplies!
Ik denk niet dat ik die glow in the dark ooit op ga doen .... (... ja ik weet het ik probeer onwijs verstandig te doen met mijn aankopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De zwarte weer toch? Dat doet China Glaze ook
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
Ik zie net dat er alweer een aantal nieuwe Serena Williams setjes uit zijn!
Die paarse is wel mooi, maar ik draag bijna nooit meer paars. Ik vind eigenlijk alleen die glitter leuk. Maar eens kijken of die ook los te bestellen is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikik wil dat setje met die paarse wel graag
ik krijg geen pakketje vol dus mensen die mee willen bestellen kom maar op
Ik ga even kijken op de site of ik nog wat ziequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil 4 lakjes!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga even kijken op de site of ik nog wat zie
Ik wou het net vragen lawlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh dico, ik wordt hier nu opgehaald om de inloopkast op te halen enzo, dus het ligt er even aan hoe lang dat zootje duurt, als ik redelijk op tijd nog op de trein kan springen kom ik
dankquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen lawlmaar is goed, laat maar weten! Ik stuur je zo wel een smsje welke tram je moet nemen enzo!
Ik ben blij dat ik van die nieuwe herfstcollecties niet veel mooi vindquote:
Ik wil nog 2 OPI lakjes hebben! Maar mag echt niet nog meer kopen van mezelf, dus meebestellen zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ'tje, als je gaat bestellen en je houdt ruimte over, denk je dan aan mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
zijn maar 2 SQ kleurtjes van de nieuwe soppies, maar die wil ik ook! De rest is meer van hetzelfde... (alas, ik heb al 15 creme drekkleurtjes, maar dat blijft een zwak)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk altijd aan jou, lieve debsterr
hoe laat mag ik aanbellen morgen met bier?
Het zijn net konijnen, die lakjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]ben je toch een scheetje.
En volgensmag je met bier altijd aanbellen. Maar niet voor 12 uur
.
Waarom heb ik trouwens ineens 198 lakjes? Waar komen die vandaan?
Dat blijkt! Als ik alles gehouden had waren het er al 265 geweestquote:
Whihihihi! Jouw stash is lekker aan het groeien, terwijl je altijd zo heerlijk bescheiden wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat blijkt! Als ik alles gehouden had waren het er al 265 geweest.
I knowquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihihi! Jouw stash is lekker aan het groeien, terwijl je altijd zo heerlijk bescheiden was
Okee! Ik ga in elk geval voorstellen aan mn werkgever dat ik niet mee terug wilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
als ik alles gehouden had was ik de 500 ruim voorbij
@princess-a: wel gehad, nog niet beantwoord. Ben die avond iig vrij
Niet handig neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Note to self: het is niet handig door een krukje te zakken op je verjaardag, vervolgens met je hele rug + hoofd te knallen op de reling op balkon en je knie dubbel te klappen... Maar het was wel erg gezellig!
En fuck, ik ben sinds 3u vannacht aan de diarree
Ik gister ook! Wel 2 Essence Colour & Go, dus het valt mee. Was 2 voor 2 euro, dus ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Net weer 2 lakjes gefaald bij de Kruidvat
Och meiske toch! Hoop dat je er niet teveel aan overhoudtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Note to self: het is niet handig door een krukje te zakken op je verjaardag, vervolgens met je hele rug + hoofd te knallen op de reling op balkon en je knie dubbel te klappen... Maar het was wel erg gezellig!
En fuck, ik ben sinds 3u vannacht aan de diarree
Oeeeh die wil ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wb nagelschaartje!!
Nailetc.com verkoopt de glow in the dark halloween soppie wel los
Mmmmmm .... Misschien dan toch maar wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wb nagelschaartje!!
Nailetc.com verkoopt de glow in the dark halloween soppie wel los
Marrakech, Marokkoquote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Trouwens, waar ga je nou heen op vakantie?
Had je m'n PM nog gehadquote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mmmmmm .... Misschien dan toch maar wel...
Plaatjes van favorieten graagquote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag een korset uitzoeken, en ik vind ze allemaal zo mooi
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie dit op Marktplaats.
Dus ik mail: "Beste karin,
Wat zijn de namen van de lakjes?
Groeten,
Deborah"
Krijg ik terug: "kun je ook lezien op foto op mp zien ze ook wat nieuw en hoeveel gebruikt is,
gr sera". Sowieso, Karin als adverteerder naam maar terugmailen als sera?
Kom we gaan namen raden.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Groeten,
Deborah"
Krijg ik terug: "kun je ook lezien op foto op mp zien ze ook wat nieuw en hoeveel gebruikt is,
Vergelijkbaar: o.i.p. Nieuw merk?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kom we gaan namen raden.
Wat is lezien trouwens?Combinatie van lezen en zien?
*Foreheadslap*quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Groeten,
Deborah"
Hoe goed kun je jezelf opvouwen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik paste wel nog in de koffer toch?
Zó triest dat het vermakelijk wordt.quote:
Klinkt als een verspilling van je energie?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Potver, iemand duidelijk maken waaróm je pissig bent is erg lastig wanneer ze je ontwijken.
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Klinkt als een verspilling van je energie?![]()
Muggenbulten, aaahh
Hoe vervelend het tijdens het werken ook is, hij kiest er nu voor om je te negeren. Lijkt me dat ie dat snel genoeg vervelend gaat vinden en dan weer met je komt pratenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.Het suffe is dat ik eigenlijk helemaal niet meer kwaad ben, maar ja, als 'ie nergens op reageert dan houdt het op. (Het komt nog wel eens voor dat ik met 'm moet werken, dus dan leek het me wel handig voor de sfeer, maar ja. Fail.)
En muggenbulten zijn inderdaad kut.
Het plan was ook om het los te laten voor nu.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe vervelend het tijdens het werken ook is, hij kiest er nu voor om je te negeren. Lijkt me dat ie dat snel genoeg vervelend gaat vinden en dan weer met je komt praten
En yes, they suck! Heb er 6, terwijl ik normaal nooit geprikt wordt, mn hele rechterbeen zit eronder
Whaha heeeel bekendquote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook blessed. Bleiblei's bloed smaakt kennelijk beter dit jaar
dat meen je niet!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:15 schreef Incantrix het volgende:
Muggebeten zijn stomThuis heb ik,ze nooit meer sinds ik katten heb, alles dat beweegt wordt opgevreten
Op vakantie betekent dat dan meestal dat ik dubbel de lul ben.. Twee jaar terug had ik ca 75 stuks op één enkel, we dachten eerst dat het eczeem was
IK WIL T NIE WETEN OP DE MAANDAGOCHTENDquote:Op maandag 18 juli 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik las net op nu.nl dat deze maand hard op weg is om de natste juli ooit te worden
stinkhok ieeewl :pquote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik sta tenminste droog, in het rookbushokje
Moah, ik was allang blij dat ik geen allergische reactie kreeg zoals meestal. Ik was zwanger en mocht geen antihistamine..quote:Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
dat meen je niet!![]()
balen SQ! Ik doe dan altijd een pet op dan regent het niet in je gezicht
Issie nog steeds niet beter?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Straks met mijn pluizigepoezelpoekje naar de dierenarts
nee het was toen alleen koorts maar nu heeft ie ook een open wond, blijkbaar had hij ergens een onsteking die ik dus niet gezien heb want opeens lag er overal bloed en pusquote:
Awh arme poezelquote:Op maandag 18 juli 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee het was toen alleen koorts maar nu heeft ie ook een open wond, blijkbaar had hij ergens een onsteking die ik dus niet gezien heb want opeens lag er overal bloed en pushij heeft nu koorts, zijn neusje is niet meer roze maar helemaal wit weggetrokken en t is een zielig hoopje ellende, dus ik ga maar naar dierenarts want dit is niet fijn
hopelijk knapt ie na antibiotica kuurtje weer op
oef :p wist niet eens dat die jokerdingen er weer zijn! Ik krijg nog maar vet weinig folders thuis dus mis allesquote:Op maandag 18 juli 2011 13:04 schreef Diconnected het volgende:
Zo, ik heb al een ochtend gewerktleuk, die stomme kutjoker stickers, maar wij worden der kriegel van
Maar mennnnn wat een weerhet blijft de hele week zo... Als ik geld had, had ik lekker een lastminute naar Barcelona geboekt ofzo
Casa gaat goed! Behalve lekkage aan 1 raam in de woonkamer waar ik pas met die mega regenbui achter kwam, verder gaat het lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awh arme poezelhopen dat ie idd wat beter word na de kuur! Hoe gaat het verder met casa du Melz?
Als het goed is kan je die stickers ook gewoon in de winkel halen, wij hebben ook stapels liggenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oef :p wist niet eens dat die jokerdingen er weer zijn! Ik krijg nog maar vet weinig folders thuis dus mis alles
[..]
Casa gaat goed! Behalve lekkage aan 1 raam in de woonkamer waar ik pas met die mega regenbui achter kwam, verder gaat het lekkerhet is alweer aardig aan t opknappen
Jaaaaa je moet zeker snel weer een keer komen kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als het goed is kan je die stickers ook gewoon in de winkel halen, wij hebben ook stapels liggen![]()
En yaay voor casa
... trut ...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Joahkomt goed, heb nog zo'n 7 weken vakantie geloof ik
Dude, ik heb de afgelopen 6 maanden geen kut uitgevoerd, ben blij dat ik nu mag werkenquote:
... trut ...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude, ik heb de afgelopen 6 maanden geen kut uitgevoerd, ben blij dat ik nu mag werkenmaar af en toe vrij is ook lekker
NOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij meerdere, maar ze hebben allemaal niks meer...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al bij een uitzendbureau aangemeld?
Mwehquote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij meerdere, maar ze hebben allemaal niks meer...
Oeh, lucky you!!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
zwaar weer bij philips... Bezuinigingen vooral in IT en huisvesting. Algehele vacaturestop bij IT, alle slagroom van de taart af.Was ik toch wel net op tijd binnen, overigens
Lucky! Ik heb je net gesmst trouwensquote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
zwaar weer bij philips... Bezuinigingen vooral in IT en huisvesting. Algehele vacaturestop bij IT, alle slagroom van de taart af.Was ik toch wel net op tijd binnen, overigens
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOOOHeb je trouwens nog een idee voor een cadeautje voor je huisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Fuck, issie niet verstuurdquote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lucky! Ik heb je net gesmst trouwens
Fijn! Is het werk wel leuk?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
eeeeeeeeeeeehmz .. ik heb nog 2354542354232 dingen nodigquote:Op maandag 18 juli 2011 14:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een idee voor een cadeautje voor je huisje?
MSS ik moet om kwart over 3 al weg op het werk dus als je langs wou komen vandaag moet je of snel komen of t moet morgen evenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij meerdere, maar ze hebben allemaal niks meer...
Ik lees het nu pas,gaat niet meer lukken dus. Morgen is ook prima hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MSS ik moet om kwart over 3 al weg op het werk dus als je langs wou komen vandaag moet je of snel komen of t moet morgen even
Okay! Ik zit nu in metro naar huis, zo richting dierenartsquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas,gaat niet meer lukken dus. Morgen is ook prima hoor!
Hoeft niet altijd! Soms gaat het per diensttijf maar tegenwoordig vaak per leeftijdsgroepenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
nou of het lucky is moet nog uitwijzen, voorlopig is het vooral erg matig. Tevens last in, first out. Jewaids
jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd! Soms gaat het per diensttijf maar tegenwoordig vaak per leeftijdsgroepen
Wat voor contract heb je?
Das nog es handig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Zometeen shooten, en nog wel twee straten verderop ook, ideaal
Whaaaahhhh!!! Tof!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zaterdag trouwzaal/-locatie kijken in Bels!
Thanx! Was gezelligquote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Shoot ze Lindy!
Ik wil terug naar Turkije![]()
Brrr!
En de kat heeft een pak melk omgegooid en ik ben tot nu toe te lam om het op te ruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef Juud- het volgende:
Mag ik heeeel asociaal weer ff binnenvallen hier? Heb een hele tijd niet gepost, drukdruk enz. Maar ik heb even jullie professionele hulp nodig.
Voor bij mijn trouwschoenen zoek ik een bijpassende kleur (blauwe) nagellak en het lukt me maar niet om iets goeds te vinden. Zie bijgaande 2 plaatjes van schoenen, behoorlijk kleurecht. Ze zijn van donkerblauw satijn. Wil het liefste een nagellak met een vergelijkbare finish, voor zover zoiets bestaat.
Help??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Ink suede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een prachtige schoenen trouwens
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef Juud- het volgende:
Mag ik heeeel asociaal weer ff binnenvallen hier? Heb een hele tijd niet gepost, drukdruk enz. Maar ik heb even jullie professionele hulp nodig.
Voor bij mijn trouwschoenen zoek ik een bijpassende kleur (blauwe) nagellak en het lukt me maar niet om iets goeds te vinden. Zie bijgaande 2 plaatjes van schoenen, behoorlijk kleurecht. Ze zijn van donkerblauw satijn. Wil het liefste een nagellak met een vergelijkbare finish, voor zover zoiets bestaat.
Help??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het zo even snel niet weten, maar wat een prachtige schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Bruiloft was suuuuuperquote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whaaaahhhh!!! Tof!!!!!
Had je nog wat aan mijn PM gehad, en hoe was de bruiloft?
Geen idee, al denk ik van niet.. Als SQ hem niet heeft wil ik hem eventueel ook wel op een wiel doen en die ook naar je toesturen, kun je kiezenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Juud- het volgende:
dankjullie wel
p-a: opi ink suede is inderdaad zo gek nog niet.. zou die nog ergens in de winkel verkrijgbaar zijn? Dan kan ik even live beoordelen zegmaar.
Wat fijn dat het zo leuk is geweest!!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bruiloft was suuuuuperWat een ubermooie dag was het ook en was geweldig feestje geworden. Om 1u was feest voorbij maar op 1 of andere manier waren we toch pas weer om 4u thuis
(iets met niet naar huis willen en maar kroeg binnen gelopen zijn)
En jaaaa suuuuuuuuper bedankt voor je uitgebreide uitlegIk heb gekozen voor je eerste look (had 's morgens nog vlug laptop aangezet en toen zag ik je pm nog
donderdagavond waren mijn ouders in NL dus geen tijd gehad om toen nog te laptoppen
); heb voor hele nude lippen en zachte blush gekozen. Ben er alleen vergeten een foto van te maken omdat we reeds om 9u weg moesten
Maar je uitleg was super duidelijk en had in mijn tas nog mijn make-up mee kunnen smokkelenVriendinnen vonden het erg goed gelukt dus was helemaal top
)
Je bent een kanjer
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
Tof Priem dat je een trouwzaal gaat bekijken
En ik mag visagieënquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb er nu al zin in
![]()
![]()
Hoop dat het volledig ons ding is. Info die ik gehad heb klonk alvast erg goed. *spannennnnnnd*
* PriemGirl has a happeh
Zie je dat ook zitten?quote:
Mei volgend jaar als het goed isquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Debsterr het volgende:
Priemmm hoe lang is het nou nog tot je trouwerij?
Tof hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zie je dat ook zitten?In Bels? Is niet net over de grens ofzo; maar iets meer dan 2u rijden namelijk
[..]
Mei volgend jaar als het goed is
Datum die in ons hoofd zat; had de zaal al een optie op dus ze zou kijken of er andere data in mei waren; maar dat wilden ze zaterdag meteen met ons afstemmen. We hangen niet vast aan een datum; dus kan eerder of later zijn dan mei eigenlijk
Dat gaat wel lukken voor een keer hoor, 2u rijden, komt goedquote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zie je dat ook zitten?In Bels? Is niet net over de grens ofzo; maar iets meer dan 2u rijden namelijk
[..]
Mei volgend jaar als het goed is
Datum die in ons hoofd zat; had de zaal al een optie op dus ze zou kijken of er andere data in mei waren; maar dat wilden ze zaterdag meteen met ons afstemmen. We hangen niet vast aan een datum; dus kan eerder of later zijn dan mei eigenlijk
Haha nee hoor helemaal nietquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken voor een keer hoor, 2u rijden, komt goedAls je mij nog als visagiste wilt natuurlijk! Of ga je daarom expres zo ver mogelijk weg zitten?
Wat een lief gebaarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha nee hoor helemaal nietVorige week nog maar de knoop door gehakt. Ik wil heel graag dat mijn opa er bij zal zijn; maar opa is reeds 89 jaar en hij is 1x hier naar NL geweest om ons huisje te bekijken en toen zei ie dat ie blij was het gezien te hebben; maar dat ie zo'n afstand niet meer wil afleggen. Dus daarom ook de keuze om het toch dichter bij mijn ouderlijk huis te doen
Ik zal je nog wel pm-en ivm visagie dan![]()
![]()
Inderdaadquote:
Waar ben jij geweest dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb vandaag 30.000 potjes nagellak gezien.
Efficient shoppen is dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Zo naar R'dam. Shoppen in je eentje ftw
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
BwaHet duurt nog wel even
Dit najaar jurken shoppen met moeder en schoonmoeder (ja schoonmoeder ook want "Ik heb geen dochters dus ik mag mee hé"Maar ze is een lieverdje dus gaat vast goed komen
)
ohja en waar te falen? ik heb alle faalwebsites thuis opgeslagen maar daar heb ik nog geen internet tot woensdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:10 schreef Loqi het volgende:
Wildlife, purple beach, iris dust, pink flame, 2010, reclaim![]()
![]()
indigo illusion en wildlife zonder meer. Een van de sparkles erbij, gewoon omdat ze briljant zijn. Reclaim omdat groene holo. En ik zou ook een van de nieuwe pastellies nemen, omdat ze zo goed dekken, en fijn lakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar eens nubars falen
wat zijn must haves?
ebay, bubsel of www.feelunique.comquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja en waar te falen? ik heb alle faalwebsites thuis opgeslagen maar daar heb ik nog geen internet tot woensdag
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:10 schreef Loqi het volgende:
Wildlife, purple beach, iris dust, pink flame, 2010, reclaim![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
indigo illusion en wildlife zonder meer. Een van de sparkles erbij, gewoon omdat ze briljant zijn. Reclaim omdat groene holo. En ik zou ook een van de nieuwe pastellies nemen, omdat ze zo goed dekken, en fijn lakken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ebay, bubsel of www.feelunique.com
Dank damesquote:
ik vind hem erg mooi maar ik heb die nieuwe van nfu oh al en die lijkt er heel veel op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, ik kom wel die kant op gefietst!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Je kwam naar amstelveenseweg toch?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem erg mooi maar ik heb die nieuwe van nfu oh al en die lijkt er heel veel op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, eigenlijk komt mij die tijd wel goed uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het mag van mij ook eerder hoor, ik kan altijd wel even naar beneden lopen op mijn werk!
Okay dan 5 uurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk komt mij die tijd wel goed uit
Ik las stommequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
priemke wordt vast een hele skonne bruid!
Ik hoorde gisteren dat mijn oud-buurmeisje haar trouwfeest in ons buurthuis geeft![]()
denk dat wij tzt ook voor een budgetbruiloft gaan trouwens. Gister de tuindeal rond gemaakt, weer 18k armer
ik nubarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
sjaan, beautybay.com heeft ook nubarren!
Ik vind je heel lief hoor en je wordt een hele mooie bruidquote:
Gatverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
Hallo, mag ik even komen kotsen??![]()
Ik kreeg een palette binnen van Boozyshop, en gelukkig heb ik hem even opengemaakt voordat ik hem heb ingepakt als cadeau voor BFF (want dat was de bedoeling). Moet je kijken wat ik aantref:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bij een make-up product dat op je OGEN moet!!!
Boze mail is gestuurd.
Dat!! En 100000000 excuses!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gatverbeter krijg je een nieuwe opgestuurd!!
Bleghhh!quote:
IEEEEEUWWWWWWW BAHBAHBAH.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik kreeg een palette binnen van Boozyshop, en gelukkig heb ik hem even opengemaakt voordat ik hem heb ingepakt als cadeau voor BFF (want dat was de bedoeling). Moet je kijken wat ik aantref:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
Ja, peekshurs!!!! Ook van de blushquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bleghhh!
Ik heb vanmiddag een blush van Sephora gefaald, heel mooien nog een jurkje, pjbroekje en bloemspeldjes. En nieuwe Birkenstocks, en ze zijn faal. De ene zool heeft een andere kleur dan de ander
zal zo ff een foto maken, ziet er echt stom uit
morgen maar kijken of ik ze kan ruilen bij Cinderella in Breda.
ohmy, wat ranzigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 2e beautyjoint pakketje is wel schoon en heel aangekomen gelukkig!
ik ook, en dan maakt mijn maag een looping. Met je schimmelpanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt te smerig... maar ik moet er naar blijven kijken
Ja, dat dus.... en dan is den maag weder recht, en dan moet je weer kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, en dan maakt mijn maag een looping. Met je schimmelpan
Goede vraag!! Helemaal die mierzoete dingen zijn vies, zeker als er ook nog een 'smaakje' aan zit. Bah!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ruiken lipproducten vaak zo bizar smerig?
Deze NYX matte lip cream ruikt caramel-vanille-ishquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede vraag!! Helemaal die mierzoete dingen zijn vies, zeker als er ook nog een 'smaakje' aan zit. Bah!
Ieuwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze NYX matte lip cream ruikt caramel-vanille-ish
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
Ann gadverrr ik haat het als maken rotzooi ergens naar ruiktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze NYX matte lip cream ruikt caramel-vanille-ish
Kleancolor bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ann gadverrr ik haat het als maken rotzooi ergens naar ruikt
Ook sommige lakjes
OMFGquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
wtf, is dat schimmel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
Zit me toch even af te vragen hoe dit nou kanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Boze mail is gestuurd.
quote:
HAHAHAHAHA doosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee hoe ik deze de eerste keer over het hoofd heb kunnen zien
en nu plak ik mijn webcam af
De naam fashionista matcht niet met het lakje, thats whyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is fashionista, rechts is bingo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA doos. Welke 2 zijn dat? Military Green die rechtse? En die linkse dan
?
Ja mooi hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oooooomfg weird!!!!!
Eentje heeft in de kast gestaan en eentje in de schappen?
Bwehehehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
wazig!
de linkerschoen is voor negers denk ik
Volgens mijn vader moet het kunnen met een profiel er tussen ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Debsterr het volgende:
Zijn er hier mensen met 2 Helmers op elkaar?
Ik voorzie de hele rij die omvalt en veel dode nagellakjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mijn vader moet het kunnen met een profiel er tussen ofzo
Dat vraag ik mij dus ook af! Waarom is het niet gelijk de gemengde kleur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
okee, domme vraag.
Wat is bij blushes in hemelsnaam het doel van als die kleurtjes in 1 potje, als je het toch gemengd over je smoel smeert?![]()
Het ziet er leuk uit en je zou ze apart kunnen gebruiken (met een minikwast, dat welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
okee, domme vraag.
Wat is bij blushes in hemelsnaam het doel van als die kleurtjes in 1 potje, als je het toch gemengd over je smoel smeert?![]()
Ik heb alleen de normale mac blushes niet de met luipaardprintjes enzo :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je koopt toch eerder een mooie blush met een gemeleerde kleur of een luipaardprintje dan de kant en klare kleur? Of ben ik dat?![]()
ik denk het, want ik vind het maar vaagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je koopt toch eerder een mooie blush met een gemeleerde kleur of een luipaardprintje dan de kant en klare kleur? Of ben ik dat?![]()
Van die MAC blushes die niemand gebruikt want mooie oversprayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het, want ik vind het maar vaag
Ik heb er 4, maar ze staan naast elkaar. Op elkaar zou ik niet aandurven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Debsterr het volgende:
Zijn er hier mensen met 2 Helmers op elkaar?
SQ, misschien is dit een schok, maar je kunt nagellak niet etenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Maar kijk dan eens hoe liev het er uit zietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
okee, domme vraag.
zoals dit dus:
[ afbeelding ]
Ohaiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat. Geen 1 boeit me op deze swatch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik geen een van de metro ga kopen
Psssssssst, SQ:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
lin, ik zit middenin een oriflame presentatie!!!
Nope.. Ik heb nog een Dior Lipgloss onaangeraakt liggen, omdat de verpakking te mooi is om 'm aan te brekenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope.. Ik heb nog een Dior Lipgloss onaangeraakt liggen, omdat de verpakking te mooi is om 'm aan te breken
(Deze)
... tutjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Lawllll ik heb hier nu 38 lege louis vuitton dozen
Doosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Lawllll ik heb hier nu 38 lege louis vuitton dozen
Essence, you're a heartbreaker, van de sailor-dinges-collectie, vanmiddag even meegenomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welke kleur?
ik moet ook nog lakkennnn
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef milka82 het volgende:
Omfg,kan dat met oogschaduw? *gaat morgen haar stash bekijken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |