Vet hehquote:
Dat heb je dan heel goed gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
mooi geworden P-aquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef Diconnected het volgende:
Oke, ik heb al 2x een nieuwe gebruikersnaam aangevraagd bij Digi-D en steeds als ik m'n wachtwoord intyp, dan doet ie het niet?Word hier echt gek van, straks maar wéér bellen.
Ja ik heb verdomme al 2x een nieuwe aan moeten vragen want ik word steeds geblokkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopen
leuk, doen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooi geworden P-a![]()
Als ik tijd heb zal ik ook wat foto's posten later
Het is inderdaad erg mooi geworden!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
leuk, doen!![]()
Thanks voor de leuke reacties
alweer een crackle?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Halloween setjes van OPI zijn te pre-orderen bij Nailsupplies!
Ik denk niet dat ik die glow in the dark ooit op ga doen .... (... ja ik weet het ik probeer onwijs verstandig te doen met mijn aankopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De zwarte weer toch? Dat doet China Glaze ook
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
Ik zie net dat er alweer een aantal nieuwe Serena Williams setjes uit zijn!
Die paarse is wel mooi, maar ik draag bijna nooit meer paars. Ik vind eigenlijk alleen die glitter leuk. Maar eens kijken of die ook los te bestellen is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikik wil dat setje met die paarse wel graag
ik krijg geen pakketje vol dus mensen die mee willen bestellen kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |