Vet hehquote:
Dat heb je dan heel goed gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
mooi geworden P-aquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet hehHeb er 2 weken lang elke avond in mn eentje in staan schuren, lakken en verfen enzo, was het spuugzat! But now I iz happy
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef Diconnected het volgende:
Oke, ik heb al 2x een nieuwe gebruikersnaam aangevraagd bij Digi-D en steeds als ik m'n wachtwoord intyp, dan doet ie het niet?Word hier echt gek van, straks maar wéér bellen.
Ja ik heb verdomme al 2x een nieuwe aan moeten vragen want ik word steeds geblokkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whehehehe ik moest net ook op digi-d inloggen want anders zou ie verlopen
leuk, doen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooi geworden P-a![]()
Als ik tijd heb zal ik ook wat foto's posten later
Het is inderdaad erg mooi geworden!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
leuk, doen!![]()
Thanks voor de leuke reacties
alweer een crackle?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Halloween setjes van OPI zijn te pre-orderen bij Nailsupplies!
Ik denk niet dat ik die glow in the dark ooit op ga doen .... (... ja ik weet het ik probeer onwijs verstandig te doen met mijn aankopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De zwarte weer toch? Dat doet China Glaze ook
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
Ik zie net dat er alweer een aantal nieuwe Serena Williams setjes uit zijn!
Die paarse is wel mooi, maar ik draag bijna nooit meer paars. Ik vind eigenlijk alleen die glitter leuk. Maar eens kijken of die ook los te bestellen is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikik wil dat setje met die paarse wel graag
ik krijg geen pakketje vol dus mensen die mee willen bestellen kom maar op
Ik ga even kijken op de site of ik nog wat ziequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil 4 lakjes!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga even kijken op de site of ik nog wat zie
Ik wou het net vragen lawlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh dico, ik wordt hier nu opgehaald om de inloopkast op te halen enzo, dus het ligt er even aan hoe lang dat zootje duurt, als ik redelijk op tijd nog op de trein kan springen kom ik
dankquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen lawlmaar is goed, laat maar weten! Ik stuur je zo wel een smsje welke tram je moet nemen enzo!
Ik ben blij dat ik van die nieuwe herfstcollecties niet veel mooi vindquote:
Ik wil nog 2 OPI lakjes hebben! Maar mag echt niet nog meer kopen van mezelf, dus meebestellen zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ'tje, als je gaat bestellen en je houdt ruimte over, denk je dan aan mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
zijn maar 2 SQ kleurtjes van de nieuwe soppies, maar die wil ik ook! De rest is meer van hetzelfde... (alas, ik heb al 15 creme drekkleurtjes, maar dat blijft een zwak)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk altijd aan jou, lieve debsterr
hoe laat mag ik aanbellen morgen met bier?
Het zijn net konijnen, die lakjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]ben je toch een scheetje.
En volgensmag je met bier altijd aanbellen. Maar niet voor 12 uur
.
Waarom heb ik trouwens ineens 198 lakjes? Waar komen die vandaan?
Dat blijkt! Als ik alles gehouden had waren het er al 265 geweestquote:
Whihihihi! Jouw stash is lekker aan het groeien, terwijl je altijd zo heerlijk bescheiden wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat blijkt! Als ik alles gehouden had waren het er al 265 geweest.
I knowquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihihi! Jouw stash is lekker aan het groeien, terwijl je altijd zo heerlijk bescheiden was
Okee! Ik ga in elk geval voorstellen aan mn werkgever dat ik niet mee terug wilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
als ik alles gehouden had was ik de 500 ruim voorbij
@princess-a: wel gehad, nog niet beantwoord. Ben die avond iig vrij
Niet handig neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Note to self: het is niet handig door een krukje te zakken op je verjaardag, vervolgens met je hele rug + hoofd te knallen op de reling op balkon en je knie dubbel te klappen... Maar het was wel erg gezellig!
En fuck, ik ben sinds 3u vannacht aan de diarree
Ik gister ook! Wel 2 Essence Colour & Go, dus het valt mee. Was 2 voor 2 euro, dus ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Net weer 2 lakjes gefaald bij de Kruidvat
Och meiske toch! Hoop dat je er niet teveel aan overhoudtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Note to self: het is niet handig door een krukje te zakken op je verjaardag, vervolgens met je hele rug + hoofd te knallen op de reling op balkon en je knie dubbel te klappen... Maar het was wel erg gezellig!
En fuck, ik ben sinds 3u vannacht aan de diarree
Oeeeh die wil ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wb nagelschaartje!!
Nailetc.com verkoopt de glow in the dark halloween soppie wel los
Mmmmmm .... Misschien dan toch maar wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wb nagelschaartje!!
Nailetc.com verkoopt de glow in the dark halloween soppie wel los
Marrakech, Marokkoquote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Trouwens, waar ga je nou heen op vakantie?
Had je m'n PM nog gehadquote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mmmmmm .... Misschien dan toch maar wel...
Plaatjes van favorieten graagquote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag een korset uitzoeken, en ik vind ze allemaal zo mooi
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie dit op Marktplaats.
Dus ik mail: "Beste karin,
Wat zijn de namen van de lakjes?
Groeten,
Deborah"
Krijg ik terug: "kun je ook lezien op foto op mp zien ze ook wat nieuw en hoeveel gebruikt is,
gr sera". Sowieso, Karin als adverteerder naam maar terugmailen als sera?
Kom we gaan namen raden.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Groeten,
Deborah"
Krijg ik terug: "kun je ook lezien op foto op mp zien ze ook wat nieuw en hoeveel gebruikt is,
Vergelijkbaar: o.i.p. Nieuw merk?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kom we gaan namen raden.
Wat is lezien trouwens?Combinatie van lezen en zien?
*Foreheadslap*quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Groeten,
Deborah"
Hoe goed kun je jezelf opvouwen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik paste wel nog in de koffer toch?
Zó triest dat het vermakelijk wordt.quote:
Klinkt als een verspilling van je energie?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Potver, iemand duidelijk maken waaróm je pissig bent is erg lastig wanneer ze je ontwijken.
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Klinkt als een verspilling van je energie?![]()
Muggenbulten, aaahh
Hoe vervelend het tijdens het werken ook is, hij kiest er nu voor om je te negeren. Lijkt me dat ie dat snel genoeg vervelend gaat vinden en dan weer met je komt pratenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.Het suffe is dat ik eigenlijk helemaal niet meer kwaad ben, maar ja, als 'ie nergens op reageert dan houdt het op. (Het komt nog wel eens voor dat ik met 'm moet werken, dus dan leek het me wel handig voor de sfeer, maar ja. Fail.)
En muggenbulten zijn inderdaad kut.
Het plan was ook om het los te laten voor nu.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe vervelend het tijdens het werken ook is, hij kiest er nu voor om je te negeren. Lijkt me dat ie dat snel genoeg vervelend gaat vinden en dan weer met je komt praten
En yes, they suck! Heb er 6, terwijl ik normaal nooit geprikt wordt, mn hele rechterbeen zit eronder
Whaha heeeel bekendquote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook blessed. Bleiblei's bloed smaakt kennelijk beter dit jaar
dat meen je niet!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:15 schreef Incantrix het volgende:
Muggebeten zijn stomThuis heb ik,ze nooit meer sinds ik katten heb, alles dat beweegt wordt opgevreten
Op vakantie betekent dat dan meestal dat ik dubbel de lul ben.. Twee jaar terug had ik ca 75 stuks op één enkel, we dachten eerst dat het eczeem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |