LOL.... En dan? Krijg je precies hetzelfde, alleen dat ze dan over de maximale waarde zijn heengegaan. Dan is het huidige systeem toch echt beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook van bewust, maar toch neig ik er naar om doping te laten legaliseren. Tot op bepaalde hoogtes qua waarden, om het maar even zo te zeggen.
Gisteren. Rit over Madeleine vorig jaar. Vueltarit richting Granada (?) 2007, Vueltarit in 2006, Zurich, rit in Baskenland.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen bij elke afdaling de Pavlovreactie "Sanchez!" heeft. Het slaat echter nergens op. Sanchez zou wel gek zijn om hier z'n energie aan te verspillen. En wanneer heeft hij überhaupt iets gewonnen (tijd/rit) wat met zijn daalcapaciteiten te maken heeft?
Dat zou kunnen, waarschijnlijk naar waarden die nog vrij laag zitten want de renners gaan uiteraard over grenzen en gebruiken maskeringsmiddelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook van bewust, maar toch neig ik er naar om doping te laten legaliseren. Tot op bepaalde hoogtes qua waarden, om het maar even zo te zeggen.
Zeker tot zero point cero, cero cero cero cero cero cerco cinco waardes?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel zo. Maar ja, ik heb er nog niet echt uitvoerig over nagedacht. Kwam zomaar in me op, maar idd, dat is ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
LOL.... En dan? Krijg je precies hetzelfde, alleen dat ze dan over de maximale waarde zijn heengegaan. Dan is het huidige systeem toch echt beter.
Als ze daar zelf voor kiezen, zie ik het probleem niet. Wil je dood, omdat je met dope 38-ste kunt worden in de TdF? Ga je gang wmb.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Probleem met doping is niet enkel het onsportieve van valsspelen maar ook het reële gevaar voor de renner dat het met zich meebrengt.
De vergelijking gaat in die zin niet op dat bij QS vooraf niet duidelijk was wie de beste kans zou maken in de sprint. Van een duidelijke rangorde of zelfs maar een treinwagon was nooit sprake, het leek vooral kansen spreiden en wedden op meerdere paarden. Vergelijkbaar met de Radioshack aanpak dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Steegmans zou je nog als voortrekker voor de sprint (Ciolek) kunnen noemen, niet per se als sprinter.
Anders heeft HTC er ook 3.
Hehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zeker tot zero point cero, cero cero cero cero cero cerco cinco waardes?
Je bedoelt te zeggen dat renners dan wel zullen uitkijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze daar zelf voor kiezen, zie ik het probleem niet. Wil je dood, omdat je met dope 38-ste kunt worden in de TdF? Ga je gang wmb.
FDJ door de strijdlust derde?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Szura het volgende:
http://ow.ly/i/emNe
Het geldklassement tot nu toe
Nee, die illusie heb ik niet, maar als je de risico's kent van wat je slikt en je doet het willens en wetens toch, dan moeten ze dat helemaal maar zelf weten. Eigen risico.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat renners dan wel zullen uitkijken?
Dat aanvallende koersen levert dus toch een hoop op voor Vacansoleil.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Szura het volgende:
http://ow.ly/i/emNe
Het geldklassement tot nu toe
Vooral door die tussensprints halen zij toch redelijk veel geld op. 1500 per tusssensprint ow ja en gister Roy op de Tourmalet.quote:
Dat ziet er goed uit, ben benieuwd hoe de verdeling is qua ploegen~!quote:
Chavanel is er een vanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, ben benieuwd hoe de verdeling is qua ploegen~!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Geo3kant het volgende:
En ik maar moeten wachten omdat de NOS die avondetappe moet herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |