Als ik Sanchez was zou ik me sparen voor de rit van morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Lees juist overal dat men Sanchez vandaag verwacht vanwege zijn afdaalkwaliteiten..
Hierboven staat het al. Ik wil nog wel zeggen dat de uitzending om 14:10 begint op alle kanalen.quote:
Danke!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zoals elke dag: http://gaps.letour.fr/us.php
Dat komt omdat iedereen bij elke afdaling de Pavlovreactie "Sanchez!" heeft. Het slaat echter nergens op. Sanchez zou wel gek zijn om hier z'n energie aan te verspillen. En wanneer heeft hij überhaupt iets gewonnen (tijd/rit) wat met zijn daalcapaciteiten te maken heeft?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Lees juist overal dat men Sanchez vandaag verwacht vanwege zijn afdaalkwaliteiten..
Nu kan ik je post niet serieus lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen bij elke afdaling de Pavlovreactie "Sanchez!" heeft. Het slaat echter nergens op. Sanchez zou wel gek zijn om hier z'n energie aan te verspillen. En wanneer heeft hij überhaupt iets gewonnen (tijd/rit) wat met zijn daalcapaciteiten te maken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |