Hoogerland kan/gaat niks meer doen; hij is m.i. kansloos voor de bergtrui.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:27 schreef Swomp het volgende:
Wat gaan hoogerland doen denken jullie ?
Wel jammer dat er op de 76Km geen puntjes te halen zijn, is toch ook een stevig 'klimmetje' denk ik.
Ik hoorde 'm vanochtend op de radio en daar gaf 'ie wel aan waarschijnlijk wat te gaan proberen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:27 schreef Swomp het volgende:
Wat gaan hoogerland doen denken jullie ?
Wel jammer dat er op de 76Km geen puntjes te halen zijn, is toch ook een stevig 'klimmetje' denk ik.
Ben ik het mee eens. Zelfs topfit zou het moeilijk geweest zijn met dit nieuwe puntensysteem. Dat laatste haalde Jelle Vanendert ook aan (hij staat nu 2e) bij Lieven Van Gils in Tour 2011: door de dubbele punten is het voor niet-klimmers/niet-toppers zeer moeilijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogerland kan/gaat niks meer doen; hij is m.i. kansloos voor de bergtrui.
Sanchez kan hier een goede zaak doen en iemand als Gilbert zal vast bereid zijn mee te gaan en mee te helpen daarna op het vlakke. Etappe 16 lijkt op maat voor Sanchez, misschien wacht hij tot dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:03 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk het niet, zo'n geweldige dalers zijn het niet. Ik verwacht hooguit Sanchez in de afdaling
Zo heel spannend is die afdaling vandaag niet. Te lang en niet steil genoeg om echt als daler alleen weg te komen. Als ze met een groepje weggaan wordt het natuurlijk anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sanchez kan hier een goede zaak doen en iemand als Gilbert zal vast bereid zijn mee te gaan en mee te helpen daarna op het vlakke. Etappe 15 lijkt op maat voor Sanchez, misschien wacht hij tot dan.
Ik verheug me meer op de etappe van morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat het eerste uur niet wordt uitgezonden...dat zal wsl het interessantste gedeelte van de rit zijn...
Dit zijn altijd heel gevaarlijke weddenschappenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef sander4444 het volgende:
Heb een gratis weddenschap gewonnen en wil die op de Tour-etappe van vandaag inzetten. Het gaat erom welk van de 2 rijders het best zal eindigen vandaag. Zien de kenners er nog wat moois tussen zitten? De quoteringen erachter zijn hoeveel je je inzet terug krijgt als je het goed voorspeld hebt.
C. Vandevelde - T. Martin: 2,10 - 1,65
S. Chavanel - R. Kreuziger: 1,75 - 1,95
P. Gilbert - J.J. Rojas: 1,45 - 2,55
A. Contador - A. Schleck: 1,75 - 1,95
S. Sanchez - D. Cunego: 1,55 - 2,30
C. Evans - T. Voeckler: 1,55 - 2,30
Vandaag moet zowat de minst voorspelbare etappe van de hele Tour zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef sander4444 het volgende:
Heb een gratis weddenschap gewonnen en wil die op de Tour-etappe van vandaag inzetten. Het gaat erom welk van de 2 rijders het best zal eindigen vandaag. Zien de kenners er nog wat moois tussen zitten? De quoteringen erachter zijn hoeveel je je inzet terug krijgt als je het goed voorspeld hebt.
Ik zou voor Cunego gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef sander4444 het volgende:
Die deed het anders uitstekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees juist overal dat men Sanchez vandaag verwacht vanwege zijn afdaalkwaliteiten..quote:
Vandevelde, gewoon omdat het kan. Gilbert is wel meer een zekerheidje, maar dan win je zowat niks. Wat is de inzet trouwens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef sander4444 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |