abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:19:23 #226
28033 Pek
je moet wat
pi_99512416
Sowieso nooit ene reet van gesnapt, dat chauvinisme. "Ooooh, er rijdt een Nederlander mee!! w/ " Ja, en? Misschien leuk als je hem kent, je buurjongen ofzo, maar verder boeit dat toch geen ene fuck? :?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:29:10 #227
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_99512745
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik moet zeggen dat de NL-ers weer goed hebben gepresteerd. :') Lol, 5 jaar lang geen ritzege, hoe een zielige wankerbende kan het zijn _O- Kap er gewoon mee en ga lekker met je kids naar het pretpark. Dolle pret en je wordt niet voor lul gezet door renners die een half uur eerder binnenkomen.

Suc6 Boys.
trolll....
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_99512779
Ik ga niet zo ver dat ik het Nederlandse rennersgilde voor kneuzen uitmaak. Maar nu al zes Tours zonder ritzege, dat is eufemistisch gesteld niet echt goed natuurlijk.
pi_99512794
Toch respect voor Danny Nelissen dat hij dit gisteren eigenlijk zo wist te voorspellen in de vorm van Hushovd... alleen zou hij volgens Danny met het peloton aankomen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:32:17 #230
194695 franklop
Fran knock
pi_99512828
De FOK!sport crew kan ook redelijk voorspellen!
FOK!sport favorieten voor de etappe
***** David Moncoutié, Sandy Casar
**** José Joaquin Rojas, Philippe Gilbert
*** Thor Hushovd, Arnold Jeannesson
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:47:22 #231
40566 Ericr
Livewrong
pi_99513379
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga niet zo ver dat ik het Nederlandse rennersgilde voor kneuzen uitmaak. Maar nu al zes Tours zonder ritzege, dat is eufemistisch gesteld niet echt goed natuurlijk.
We hebben geen afmakers in de TDF, Nederlanders hebben vaak genoeg meegezeten in ontsnappingen maar laten zich dan in de luren leggen door renners die wel weten hoe ze hun vluchtgenoten een oor moeten aannaaien of door renners die gewoon een sterkere eindsprint hebben.
pi_99513433
Ik ben het er wel mee eens dat het enigszins genant is dat we al jaren geen etappe meer hebben gewonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:49:48 #233
11102 knep
Mountainfreak
pi_99513456
Hetzelfde geldt voor een WB klassieker.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:50:26 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_99513476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef Ericr het volgende:

[..]

We hebben geen afmakers in de TDF, Nederlanders hebben vaak genoeg meegezeten in ontsnappingen maar laten zich dan in de luren leggen door renners die wel weten hoe ze hun vluchtgenoten een oor moeten aannaaien of door renners die gewoon een sterkere eindsprint hebben.
De laatste jaren zijn er ook niet zoveel Nederlanders die net-niet een Tour-etappe hebben gewonnen.
pi_99513489
Of ze zitten in een succesvolle groep en worden het prikkeldraad ingestuurd ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:14:34 #236
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_99514409
Het is erg makkelijk om te kotsen op de de Fransen maar dat gejauw en gejen van het publiek tegen 'winnaars' zie je helaas overal. Ronaldo speelde in de Arena tegen Ajax en werd uitgefloten. Djokovic versloeg Roddick in de US Open en kreeg een vijandelijke uitgeleide. Maarja, kotsen op de Fransen (en Duitsers) is een nationale hobby in dit land. Ikzelf wordt dan weer soms onpasselijk van hoe Engelsen (BBC) en Amerikanen de sport benaderen.

Overigens zag ik nog genoeg enthousiaste mensen aan de meet staan, ze stonden niet massaal met zijn allen met de vinger omhoog zoals tijdens de Armstrong jaren het geval was.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_99514476
Bij het volgen van sporten zoals wielrennen, tennis, en ja, ook kunstschaatsen heb ik geen last van chauvinisme. Ik hoopte echt dat Roy zal winnen, maar het werd die viking helaas.
Ach ja, morgen krijgen we weer een heel andere koers met een sterke klimmer als winnaar. Roy? Who knows.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:19:09 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99514585
Waar is die dude die geld wilde inzetten op deze etappe?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:20:30 #239
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_99514627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Szura het volgende:
Ik heb hem geadviseerd zijn geld op Cunego te zetten... :@
pi_99515395
Waarom deed Gilbert dit in die afdaling vanaf de Soulor? Punten?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_99515453
Vuile fransen die Hushovd uitfluiten. Smerige stokbroden :r Hushovd is een held _O_
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:46:36 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_99515832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
Het is erg makkelijk om te kotsen op de de Fransen maar dat gejauw en gejen van het publiek tegen 'winnaars' zie je helaas overal. Ronaldo speelde in de Arena tegen Ajax en werd uitgefloten. Djokovic versloeg Roddick in de US Open en kreeg een vijandelijke uitgeleide. Maarja, kotsen op de Fransen (en Duitsers) is een nationale hobby in dit land. Ikzelf wordt dan weer soms onpasselijk van hoe Engelsen (BBC) en Amerikanen de sport benaderen.
Eens. De Angelsaksen maken het nòg bonter.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:48:55 #243
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99515981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Cootz het volgende:
Waarom deed Gilbert dit in die afdaling vanaf de Soulor? Punten?
Hier geeft hij de reden aan http://nieuwsblad.be/arti(...)leid=DMF20110715_173
pi_99516278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik moet zeggen dat de NL-ers weer goed hebben gepresteerd. :') Lol, 5 jaar lang geen ritzege, hoe een zielige wankerbende kan het zijn _O- Kap er gewoon mee en ga lekker met je kids naar het pretpark. Dolle pret en je wordt niet voor lul gezet door renners die een half uur eerder binnenkomen.

Suc6 Boys.
Ok, nu is het zeker. Je probeert reacties uit te lokken.
pi_99516412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

In Hoogerheide gebeurde precies hetzelfde met Boom...het zit gewoon in de aard van de Belg...
Niet elke belg, maar over het algemeen hebben veel Belgen een minderwaardigheidscomplex. Zeker als je dat vergelijkt met Nederland. Ik heb 17 jaar in Nederland gewoond en woon nu al jaren in België, dus ik kan het weten.
Maar eigenlijk moet je het per persoon zien, maar veelal valt het wel op dat er hier meer aan een minderwaardigheidscomplex wordt geleden dan in Nederland.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:52:02 #246
108913 Godshand
guide4you
pi_99525711
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:18 schreef xCore het volgende:
Whahah die Fransen met hun boe-geroep. _O-
Serieus, gebeurde dat? :D

Heb helaas de etappe niet gezien, klinkt wel mooi...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_99532773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Szura het volgende:
Ja ik hier. w/ Deze etappe was onvoorspelbaar. Ik had echt niet verwacht dat Hushovd op de Aubisque ging aanvallen :')
pi_99534084
Mag ik nomineren voor de domste renner uit de Tour: Jelle Vanendert.

quote:
Vanendert: "Ik ken het puntensysteem niet"

Jelle Vanendert probeerde tot twee maal toe wat punten de sprokkelen voor de bolletjestrui. "Ik ga niet speciaal voor de bollen, maar ik had gewoon een kans om de punten op die eerste klim mee te graaien", zegt Vanendert.

"Op de Aubisque nam ik ook makkelijk punten", denkt de Limburger. Hij weet duidelijk nog niet dat hij daar helemaal geen punten won. Er waren maar voor zes renners punten te verdienen.

"Ik ken het systeem voor die punten niet goed. Er was wel communicatie vanuit de auto, maar de helicopters maken veel lawaai."

Sergeant: "Jelle zei dat hij het begrepen had"

Wat vindt ploegleider Marc Sergeant van de aanvalslust van Philippe Gilbert? "Hij blijft elke rit aanpakken als een klassieker", zegt Sergeant.

"Philippe had punten verloren in de supersprint en aangezien hij gelijke tred wil houden met zijn rivalen moest hij iets doen. Hij daalt heel snel. De man op de motor zei nadien: dit zag ik nog nooit. Hij ging enkel voor de punten, met het klassement is hij niet bezig."

Vanendert viel aan op de Aubisque, maar kon er niet meer scoren voor het bergklassement. "Jelle Vanendert wist dat er geen punten meer waren op de Aubisque. Hij zei: ik heb het begrepen. Maar dat had hij duidelijk niet", glimlacht Sergeant.
Bron: sporza.be
Ongelooflijk toch? Ik snap sowieso niet hoe je met je vak bezig bent als je dit soort dingen niet weet. Zelfs (fanatieke) wielervolgers weten het uit hun hoofd. Als de regels veranderen neem je dat toch in je op? En als ploeg zorg je toch ook dat het voor iedereen duidelijk is?
pi_99549037
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef eentwee het volgende:
Mag ik nomineren voor de domste renner uit de Tour: Jelle Vanendert.

Doe mij eens een paar van dat soort domme Nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')