Heeft wel wat ja. Wellicht ook doping, haha. Nah ja, hopelijk van niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Gilbert doet me aan Stefan Schumacher denken in de tour van 2008.
Dat voorspelt weinig goeds danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Gilbert doet me aan Stefan Schumacher denken in de tour van 2008.
Sowieso doping. Als er iets is dat het wielrennen de afgelopen jaren aangetoond heeft is dat als het er te mooi uitzag, het ook te mooi was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heeft wel wat ja. Wellicht ook doping, haha. Nah ja, hopelijk van niet.
Klopt wel ja. Gewoon legaliseren, alleen weet niet of dat zo slim is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sowieso doping. Als er iets is dat het wielrennen de afgelopen jaren aangetoond heeft is dat als het er te mooi uitzag, het ook te mooi was.
Probleem met doping is niet enkel het onsportieve van valsspelen maar ook het reële gevaar voor de renner dat het met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Gewoon legaliseren, alleen weet niet of dat zo slim is.
Dat is juist positief.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Probleem met doping is niet enkel het onsportieve van valsspelen maar ook het reële gevaar voor de renner dat het met zich meebrengt.
Risico is dat je Simpsongevallen krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Gewoon legaliseren, alleen weet niet of dat zo slim is.
Daar ben ik me ook van bewust, maar toch neig ik er naar om doping te laten legaliseren. Tot op bepaalde hoogtes qua waarden, om het maar even zo te zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Probleem met doping is niet enkel het onsportieve van valsspelen maar ook het reële gevaar voor de renner dat het met zich meebrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |