Als ze gemiddeld 41 rijden komen ze aan om 17u13.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatst waren ze ook in 3uur 31 minuten klaar over 166km meen ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Anders krijg je geen 15 topics volquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
BTW, dit is toch best kansloos. Met z'n 10en naar de liveticker kijken en toch alles hier posten...
Gunstig voor Klöden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Een val in het peloton waarbij velen betrokken zijn!
quote:
Echt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Nober het volgende:
Niks aan de hand Klöden zit er kennelijk weer bij.
Zoek het eens op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:09 schreef Nickske1912 het volgende:
Is Westra nog gestart vandaag? Had flink wat problemen met zijn knie begreep ik.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om ja te antwoorden?
Antwoord gewoon of zeg niks als je niet wilt antwoorden.quote:
Ik word er een beetje schijtziek van. Altijd maar mensen die vragen gaan stellen die ze kunnen opzoeken die niet zoveel kostbare tijd verspillen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om ja te antwoorden?
Je hoeft niet te reageren hoor..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje schijtziek van. Altijd maar mensen die vragen gaan stellen die ze kunnen opzoeken die niet zoveel kostbare tijd verspillen.
Negeer die mensen dan gewoon....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje schijtziek van. Altijd maar mensen die vragen gaan stellen die ze kunnen opzoeken die niet zoveel kostbare tijd verspillen.
Trek het je niet persoonlijk aan, kop op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijd die men hier in nutteloze posts steekt doet vermoeden dat die tijd niet zo kostbaar is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen de volgwagens is het ook veel veiliger dit jaar. En als je elke keer al tegen het dek gegaan bent en een rug, elleboog en dijbeen blessure hebt is op veilig spelen mss beterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Lagrinta het volgende:
Ik snap Klöden wel, dit is zn enige kans om solo te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |