abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99465540

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99465569
Ik sla jullie allemaal neer.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:25:53 #3
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99465601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Supersoep het volgende:
Ik sla jullie allemaal neer.
_O_
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99465631
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wat zielig. Je plaagt me, maar ondertussen meen je het wel, maar je geeft totaal geen bewijs. Vind je het gek dat dit mijn standaardsmiley is in dit topic? :')
Ach, en misschien is het zielig om een halve tirade af te steken over een ondertitel, die niet eens serieus was. Pas later als mensen dat aangeven haal je er meer bij.
Maar ik had al een 'bewijs' aangegeven, je vond het raar dat mensen over accenten vallen maar je viel wel over een ondertitel, daar had ik het over. Dat hij onzeker is had je nog niet genoemd toen me dat opviel.
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hier hoor.

Oh en je mag toch wel plagen en het ook wel menen? Dat soort dingen hoef je niet altijd serieus te verpakken toch.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 17:28:23 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:26:39 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99465643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek:

Ik weet zeker dat ik meer mezelf ben dan jij. Waarom probeer je mij (of jezelf) telkens te overtuigen dat ik alsof doe? Het lijkt eerder alsof je niet goed in je vel zit.

En al voor de zoveelste keer: Ik benader vrouwen omdat ik van vrouwen hou. Niet voor onzekerheid of wat dan ook.
God god en weer sla je de plank meer dan mis. Met je ik zit niet lekker in me vel :D

En toch gek dat keer op keer nieuwe users in dit topic het zelfde zeggen als dat ik eerder deed. Deze users weten niet wat ik hier voor gezegt heb over jou en toch komen ze tot de zelfde conclussie.

Dat zegt toch echt wel iets meer over jou dan over mij ;)

Jij zal nooit toegeven dat ik gelijk heb, en gelijk heb je anders valt het hele kleine stukje geloof waardigheid kapot.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99465724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet iedereen die moeite heeft met versieren zijn bang, wat snap jij daar niet aan?
Sommige hebben het gewoon niet, ook al hebben ze een ego van hier tot Tokyo. Het lukt gewoonweg niet.
Voor 99% heeft het met angst te maken om iets verkeerds te doen. Wat snap je er niet aan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99465803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor 99% heeft het met angst te maken om iets verkeerds te doen. Wat snap je er niet aan?
Waar haal jij die cijfers vandaan?

En hoe kan je nog beweren niet langs mij heen te praten als ik je vraag tips te geven voor mensen waar het niet met angst te maken heeft. Als je die niet hebt mag je het zeggen hoor, maar je kan niet ontkennen dat die mensen ook bestaan.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 17:29:32 ]
pi_99465813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

God god en weer sla je de plank meer dan mis. Met je ik zit niet lekker in me vel :D

En toch gek dat keer op keer nieuwe users in dit topic het zelfde zeggen als dat ik eerder deed. Deze users weten niet wat ik hier voor gezegt heb over jou en toch komen ze tot de zelfde conclussie.

Dat zegt toch echt wel iets meer over jou dan over mij ;)

Jij zal nooit toegeven dat ik gelijk heb, en gelijk heb je anders valt het hele kleine stukje geloof waardigheid kapot.
Er zijn een hoop onzekere users, waaronder jij. Je probeert in je eigen wereldje mensen omlaag te plaatsen zodat jij je beter voelt. Zo heb ik gemerkt dat je extra extreem negatief tegen mensen praat die hier met een probleempje komen. Dan voel jij je weer ietsjes beter :X
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:29:54 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99465831
Kunnen t en mfn niet even ophouden met ruzieën over quintes' ondertitel (jk heloef, die man was altijd mijn held vroeger :P), ik smeek het jullie.
pi_99465916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waar haal jij die cijfers vandaan?

En hoe kan je nog beweren niet langs mij heen te praten als ik je vraag tips te geven voor mensen waar het niet met angst te maken heeft. Als je die niet hebt mag je het zeggen hoor, maar je kan niet ontkennen dat die mensen ook bestaan.
Je kunt zelf wel een inschatting maken als iedereen zegt dezelfde zenuwen en angst te voelen in hun maag als ze een vrouw benaderen die ze niet kennen. Misschien is het 98%, misschien is het 99,5%. /care bear?
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:32:48 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99465982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn een hoop onzekere users, waaronder jij. Je probeert in je eigen wereldje mensen omlaag te plaatsen zodat jij je beter voelt. Zo heb ik gemerkt dat je extra extreem negatief tegen mensen praat die hier met een probleempje komen. Dan voel jij je weer ietsjes beter :X
:D ga je dit nu serieus menen? :D

Zal het balletje even terug kaatsen dan, komt ie dan he.

Jij post hier om alle onzekere users te laten zien hoe goed je bent, jij wilt graag dat mensen tegen je op kijken van kijk mij versieren luister naar mij want ik ben het antwoord wat jij zoekt, want ik weet precies hoe alles moet. Doe mij na en je hebt succes want ik ben goed.

Heerlijk om te zien hoe jij je eigen ego probeert te strelen in dit topic. In het dagelijks leven mislukt maar op internet the bom Yo go girl :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99466015
En die 1% die gemeen zijn tegen vrouwen, zijn over het algemeen vaak ook gemeen. Dus die moeten socialer worden. Tadaa je oplossing, geen rocket science ofzo! En ja, zij kunnen ook veranderen terwijl ze hunzelf zijn :+
pi_99466019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt zelf wel een inschatting maken als iedereen zegt dezelfde zenuwen en angst te voelen in hun maag als ze een vrouw benaderen die ze niet kennen. Misschien is het 98%, misschien is het 99,5%. /care bear?
Het gaat er nu helemaal niet om hoe groot dat percentage is. Ze bestaan en jij hebt geen tips voor ze omdat je het lastig vindt buiten je eigen wereldje te denken. Jij had die angsten, dus iedereen heeft ze minus een miniem percentage. Jij hebt op een bepaalde manier successen behaald dus kan iedereen ze zo behalen, minus een miniem percentage. Zo kom jij hier over, maar zo werkt het dus allemaal niet. Jij bent nou eenmaal geen alwetend iemand op het gebied van vrouwen en versieren.
pi_99466084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:33 schreef firefly3 het volgende:
En die 1% die gemeen zijn tegen vrouwen, zijn over het algemeen vaak ook gemeen. Dus die moeten socialer worden. Tadaa je oplossing, geen rocket science ofzo! En ja, zij kunnen ook veranderen terwijl ze hunzelf zijn :+
Het is niet zo zwart wit dat 99% bang is en die 1% van jou gemeen is. Blijkbaar is dat erg lastig te bevatten voor je, maar vooruit. Je hebt blijkbaar weer geen idee waar je het over hebt maar lult ondertussen graag door achter de plaat voor je kop vandaan.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:35:01 #15
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99466091
Is het nu onderhand genoeg met het obvious duidelijk maken?
pi_99466141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D ga je dit nu serieus menen? :D

Zal het balletje even terug kaatsen dan, komt ie dan he.

Jij post hier om alle onzekere users te laten zien hoe goed je bent, jij wilt graag dat mensen tegen je op kijken van kijk mij versieren luister naar mij want ik ben het antwoord wat jij zoekt, want ik weet precies hoe alles moet. Doe mij na en je hebt succes want ik ben goed.

Heerlijk om te zien hoe jij je eigen ego probeert te strelen in dit topic. In het dagelijks leven mislukt maar op internet the bom Yo go girl :D
Fout haha.

Ik vind het zo leuk wat ik allemaal mee maak, dat ik het wil delen met andere mensen, zodat ze over een paar maanden terug komen hier op het forum en wel succes hebben. Daarvoor is het topic: om tips te geven. Van jou heb ik nog niets goed gehoord, alleen maar geouwehoer over kleding dacht ik :+
pi_99466166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout haha.

Ik vind het zo leuk wat ik allemaal mee maak, dat ik het wil delen met andere mensen, zodat ze over een paar maanden terug komen hier op het forum en wel succes hebben. Daarvoor is het topic: om tips te geven. Van jou heb ik nog niets goed gehoord, alleen maar geouwehoer over kleding dacht ik :+
Ook_gek heeft in het verleden al zo vaak tips gegeven, en zeker niet enkel over kleding. Wederom blaat je dus maar wat.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:38:16 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout haha.

Stop met denken, gaat je zeer slecht af ;)

Ik heb genoeg tips gegeven, soms heeft het geholpen en soms niet. Is persoons afhankelijk. Het werkt niet bij iedereen het zelfde.

Maar je hebt kennelijk geen idee want je blijft over 1% door lullen, kleding in dit geval.
pi_99466278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart wit dat 99% bang is en die 1% van jou gemeen is. Blijkbaar is dat erg lastig te bevatten voor je, maar vooruit. Je hebt blijkbaar weer geen idee waar je het over hebt maar lult ondertussen graag door achter de plaat voor je kop vandaan.
Ik weet niet van welke planeet jij vandaan komt, maar de meeste mannen zijn bang om met vrouwen te spreken die ze nog niet kennen en daarmee te flirten. De exacte percentages weet ik natuurlijk niet , maar daarover moet je ook niet gaan mierenneuken _O-
pi_99466300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ook_gek heeft in het verleden al zo vaak tips gegeven, en zeker niet enkel over kleding. Wederom blaat je dus maar wat.
Bijna geen enkele tip sinds ik hier kom hoor.
pi_99466329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stop met denken, gaat je zeer slecht af ;)

Ik heb genoeg tips gegeven, soms heeft het geholpen en soms niet. Is persoons afhankelijk. Het werkt niet bij iedereen het zelfde.

Maar je hebt kennelijk geen idee want je blijft over 1% door lullen, kleding in dit geval.
Vooral dat deel waar dingen niet bij iedereen hetzelfde werken vindt Firefly nogal lastig te bevatten lijkt het wel gezien hij zomaar over percentages tegen de 100 denkt te kunnen praten en met zijn half jaar aan ervaring elke soort vrouw denkt te kunnen versieren.

Maarja die wordt vast nooit wakker uit zijn droomwereldje, jammer dat hij hier steeds zo moeilijk moet doen. Beter opent hij een eigen topic.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:40:03 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bijna geen enkele tip sinds ik hier kom hoor.
ja en jij komt hier dan ook zo lang he :D
pi_99466382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vooral dat deel waar dingen niet bij iedereen hetzelfde werken vindt Firefly nogal lastig te bevatten lijkt het wel gezien hij zomaar over percentages tegen de 100 denkt te kunnen praten en met zijn half jaar aan ervaring elke soort vrouw denkt te kunnen versieren.

Maarja die wordt vast nooit wakker uit zijn droomwereldje, jammer dat hij hier steeds zo moeilijk moet doen. Beter opent hij een eigen topic.
Beter ga je inhoudelijk reageren op het feit dat de meeste mannen bang en zenuwachtig zijn als ze op een vrouw af stappen die ze leuk vinden en nog niet kennen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:41:27 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

je kan hem niks kwalijk nemen, hij is pas 6 maanden echt "goed " wat hij heeft moeten leren doe ik al van nature :D
pi_99466415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet niet van welke planeet jij vandaan komt, maar de meeste mannen zijn bang om met vrouwen te spreken die ze nog niet kennen en daarmee te flirten. De exacte percentages weet ik natuurlijk niet , maar daarover moet je ook niet gaan mierenneuken _O-
Wat een flauwe persoonlijk aanval, ik dacht dat jij daar zo boven stond.
Maar natuurlijk weet jij die percentages niet. En het is helemaal dom om te denken dat die mannen óf bang zijn óf gemeen tegen vrouwen zijn. Er zijn zoveel meer mogelijkheden waar jij weer eens geen rekening mee wil of kan houden.
Open eens een eigen topic, kan je lekker je gang gaan.
pi_99466449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beter ga je inhoudelijk reageren op het feit dat de meeste mannen bang en zenuwachtig zijn als ze op een vrouw af stappen die ze leuk vinden en nog niet kennen.
Als jij eerst eens inhoudelijk reageert wil ik dat best doen. Afgezien van dat wij dat in het verleden van dit topic al heel vaak gedaan hebben, maar vooruit.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:42:56 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De manne die ik ken hebben dat niet, en geloof me dat zijn er veel. In mijn vrienden groep durft 95% dat zeker.

Kijk ik in de kroeg is dat naar schatting 80%

Als ik op me werk kijk zal dat 15% zijn, omdat veel geisoleerde onzekere mensen zijn.

Een precies aantal kan je dus niet geven. Het is namelijk niet zo zwart wit.
pi_99466494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je kan hem niks kwalijk nemen, hij is pas 6 maanden echt "goed " wat hij heeft moeten leren doe ik al van nature :D
Ik neem hem zijn misplaatste arrogantie en zogenaamde kennis over alles in ieder geval wel kwalijk. :P
pi_99466566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja je was een half jaar geleden vast wel beter dan ik ^O^ _O- :+

Hoe voel je je nu? :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:45:20 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik neem hem zijn misplaatste arrogantie en zogenaamde kennis over alles in ieder geval wel kwalijk. :P
Ik vind het wel vermakelijk te zien dat hij over van alles na denkt om zijn doel te bereiken en zich aan bepaalde natuurlijke wetten en regels houd. Terwijl ik het zelfde zo niet meer succes kan behalen zonder er over na te hoeven denken :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:45:43 #31
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99466591
Jongens.... Nu is het wel weer mooi hè...
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:47:07 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja je was een half jaar geleden vast wel beter dan ik ^O^ _O- :+

Hoe voel je je nu? :D
Ik voel me goed hoor, ook zonder deze reactie. Maar wat jij 6 maanden doet doe ik al van af de puber tijd zonder enige moeite of na te denken. Ik er dus ervaring in. En ervaring moet je delen toch zoals je zelf zegt.

Mijn ervaring die ik met je wil delen is dat je voor 90% naast zit. Maar daar kom je van zelf wel achter, als je eens je ogen wilt open doen en open staat voor alles buiten je eigen 4 kantje waar je in blijft hangen ;)
pi_99466654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De manne die ik ken hebben dat niet, en geloof me dat zijn er veel. In mijn vrienden groep durft 95% dat zeker.

Kijk ik in de kroeg is dat naar schatting 80%

Als ik op me werk kijk zal dat 15% zijn, omdat veel geisoleerde onzekere mensen zijn.

Een precies aantal kan je dus niet geven. Het is namelijk niet zo zwart wit.
Ik wil ook bij jouw vriendengroep horen man, je kent zoveel stoere vrienden die allemaal veel durven :+
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:47:55 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wil ook bij jouw vriendengroep horen man, je kent zoveel stoere vrienden die allemaal veel durven :+
Haha ga je niet overleven ben ik bang. Maar dat ter zijde. Jij wilde toch een percentage. Prima geef ik je die :)
pi_99466711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik voel me goed hoor, ook zonder deze reactie. Maar wat jij 6 maanden doet doe ik al van af de puber tijd zonder enige moeite of na te denken. Ik er dus ervaring in. En ervaring moet je delen toch zoals je zelf zegt.

Mijn ervaring die ik met je wil delen is dat je voor 90% naast zit. Maar daar kom je van zelf wel achter, als je eens je ogen wilt open doen en open staat voor alles buiten je eigen 4 kantje waar je in blijft hangen ;)
Hoe kom je erbij dat je meer ervaring hebt dan ik? Hoeveel relaties heb je achter de rug en hoe oud ben je? Met hoeveel meisjes heb je het bed gedeeld en hoeveel liefdes relaties had je?
pi_99466730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ga er maar weer aan voorbij dat hij persoonlijk bewijs aanhaalt (wat jij ook altijd doet maar in jouw geval is het natuurlijk meteen de algemene waarheid) en daarmee jouw punt over bange mannekes ontkracht.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:49:01 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99466741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens.... Nu is het wel weer mooi hè...
pi_99466753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je meer ervaring hebt dan ik? Hoeveel relaties heb je achter de rug en hoe oud ben je? Met hoeveel meisjes heb je het bed gedeeld en hoeveel liefdes relaties had je?
Noem jij de jouwe eens!
Alleen al dat jij waarde hecht aan de hoeveelheden zegt genoeg. En niet alleen successen tellen mee voor ervaring.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 17:49:40 ]
pi_99466803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Noem jij de jouwe eens!
Alleen al dat jij waarde hecht aan de hoeveelheden zegt genoeg. En niet alleen successen tellen mee voor ervaring.
Hoe meet je ervaring? Hij zegt meer ervaring te hebben, nou ik ben benieuwt. Hoe oud is hij? Ik ben 27.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:50:37 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:D oh god ik had niet verwacht dat je zo ver wilde afzakken maar je doet het toch. Je blijt me verbazen :D

Wil je nu je ego weer gaan voeren met hoeveel vrouwen je geneukt hebt? Kom op je bent toch wel beter dan dat?
pi_99466861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meet je ervaring? Hij zegt meer ervaring te hebben, nou ik ben benieuwt. Hoe oud is hij? Ik ben 27.
Jij begint over aantallen, maar je wil ze dus niet noemen?
Jij roept hier al zo vaak dat je pas een half jaar ervaring hebt, dus in jaren heeft hij in ieder geval al meer ervaring dan jij.
pi_99466902
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D oh god ik had niet verwacht dat je zo ver wilde afzakken maar je doet het toch. Je blijt me verbazen :D

Wil je nu je ego weer gaan voeren met hoeveel vrouwen je geneukt hebt? Kom op je bent toch wel beter dan dat?
Jij claimt meer ervaring te hebben dan ik. Dus vertel. Ik tel mijn ervaringen van de laatste half jaar er niet bij op.
pi_99466950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij begint over aantallen, maar je wil ze dus niet noemen?
Jij roept hier al zo vaak dat je pas een half jaar ervaring hebt, dus in jaren heeft hij in ieder geval al meer ervaring dan jij.
Nee, de laatste half jaar ben ik bezig geweest met zelfontwikkeling. Daarvoor heb ik uiteraard al een hoop meegemaakt. Maar nu heb ik het zo'n beetje verviervoudigt.
pi_99466966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij claimt meer ervaring te hebben dan ik. Dus vertel. Ik tel mijn ervaringen van de laatste half jaar er niet bij op.
Vertel jij dan eens over jouw ervaringen, het is nogal makkelijk om een ander het eerst te laten zeggen en vervolgens te roepen dat jij daar bovenuit komt. Dus post het eens dan.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:53:22 #45
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99466969
Oke laat maar.
pi_99466997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, de laatste half jaar ben ik bezig geweest met zelfontwikkeling. Daarvoor heb ik uiteraard al een hoop meegemaakt. Maar nu heb ik het zo'n beetje verviervoudigt.
Je bent alsnog jonger dan hij is, dus je wint alsnog niet qua jaren. Jammer voor je joh.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:55:52 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

oke let op gaat je het even uitleggen, er is een kans dat je mijn punt je even ontgaat of ik heb het verkeerd geformuleerd. Dat kan natuurlijk ook :)

Ik ben volgende maand 31. Jij geeft aan dat je in het verleden wel wat wist te versieren hier en daar sex en een relatie. Dat klopt toch?

sinds 6 maanden ben je echt goed geworden. Meerdere vrouwen op 1 avond en je kan alle vrouwen krijgen.

Wat jij die 6 maanden doet, doe ik al sinds me 14de. Jij hebt de "geheime" regels moeten zoeken / leren. Ik denk en lees niks en het lukt mij keer op keer. Ik doe dat dus van nature al wat jij sinds 6 maanden doet. Dat houd dus in dat ik meer ervaring heb.
pi_99467114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vertel jij dan eens over jouw ervaringen, het is nogal makkelijk om een ander het eerst te laten zeggen en vervolgens te roepen dat jij daar bovenuit komt. Dus post het eens dan.
Ok:

Veel liefdes relaties gehad, maar ook seks relaties. Meerdere triootjes (al zeggen ze hier dat iedereen het makkelijk kan krijgen).

Ik heb jaren lang met 2 vrouwen samen gewoond, nu woon ik ook bij een meid (niet mijn vriendin). Verder nog met andere vrouwen gewoond. En ja... bij elke vrouw los gegaan.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:56:41 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zit hier niet om aantallen te noemen en de aantallen boeien me ook niet van hem.
pi_99467178
Dusja, hoe zag het eruit? 1 ging koken, ander aan me zitten, daarna southpark kijken _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:58:07 #51
238453 hasjman
utter madness
pi_99467181
Ben ik de enige die het nogal ironisch vind om in een topic als dit te gaan zitten opscheppen over hoeveel vrouwen je hebt geplayed?
pi_99467214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok:

Veel liefdes relaties gehad, maar ook seks relaties. Meerdere triootjes (al zeggen ze hier dat iedereen het makkelijk kan krijgen).

Ik heb jaren lang met 2 vrouwen samen gewoond, nu woon ik ook bij een meid (niet mijn vriendin). Verder nog met andere vrouwen gewoond. En ja... bij elke vrouw los gegaan.
Maar je kan geen een vrouw voor langere tijd aan je binden en er een echte relatie mee aangaan, dus geen props voor jou vrees ik. Je bent naar eigen zeggen dus goed in het regelen van seks enzo, maar verder?
Sowieso grappig dat jij blijkbaar waarde hecht aan het gehad hebben van meerdere trio's, zo spectaculair vind ik dat niet eigenlijk. Door over grote getallen te spreken schrik je trouwens veel vrouwen ook af, die hebben het niet zo op playertjes.
pi_99467228
Maar nu ben ik op turbo!!! Die 6 maanden zijn absoluut gestoord, en ik wil verder.

Whats next, 3 vrouwen in 1 huis en kwartetten? Daarom vind ik zelf ontwikkeling zo geweldig.
pi_99467255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar je kan geen een vrouw voor langere tijd aan je binden en er een echte relatie mee aangaan, dus geen props voor jou vrees ik. Je bent naar eigen zeggen dus goed in het regelen van seks enzo, maar verder?
Sowieso grappig dat jij blijkbaar waarde hecht aan het gehad hebben van meerdere trio's, zo spectaculair vind ik dat niet eigenlijk. Door over grote getallen te spreken schrik je trouwens veel vrouwen ook af, die hebben het niet zo op playertjes.
Wrong, ik heb ook jaren lange relaties gehad. Jammer voor je :W
pi_99467265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zit hier niet om aantallen te noemen en de aantallen boeien me ook niet van hem.
Dat bedoelde ik ook een beetje, hij is nogal van het opscheppen en ik vind niet dat er zoveel waarde hangt aan wat getalletjes. Maarja als hij eerst stoer doet en vervolgens terugkrabbelt als hij zelf eens wat moet opnoemen zegt het weer genoeg.
pi_99467302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook een beetje, hij is nogal van het opscheppen en ik vind niet dat er zoveel waarde hangt aan wat getalletjes. Maarja als hij eerst stoer doet en vervolgens terugkrabbelt als hij zelf eens wat moet opnoemen zegt het weer genoeg.
Ja , ga maar waarde van elkaar halen door met elkaar te lullen over me zodat jullie je beter voelen :+
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:01:28 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467308
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als versieren niet zo makkelijk gaat #199 Het zal weer eens.

nou kom op ik ben benieuwd :)
pi_99467330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:59 schreef firefly3 het volgende:
Maar nu ben ik op turbo!!! Die 6 maanden zijn absoluut gestoord, en ik wil verder.

Whats next, 3 vrouwen in 1 huis en kwartetten? Daarom vind ik zelf ontwikkeling zo geweldig.
Open er een topic over!

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je ze niet gehad hebt, maar gehad is hier wel het toverwoord. Ze moeten je immers niet meer, of jij hen niet. Dat is ook niet erg, zoveel mensen hebben dat maar het maakt je dus niet bijzonder qua ervaring oid.
pi_99467378
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja , ga maar waarde van elkaar halen door met elkaar te lullen over me zodat jullie je beter voelen :+
Ik had hiervoor ook al niet zo'n hoge dunk van jou hoor, daar heb ik die reactie van net niet meer voor nodig.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:03:55 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

neem nou 1 ding van me aan. Ik heb je helemaal niet nodig om me beter te voelen.
pi_99467443
quote:
Denk je dat ik al deze dingen die ik heb meegemaakt ga opnoemen? Jammer voor je, maar romantiek is iets tussen twee personen.

Nu jij _O-
pi_99467477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Open er een topic over!

[..]

Ik zeg niet dat je ze niet gehad hebt, maar gehad is hier wel het toverwoord. Ze moeten je immers niet meer, of jij hen niet. Dat is ook niet erg, zoveel mensen hebben dat maar het maakt je dus niet bijzonder qua ervaring oid.
:')
pi_99467485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk je dat ik al deze dingen die ik heb meegemaakt ga opnoemen? Jammer voor je, maar romantiek is iets tussen twee personen.

Nu jij _O-
Waarom zou hij het dan wel gaan opnoemen?
pi_99467511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:')
Nee vertel, wat is er dan zo bijzonder aan jouw ervaring?
pi_99467524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom zou hij het dan wel gaan opnoemen?
Ik heb al een openingetje gemaakt, nu is hij, domme doos :+
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:07:09 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467538
quote:

[..]

Nu jij _O-
Oh en net wilde je nog aantallen horen van me over die van mij? En ik vraag helemaal niet naar het geen wat je mee gemaakt heb, dat maak jij er van.

Jij geeft aan wat je de afgelopen 6 maanden gedaan hebt, die verhalen die jij hier zet maak ik al jaren mee.

je geeft aan dat je pas die succes heb sinds 6 maanden. Dan heb ik toch meer ervaring als ik zal redaneren zoals jij dat doet?
pi_99467570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik doelde op jouw eerdere posts waarin jij hem over zijn ervaringen vraagt, maar zelf wil je er niet diep op ingaan dus waarom zou hij het dan wel doen? Zwaktebod met je gescheld, en wel huilen als anderen het bij jou doen.
pi_99467596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh en net wilde je nog aantallen horen van me over die van mij? En ik vraag helemaal niet naar het geen wat je mee gemaakt heb, dat maak jij er van.

Jij geeft aan wat je de afgelopen 6 maanden gedaan hebt, die verhalen die jij hier zet maak ik al jaren mee.

je geeft aan dat je pas die succes heb sinds 6 maanden. Dan heb ik toch meer ervaring als ik zal redaneren zoals jij dat doet?
Wat ik de afgelopen 6 maanden heb meegemaakt heb ik niet allemaal verteld hoor, ik zeg alleen dat ik beter ben geworden.

Terug naar jou, Relaties? Seksrelaties? Wonen bij elkaar?? Vertel. En stuur me aub geen DM meer of wat het ook is.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:09:22 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467618
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

mag ik je er op wijzen dat wanneer iemand in een discussie gaat schelden dat een teken van ommacht is en tevens het een teken is dat de persoon in kwestie de discussie drijgt te verliezen.

Door middel van een directe aanval in de vorm van schelden / kleineren is een middel om krachtig over te komen en hopelijk zo de discussie weer terug in handen te krijgen.

Als dit niet lukt zal de persoon in kwestie het onderwerp verranderen om weer grip op de discussie te krijgen.

Dus kom verlaag je niet zo en houd het netjes.
pi_99467635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik doelde op jouw eerdere posts waarin jij hem over zijn ervaringen vraagt, maar zelf wil je er niet diep op ingaan dus waarom zou hij het dan wel doen? Zwaktebod met je gescheld, en wel huilen als anderen het bij jou doen.
Ik hoef er niet diep op in en hij ook niet, maar ik hoor nog steeds niets van hem en alleen slechte gemaakte tips
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:11:28 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat ik de afgelopen 6 maanden heb meegemaakt heb ik niet allemaal verteld hoor, ik zeg alleen dat ik beter ben geworden.

Terug naar jou, Relaties? Seksrelaties? Wonen bij elkaar?? Vertel. En stuur me aub geen DM meer of wat het ook is.
Je lulde er overheen, maakte je even duidelijk dat je iets vergeet. Het is maar een DM, ga je niet dood van hoor.

Even kijken wat zei jij okal weer.
quote:

[..]

Nu jij _O-
Oke nu 1 goede reden waarom ik het dan wel zal moeten?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:12:22 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hoef er niet diep op in en hij ook niet, maar ik hoor nog steeds niets van hem en alleen slechte gemaakte tips
je hoefd er niet diep op in te gaan maar wilt wel exacte getallen, oke dat is raar.
En waarom zijn mijn tips dan precies slecht? Omdat jij dat vind?
pi_99467757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je lulde er overheen, maakte je even duidelijk dat je iets vergeet. Het is maar een DM, ga je niet dood van hoor.

Even kijken wat zei jij okal weer.

[..]

Oke nu 1 goede reden waarom ik het dan wel zal moeten?
Ooit weleens met een vrouw samen gewoond enzo? Weleens een trio gehad? Je hoeft er niet diep op in te gaan, maar je mag wel globaal antwoorden als je tenminste durft.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:14:43 #74
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_99467818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:59 schreef firefly3 het volgende:

Je bent lelijk gozer....
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:15:06 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99467833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooit weleens met een vrouw samen gewoond enzo? Weleens een trio gehad? Je hoeft er niet diep op in te gaan, maar je mag wel globaal antwoorden als je tenminste durft.
waarom zal ik niet durven?

Maar prima even globaal dan speciaal voor jou.

Ja samen gewoond enkele jaren.
Trio meerdere keren, kwartet zelf ook als je het echt wilt weten. En nop geen man er bij.

Sex reaties ook gehad

1x sex bijna niet, heb ik niks mee. Zie vrouwen niet als lust opject.
pi_99467965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waarom zal ik niet durven?

Maar prima even globaal dan speciaal voor jou.

Ja samen gewoond enkele jaren.
Trio meerdere keren, kwartet zelf ook als je het echt wilt weten. En nop geen man er bij.

Sex reaties ook gehad

1x sex bijna niet, heb ik niks mee. Zie vrouwen niet als lust opject.
En nu? Een vriendin maar alleen thuis? :')
pi_99468043
Grappig zijn de mensen die zichzelf over de top vinden en dan later blijkt dat ze extreem onzeker zijn :D

Net als Techno met zijn dochtertje van een andere vrouw die dan gaat zeuren over iemand anders :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:24:18 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En nu? Een vriendin maar alleen thuis? :')
Nee hoe kom je daar dan bij?

sinds oktober vrijgezel en wil op dit moment helemaal niks. Op 2 katten na alleen thuis ja dat klopt. Maar ben zo goed als elke avond wel ergens op thuis na.

En voor je gaat beginnen over dat ik het vrijgezel wel prima vind dat het een excuus is voor weet ik veel wat zal ik je direct even de reden geven.

Mijn moeder is 5 dagen na me 30ste verjaardag overleden. Ik heb de afgelopen maanden m'n vader en zusje boven alles gezet en is de rest totaal onbelangrijk. En een relatie dan zeker! Want zij krijgt dan te weinig aandacht in mijn ogen. Er zijn namelijk dingen belangrijker in het leven dan vrouwen en sex.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:25:51 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Grappig zijn de mensen die zichzelf over de top vinden en dan later blijkt dat ze extreem onzeker zijn :D

geinig, iedereen vind dat jij over de top bent. Dus je bent onzeker? Dat beweer je nu zelf :D
pi_99468284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoe kom je daar dan bij?

sinds oktober vrijgezel en wil op dit moment helemaal niks. Op 2 katten na alleen thuis ja dat klopt. Maar ben zo goed als elke avond wel ergens op thuis na.

En voor je gaat beginnen over dat ik het vrijgezel wel prima vind dat het een excuus is voor weet ik veel wat zal ik je direct even de reden geven.

Mijn moeder is 5 dagen na me 30ste verjaardag overleden. Ik heb de afgelopen maanden m'n vader en zusje boven alles gezet en is de rest totaal onbelangrijk. En een relatie dan zeker! Want zij krijgt dan te weinig aandacht in mijn ogen. Er zijn namelijk dingen belangrijker in het leven dan vrouwen en sex.
I rest my case.
pi_99468337
Wist je dat je met een vrouw kunt leven in slechte tijden? Dat ze juist een steun is voor je en afleiding? Ze kan je zelfs helpen met je familie. Maar ja, leuk excuus zo.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:27:16 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

I rest my case.
uhm heb je verder gelezen of niet?

Maar als ik woon met een vrouw heb ik wel het recht iets te zeggen?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:28:31 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99468402
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Helaas, ik ga vanavond al weg. :o

Ik zal overigens nog een keer ingaan op heloef zijn sig; het straalt onzekerheid uit. Niet een beetje, maar gigantische bergen. Overigens is zijn sig daar niet de enige in hoor, bijna al zijn berichten hier stralen dat uit. En volgens mij is zekerheid heel iets anders dan bepaalde accenten of dialecten. :') Maar goed, ik ga hier geen discussie over aan, het is weer eens wat persoonlijks he. O+
Jongens ik ben enorm onzeker dus. *O*
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:28:58 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Wist je dat je met een vrouw kunt leven in slechte tijden? Dat ze juist een steun is voor je en afleiding? Ze kan je zelfs helpen met je familie. Maar ja, leuk excuus zo.
Me moeder is 5 jaar lang ziek geweest, ik heb in die tijd samen gewoond dus ga mij nou niet vertellen of het wel of geen steun kan zijn.

Dus jij kan niet begrijpen dat iemand bewust kiest om vrijgezel te zijn?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:30:06 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh god het lijkt wel als of ik nu een discussie heb met mijn neefje van 15 die zo lekker in de puber fase zit :D

Maar jij hebt ook geen vriendin toch? Welk punt probeer je dan precies te maken?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:32:09 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nou kom op reageer even dan.

Jij heb ook geen vriendin en woont niet samen in een relatie. Welk punt probeer je te maken dan?
Je hebt echt niks meer te zeggen en kom je met plaatjes aan. Hoe kansloos ben je dan?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:32:33 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99468568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou kom op reageer even dan.

Jij heb ook geen vriendin en woont niet samen in een relatie. Welk punt probeer je te maken dan?
Je hebt echt niks meer te zeggen en kom je met plaatjes aan. Hoe kansloos ben je dan?
Laat hem nou het heeft nu echt geen zin meer.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:33:58 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Laat hem nou het heeft nu echt geen zin meer.
kennelijk. Had hem toch wel hoger ingeschat. Best jammer als ik eerlijk ben. Hij had altijd wel zijn reactie klaar staan, kan ik wel waarderen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:37:02 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99468746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kennelijk. Had hem toch wel hoger ingeschat. Best jammer als ik eerlijk ben. Hij had altijd wel zijn reactie klaar staan, kan ik wel waarderen.
Hij kan zijn lulverhaal niet langer volhouden en heeft niks meer om terug te zeggen.

Trouwens over die onzekerheid waar Tamashii het eerder over had. Zo erg ben ik toch ook weer niet? :{

Vind het wel verdomd knap dat je dat kan zeggen na een paar posts op een forum trouwens maar goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door heloef op 14-07-2011 18:43:35 ]
C'est la vie
pi_99468779
quote:

Net als Techno met zijn dochtertje van een andere vrouw die dan gaat zeuren over iemand anders :D
Ook al ben ik het niet eens met de constante aanvallen op jou gericht, maar deze laat post bevat alleen minachting jegens een ge/verlopen levenspad,wat is je punt?
Ga je straks ook nog de moeder van Techno erbij betrekken? please bespaar ons de viswijvenruzie en laat je niet zo jennen jongen, jij weet wat je weet.
Ga erboven staan en reageer alleen op hen die jou wel serieus nemen en die zijn er ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Me moeder is 5 jaar lang ziek geweest, ik heb in die tijd samen gewoond dus ga mij nou niet vertellen of het wel of geen steun kan zijn.

Dus jij kan niet begrijpen dat iemand bewust kiest om vrijgezel te zijn?
Ik denk dat hij zich nu gewoon even geen houding weet te geven na het lezen van de emotie oproepende post van jou.
Beter zou hij nu even achter zijn pc zijn weggegaan ipv poezenplaatjes plakken, maar helaas O-)
pi_99468852
quote:

Wil je nu kappen over Techno, dit gaat te ver. Je weet geen donder over zijn situatie.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:42:01 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99468951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij kan zijn lulverhaal niet langer volhouden en heeft niks meer om terug te zeggen.

Kennelijk niet, jammer.

quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef zusterclivia het volgende:

Ik denk dat hij zich nu gewoon even geen houding weet te geven na het lezen van de emotie oproepende post van jou.

Beter zou hij nu even achter zijn pc zijn weggegaan ipv poezenplaatjes plakken, maar helaas O-)
Ik vind het oprecht jammer, hij had altijd zijn reactie klaar staan hoe krom die in mijn ogen soms ook zijn. Maar dat kan ik wel waarderen. En dan opeens plaatjes van poezen plaatsen had ik dan ook niet verwacht. Vind dat jammer.
pi_99469066
damn stom vraagje waar ik even graag een mening over wil.

Ze heeft een ex die volgens haar stalkt en eng en bladiebla is en daar vanochtend over aangifte gedaan bij de politie, vervolgens meld ze me doodleuk oh vanavond komt die me het geld brengen wat die schuldig en in huis is voor vervolgens een tijdje .

Ik heb haar verteld dat ze raar en dom bezig, eerst een aangifte indienen wegens stalken en hem vervolgens in huis laten. Ligt dit aan mij of is ze gewoon heel raar ??
pi_99469127
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Ook al ben ik het niet eens met de constante aanvallen op jou gericht, maar deze laat post bevat alleen minachting jegens een ge/verlopen levenspad,wat is je punt?
Ga je straks ook nog de moeder van Techno erbij betrekken? please bespaar ons de viswijvenruzie en laat je niet zo jennen jongen, jij weet wat je weet.
Ga erboven staan en reageer alleen op hen die jou wel serieus nemen en die zijn er ook.
Het punt is dat mensen een spiegel voor zich moeten houden voordat ze anderen proberen te verbeteren. Wat ik vaak zie is een zelfreflectie als iemand iets post. Er komen hele diepe emotionele verhalen van binnen naar boven dwarrelen waar ze zelf nog niet uit zijn, maar schelden eerst mensen uit voordat het naar boven komt. Mensen geven me valse beschuldigingen, en soms lijkt het exact op een autobiografie.

Dusja, een betere poes begint bij jezelf vind ik dan :Y
pi_99469164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
damn stom vraagje waar ik even graag een mening over wil.

Ze heeft een ex die volgens haar stalkt en eng en bladiebla is en daar vanochtend over aangifte gedaan bij de politie, vervolgens meld ze me doodleuk oh vanavond komt die me het geld brengen wat die schuldig en in huis is voor vervolgens een tijdje .

Ik heb haar verteld dat ze raar en dom bezig, eerst een aangifte indienen wegens stalken en hem vervolgens in huis laten. Ligt dit aan mij of is ze gewoon heel raar ??
Dat is inderdaad heel raar. :{
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:47:18 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469190
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wil je nu kappen over Techno, dit gaat te ver. Je weet geen donder over zijn situatie.
Ik vind het echt sneu hoe laag firefly kan zakken qua niveau.

Mijn moeder is nooit getrouwd met mijn vader en ze zijn ook niet meer bij elkaar. Zijn ik en mijn familie nu ook raar? :')
C'est la vie
pi_99469193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het punt is dat mensen een spiegel voor zich moeten houden voordat ze anderen proberen te verbeteren. Wat ik vaak zie is een zelfreflectie als iemand iets post. Er komen hele diepe emotionele verhalen van binnen naar boven dwarrelen waar ze zelf nog niet uit zijn, maar schelden eerst mensen uit voordat het naar boven komt. Mensen geven me valse beschuldigingen, en soms lijkt het exact op een autobiografie.

Maar ondertussen weiger je zelf in de spiegels te kijken die jou voorgehouden worden. Matig.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:48:20 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469237
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar ondertussen weiger je zelf in de spiegels te kijken die jou voorgehouden worden. Matig.
+1
C'est la vie
pi_99469257
quote:

[..]

Flikker op. Techno heeft álle reden om je belachelijk te maken. Die heeft er een jaar of 20 meer levenservaring op zitten en weet heel goed waar hij het over heeft. Je zou er nog wat aan hebben als je naar hem zou luisteren, in plaats van proberen tegen te spreken met je naïeve en puberale 'argumenten'. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:50:11 #100
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99469317
Jongens! Kappen nou oke...
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:50:25 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469326
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Flikker op. Techno heeft álle reden om je belachelijk te maken. Die heeft er een jaar of 20 meer levenservaring op zitten en weet heel goed waar hij het over heeft. Je zou er nog wat aan hebben als je naar hem zou luisteren, in plaats van proberen tegen te spreken met je naïeve en puberale 'argumenten'. :')
Techno weet ook niet alles. Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
C'est la vie
pi_99469330
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heel raar. :{
Ahhh ik ben dus niet raar, als iemand mij zou stalken en hij zou ook een geldschulde hebben , dan mocht die mij uit de buurt blijven en hoefde ik dat geld niet eens meer terug.
Ze mag van mij ook lekker in het sop gaar koken want ze wilde nog dat ik het aan haar ging melden als die langreed of in de buurt bij haar huis was.
En ik wil best mensen helpen hoor maar als je zo dom bezig ben heb ik ook zoiets van zoek het uit.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:50:41 #103
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn moeder is nooit getrouwd met mijn vader en ze zijn ook niet meer bij elkaar. Zijn ik en mijn familie nu ook raar? :')
Hij weet niet waar hij het over heeft joh. Geen enkel benul.
pi_99469361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

47 jaar oud en nog steeds inhoudloos schelden op mensen die hij niet kent via het internet? Zelfs mensen met problemen die hij constant uitscheld? Laat me niet lachen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:51:45 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hij weet niet waar hij het over heeft joh. Geen enkel benul.
Zit met zijn kop teveel in de jaren 50.
Vrouwen zijn allemaal hetzelfde, willen allemaal hetzelfde en families horen allemaal hetzelfde te zijn.
C'est la vie
pi_99469409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Zit met zijn kop teveel in de jaren 50.
Vrouwen zijn allemaal hetzelfde, willen allemaal hetzelfde en families horen allemaal hetzelfde te zijn.
Random conclusie ronde 999
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:53:06 #107
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469446
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Techno weet ook niet alles. Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
True, niemand weet alles. :D
Maar hij heeft wat betreft (levens)ervaring wel de meest betrouwbare informatie van iedereen die hier post. :)
pi_99469466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Random conclusie ronde 999
Jouw conclusies zijn vaak random en niet op feiten gebaseerd.

Spiegeltje spiegeltje..
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:54:48 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469526
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

47 jaar oud en nog steeds inhoudloos schelden op mensen die hij niet kent via het internet? Zelfs mensen met problemen die hij constant uitscheld? Laat me niet lachen.
Zo oud issie nu ook weer niet. En jij ziet niet hoe hij achter de pc zit als hij dat doet.
Hij zit je gewoon uit te lachen en jij blijft erop ingaan, prachtig O+
pi_99469542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jouw conclusies zijn vaak random en niet op feiten gebaseerd.

Spiegeltje spiegeltje..
Op feiten omdat ik het in de praktijk meemaak. Ik ben niet diegene die al bijna een jaar niets met vrouwen te maken heeft of een dochter heb van een vrouw die me verlaten heeft en daardoor tevreden is met een PM via fok.
pi_99469549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel. Maar ik zie mijn ouders (en oudere mensen uit m'n omgeving) bijv. ook echt niet op een forum zitten kloten en die hebben dezelfde leeftijd. Te druk ervoor. Maar goed, iedereen is anders en heeft andere hobby's.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat iemand dat raar vind, vind ik raar. :) Ik vind het eigenlijk zelfs normaal, hoe raar dat ook klinkt. Zoveel is daar ook niet mis mee, Firefly. Mijn ouders zijn ook gescheiden, zoveel mensen..
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:55:54 #112
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99469575
Jongens! Teringdetering zeg, kunnen we niet gewoon allemaal firefly links laten liggen of gewoon geen topics volspammen met geruzie? Misschien is dat een beter idee? En als firefly dan niet al te beledigende dingen zegt, kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of het onzin is ja/nee. Is het nou zo moeilijk om geen ruzie te maken?
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:56:03 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99469581
quote:

[..]

Ik heb nog nooit iemand hier uitgescholden, ook jou niet. Ik ben eerlijk en direct en leg in veel gevallen de vinger op de pijnelijke plek en subtiel ben ik al helemaal niet. Jij ziet dat als iemand kleineren, ik en de rest hier ziet dat als eerlijk en direct.

Keer op keer zijn er mensen die precies het zelfde zeggen als dat ik doe over jou. Mensen die mijn eerdere reacties niet gelezen hebt. Dat zegt al veel.

Keer op keer geven mensen aan niet te wachten op je adviesen en je waarheden. En toch blijf je door gaan. Keer op keer zeggen mensen dat je ongelijk hebt, en toch stamp je jou mening door iedereen zijn of haar strot heen. Wat jij zegt ik waar en niks anders.

En waar zal ik volgens jou niet uit zijn dan?

Jij kan kennelijk niet geloven dat er iets belangrijkers is dan een relatie of sex. Neem nou maar van mij aan dat ik meer geniet van mijn leven dan de gemiddelde user hier. Als ik me leven een cijfer moet geven is dat een dikke 9.

Ik hoop niet dat jij ooit in de situatie komt waar bij je zult zien dat je familie belangrijker is dan wat dan ook. Al zal het je wel goed doen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:57:32 #114
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op feiten omdat ik het in de praktijk meemaak. Ik ben niet diegene die al bijna een jaar niets met vrouwen te maken heeft of een dochter heb van een vrouw die me verlaten heeft en daardoor tevreden is met een PM via fok.
Wie schiet er nu in doelloos en vooral onwaar geblaat? :')
pi_99469666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand hier uitgescholden, ook jou niet. Ik ben eerlijk en direct en leg in veel gevallen de vinger op de pijnelijke plek en subtiel ben ik al helemaal niet. Jij ziet dat als iemand kleineren, ik en de rest hier ziet dat als eerlijk en direct.

Keer op keer zijn er mensen die precies het zelfde zeggen als dat ik doe over jou. Mensen die mijn eerdere reacties niet gelezen hebt. Dat zegt al veel.

Keer op keer geven mensen aan niet te wachten op je adviesen en je waarheden. En toch blijf je door gaan. Keer op keer zeggen mensen dat je ongelijk hebt, en toch stamp je jou mening door iedereen zijn of haar strot heen. Wat jij zegt ik waar en niks anders.

En waar zal ik volgens jou niet uit zijn dan?

Jij kan kennelijk niet geloven dat er iets belangrijkers is dan een relatie of sex. Neem nou maar van mij aan dat ik meer geniet van mijn leven dan de gemiddelde user hier. Als ik me leven een cijfer moet geven is dat een dikke 9.

Ik hoop niet dat jij ooit in de situatie komt waar bij je zult zien dat je familie belangrijker is dan wat dan ook. Al zal het je wel goed doen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:58:17 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469668
quote:

[..]

Wat is nou mis met dat laatste jongen? :')
Wat wil je nou zeggen als een vrouw je verlaat ben je een kneus is dat wat je wil zeggen jochie?
C'est la vie
pi_99469704
hmmmmmmm ik zit hier een beetje tussen een onzinnige kibbelpartij te heen te wieden en sorry maar als je uberhaupt reageert op iemand die als antwoord poezenplaatjes gaat posten , dan weet je toch al dat het een redelijk kansloos iemand is en ga je lekker door met andere dingen.
pi_99469708
quote:

[..]

Jouw praktijkervaring is te beperkt om meteen voor alle mannen en over alle vrouwen te kunnen spreken, wat jij dus wel vaak doet. Daarnaast praat jij steeds over mensen met andere ervaringen heen omdat ze niet kloppen met jouw beeld, terwijl hun ervaringen eigenlijk net zoveel waard zijn in de conclusies als de jouwe ook al hecht jij enkel waarde aan wat jij zelf vindt en zegt.
pi_99469726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel. Maar ik zie mijn ouders (en oudere mensen uit m'n omgeving) bijv. ook echt niet op een forum zitten kloten en die hebben dezelfde leeftijd. Te druk ervoor. Maar goed, iedereen is anders en heeft andere hobby's.

[..]

Dat iemand dat raar vind, vind ik raar. :) Ik vind het eigenlijk zelfs normaal, hoe raar dat ook klinkt. Zoveel is daar ook niet mis mee, Firefly. Mijn ouders zijn ook gescheiden, zoveel mensen..
Ja, het kan gebeuren, maar ik denk dat Techno er grote problemen mee heeft en daarom zo doet.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:00:17 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469751
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens! Teringdetering zeg, kunnen we niet gewoon allemaal firefly links laten liggen of gewoon geen topics volspammen met geruzie? Misschien is dat een beter idee? En als firefly dan niet al te beledigende dingen zegt, kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of het onzin is ja/nee. Is het nou zo moeilijk om geen ruzie te maken?
Dit is een forum jongen ruzie maken is normaal hier...
Maar je hebt gelijk, ik laat mezelf telkens verleiden om op die onzinuitkramer in te gaan. Dat is fout.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:00:21 #121
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat is nou mis met dat laatste jongen? :')
Wat wil je nou zeggen als een vrouw je verlaat ben je een kneus is dat wat je wil zeggen jochie?
Als dat laatste zo is, wie is er dan de grootste kneus eigenlijk? Aka heel veel ervaring met heel erg veel vrouwen en nog steeds geen blijvertje? :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:01:31 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, het kan gebeuren, maar ik denk dat Techno er grote problemen mee heeft en daarom zo doet.
Je beschuldigt gewoon iemand van het hebben van problemen terwijl je die niet kent.

Random conclusie 999... :')
C'est la vie
pi_99469815
En het ongefundamenteerd haten op firefly gaat lekker verder zo te lezen. :') _O-
Stel, hij heeft ongelijk. Stel ja. Dan zijn jullie hier nog wel zo achterlijk om hem topic, na topic, na topic, hoofdonderwerp van discussie te maken...

Elke keer dat ik hier lees, is het ruzie om Firefly. Ik heb hier nog geen enkele zinnige bijdrage gelezen van iemand anders. Het enige wat jullie hier doen is als een stelletje stieren achter een rode lap aanrennnen. Ongelooflijk, echt waar!
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:01:40 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99469821
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is een forum jongen ruzie maken is normaal hier...
Maar je hebt gelijk, ik laat mezelf telkens verleiden om op die onzinuitkramer in te gaan. Dat is fout.
Daarom zie ik zeker in elk topic wat ik aanklink ruzie?
/sarcasme modus
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:02:46 #125
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99469870
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Mercer het volgende:
En het ongefundamenteerd haten op firefly gaat lekker verder zo te lezen. :') _O-
Stel, hij heeft ongelijk. Stel ja. Dan zijn jullie hier nog wel zo achterlijk om hem topic, na topic, na topic tot hoofdonderwerp van de discussie te maken...

Elke keer dat ik hier lees, is het ruzie om Firefly. Ik heb hier nog geen enkele zinnige bijdrage gelezen van iemand anders. Het enige wat jullie hier doen is als een stelletje stieren achter een rode lap aanrennnen. Ongelooflijk, echt waar!
Probeer ik ze ook al een half topic lang duidelijk te maken...
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:03:02 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469883
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Daarom zie ik zeker in elk topic wat ik aanklink ruzie?
/sarcasme modus
Ja dit is een forum hier durft iedereen een grote te bek te trekken en zich groter voor te doen dan hij is.
C'est la vie
pi_99469896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Mercer het volgende:
Stel, hij heeft ongelijk. Stel ja. Dan zijn jullie hier nog wel zo achterlijk om hem topic, na topic, na topic tot hoofdonderwerp van de discussie te maken...

Het vervuilt het topic inderdaad. Maar die plaat voor zijn hoofd is dan ook nogal ergerlijk, en het worden ruzies omdat hij het ook niet kan opbrengen normaal te discussiëren getuige zijn poezenplaatjes.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:03:28 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99469899
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Mercer het volgende:
Stel, hij heeft ongelijk. Stel ja. Dan zijn jullie hier nog wel zo achterlijk om hem topic, na topic, na topic, hoofdonderwerp van discussie te maken...

Klopt, prima entertainment.
C'est la vie
pi_99469908
Tijd om te eten. Tot later allemaal, en bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen doen en gefocust zijn op het topic "versieren", waar het over gaat.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:03:50 #130
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99469915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zit er zoals gewoonlijk compleet naast. Kappen nu.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:04:06 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99469925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Tijd om te eten. Tot later allemaal, en bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen doen en gefocust zijn op het topic "versieren", waar het over gaat.
Goed idee ik gaat alleen uit eten :W
pi_99469936
Maar waarom ingaan op iemand die als antwoord poezenplaatjes post ???
pi_99469940
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Doe zelf dan ook normaal, dat vond je vandaag weer erg lastig in ieder geval.
pi_99469954
quote:

[..]

Je kan ook overdrijven. Trouwens, er zijn hier zoveel mensen tevreden met een PM Van een vrouw op Fok! volgens mij :)

Hoezo die kattenplaatjes trouwens?
pi_99469972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Poezenplaatjes zijn lief.
pi_99469987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dit is een forum hier durft iedereen een grote te bek te trekken en zich groter voor te doen dan hij is.
_O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:06:12 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99470018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
zegt toch al genoeg over de betreffende user die ze plaatst.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:07:33 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99470068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mpj het volgende:

Lees even van af hier, als jij het snapt mag je het me vertellen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:07:55 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven. Trouwens, er zijn hier zoveel mensen tevreden met een PM Van een vrouw op Fok! volgens mij :)

Ik kreeg laatst een PM van een vrouw op Fok! Ik was zielsgelukkig. :') _O-

Het gaat er toch om wie die PM stuurt en als dat nou een leuke vrouw is dan zou het vreemd zijn als je er niet blij mee zou zijn.
C'est la vie
pi_99470161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lees even van af hier, als jij het snapt mag je het me vertellen.
Hahahaha _O-
Hebben jullie nou echt niet door dat hij met jullie aan het ouwehoeren is?!
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:10:48 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99470203
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:09 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahahaha _O-
Het is leuk tijd verdrijf tijdens het zoeken van muziek op internet :)
pi_99470215
quote:

[..]

Hahahaha _O-
Stel dat hij enkel een troll is, dan nog mag hij best indammen of anders oprotten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 19:11:21 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:11:42 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470242
Maar Firefly is nu weg en nu wil ik een ding weten.

Kom ik nou serieus hier heel wanhopig over zo als eerder werd gesteld?

Lijkt me sterk trouwens maar misschien zie ik dat verkeerd.
C'est la vie
pi_99470296
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef heloef het volgende:

Ik vind het nog wel meevallen, helemaal voor iemand die nog maar 17 is. De onzekerheden die je hebt lijken mij vrij normaal voor een jongeman van jouw leeftijd. Maarja wie ben ik. :P
pi_99470299
Ik vind het erg duidelijk na die kattenplaatjes en sowieso bepaalde opmerkingen. _O- _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:13:01 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470305
quote:

[..]

Hahahaha _O-
Ik vind dit gewoon entertainment.
Het was een prestatie om dag in dag uit zoveel onzin uit te kramen. Dan heb je echt talent.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:14:32 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het nog wel meevallen, helemaal voor iemand die nog maar 17 is. De onzekerheden die je hebt lijken mij vrij normaal voor een jongeman van jouw leeftijd. Maarja wie ben ik. :P
Jeej ik ben toch niet zo erg. *O* _O-
C'est la vie
pi_99470398
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef Mpj het volgende:
Ik vind het erg duidelijk na die kattenplaatjes en sowieso bepaalde opmerkingen. _O- _O-
Of hij nou serieus zo is of niet maakt me vrij weinig uit als hij zo irritant is. Troll of gewoon dom, oprotten met dat geouwehoer mag hij hoe dan ook.
pi_99470411
quote:

Nee. Gewoon. Ik zie jou voor me als iemand, die niet veel dingen onderneemt maar wel wilt.
pi_99470440
quote:

Neehoor, je bent alleen een van de weinige die het wat vaker uitspreekt.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:15:38 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470446
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee. Gewoon. Ik zie jou voor me als iemand, die niet veel dingen onderneemt maar wel wilt.
Dat komt door het weer. _O-
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:16:23 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99470475
* ook_gek gaat uit eten en dan kroegen. En morgen naar een pretpark :W
pi_99470482
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Of hij nou serieus zo is of niet maakt me vrij weinig uit als hij zo irritant is. Troll of gewoon dom, oprotten met dat geouwehoer mag hij hoe dan ook.
Oké, en jij denkt dat hij weggaat als je hem voedt? Als iedereen hem negeert, dan pas gaat hij weg omdat het dan niks meer aan is.
pi_99470498
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat komt door het weer. _O-
Ja 't is goed met jou. _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:17:10 #155
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99470512
quote:

Nee, en anders maakt je onderschrift veel goed.
The view from nowhere.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:17:21 #156
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99470520
Oke mensen tot hier?

quote:

Wie zei dat en a.d.h. waarvan?
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:17:27 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99470527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Oké, en jij denkt dat hij weggaat als je hem voedt? Als iedereen hem negeert, dan pas gaat hij weg omdat het dan niks meer aan is.
helaas werkt dat niet, is al geprobeerd. Ook verbod van modjes dat hij hier niet meer mag komen en zijn reacties worden verwijderd. Het is net onkruid :D
pi_99470586
quote:

[..]

Uiteraard denk ik dat niet, ik negeer hem dan ook regelmatig. Maar zo nu en dan, zoals net, ga ik er wel op in. Gewoon omdat het kan. Sowieso gaat hij ook niet weg als ik niets tegen hem zeg, alleen als iedereen hem negeert is die kans er. Maar alsnog zei hij zelf al te posten voor die paar lurkers die hem wel tof vinden, en dan is er altijd Mlig nog waar hij hiervoor blijft hangen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:18:53 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470593
quote:

[..]

Ja 't is goed met jou. _O-
Ik ben heel goed excuses verzinnen.

Maar ik heb ook niet echt de behoefte om nog wat te gaan doen. Gewoon lekker niksen, beetje werken en vakantie vieren. Voor de rest hoeft het van mij niet echt zo.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:19:32 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470631
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:17 schreef Crutch het volgende:
Oke mensen tot hier?

[..]

Wie zei dat en a.d.h. waarvan?
Tamashii en aan de hand van al mijn posts en mijn ondertitel. _O-
C'est la vie
pi_99470637
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben heel goed excuses verzinnen.

Maar ik heb ook niet echt de behoefte om nog wat te gaan doen. Gewoon lekker niksen, beetje werken en vakantie vieren. Voor de rest hoeft het van mij niet echt zo.
Saai, dat je dat vol kan houden. Wat is vakantie vieren?
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:20:13 #162
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99470664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Tamashii en aan de hand van al mijn posts en mijn ondertitel. _O-
Oh zij.
Mwah, ik zou me daar niet zo druk om maken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:21:44 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:

[..]

Saai, dat je dat vol kan houden. Wat is vakantie vieren?
Op vakantie gaan. Maar ik ben nogal anders dan anderen van mijn leeftijd (zuip vakatie's en dergelijke) dus wil ook daadwerkelijk wat doen en zien op vakantie. Dus ik ga naar Kopenhagen en Londen. Op zo'n busreis ook nog een stukje Zweden meepakken. Ben vaak genoeg op vakantie geweest naar zon overgoten plaatsen maar dat is echt niks voor mij.

Wat ga jij doen dan in de vakantie? :)
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:22:17 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470728
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh zij.
Mwah, ik zou me daar niet zo druk om maken.
Maak me er ook niet echt druk om. Was alleen benieuwd of het echt zo erg was. _O-
C'est la vie
pi_99470854
quote:

Je hebt wel vaker de neiging om jezelf naar beneden te halen, of het nou serieus bedoeld is of niet. Zo van "maar mij zien ze nooit staan _O- "

Wanhopig is dat niet, meer een soort van self-fulfilling prophecy of omdat je dan juist gerust gesteld wil worden.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:25:14 #166
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99470859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Mpj het volgende:
Het meisje uit Londen heeft me niet meer op de blok en zegt op dit moment via berichten op Facebook dat ze geen mail van mij heeft ontvangen. De mail staat toch echt bij mijn verzonden berichten. :')
Heb je het blijkbaar toch weer goed gemaakt (uitmaken met ander meisje, mailen, sms, bellen). Wat nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-07-2011 19:50:27 ]
The view from nowhere.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:26:43 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99470921
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je hebt wel vaker de neiging om jezelf naar beneden te halen, of het nou serieus bedoeld is of niet. Zo van "maar mij zien ze nooit staan _O- "
Dat ben ik met je eens ja, dat soort opmerkingen maak ik wel eens. Dat doe ik altijd al eigenlijk weet niet waarom eigenlijk. Zal dan toch iets van vroeger zijn.
C'est la vie
pi_99470981
Grappig dat er 100 topics in dezelfde valkuil wordt getrapt. Men redeneert alleen maar uit zichzelf zonder zich in het standpunt van een ander te kunnen plaatsnemen. En dat terwijl in een willekeurige assertiviteitstraining het probleem wordt geschetst als je nieuw gedrag wilt aanleren.

Het "onbewust onbekwaam, bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-verhaal (en dit is googlebaar) maakt in een paar zinnen duidelijk dat mensen die op jonge leeftijd al competent zijn op het versiergebied vaak niet degenen zijn die anderen (die dat niet zijn) kunnen helpen. Die zeggen "ja, dat doe je toch gewoon?"

Ze kunnen zich niet voorstellen waartegen welke denkwijzes, negatieve gedachten, angsten en andere problemen mensen aanlopen als ze nieuw gedrag aanleren. En ja: je bent altijd 1 persoon, altijd jezelf: alleen voel je je vaak verschrikkelijk als je in het "bewust onbekwaam"-stadium zit.

De verhalen van mensen die van "onbewust onbekwaam" tot aan het "bewust bekwaam"- stadium komen zijn veel interessanter omdat ze wel de denkprocessen (die later onbewust gaan) benoemen en mensen ook in hun angsten benoemen. En ik heb de indruk dat men in deze topicreeks vooral bezig is om die groep mensen (die aan het leren zijn, en hun ervaringen willen delen) keihard weggejaagd worden door de mensen die "onbewust bekwaam" zijn.
pi_99471021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Op vakantie gaan. Maar ik ben nogal anders dan anderen van mijn leeftijd (zuip vakatie's en dergelijke) dus wil ook daadwerkelijk wat doen en zien op vakantie. Dus ik ga naar Kopenhagen en Londen. Op zo'n busreis ook nog een stukje Zweden meepakken. Ben vaak genoeg op vakantie geweest naar zon overgoten plaatsen maar dat is echt niks voor mij.

Wat ga jij doen dan in de vakantie? :)
Maar heb je dan ook niet eens de behoefte als je bijv. in Nederland bent om af te spreken met vrienden? Gewoon naar een discotheek, en áls je dat niet mag van je moeder; andere leuke dingen gaan doen? Of gewoon ergens wat drinken met vrienden (niet uitgaan), dat doe ik wel heel vaak. Met gewoon ergens wat drinken op 'n terrasje met vrienden, leer je ook dames kennen. Tenminste als ik kijk naar m'n eigen ervaringen.

Met wie ga je op vakantie dan? Hopelijk leer je nieuwe mensen kennen, dat leer ik altijd wel.

Ikzelf vlieg zondag voor drie weken naar Afrika met m'n vader, zusje enzovoort, en ga als ik terug ben op een zon, zee, strand (zuipen, vrouwen :P) vakantie voor 10 dagen met een paar vrienden. En ik ga weer naar Londen toe, sowieso, moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb. Verder ga ik in de vakantie werken en sowieso met veel vrienden afspreken (zwemmen, uitgaan, gewoon leuke dingen doen) omdat er nu écht de tijd voor is. Geen gezeur aan m'n hoofd.. :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:32:22 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99471201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar heb je dan ook niet eens de behoefte als je bijv. in Nederland bent om af te spreken met vrienden? Gewoon naar een discotheek, en áls je dat niet mag van je moeder; andere leuke dingen gaan doen? Of gewoon ergens wat drinken met vrienden (niet uitgaan), dat doe ik wel heel vaak. Met gewoon ergens wat drinken op 'n terrasje met vrienden, leer je ook dames kennen. Tenminste als ik kijk naar m'n eigen ervaringen.

Met wie ga je op vakantie dan? Hopelijk leer je nieuwe mensen kennen, dat leer ik altijd wel.

Ikzelf vlieg zondag voor drie weken naar Afrika met m'n vader, zusje enzovoort, en ga als ik terug ben op een zon, zee, strand (zuipen, vrouwen :P) vakantie voor 10 dagen met een paar vrienden. En ik ga weer naar Londen toe, sowieso, moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb. Verder ga ik in de vakantie werken en sowieso met veel vrienden afspreken (zwemmen, uitgaan, gewoon leuke dingen doen) omdat er nu écht de tijd voor is. Geen gezeur aan m'n hoofd.. :)
Oh dat doe ik wel dingen met vrienden. Niet zo heel veel en al helemaal niet naar de discotheek want daar houd ik niet van. Maar wel wat drinken in een leuke tent ofzo. ik wou een BBQ plannen met vrienden maar dat gaat nu even niet door vanwege het weer. Maar als het weer beter weer wordt gaan wel dat wel doen.

Misschien moet ik inderdaad weer eens met een vriend een bioscoopje pakken. Heel lang niet gedaan.

Maar met al die regen buiten vermaak ik me vooral met de Tour de France. :P
C'est la vie
pi_99471430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef Mpj het volgende:
Alleen op het laatst zat ik ze terug te pakken op hun eigen "onzekerheden". Alles is verder waar, getest , getoetst, werkt.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:48:27 #172
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99471925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Shodan het volgende:
Grappig dat er 100 topics in dezelfde valkuil wordt getrapt. Men redeneert alleen maar uit zichzelf zonder zich in het standpunt van een ander te kunnen plaatsnemen. En dat terwijl in een willekeurige assertiviteitstraining het probleem wordt geschetst als je nieuw gedrag wilt aanleren.

Het "onbewust onbekwaam, bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-verhaal (en dit is googlebaar) maakt in een paar zinnen duidelijk dat mensen die op jonge leeftijd al competent zijn op het versiergebied vaak niet degenen zijn die anderen (die dat niet zijn) kunnen helpen. Die zeggen "ja, dat doe je toch gewoon?"

Ze kunnen zich niet voorstellen waartegen welke denkwijzes, negatieve gedachten, angsten en andere problemen mensen aanlopen als ze nieuw gedrag aanleren. En ja: je bent altijd 1 persoon, altijd jezelf: alleen voel je je vaak verschrikkelijk als je in het "bewust onbekwaam"-stadium zit.

De verhalen van mensen die van "onbewust onbekwaam" tot aan het "bewust bekwaam"- stadium komen zijn veel interessanter omdat ze wel de denkprocessen (die later onbewust gaan) benoemen en mensen ook in hun angsten benoemen. En ik heb de indruk dat men in deze topicreeks vooral bezig is om die groep mensen (die aan het leren zijn, en hun ervaringen willen delen) keihard weggejaagd worden door de mensen die "onbewust bekwaam" zijn.
Klopt. Dat is in ander termen al vaker aan de orde geweest.

Nu is het alpha-mannen verhaal vooral het probleem. Iedere man die het daarover heeft en zichzelf als een typisch exemplaar voorstelt, blijkt een brallende dwaas te zijn. Ook al sluit dat succes bij de vrouwen niet uit. Het haantjes gedrag sluit wel iedere vorm van verplaatsing en begrip uit. Het is aftroeven, moddergooien en onder de gordel slaan.
The view from nowhere.
pi_99472034
Om nog maar even terug te komen op mijn eerdere post (ja, die over de dame met twee gezichten op Paiq): al had ik haar nog een bericht willen sturen waarin ik aangeef de manier waarop zij het had aangepakt niet zo prettig te vinden, dan zou dat toch niet meer gelukt zijn.

Ik logde vandaag weer eens in en zij had mij inmiddels zelf uit haar contactenlijst verwijderd met als laatste mededeling dat ze gisteren een heel geslaagde date heeft gehad, ze zich nu op hem wil richten en mij nog veel "plezier en succes" wenst op Paiq :')

Ach ja... :P
pi_99472073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen op het laatst zat ik ze terug te pakken op hun eigen "onzekerheden". Alles is verder waar, getest , getoetst, werkt.
Ik vond het grappig bedacht. Ik moest erom lachen, maar dat is wss omdat ik erg rare humor heb.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dat doe ik wel dingen met vrienden. Niet zo heel veel en al helemaal niet naar de discotheek want daar houd ik niet van. Maar wel wat drinken in een leuke tent ofzo. ik wou een BBQ plannen met vrienden maar dat gaat nu even niet door vanwege het weer. Maar als het weer beter weer wordt gaan wel dat wel doen.

Misschien moet ik inderdaad weer eens met een vriend een bioscoopje pakken. Heel lang niet gedaan.

Maar met al die regen buiten vermaak ik me vooral met de Tour de France. :P
Oké, over die bbq; ik had vorige week ook een bbq met ongeveer 13 vrienden van de middelbare school. Het was ook niet echt bepaald goed weer, maar we gingen gewoon in de garage van iemand en dan de deur open zodat je wel naar buiten kon zegmaar. Was ook een succes. :P Misschien kan jij dat ook op die manier doen..
pi_99472318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je het blijkbaar toch weer goed gemaakt (uitmaken met ander meisje, mailen, sms, bellen). Wat nu?
Ik heb niks uitgemaakt, er was ook niks aan maar ben niet gestopt met die scharrel zegmaar. Zou ik wel doen, maar nee.

Ik heb de mail weer opnieuw verzonden naar het meisje uit Londen en nu krijg ik net terug dat ze niet wilt omdat ik iemand heb waarmee ik scharrel. En ze wilt me niet meer zien omdat ze dan verliefd(er) wordt blabla. Ze wenst me veel geluk in mijn leven en ze zegt dat ze aan me zal denken, dat doet ze nu ook al en zal ook niet stoppen zegt ze.

Geen idee hoe ik haar kan overtuigen. Maar ja.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:58:36 #176
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99472323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef Capstan het volgende:
Om nog maar even terug te komen op mijn eerdere post (ja, die over de dame met twee gezichten op Paiq): al had ik haar nog een bericht willen sturen waarin ik aangeef de manier waarop zij het had aangepakt niet zo prettig te vinden, dan zou dat toch niet meer gelukt zijn.

Ik logde vandaag weer eens in en zij had mij inmiddels zelf uit haar contactenlijst verwijderd met als laatste mededeling dat ze gisteren een heel geslaagde date heeft gehad, ze zich nu op hem wil richten en mij nog veel "plezier en succes" wenst op Paiq :')

Ach ja... :P
Jammer voor je.
The view from nowhere.
pi_99472385
Zo goeieavond mensen! Is ons aller vuurvliegje weer lekker bezig?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:00:42 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99472417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vond het grappig bedacht. Ik moest erom lachen, maar dat is wss omdat ik erg rare humor heb.

[..]

Oké, over die bbq; ik had vorige week ook een bbq met ongeveer 13 vrienden van de middelbare school. Het was ook niet echt bepaald goed weer, maar we gingen gewoon in de garage van iemand en dan de deur open zodat je wel naar buiten kon zegmaar. Was ook een succes. :P Misschien kan jij dat ook op die manier doen..
Ken zover ik weet niemand met een garage maar moet dat even bekijken.
C'est la vie
pi_99472665
Tip:

Complimentjes geven is alleen goed als je het echt heel erg meent. Als het iets is waar je er niet mee eens ben, laat je haar mening niet opdringen en zeg dat jij het niet zo vind op een leuke manier.

Het is een menselijke (gemakzuchtige) eigenschap om mee te gaan in iemands mening als iemand wat verteld. Een vrouw kan het heel goed waarderen als je een sterke mening hebt.
pi_99472756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Tip:

Complimentjes geven is alleen goed als je het echt heel erg meent. Als het iets is waar je er niet mee eens ben, laat je haar mening niet opdringen en zeg dat jij het niet zo vind op een leuke manier.

Het is een menselijke (gemakzuchtige) eigenschap om mee te gaan in iemands mening als iemand wat verteld. Een vrouw kan het heel goed waarderen als je een sterke mening hebt.
Jij maakt er gewoon een sport van :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:08:39 #181
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99472777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik heb niks uitgemaakt, er was ook niks aan maar ben niet gestopt met die scharrel zegmaar. Zou ik wel doen, maar nee.
Weet ik. Maar ik dacht dat je dat wel vertelt had aan het meisje in Londen.

quote:
Ik heb de mail weer opnieuw verzonden naar het meisje uit Londen en nu krijg ik net terug dat ze niet wilt omdat ik iemand heb waarmee ik scharrel.
Dat is alleen een misverstand. Want die scharrel is niet serieus.

quote:
En ze wilt me niet meer zien omdat ze dan verliefd(er) wordt blabla. Ze wenst me veel geluk in mijn leven en ze zegt dat ze aan me zal denken, dat doet ze nu ook al en zal ook niet stoppen zegt ze.
Zwaar romantisch geleuter (álá Oscar Wilde) of gewoon verliefd?

quote:
Geen idee hoe ik haar kan overtuigen. Maar ja.
Hoe overtuig je zo'n romantisch denkend type. Door haar te vertellen dat je haar fantastisch vindt, rozen laten bezorgen, etc.
The view from nowhere.
pi_99473714
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik dacht dat je dat wel vertelt had aan het meisje in Londen.

[..]

Dat is alleen een misverstand. Want die scharrel is niet serieus.

[..]

Zwaar romantisch geleuter (álá Oscar Wilde) of gewoon verliefd?

[..]

Hoe overtuig je zo'n romantisch denkend type. Door haar te vertellen dat je haar fantastisch vindt, rozen laten bezorgen, etc.
Ze kan romantisch zijn, maar tegelijk een drang hebben naar een mysterieus type. Verder jaagt plakkerig gedoe meestal weg in plaats dat het aantrekt ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:29:54 #183
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99473736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Tip:

Thanks bro. Dit klopt wel, geloof ik.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99473809
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef deelnemer het volgende:
Nu is het alpha-mannen verhaal vooral het probleem. Iedere man die het daarover heeft en zichzelf als een typisch exemplaar voorstelt, blijkt een brallende dwaas te zijn.
Voor iemand die "onbewust onbekwaam" is, komt iemand anders die "bewust bekwaam" of "bewust onbekwaam" is en zijn (open-deur) ervaringen deelt continu als een dwaas over omdat het gedrag bewust vertoond wordt, en niet als zijnde natuurlijk. Vandaar de "boekenwijsheid"- opmerking die continu gemaakt wordt, en het "jezelf zijn" cliché dat al eerder werd genoemd. .

Dat gehele Alpha-gedoe komt mij vooral over als een vorm van stereotiep: onderneem je actie, ga je risico's nemen of blijf je veilig aan de zijlijn staan? Het is veel makkelijker om daaraan van alles en nog wat op te hangen, dan wanneer je iemand direct op zijn/haar gedrag aanspreekt. Iemand schiet dan direct zijn schulp in, en is dan onbereikbaar geworden.
pi_99474158
Ik heb niet eens meer zin in haar. Ik ben eerder boos op haar nu, mij drie/vier dagen laten wachten op een antwoord. En dan ook nog zo'n zweverig onzin antwoord.

Wat een dom wijf, serieus, eigenlijk moet ze blij zijn dat ik uberhaupt achter haar aan ga. Zo knap is ze niet eens. En, ze moest eens weten wat ik gisternacht heb gedaan en wat ik vanavond ga doen. :') :') Ik stop met haar, niks overtuigen, laat maar zitten ook.

Ik geef haar drie dagen tot ze weer terugkomt met janken. Ik ga vanavond een wedje leggen met een vriend van me. :P
pi_99474214
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Oke ik doelde op, dat geen enkele vraag deze :@ smiley waardig is

Als ik b.v met iemand chat die deze die smiley gebruikt...word ik daar beetje naar van en zal al snel vragen die kruiperige smiley achterwege te laten...maar goed dat ben ik.
:@ en hihi........brrrrrrr

[..]

Helemaal eens, het heeft veel met timing te maken en eelt op je ziel kweken.
Mannen moeten de verlegen smiley niet gebruiken, nooit niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk hetzelfde met die :) van benzin de hele tijd. Het staat gewoon naar. Moeilijk uit te leggen waarom dat zo is. Sommige mensen zijn zich niet zo bewust van hoe ze online overkomen en dan laat je gewoon een hele internet-markt liggen, want vrouwen letten daar ook op. Jij dus.
Dat ook ja. De manier waarop hij het gebruikt doet de onzekerheid eraf stralen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ja vrouwen keuren smileys en baseren daarop of ze relatie willen (excusez moi , ben pissig momenteel en ben daardoor een beetje dwars)
Als iemand online irritant typt/chat dan zou ik daar al op afknappen.

Dus in het geval van online dating is het zeer af te raden, of je moet een vrouw treffen die wel van onderdanige, onzekere jongens houdt.
pi_99474433
Raar dat je mensen afrekent op hun smileys. Dat heb ik wel als iemand zo typt: h0iiii hauuahaha alles g0ed mo0iboyy? Of van die domme msnnamen, maar smileys niet.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:42:17 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99474504
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Mpj het volgende:
Raar dat je mensen afrekent op hun smileys. Dat heb ik wel als iemand zo typt: h0iiii hauuahaha alles g0ed mo0iboyy? Of van die domme msnnamen, maar smileys niet.
Of op ondertitels die bedoeld zijn als grap...
C'est la vie
pi_99474531
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef benzin het volgende:

Het is eerlijk gezegd ook voor mezelf een beetje een manier om het minder ernstig te maken dan het is. Het geeft me stiekem een beetje het idee dat het allemaal redelijk meevalt. En ik weet echt niet wie ik daarmee harder probeer te overtuigen; mezelf of jullie.
Dat is het inderdaad. De smileys passen niet bij je posts.

Het is als lachen terwijl je eigenlijk wil huilen. Heel onnatuurlijk.
pi_99474628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Of op ondertitels die bedoeld zijn als grap...
Tja..

Afknappen op dingen online. Fix eerst maar iemand IRL denk ik dan bij mezelf. :P
pi_99474920
quote:

[..]

Laag, heel laag.
pi_99474954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Stel dat hij enkel een troll is, dan nog mag hij best indammen of anders oprotten.
Nee, gewoon oprotten. Trollen zijn hier niet echt welkom, met z'n poezenplaatjes.
pi_99475059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Mpj het volgende:
Eigenlijk alleen als het overkill is en dus storend.

Er was vroeger een jongen waarmee ik bijna iets kreeg die bijna elke zin op msn eindigde met een bloos smiley. Sorry maar daar kreeg ik echt jeuk van, die onderdanige, onzekere houding. En wat een verrassing, hij was in het echt precies hetzelfde.

Waarom snap je msnnamen wel en smileys niet?
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:53:16 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99475099
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laag, heel laag.
We waren net zo goed bezig om hem te negeren.
C'est la vie
pi_99475132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef heloef het volgende:

[..]

We waren net zo goed bezig om hem te negeren.
Ik quote het even, voor de modjes.

Ik verwacht dat die poezenplaatjes hem wel gaan nekken. Ik zie dat jij het in FB al had aangekaart.
pi_99475167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus in het geval van online dating is het zeer af te raden, of je moet een vrouw treffen die wel van onderdanige, onzekere jongens houdt.
Misschien komt het omdat ik niet online date, voor mij is het nogal onpersoonlijk dat het mij niet veelt boeit of iemand verkeerde smiley's gebruikt.
Daarin ben ik gewoon ouderwets denk.

Zo en nu toch even uitgewaaid door regen gelopen maar het pissige gevoel blijft , en ik vind het gewoon super irritant. Dus als ik soms even bitchy reageer ligt niet aan jullie maar gewoon even aan mij.
pi_99475176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik vond dat :@ wel schattig, eigenlijk.
Ik kan me voorstellen dat het griezelig kan overkomen, gladjes, maar als je weet dat het een lief persoon is in het echt, dan vind ik het juist wel lief.
Breezertaal en en grove spellings- en/of grammaticafouten vind ik dan weer not done, dat vind ik wel afknappers.
Of mensen die "kwa" zeggen in plaats van "qua". Maar ik ben dan ook best 'n zeikerd wat spelling betreft, dus dat zal over het algemeen vast wel meevallen.
pi_99475246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik vond dat :@ wel schattig, eigenlijk.
Ik kan me voorstellen dat het griezelig kan overkomen, gladjes, maar als je weet dat het een lief persoon is in het echt, dan vind ik het juist wel lief.
Breezertaal en en grove spellings- en/of grammaticafouten vind ik dan weer not done, dat vind ik wel afknappers.
Of mensen die "kwa" zeggen in plaats van "qua". Maar ik ben dan ook best 'n zeikerd wat spelling betreft, dus dat zal over het algemeen vast wel meevallen.
Het gaat ook meer om de manier waarop, de timing. Meestal vind ik de bloos smiley geen goeie indruk achterlaten, maar ik overdreef door te zeggen dat mannen die nooit zouden moeten gebruiken. :P Misschien heb ik gewoon een bloos-smiley-trauma door een zo'n jongen die ik kende. Dan maak ik associaties met hem.
pi_99475323
Voor iemand die sociale interactie helemaal doorgrond en uitgevonden meent te hebben komt die firefly toch knap irritant over op dit forum en durf ik zelfs de bewering aan dat menig deelnemer aan dit topic er de voorkeur aan geeft om voorover in een bak accuzuur te vallen dan om in real life met deze knakker om te moeten gaan. Laten zijn kwaliteiten en "innergame" zich soms niet zo goed vertalen naar de internets? vragen vragen
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:02:34 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99475555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Voor iemand die sociale interactie helemaal doorgrond en uitgevonden meent te hebben komt die firefly toch knap irritant over op dit forum en durf ik zelfs de bewering aan dat menig deelnemer aan dit topic er de voorkeur aan geeft om voorover in een bak accuzuur te vallen dan om in real life met deze knakker om te moeten gaan. Laten zijn kwaliteiten en "innergame" zich soms niet zo goed vertalen naar de internets? vragen vragen
Ik moest wel even lachen. _O-
C'est la vie
pi_99475572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen als het overkill is en dus storend.

Er was vroeger een jongen waarmee ik bijna iets kreeg die bijna elke zin op msn eindigde met een bloos smiley. Sorry maar daar kreeg ik echt jeuk van, die onderdanige, onzekere houding. En wat een verrassing, hij was in het echt precies hetzelfde.

Waarom snap je msnnamen wel en smileys niet?
Omdat zulke msnnamen iets zeggen over de persoon zelf (vaak), en een smiley helemaal niet. De typwijze van bepaalde mensen ook, dit: h0oooiii - zulke types zijn vaak niet echt slim.

Jij irriteert je er dus aan als ik zou zeggen, je knapt er zelfs op af: godverdomme, ik ben zo boos nu. :)

Als je daar al op afknapt... :?
pi_99475635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Mpj het volgende:

[..]

Omdat zulke msnnamen iets zeggen over de persoon zelf (vaak), en een smiley helemaal niet. De typwijze van bepaalde mensen ook, dit: h0oooiii - zulke types zijn vaak niet echt slim.

Jij irriteert je er dus aan als ik zou zeggen, je knapt er zelfs op af: godverdomme, ik ben zo boos nu. :)

Hoe iemand online communiceert zegt ook wat over die persoon. Iig online. Dus online zou ik erop afknappen. Het is en blijft communicatie, maar dan een ander medium. Heel normaal om dan ook afknappers te hebben. Jij hebt ze immers ook, ik alleen iets meer.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:08:28 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99475843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef Shodan het volgende:

[..]

Voor iemand die "onbewust onbekwaam" is, komt iemand anders die "bewust bekwaam" of "bewust onbekwaam" is en zijn (open-deur) ervaringen deelt continu als een dwaas over omdat het gedrag bewust vertoond wordt, en niet als zijnde natuurlijk. Vandaar de "boekenwijsheid"- opmerking die continu gemaakt wordt, en het "jezelf zijn" cliché dat al eerder werd genoemd. .
Dat is de nog wat stuntelende tussenfase. Ik gebruik de term dwaas, vanwege het grote aantal posten, waarvan de inhoud bestaat uit het neerhalen van de tegenstandig met insinuaties. Het langs elkaar heenpraten. Het misbruik maken van eventuele zwakke plekken. Een haantjes gevecht.

quote:
Dat gehele Alpha-gedoe komt mij vooral over als een vorm van stereotiep: onderneem je actie, ga je risico's nemen of blijf je veilig aan de zijlijn staan? Het is veel makkelijker om daaraan van alles en nog wat op te hangen, dan wanneer je iemand direct op zijn/haar gedrag aanspreekt. Iemand schiet dan direct zijn schulp in, en is dan onbereikbaar geworden.
Ja, het is een 'angst is de belemmerende factor' verhaal.
The view from nowhere.
pi_99475889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe iemand online communiceert zegt ook wat over die persoon. Iig online. Dus online zou ik erop afknappen. Het is en blijft communicatie, maar dan een ander medium. Heel normaal om dan ook afknappers te hebben. Jij hebt ze immers ook, ik alleen iets meer.
Okay, maar ik zeg jullie allemaal dat ik véél anders ben IRL dan op internet. Ook vind ik dat smileys nou niet iets zeggen over een persoon.
pi_99476018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, meerdere mensen in dit topic al. Dat laat dus prima zien dat het wel degelijk een vorm van communicatie is die je best serieus mag nemen. Als mensen zich totaal niet bewust zijn van hoe ze online overkomen, dan is dat gewoon jammer en mis je daar een stukje inleving.

FOK is sowieso een plek waar je met foutieve spelling vaak op de vingers wordt getikt en compulsief smiley-gedrag zoals de :) in situaties waar die helemaal niet toepasbaar moet zijn, ie:"Ik ben echt depressief en jullie snappen me niet :) :) " is gewoon freaky en iedereen met enig sociaal gevoel zal dat ook wel vinden.

Hoeveel waarde je er dan aan hecht, is subjectief en zal best verschillen. Mannen komen er minder vaak mee weg, daar zulke smileys een te grote vrouwelijke factor met zich meedragen. Dat past dus niet. Wie weet dat dat dus mede bepaalt dat jij vaak als een halve metro wordt gezien, omdat je te vrouwelijk aan het posten bent.

:)
Ron Paul 2012
pi_99476256
Ik denk ook dat het zo is wat voor waarde je aan online contact legt, voor mij leg ik minder waarde aan internetcontacten en hoe ik overkom online, maar als je iemand bent die daar meer waarde aan hecht kan het weleens botsen.
pi_99476294
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef benzin het volgende:

Het is eerlijk gezegd ook voor mezelf een beetje een manier om het minder ernstig te maken dan het is. Het geeft me stiekem een beetje het idee dat het allemaal redelijk meevalt. En ik weet echt niet wie ik daarmee harder probeer te overtuigen; mezelf of jullie.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat is het inderdaad. De smileys passen niet bij je posts.

Het is als lachen terwijl je eigenlijk wil huilen. Heel onnatuurlijk.
Had door de snelheid van het topic jouw reaktie gemist Benzin, maar wat Strawberry post bedoelde ik ook.
Maar mij er aan irriteren is ook weer beetje overdreven hoor, ik nam het maar op als :
"lachen als een boer met kiespijn" gezien het achterliggende.

En als je veel gebruik maakt om contacten via het Net te regelen weet je dat je :@ iig niet meer moet gebruiken.
Weer wat geleerd ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:17:58 #208
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99476338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef Mpj het volgende:
Ik heb niet eens meer zin in haar. Ik ben eerder boos op haar nu, mij drie/vier dagen laten wachten op een antwoord. En dan ook nog zo'n zweverig onzin antwoord.

Wat een dom wijf, serieus, eigenlijk moet ze blij zijn dat ik uberhaupt achter haar aan ga. Zo knap is ze niet eens. En, ze moest eens weten wat ik gisternacht heb gedaan en wat ik vanavond ga doen. :') :') Ik stop met haar, niks overtuigen, laat maar zitten ook.

Ik geef haar drie dagen tot ze weer terugkomt met janken. Ik ga vanavond een wedje leggen met een vriend van me. :P
Dan moet je er niet eens aan beginnen.

Je vroeg:

quote:
Geen idee hoe ik haar kan overtuigen.
Je wilt haar niet overtuigen.
The view from nowhere.
pi_99476372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:

[..]

Okay, maar ik zeg jullie allemaal dat ik véél anders ben IRL dan op internet.
Dat zullen we (of althans ik) nooit weten.

quote:
Ook vind ik dat smileys nou niet iets zeggen over een persoon.
Het smileygebruik van Benzin en de onzekere indruk die het achterlaat was meerdere mensen al opgevallen. Het zegt in dit geval zeker wel wat over hem, omdat hij IRL net zo is. Uit tekst valt meer op te maken dan je mss zou denken.
pi_99476448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk ook dat het zo is wat voor waarde je aan online contact legt, voor mij leg ik minder waarde aan internetcontacten en hoe ik overkom online, maar als je iemand bent die daar meer waarde aan hecht kan het weleens botsen.
Als je echt maar sporadisch gebruik maakt van het internet, kan ik dat nog snappen. Ik zie dat dus vaak bij mensen van oudere generaties. Die delen allemaal een hele generieke typstijl en zijn zich totaal niet bewust van enige vorm van online-intonatie.

Altijd een beetje zo van "ja ja ha ha wij gaan met de kinders op vakantie okay groetjes toi toi henk en de kids en max de hond"

Jongere generaties hebben geen excuus.
Ron Paul 2012
pi_99476470
quote:

[..]

Dit is op de man spelen, bannetje voor onze grote vriend??
pi_99476505
Heel eerlijk mpj, ik denk eerder dat je eer aangetast is dan dat het echt om haar gaat, ik denk dat je er niet zo goed tegen kan om afgewezen te worden. Zo komt het op mij over.
pi_99476530
Waarom valt iedereen hier trouwens over die poezenplaatjes? Wat was daar zo erg aan? Mis ik iets? Ik vind firefly ook een complete idioot, maar toch vraag ik het me even af.
Ron Paul 2012
pi_99476570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je echt maar sporadisch gebruik maakt van het internet, kan ik dat nog snappen. Ik zie dat dus vaak bij mensen van oudere generaties. Die delen allemaal een hele generieke typstijl en zijn zich totaal niet bewust van enige vorm van online-intonatie.

Altijd een beetje zo van "ja ja ha ha wij gaan met de kinders op vakantie okay groetjes toi toi henk en de kids en max de hond"

Jongere generaties hebben geen excuus.
Maar ik ben stiekem al een oudje hoor met mijn 37 jaar ;)
pi_99476584
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Waarom valt iedereen hier trouwens over die poezenplaatjes? Wat was daar zo erg aan? Mis ik iets? Ik vind firefly ook een complete idioot, maar toch vraag ik het me even af.
Het is plaatjesspam, getroll, niet serieus ingaan op posts en gewoon compleet debiel in een.
pi_99476658
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is plaatjesspam, getroll, niet serieus ingaan op posts en gewoon compleet debiel in een.
Die behoefte heb ik soms ook wel eens. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, enzovoort. :')

Ik zag maar 1 plaatje staan, ik zal er wel wat gemist hebben.
Ron Paul 2012
pi_99476712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Die behoefte heb ik soms ook wel eens. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, enzovoort. :')

Ik zag maar 1 plaatje staan, ik zal er wel wat gemist hebben.
Stonden er zo'n 8.

Zijn verwijderd zie ik. Mooi.
pi_99476723
Ik vind katjes wel lief maar als antwoord slaat het nergens op.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:27:30 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99476919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat ook meer om de manier waarop, de timing. Meestal vind ik de bloos smiley geen goeie indruk achterlaten, maar ik overdreef door te zeggen dat mannen die nooit zouden moeten gebruiken. :P Misschien heb ik gewoon een bloos-smiley-trauma door een zo'n jongen die ik kende. Dan maak ik associaties met hem.
Ik vind dat je firefly in hoofdzaak gelijk geeft, door zo stelling te beweren dat onzekerheid een afknapper is voor vrijwel iedere vrouw.
The view from nowhere.
pi_99477087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik vind dat je firefly in hoofdzaak gelijk geeft, door zo stelling te beweren dat onzekerheid een afknapper is voor vrijwel iedere vrouw.
Iedere vrouw zou ik niet durven beweren, maar het lijkt me niet verkeerd om daarvan uit te gaan ja.
pi_99477096
Even eerlijk, zonder geouwehoer of getroll: typ ik vrouwelijk?
pi_99477145
je bent toch stiekem een vrouw _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:36:45 #223
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99477503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iedere vrouw zou ik niet durven beweren, maar het lijkt me niet verkeerd om daarvan uit te gaan ja.
Dat is toch de hoofdzaak van wat firefly beweert.
The view from nowhere.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:38:19 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99477592
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
je bent toch stiekem een vrouw _O-
Oh in dat geval.

Mpj, neuken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
pi_99479948
Nee maar echt serieus, omdat Supersoep dat zei, vinden jullie dat ook?
pi_99480178
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is toch de hoofdzaak van wat firefly beweert.
Die stelligheid maakt het allemaal zo ongenanceerd en karikaturaal. Geen een vrouw is continu een sexy, stralende verschijning en geen een man is voortdurend een rots zekerheid en zelfvertrouwen..waar hebben we het over?
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:18:37 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99480236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Mpj het volgende:
Nee maar echt serieus, omdat Supersoep dat zei, vinden jullie dat ook?
Is mij nooit opgevallen.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:24:47 #228
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99480590
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef Galene het volgende:

[..]

Die stelligheid maakt het allemaal zo ongenanceerd en karikaturaal. Geen een vrouw is continu een sexy, stralende verschijning en geen een man is voortdurend een rots zekerheid en zelfvertrouwen..waar hebben we het over?
Eens. Als je menselijk wilt blijven kun je met deze stelligheid niet uit de voeten.
The view from nowhere.
pi_99480680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Eens. Als je menselijk wilt blijven kun je met deze stelligheid niet uit de voeten.
Joh dat is ook zoiets van in het begin, dan leer je elkaar kennen en dan zul je zien of het er echt toedoet en wat je met elkaar meemaakt.
In het begin probeer je indruk op elkaar te maken, later leert degene je nukken kennen
pi_99480703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Is mij nooit opgevallen.
Ik denk al. Rare is ook dat mensen IRL mij helemaal geen metro vinden, wel ijdel maar geen metro. Wie zien bij dan als een metro hier? Buiten SS (en Straw denk ik dan) om?

Anyway ik ga nu uit met vrienden. Geen zin in omdat ik bijna jarig ben, all eyes on me. :'( En dan morgen een heel groot feest voor vrienden, dat wordt wel weer leuk. Hoop ik. I'm gone, fijne avond allemaal.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:32:56 #231
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99481021
quote:

[..]

Dat zijn wijze woorden. En zoals altijd kun je je ook afvragen waarom iemand zo doet.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:36:38 #232
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99481261
Ik weet niet of dit het goede topic is maar ik voel me nu ongelooflijk extatisch en alsof mijn lichaam te groot is, alsof mijn benen de last niet meer kunnen dragen, ik ben me bewust van elk spierbeweginkje terwijl ik dit typ en ik heb het idee dat er iets groots gaat gebeuren, iets goeds of slechts, mijn benen trillen en mijn hart lijkt sneller te kloppen (doet het verder niet)... Ik heb steeds het idee dat er morgen iets gaat gebeuren dat mij gaat veranderen of iets over/met dat meisje of op het werk. Of ik ben gewoon ziek, al voel ik me fantastisch.
pi_99481431
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Mpj het volgende:
Ik vind je vaak wel een beetje verwijfd overkomen, maar dat klinkt zo lelijk meteen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:40:04 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99481467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh dat is ook zoiets van in het begin, dan leer je elkaar kennen en dan zul je zien of het er echt toedoet en wat je met elkaar meemaakt.
In het begin probeer je indruk op elkaar te maken, later leert degene je nukken kennen
Klopt. Dat is al een prima relativering.
The view from nowhere.
pi_99481543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Mpj het volgende:
Valt wel mee.
pi_99481589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind je vaak wel een beetje verwijfd overkomen, maar dat klinkt zo lelijk meteen.
Hoezo dan?

quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Valt wel mee betekent wel een beetje dus?
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:43:30 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99481688
Mpj maak je niet druk jong je doet het goed bij de vrouwtjes of je nou wel of niet als een wijf overkomt maakt toch niks uit.
C'est la vie
pi_99481707
quote:

[..]

menselijk ja. En echt. Ik vind echte mannen aantrekkelijk -die laten zich iig niet in hokjes en rollen duwen van hoe zij zich moeten gedragen.
pi_99481708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoezo dan?

[..]

Valt wel mee betekent wel een beetje dus?
Nou, bijvoorbeeld een van je laatste posts over je Londense chick, dat je haar helemaal zat bent en ze eigenlijk maar wat blij met jouw aandacht moet zijn aangezien ze eigenlijk niet zo knap is. Beetje een 'verwijfde' moodswing en beetje bittere reactie terwijl je haar daar vlak voor nog zei te willen overtuigen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:46:35 #240
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99481883
Oke holy shit ik hoorde zojuist een onduidelijke stem van zolder komen en nu wil ik absoluut niet naar zolder om te kijken wat er aan de hand is.
pi_99481975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Galene het volgende:
[..]
menselijk ja. En echt. Ik vind echte mannen aantrekkelijk -die laten zich iig niet in hokjes en rollen duwen van hoe zij zich moeten gedragen.
Echte mannen laten zich niet in hokjes drukken. Dat klopt. Maar echte mannen hebben wel eigenschappen die in hokjes te drukken zijn. En onechte mannen ook. En aangezien de meeste vrouwen alleen vallen voor echte mannen, selecteren die vrouwen dus op bepaalde universele karaktereigenschappen.
pi_99481988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik denk al. Rare is ook dat mensen IRL mij helemaal geen metro vinden, wel ijdel maar geen metro. Wie zien bij dan als een metro hier? Buiten SS (en Straw denk ik dan) om?

Anyway ik ga nu uit met vrienden. Geen zin in omdat ik bijna jarig ben, all eyes on me. :'( En dan morgen een heel groot feest voor vrienden, dat wordt wel weer leuk. Hoop ik. I'm gone, fijne avond allemaal.
Ijdel en metro ligt soms dicht bij elkaar. ;)
pi_99482060
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is beter om geen indruk op elkaar te maken maar om gewoon jezelf te zijn.
pi_99482123
@mercer
definieer eens een echte man, als je wilt
pi_99482132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent altijd jezelf, maar je past jezelf aan aan bepaalde situaties. Je gedraagt je daarom niet altijd hetzelfde. Op bepaalde momenten is het genoodzaakt het beste uit jezelf halen, op andere kan je meer onverschillig zijn als je er de energie niet voor hebt. Als persoon ben je nooit constant. Iedereen heeft z'n goeie en slechte dagen.

Tenzij je écht acteert. Maar dat is uitzonderlijk en niet vol te houden.
pi_99482152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is niet zoveel mis met het achter laten van een goede indruk hoor.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:52:14 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99482204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent altijd jezelf, maar je past jezelf aan aan bepaalde situaties. Je gedraagt je daarom niet altijd hetzelfde.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dames, dames wat zijn we aan het doen? :'(
C'est la vie
pi_99482210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent altijd jezelf, maar je past jezelf aan aan bepaalde situaties. Je gedraagt je daarom niet altijd hetzelfde.

Met indruk wekken las ik op de manier van : extra netjes doen zoals je normaal niet doet etc.
pi_99482254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee inderdaad, maar er zijn mensen die een te goede (neppe) indruk van hun proberen achter te laten die ze zelf niet kunnen bijbenen omdat ze op dat moment hunzelf niet waren.
pi_99482291
Ik moet maar niet meer editen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:56:42 #251
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99482446
Heey kijk newbie post ontopic:
Het meisje vind me dus definitief niet leuk. Ik voel dat nu gewoon zo en weet het. Gelukkig is ze ook aardig als vriendin en ik ga mezelf nog veel kwellen met haar gedachte. Ze heeft niet op mijn Facebook pm gereageerd maar wel op een prikbordbericht van iemand anders. Jammer maar helaas, ik ga me nu even kwellen, dan 'slapen' en dan slapen.
pi_99482464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef Galene het volgende:
@mercer
definieer eens een echte man, als je wilt
Iemand die erg sociaal is, veel kan lullen, zeer zelfverzekerd is, en een flinke tik egoïstisch. Tja, zo'n echte gladjanus. :') Ik weet dat niet zo goed, omdat ik natuurlijk geen echte man ben, anders kwam ik hier niet. Maar dat is wat ik om me heen zie. En natuurlijk zijn er vrouwelijke uitzonderingsgevallen. Maar over het algemeen hebben vrouwen denk ik grotendeels hetzelfde beeld van hun droomman.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:57:12 #253
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99482473
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Mercer het volgende:

[..]

Echte mannen laten zich niet in hokjes drukken. Dat klopt. Maar echte mannen hebben wel eigenschappen die in hokjes te drukken zijn. En onechte mannen ook. En aangezien de meeste vrouwen alleen vallen voor echte mannen, selecteren die vrouwen dus op bepaalde universele karaktereigenschappen.
Als je een theorie hebt, over hoe je je gedraagt als je een 'echte man' bent, dan ben je daaraan zelf ondergeschikt. Als dat heel serieus opvat en anderen erop aanspreekt en afrekend, dan denk je totalitair. Dan zie het leven niet meer als een open proces.
The view from nowhere.
pi_99482521
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou, bijvoorbeeld een van je laatste posts over je Londense chick, dat je haar helemaal zat bent en ze eigenlijk maar wat blij met jouw aandacht moet zijn aangezien ze eigenlijk niet zo knap is. Beetje een 'verwijfde' moodswing en beetje bittere reactie terwijl je haar daar vlak voor nog zei te willen overtuigen.
Zo denk ik er ook echt over, al weet ik wel dat die beredenering niet helemaal fair is. Maar of dat nou per definitie vrouwelijk is?

Ijdel en metro liggen dicht bij elkaar? Ik vind uiterlijk simpelweg belangrijk. En ik houd ook van kleding. Vandaar dat ik nu ook bij de Men at work werk. En ik kijk ook iedere spiegel in. Als ik langs ramen loop van winkels bijv, kijk ik ook altijd even naar mezelf. :'):') Misschien ben ik echt verwijfd, of is dat wel normaal?
pi_99482583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, maar er zijn mensen die een te goede (neppe) indruk van hun proberen achter te laten die ze zelf niet kunnen bijbenen omdat ze op dat moment hunzelf niet waren.
Er zijn ook mensen die geen indruk willen maken omdat ze dat om de een of andere reden niet van zichzelf mogen omdat ze zich dan misschien anders voordoen dan ze zijn. Nep en gespeeld is nooit goed, maar je beste beentje voort zetten is vrij normaal vooral in het begin. Dat kijkt bijna niemand raar van op, het hoort een beetje bij het hele spel om je goede kanten eerst te laten zien om iemand 'binnen te halen'. En dit kan prima terwijl je jezelf blijft.
pi_99482616
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je een theorie hebt, over hoe je je gedraagt als je een 'echte man' bent, dan ben je daaraan zelf ondergeschikt.

Als dat heel serieus opvat en anderen erop aanspreekt en afrekend, dan denk je totalitair. Dan zie het leven niet meer als een open proces.
Dat eerste wil ik wel geloven. Maar voor de rest volg ik je niet.
pi_99482693
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
Het meisje vind me dus definitief niet leuk. Ik voel dat nu gewoon zo en weet het. Gelukkig is ze ook aardig als vriendin en ik ga mezelf nog veel kwellen met haar gedachte. Ze heeft niet op mijn Facebook pm gereageerd maar wel op een prikbordbericht van iemand anders. Jammer maar helaas, ik ga me nu even kwellen, dan 'slapen' en dan slapen.
Bouw jezelf op en ontmoet nieuwe vrouwen. Ze kan altijd nog van mening veranderen (maar daar hoef je niet op te wachten uiteraard). Het kan zijn dat je van binnen nog niet wilt, maar het is belangrijk om te zien wat er nog meer zwemt.
pi_99482712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Mercer het volgende:

[..]

Iemand die erg sociaal is, veel kan lullen, zeer zelfverzekerd is, en een flinke tik egoïstisch. Tja, zo'n echte gladjanus. :') Ik weet dat niet zo goed, omdat ik natuurlijk geen echte man ben, anders kwam ik hier niet. Maar dat is wat ik om me heen zie. En natuurlijk zijn er vrouwelijke uitzonderingsgevallen. Maar over het algemeen hebben vrouwen denk ik grotendeels hetzelfde beeld van hun droomman.
hahaha! dank je -leuk om te horen hoe jij dat ziet :)
even over nadenken, kom ik zo op terug
pi_99482743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook echt over, al weet ik wel dat die beredenering niet helemaal fair is. Maar of dat nou per definitie vrouwelijk is?

Ijdel en metro liggen dicht bij elkaar? Ik vind uiterlijk simpelweg belangrijk. En ik houd ook van kleding. Vandaar dat ik nu ook bij de Men at work werk. En ik kijk ook iedere spiegel in. Als ik langs ramen loop van winkels bijv, kijk ik ook altijd even naar mezelf. :'):') Misschien ben ik echt verwijfd, of is dat wel normaal?
Oh ik geloof meteen dat jij er ook echt zo over denkt, maar ik vind het een beetje verwijfd overkomen. Ik zeg dus ook niet dat het per definitie vrouwelijk is, en jij dus per definitie vrouwelijk bent als er al een goede definitie voor is. Maar ik bedoel alleen dat jij verwijfd op mij overkomt hier. Niet altijd dus en ook niet met alles.

En ik ben een vrouw en kijk niet eens iedere spiegel in om mezelf even te checken. :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:04:03 #260
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99482854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dat eerste wil ik wel geloven. Maar voor de rest volg ik je niet.
Als je de waarheid kent, die je voorschrijft hoe je moet zijn, dan is dat eng.
The view from nowhere.
pi_99482953
Hmm. IRL heb ik dat nog nooit gehoord. Ik kom echt anders over hier.

Maar, ik vind het leuk om mezelf te bekijken, echt. Maar daar heb ik wel vaker opmerkingen over gehad, ook wel van m'n ouders. :')
pi_99483021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je de waarheid kent, die je voorschrijft hoe je moet zijn, dan is dat eng.
Dat vind jij ja. Maar in sommige dingen heb je gewoon bepaalde eigenschappen nodig om succes te boeken. Als je die niet hebt, dan is dat niet leuk. En ga je automatisch kijken hoe het kan dat anderen wel succes boeken. Dus ja.
pi_99483022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef Mpj het volgende:
Hmm. IRL heb ik dat nog nooit gehoord. Ik kom echt anders over hier.

Maar, ik vind het leuk om mezelf te bekijken, echt. Maar daar heb ik wel vaker opmerkingen over gehad, ook wel van m'n ouders. :')
Tsja niet iedereen zegt alles in je gezicht hè, dus wie weet. :o
Over het IRL deel kunnen wij niet oordelen.
pi_99483033
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die geen indruk willen maken omdat ze dat om de een of andere reden niet van zichzelf mogen omdat ze zich dan misschien anders voordoen dan ze zijn. Nep en gespeeld is nooit goed, maar je beste beentje voort zetten is vrij normaal vooral in het begin. Dat kijkt bijna niemand raar van op, het hoort een beetje bij het hele spel om je goede kanten eerst te laten zien om iemand 'binnen te halen'. En dit kan prima terwijl je jezelf blijft.
Je persoonlijkheid laten zien vind ik goed, maar bij indruk maken lijkt het meer alsof je diegene probeert te overtuigen met een verkooppraatje. Het kan goed werken, maar het kan tegenvallen als je diegene hebt 'binnengehaald', en eigenlijk jammer voor de eventuele relatie.
pi_99483216
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je persoonlijkheid laten zien vind ik goed, maar bij indruk maken lijkt het meer alsof je diegene probeert te overtuigen met een verkooppraatje. Het kan goed werken, maar het kan tegenvallen als je diegene hebt 'binnengehaald', en eigenlijk jammer voor de eventuele relatie.
Je kan altijd tegenvallen, ongeacht er wel of geen 'verkooppraatje' aan vooraf gaat. Daar heb je vaak ook niet zoveel invloed op, dat ligt toch vooral bij de ander.
Maar het er een beetje dik bovenop leggen tijdens het flirten enzo is vrij normaal en hoort er eerder bij denk ik zo, je kan sowieso niet je hele ziel blootleggen bij de eerste contacten, dus dan kan je beter de goede kanten laten zien zoals bijna iedereen doet dan de ander meteen af te schrikken met je slechte kanten. Kanten die later misschien wel geaccepteerd zouden worden als er meer een band is.
Je moet niet gaan liegen, maar het hele flirtgebeuren draait vaak juist om indruk maken en ook wel om jezelf te verkopen of in ieder geval te laten zien hoe leuk je wel niet bent voor die persoon.
pi_99483235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

Compulsief smiley-gedrag zoals de :) in situaties waar die helemaal niet toepasbaar moet zijn, ie:"Ik ben echt depressief en jullie snappen me niet :) :) " is gewoon freaky en iedereen met enig sociaal gevoel zal dat ook wel vinden.
Het komt op mezelf niet echt freaky over, ik voel me er vreemd genoeg veiliger door om verschillende redenen die ik eerder aankaartte.

Ik doe het in het echt trouwens ook; als ik kritische opmerkingen over mezelf maak of praat over dingen waar ik onzeker ben dan ga ik glimlachen. Weet eigenlijk niet precies waarom ik dat doe. Het voelt veilig denk ik.

Heb nooit zelf ingezien dat dat zo overkwam, maar ik weet dat ik die smiley in elke vorm van digitale communicatie echt heel vaak gebruik. Ik zal er op letten. Zijn er ook nog andere dingen in hoe ik overkom waar ik op moet letten??

quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef zusterclivia het volgende:

En als je veel gebruik maakt om contacten via het Net te regelen weet je dat je :@ iig niet meer moet gebruiken.
Weer wat geleerd ;)
Geen ' :@ ' en geen ' :) ' meer. Zometeen blijven er geen smileys meer over. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:

Het smileygebruik van Benzin en de onzekere indruk die het achterlaat was meerdere mensen al opgevallen. Het zegt in dit geval zeker wel wat over hem, omdat hij IRL net zo is. Uit tekst valt meer op te maken dan je mss zou denken.
Ja, zoals ik al zeg, ik doe dit in het echt ook. Ik glimlach als ik negatieve opmerkingen maak over mezelf of als ik anderen aanspreek op slecht gedrag (afspraken niet nakomen en dergelijke). Het lachen is mijn masker voor de onzekerheid en de mate van ongemak die daarmee gepaard gaat.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:12:55 #267
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99483281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dat vind jij ja. Maar in sommige dingen heb je gewoon bepaalde eigenschappen nodig om succes te boeken. Als je die niet hebt, dan is dat niet leuk. En ga je automatisch kijken hoe het kan dat anderen wel succes boeken. Dus ja.
Hoe meer er wetten van juist gedrag bestaan, hoe kleiner je eigen vrijheid.
The view from nowhere.
pi_99483310
De meeste mensen uit mijn omgeving zijn wel eerlijk tegen mij, en hebben dat echt nooit gezegd, wel dat ik ijdel ben, en erg (te) kritisch tegenover vrouwen bijv. als het om uiterlijk gaat. Zo had ik vroeger eens een snoepjesrelatie en dat was 'n heel mooi meisje (zegmaar populair blabla/groep 8) maar toen ik haar tenen zag was 't meteen over; onder de schimmel enzovoort. Dat zijn negatieve, rare en kinderachtige dingen natuurlijk. Maar zo ben ik nu nog.

Maar dit maakt me wel onzeker eerlijk gezegd, ik hoop maar niet dat ik echt verwijfd overkom IRL. Ik ga het straks aan mensen vragen.
pi_99483341
joh iedereen valt op andere types dat is niet in vaste groepen te delen.
pi_99483377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
De meeste mensen uit mijn omgeving zijn wel eerlijk tegen mij, en hebben dat echt nooit gezegd, wel dat ik ijdel ben, en erg (te) kritisch tegenover vrouwen bijv. als het om uiterlijk gaat. Zo had ik vroeger eens een snoepjesrelatie en dat was 'n heel mooi meisje (zegmaar populair blabla/groep 8) maar toen ik haar tenen zag was 't meteen over; onder de schimmel enzovoort. Dat zijn negatieve, rare en kinderachtige dingen natuurlijk. Maar zo ben ik nu nog.

Maar dit maakt me wel onzeker eerlijk gezegd, ik hoop maar niet dat ik echt verwijfd overkom IRL. Ik ga het straks aan mensen vragen.
snoepjesrelatie deelde je snoepjes uit met haar ??
pi_99483391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hmm, die is interessant.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:23:58 #272
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99483869
Als die wetten je instelling/houding, persoonlijkheid en gedrag geheel voorschrijven dan noemt men het totalitair. Het bekenste voorbeeld zijn politieke theorieen die voorschrijven wat voor mens je moet zijn en hoe je dient te handelen. Iedere theorie over mensen / menselijk gedrag heeft dit probleem.
The view from nowhere.
pi_99483920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je kan altijd tegenvallen, ongeacht er wel of geen 'verkooppraatje' aan vooraf gaat. Daar heb je vaak ook niet zoveel invloed op, dat ligt toch vooral bij de ander.
Maar het er een beetje dik bovenop leggen tijdens het flirten enzo is vrij normaal en hoort er eerder bij denk ik zo, je kan sowieso niet je hele ziel blootleggen bij de eerste contacten, dus dan kan je beter de goede kanten laten zien zoals bijna iedereen doet dan de ander meteen af te schrikken met je slechte kanten. Kanten die later misschien wel geaccepteerd zouden worden als er meer een band is.
Je moet niet gaan liegen, maar het hele flirtgebeuren draait vaak juist om indruk maken en ook wel om jezelf te verkopen of in ieder geval te laten zien hoe leuk je wel niet bent voor die persoon.
Bedankt voor de serieuze reactie. Hierbij zijn we het niet met elkaar eens, hier denk ik nu anders over. Het indruk maken en laten zien hoe leuk je bent voor die persoon, is een gemaakt iets. Dit is iets wat ik geleerd heb. Nog geen half jaar terug dacht ik precies hetzelfde, dat je op de één of ander manier indruk moest maken als je een vrouw leuk vind. Soms/vaak voelen mensen het aan als je indruk probeert te wekken en dat is onaantrekkelijk. Verder vind ik dat je van jezelf je goede kant laat zien als je vrolijk bent en gelukkig van binnen, en komt alles vanzelf, dus geen moment opname maar een langdurig iets :)
pi_99484034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
Misschien moet ze nog even naar woorden zoeken om op je te reageren? Misschien vind zij het ook wel spannend?

Niet overal teveel achter zoeken, als je dat blijft doen wordt je er niet gelukkiger van.
pi_99484099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zie het als balanceren: Sommige zenuw trekjes of slechte gewoontes kan je indammen, positieve dingen die je nog kunt ontdekken maak ik mezelf vrijer in.
pi_99484165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
De meeste mensen uit mijn omgeving zijn wel eerlijk tegen mij, en hebben dat echt nooit gezegd, wel dat ik ijdel ben, en erg (te) kritisch tegenover vrouwen bijv. als het om uiterlijk gaat.
Heb je misschien bindingsangst? Dat je daarom telkens naar iets zoekt bij een meid om haar daarna links te laten liggen.
pi_99484297
quote:
Heel waar, heel treffend gezegd. :Y
pi_99484365
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Heb je misschien bindingsangst? Dat je daarom telkens naar iets zoekt bij een meid om haar daarna links te laten liggen.
Bindingsangst? Nee hoor, dat heb ik niet aangezien er geen reden is om dat te hebben. Weinig vrouwen interesseren mij gewoon, en als ze mij interesseren, gebeurt er altijd wel iets waardoor de interesse toch weg gaat..
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:34:23 #279
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99484459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie het als balanceren: Sommige zenuw trekjes of slechte gewoontes kan je indammen, positieve dingen die je nog kunt ontdekken maak ik mezelf vrijer in.
Er valt aan iedereen van alles te verbeteren. Er zijn zenuwtrekken en angsten af te leren die nergens goed voor zijn. Zonder onnodige angsten kun je meer ondernemen en van deze ervaringen leren. Maar het juiste ideologische mensbeeld formuleren is iets anders.
The view from nowhere.
pi_99484514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Weinig vrouwen interesseren mij gewoon, en als ze mij interesseren, gebeurt er altijd wel iets waardoor de interesse toch weg gaat..
Haha, hoe komt dat dan? Omdat het gewoon domme wijven zijn, of omdat jij te kritisch bent?
pi_99484526
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Mpj het volgende:

[..]

Aangezien er geen reden is om dat te hebben.
Vaak gebeurt dat onbewust hoor..
pi_99484548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er valt aan iedereen van alles te verbeteren. Er zijn zenuwtrekken en angsten af te leren die nergens goed voor zijn. Zonder onnodige angsten kun je meer ondernemen en van deze ervaringen leren. Maar het juiste ideologische mensbeeld formuleren is iets anders.
100% mee eens ^O^
pi_99484763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:

[..]

Haha, hoe komt dat dan? Omdat het gewoon domme wijven zijn, of omdat jij te kritisch bent?
Allebei denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Vaak gebeurt dat onbewust hoor..
Dat kan, maar ik sowieso niet. Het is wel zo dat ik een meisje nooit (meer) helemaal 100% zou toelaten zegmaar. Ik weerhoud mijn gevoelens wel, voordat ik mezelf verlies en vervolgens mijn hart breek.

Ik heb zojuist het meisje uit Londen beledigd en geblokkeerd en heb haar de waarheid verteld over die logeerpartij eergisteren. Had ze mij maar niet moeten laten wachten en vervolgens ook nog liegen dat ze de mail niet had ontvangen.

Misschien ben ik simpelweg een klootzak? Maar ik ben nu echt weg. Feliciteer me maar alvast, ik ben geen tiener meer zometeen.
pi_99484857
Gelefeliciteerd!! ^O^
pi_99484884
Van harte jonge ^O^

Neuk maar even flink van je af vannacht :)
pi_99484946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:

[..]

Allebei denk ik.

[..]

Dat kan, maar ik sowieso niet. Het is wel zo dat ik een meisje nooit (meer) helemaal 100% zou toelaten zegmaar. Ik weerhoud mijn gevoelens wel, voordat ik mezelf verlies en vervolgens mijn hart breek.

Ik heb zojuist het meisje uit Londen beledigd en geblokkeerd en heb haar de waarheid verteld over die logeerpartij eergisteren. Had ze mij maar niet moeten laten wachten en vervolgens ook nog liegen dat ze de mail niet had ontvangen.

Misschien ben ik simpelweg een klootzak? Maar ik ben nu echt weg. Feliciteer me maar alvast, ik ben geen tiener meer zometeen.
Hoe lullig kan je zijn , ze wil geen contact omdat je met een meisje scharrelt en vervolgens ga je haar vertellen dat je geneukt heb met de scharrel ???

Ik denk dat dit een ego kwestietje is , je kan niet hebben dat je haar niet kan versieren en vervolgens behandel je haar als rotzooi, omdat je zin niet krijgt.

Als je geen tiener meer bent mag je wel wat volwassener gedragen
pi_99484989
Gefeliciteerd!!!
pi_99485071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor de serieuze reactie. Hierbij zijn we het niet met elkaar eens, hier denk ik nu anders over. Het indruk maken en laten zien hoe leuk je bent voor die persoon, is een gemaakt iets. Dit is iets wat ik geleerd heb. Nog geen half jaar terug dacht ik precies hetzelfde, dat je op de één of ander manier indruk moest maken als je een vrouw leuk vind. Soms/vaak voelen mensen het aan als je indruk probeert te wekken en dat is onaantrekkelijk. Verder vind ik dat je van jezelf je goede kant laat zien als je vrolijk bent en gelukkig van binnen, en komt alles vanzelf, dus geen moment opname maar een langdurig iets :)
Goedzo, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn om normaal te reageren op elkaar en niet net te doen alsof alleen wij zelf de absolute waarheid in pacht hebben.
Maar waarom is indruk maken meteen een gemaakt iets? Sowieso is versieren al een beetje een spel, indruk maken lijkt me ook een vrij natuurlijk iets. Mede omdat het ook letterlijk in de natuur gebeurt. Blijkbaar werkt het voor jou beter om gewoon je ding te doen en geen indruk te moeten/willen maken, maar zo zijn er ook van die smooth talkers die juist successen behalen met hun vlotte babbel. Dat is wat mij betreft hetzelfde als indruk willen maken, alleen is het een nogal natuurlijk iets voor hen en werkt het goed.
Ikzelf vind het vaak juist leuk en vleiend als een man de moeite neemt om indruk te maken op mij, dus ik zou het niet helemaal afschrijven als een slecht iets. Het werkt, maar niet voor iedereen. Zoals met alles dus.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:50:11 #289
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99485147
quote:

[..]

Allebei denk ik.

[..]

Alpha mannen gedrag. Gebaseerd op oprechte onverschilligheid?
The view from nowhere.
pi_99485185
quote:

[..]

Allebei denk ik.

[..]

Hoe kun je zo zeker zijn dat zij daarover liegt? Heeft ze net nog toegegeven het wel gehad te hebben? Want het kan best dat iets niet aankomt door een glitch ofzo, ook al staat er bij jou dat het wel degelijk verzonden is. Dat soort dingen heb ik zelf al zo vaak meegemaakt met bijvoorbeeld sms'jes en whatsapp. Of dat het pas veel later binnenkomt.

Mogelijk heeft ze je dus helemaal niet expres laten wachten en heeft ze ook niet gelogen, daar al eens aan gedacht voordat je haar ging beledigen?
pi_99485274
quote:
mercer schreef: Maar over het algemeen hebben vrouwen denk ik grotendeels hetzelfde beeld van hun droomman.
Het beeld van mijn droomman -NB die heb ik gevonden he!
Dit schreef ik een maand voordat ik hem ontmoette:

[dit is] een man die in zijn schaamteloze mannelijkheid mij meer kan openen en kan laten bloeien en groeien dan dat ik dat alleen of op mijzelf kan.
Hij is te vertrouwen en daarmee bedoel ik dat hij diep en integer is: hij weet wie hij is, is onbevreesd om zowel naar binnen als buiten af te reizen en te worstelen met het lichtste licht en de donkerste donkerte, weet waar hij naar toe wil en hoe hij dat gaat doen: hij heeft zijn innerlijk zwaard met moed en zelfvertrouwen in de grond geplaatst en is boven alles gecommitteerd aan zijn hoogste waarheid van wie hij is. Dat te leven is zijn grootste prioriteit op deze mooie aardkloot. _O_
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:55:18 #292
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99485340
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Galene het volgende:

[..]

[dit is] een man die in zijn schaamteloze mannelijkheid mij meer kan openen en kan laten bloeien en groeien dan dat ik dat alleen of op mijzelf kan.
Hij is te vertrouwen en daarmee bedoel ik dat hij diep en integer is: hij weet wie hij is, is onbevreesd om zowel naar binnen als buiten af te reizen en te worstelen met het lichtste licht en de donkerste donkerte, weet waar hij naar toe wil en hoe hij dat gaat doen: hij heeft zijn innerlijk zwaard met moed en zelfvertrouwen in de grond geplaatst en is boven alles gecommitteerd aan zijn hoogste waarheid van wie hij is. Dat te leven is zijn grootste prioriteit op deze mooie aardkloot. _O_
Pure romantiek. :D
The view from nowhere.
pi_99485424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Pure romantiek.
Ja, mooi. Maar ook typisch vrouwelijk. Ik zie een man zoiets niet opschrijven over zijn droomvrouw. :')
pi_99485489
ja mooi he. Manwezens zijn mooi :-)
pi_99485502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Goedzo, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn om normaal te reageren op elkaar en niet net te doen alsof alleen wij zelf de absolute waarheid in pacht hebben.
Maar waarom is indruk maken meteen een gemaakt iets? Sowieso is versieren al een beetje een spel, indruk maken lijkt me ook een vrij natuurlijk iets. Mede omdat het ook letterlijk in de natuur gebeurt. Blijkbaar werkt het voor jou beter om gewoon je ding te doen en geen indruk te moeten/willen maken, maar zo zijn er ook van die smooth talkers die juist successen behalen met hun vlotte babbel. Dat is wat mij betreft hetzelfde als indruk willen maken, alleen is het een nogal natuurlijk iets voor hen en werkt het goed.
Ikzelf vind het vaak juist leuk en vleiend als een man de moeite neemt om indruk te maken op mij, dus ik zou het niet helemaal afschrijven als een slecht iets. Het werkt, maar niet voor iedereen. Zoals met alles dus.
Er zijn inderdaad smoothtalkers, maar het kost nogal veel energie om tot aan de slaapkamer aan toe te blijven praten vind ik. Niet mijn ding in ieder geval. Het woordje "indruk" zegt het al. Het is een schets wat iemand te zien krijgt van hoe je bent. Deze schets van jezelf maak je niet voor iemand, maar deze schets moet een reflectie zijn van jezelf. Je persoonlijkheid dus. Hoe meer je indruk probeert te maken op iemand, hoe verder je van je eigen persoonlijkheid af komt is mijn mening. Je bedoelt denk ik eerder dat je het leuk vind als iemand moeite doet voor de interactie, waarbij het doel is niet om indruk te wekken, maar om het samen leuk te hebben en besluit om op dat moment in een goede bui te zijn waardoor je diegene op z'n best ziet. Indruk wekken komt van een positie van schaarste (dat je niet goed genoeg bent voor diegene als je maar gemiddeld bent).
pi_99485566
quote:

[..]

wow sterk
pi_99485607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ja, mooi. Maar ook typisch vrouwelijk. Ik zie een man zoiets niet opschrijven over zijn droomvrouw. :')
ja hihi, ik ben dan ook een (vrouwelijke) vrouw :*
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:03:24 #298
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99485704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Indruk wekken komt van een positie van schaarste (dat je niet goed genoeg bent voor diegene als je maar gemiddeld bent).
Je hebt een obsessie met macht.
The view from nowhere.
pi_99485730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad smoothtalkers, maar het kost nogal veel energie om tot aan de slaapkamer aan toe te blijven praten vind ik. Niet mijn ding in ieder geval. Het woordje "indruk" zegt het al. Het is een schets wat iemand te zien krijgt van hoe je bent. Deze schets van jezelf maak je niet voor iemand, maar deze schets moet een reflectie zijn van jezelf. Je persoonlijkheid dus. Hoe meer je indruk probeert te maken op iemand, hoe verder je van je eigen persoonlijkheid af komt is mijn mening. Je bedoelt denk ik eerder dat je het leuk vind als iemand moeite doet voor de interactie, waarbij het doel is niet om indruk te wekken, maar om het samen leuk te hebben en besluit om op dat moment in een goede bui te zijn waardoor je diegene op z'n best ziet. Indruk wekken komt van een positie van schaarste (dat je niet goed genoeg bent voor diegene als je maar gemiddeld bent).
Als je een echte smoothtalker bent kost het je amper moeite het vol te houden natuurlijk, het hoort bij je.
Maar verder denk ik dat jij indruk maken juist te zwaar opvat. Meer als jezelf veel beter voordoen dan je bent, zelf zo dat het nep is. Ik bedoel met indruk wekken juist het hele versierspel spelen en jezelf van je goede kanten laten zien. Je blijft dus gewoon jezelf en doet je niet anders voor, je gooit alleen niet meteen je mindere kanten ook op tafel.
En ook vind ik het niet raar om indruk te maken op iemand als je wel gewoon 'goed genoeg' voor die persoon bent. Zo kan je gewoon laten zien dat je interesse hebt, het is niet meteen een negatief iets om te doen. Zoals ik al zei vind ik het vaak juist leuk als iemand moeite voor mij wil doen, waaronder een goede indruk achter laten.
pi_99485742
als je het qua flirten en relaties steeds over macht hebt is het ook geen goed teken
pi_99485752
quote:

[..]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')