Niet dicht genoeg iigquote:
Dat is geen hogere wiskundequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is er een verband tussen het volraken van het topic en het weer.
Jij wordt er niet om uitgelachen dat je een vlecht en rok draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
Nou dat treft, want dat doe ik nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Viking84 het volgende:
XM mag ook geen biep biep meer zeggen als ze achteruit loopt.
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodusquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dat het refo-meisje er niks aan kan doen dat ze een refo-meisje is en van haar ouders door de regen moet fietsen, kilometerslang, naar haar kwalitatief overigens goede onderwijs....
dus tenzij ze bij de groep misbaksels hoort die mijn broertje jarenlang van zn fiets pestte en trapte onderweg, vind ik het gewoon sneu voor haar als ik zoiets zie....
Je snapt me welquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou dat treft, want dat doe ik nooit.
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodus.
Eigenlijk niet. Maar ok.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?
Ik denk dat ze een jaar of 19 was. Minstens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggen.
Dat mag ook heus... daar ging t helemaal niet om w.m.b.... ik had gewoon een andere mening...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik iets wel liefs doen, namelijk Duuf van het station halen zodat hij niet door de regen hoeft te ploeteren.
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer op.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
Zonder steentje vind ik het wel ietwat icky, maar met vind ik het leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het was een losse opmerking (lees: verkapt compliment) die niks te maken heeft met het topic verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Gewoon doen of het stickertjes zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Note to self: niet meer op coco's steentjesspoilers klikken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:10 schreef progje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks ouwe![]()
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook tegelijkertijd grossed out & aan het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ect en vast, en die auto is omdat het niet echt in de buurt is (uur rijden)quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een eckte vaste baan? En in de buurt?
Mijn professie uitoefenen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwd wat je nu dan gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, eerst nog uitgenodigd worden, dan de baan nog binnenslepen..ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nou ja we wonen niet samen, dus nog een nachtje alleen slapen maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig zo met al die spoilers.
Anyway. Gestofzuigd en nu ga ik maar eens koken!
En prob: ik ben geloof ik maar blij dat ik single ben. Al dat gedoe steeds, dodelijk vermoeiend.
Wat voor behandeling kreeg je vandaag? Wel gelezen dat je ging, maar niet wat ze bij je gingen doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:42 schreef MarMar het volgende:
Honeys i´m hohoome!
Dok heeft me goed te pakken gehad, 10 naalden waarvan 8 voor de blok en 2 shots prednison in m´n spieren. Nu lijk ik op een lieveheersbeest met al die stippen op mijn rug.
Even afwachten hoe het uitpakt, de verdoving nu is wel fijntjes en dok is voorzichtig optimistisch
Nu ff een beetje dizzy, maar dat is morgen wel weer over.
Bij mij vergeten ze heel vaan de ´van´. Of ze maken er ´van de(r)´ van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn dat het goed ging Mar.
Bij mij plakken ze juist heel vaak tussenvoegsels voor m'n achternaam. Ik zeg er altijd wel wat van, maar niet op zo'n manier.
Fijn dat het goed gingquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:42 schreef MarMar het volgende:
Honeys i´m hohoome!
Dok heeft me goed te pakken gehad, 10 naalden waarvan 8 voor de blok en 2 shots prednison in m´n spieren. Nu lijk ik op een lieveheersbeest met al die stippen op mijn rug.
Even afwachten hoe het uitpakt, de verdoving nu is wel fijntjes en dok is voorzichtig optimistisch
Nu ff een beetje dizzy, maar dat is morgen wel weer over.
mijn voornaam zit in mn mailadres, en ik onderteken er ook meestal mee... en dan nog mensen die het met au spellen of de "j" vergeten. Ik zeg er niks van maar denk wel "d'oh!!!! lees dan!!!"quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij mij vergeten ze heel vaan de ´van´. Of ze maken er ´van de(r)´ van.
Stoort me alleen als mensen/studenten me mailen en het dan fout doen. Hoe moeilijk is het om een naam over te typen?
Ja dat weten ze nooit van te voren. Bij sommige mensen werkt het helemaal niet, bij sommige de ene keer wel en de andere keer niet en hoelang het werkt is ook nooit te voorspellen. Ik ga er stiekem toch gewoon van uit dat mijn lijf niet opeens heel anders gaat reageren op deze ingreep en dat ik gewoon weer een flink aantal maanden minder pijn hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gingIs het uiteindelijke resultaat altijd even afwachten dan?
Jemig Annaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
MarMar, bikkel! Fijn dat je er goed doorheen bent gekomen.
En ik vind het Niet OK dat ze, gedrien, hebben besloten alvast te gaan eten en niet op mij te wachten, want file. Maar goed, deze Harrie Harmonie bewaart de lieve vrede wel!
ˆˆquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou MacDonalds iets dat wel lekker is halen en dat demonstratief op de bank gaan opeten.
receptquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Coco![]()
zo, net een groooooooote pan nachosaus gemaaktomnomnom! Uiteraard voor 3 keer nachos con todo
Ik duim!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja dat weten ze nooit van te voren. Bij sommige mensen werkt het helemaal niet, bij sommige de ene keer wel en de andere keer niet en hoelang het werkt is ook nooit te voorspellen. Ik ga er stiekem toch gewoon van uit dat mijn lijf niet opeens heel anders gaat reageren op deze ingreep en dat ik gewoon weer een flink aantal maanden minder pijn heb
Maar MacDo stínkt!quote:
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef MarMar het volgende:
Sjees, lekker sociaal anna.. fijn zulke schoonouders! En voor je kerel dit: GROW A PAIR!!
Baas in eigen huis potverdorie!
Weet je zeker dat die lieve vrede je dit waard is? En de volgende keer ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
En ik vind het Niet OK dat ze, gedrien, hebben besloten alvast te gaan eten en niet op mij te wachten, want file. Maar goed, deze Harrie Harmonie bewaart de lieve vrede wel!
Mits je een CAO erbij hebt (om te zien wat daar in staat) en er geen uitzonderingen in je arbeidsovereenkomst hebt staan wel jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
Ml-etje, heb jij verstand van wat mag en niet mag wat betredft inhoudingen op salaris?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
Soms moet ik nog even schudden om ze in te laten dalen, maar het gaat goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?
Ik ga ff PM'en.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mits je een CAO erbij hebt (om te zien wat daar in staat) en er geen uitzonderingen in je arbeidsovereenkomst hebt staan wel ja
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!
Idd! Onder het mom "jullie hebben mijn gezelschap blijkbaar niet nodigquote:
quote:
Daarom is dit topic zo leuk, relativatiiioooonnnnnnquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idd! Onder het mom "jullie hebben mijn gezelschap blijkbaar niet nodig".
Oh jij krijgt alleen een toetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef anna82 het volgende:
Haha, ach, ik neem het ze niet eens zo kwalijk: oud, conservatief en gewend aan vaste patronen. Hun zoon daarentegen... Die wordt zeker niet klaargemaakt vanavond!
Ze wachten wel met toetje
QFT!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarom is dit topic zo leuk, relativatiiioooonnnnnn+ de beste optie.
Het is een beetje complex, het gaat me vooral om hoe en wat de wettelijke spelregels zijn wat betreft inhouding op salaris.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als ik niet antw ben ik of aan het nadenken of eten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef anna82 het volgende:
Haha, ach, ik neem het ze niet eens zo kwalijk: oud, conservatief en gewend aan vaste patronen. Hun zoon daarentegen... Die wordt zeker niet klaargemaakt vanavond!
Ze wachten wel met toetje
Vragen van lastige medewerkers beantwoorden, helpen met dossieropbouw zodat ze iemand kunnen ontslaan, re-integratietrajecten monitoren, the works. Denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vraag me ineens af wat iemand van PZ eigenlijk precies doet, Ml, Goodbye? Alleen sollicitatiegesprekken voeren / kandidaten benaderen of nog meer?
Liegen, onjuiste informatie verstrekken, letterlijk en/of figuurlijk bij het management op schoot zitten, slapen, mensen vergeten en juridisch zeer domme strapatsen uithalen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Vragen van lastige medewerkers beantwoorden, helpen met dossieropbouw zodat ze iemand kunnen ontslaan, re-integratietrajecten monitoren, the works. Denk ik.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Liegen, onjuiste informatie verstrekken, letterlijk en/of figuurlijk bij het management op schoot zitten, slapen, mensen vergeten en juridisch zeer domme strapatsen uithalen?
Nofi natuurlijk, wel gebaseerd op waargebeurde ervaringen.
En dat ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Liegen, onjuiste informatie verstrekken, letterlijk en/of figuurlijk bij het management op schoot zitten, slapen, mensen vergeten en juridisch zeer domme strapatsen uithalen?
Dat is dus de reden dat ik zelfstandig werkquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
De beste PZ'er waarmee ik ooit zaken deed werkte ook voor zichzelf. Dat was tevens de keer dat ik een reuzegrote opslag kreeg omdat hij niet zo op de details gelet had..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik zelfstandig werk
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
De beste PZ'er waarmee ik ooit zaken deed werkte ook voor zichzelf. Dat was tevens de keer dat ik een reuzegrote opslag kreeg omdat hij niet zo op de details gelet had..
(Ik had onderhandeld om gelijk salaris als vorige baan te houden, vermeerderd met de extra opslag die ik zou krijgen wegens zeer goed functioneren. Dat was akkoord. Alleen bleek de nieuwe baan 13 maal uit te betalen en de oude maar 12.. )
Ik heb op de eerste geklikt en ik had dat niet moeten doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig zo met al die spoilers.
Anyway. Gestofzuigd en nu ga ik maar eens koken!
En prob: ik ben geloof ik maar blij dat ik single ben. Al dat gedoe steeds, dodelijk vermoeiend.
Ik werk momenteel ook vaak samen met iemand die er op een andere afdeling uit is gewerkt na daar 9 jaar te hebben gewerkt. Ze functioneerde plots niet meer. Sinds de nieuwe teamleidster waar ze niet mee kon opschieten. Binnen 2 weken: functioneringsgesprek (ja, gaat niet goed hè? zij: huh, wat, hè!? ), nooit eerder kritiek op haar werk gehad, werden allemaal lullige dingen aangevoerd (hond - stok), met P&O om tafel: dag baan. Twee weken! Hier ook al sprake van liegen en juridisch sloeg het nergens op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef loveli het volgende:
En dat ja.
Vergeten een aantekening van seksuele intimidatie in een te dossier zetten, zo ken ik er ook eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]Stapje hogerop gegaan? Ik ben allergisch voor dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jazeker maak ik foutenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
slim dat zou je moeten weten.
Maar jij maakt verder nooit fouten?
Ik maak ook fouten, het is meer de manier waarop je het vervolgens oplost volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker maak ik fouten. En mijn werk bestaat uit het vinden van die van anderen.
Maar de beroepsgroep PZ'ers heb ik wel erg veel en vooral zulke bizarre fouten zien maken.
Eens was er iemand op sollicitatiegesprek geweest. Men was enthousiast. Hij zou per 1 mei beginnen, maar kwam nooit opdagen. Bleek PZ 'm nooit te hebben laten weten dat ze hem graag wouden aannemen.
Ik maak soms héle dure fouten, zoals per ongeluk de systeemklok van de productieomgeving verzetten (wat ik natuurlijk niet had mogen kunnen). Maar dat is meer inherent aan mijn werk dan de blunders van PZ aan het hunne, vind ik.
Maar ik neem zo van je aan dat jij wel een gedegen PZ'er bent hoor. Er lopen alleen veel minkukels rond in jouw vakgebied, dat moet vervelend zijn.
Was jij dat!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:08 schreef sigme het volgende:
Ik maak soms héle dure fouten, zoals per ongeluk de systeemklok van de productieomgeving verzetten (wat ik natuurlijk niet had mogen kunnen).
Mijn frustratie zit ook meer bij de afhandeling dan bij de fout hoor. Het mooiste vond ik nog de tot op het bót beledigde PZ'er over de gang van zaken toen zíj weggereorganiseerd was - zij was onze PZ'er toen wij gereorganiseerd werden..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik maak ook fouten, het is meer de manier waarop je het vervolgens oplost volgens mij.
En ik ben het helaas deels met je eens alleen ik laat mezelf natuurlijk niet generaliseren
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik vind het namelijk behoorlijk storend, maar moet ook met hem samenwerken en hij is héél close met mijn direct baas (incl alle bijkomende roddels daarover).quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
Stapje hogerop gegaan? Ik ben allergisch voor dat soort dingen.
De lamlul die de poort open had laten staan heeft er ruimschoots voor geboet, en het was de allerbeste test die ze ooit om de oren hadden gehadquote:
Vind dat het vaak zo uit de hoogte wordt afgehandeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn frustratie zit ook meer bij de afhandeling dan bij de fout hoor. Het mooiste vond ik nog de tot op het bót beledigde PZ'er over de gang van zaken toen zíj weggereorganiseerd was - zij was onze PZ'er toen wij gereorganiseerd werden..
En natuurlijk moet je jezelf niet ten onrechte laten meebeoordelen als ware jij een van de minkukels. Ik ben ook geen autist tenslotte.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De lamlul die de poort open had laten staan heeft er ruimschoots voor geboet, en het was de allerbeste test die ze ooit om de oren hadden gehad.
Een jaar nawerkquote:
Zou er wel mee oppassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij moet ik minder vaak over mijn werk kletsen op het internet
quote:
Ik zeg doorgaans alleen positieve dingen want ik heb toffe collega'squote:
Sommige mensen hebben een eigenschap die iets teveel aanwezig is of de overhand neemt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik ben echt bang dat ik het de komende uren alleen nog over mijn schoonouders kan hebben.Als je je heel erg ergert zegt dat ook iets over jezelf he? Ik zou heel graag in retraite willen om daar eens goed over na te denken.
Als het niet eenmalig was zeker aankaarten. Aan laten spreken en door PZ aantekening laten maken in dossier (controleren dat het daadwerkelijk gebeurtquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik vind het namelijk behoorlijk storend, maar moet ook met hem samenwerken en hij is héél close met mijn direct baas (incl alle bijkomende roddels daarover).
Haha, ik zeg altijd "zoals de wind waait, waait mijn jasje"!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een eigenschap die iets teveel aanwezig is of de overhand neemt.
Iemand die heel erg flexibel is bijvoorbeeld kan best beoordeeld worden als waarvan "de jas waait zoals de wind waait" terwijl diegene bijvoorbeeld heel erg zijn best doet.
Stap 1
Ik denk dat het allemaal niet 'ernstig' genoeg is, het is alleen erg vervelend en ik stoor me er aan omdat ik niet 'zo' ben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:26 schreef loveli het volgende:
Als het niet eenmalig was zeker aankaarten. Aan laten spreken en door PZ aantekening laten maken in dossier (controleren dat het daadwerkelijk gebeurt), zodat als er ooit nog iets gebeurt, er voorgeschiedenis is.
Is er geen vertrouwenspersoon/bedrijfsmaatschappelijk werker aanwezig die je wat tips kan geven? Ik hoor mijn moeder (die BMW'er is) regelmatig over dit soort zaken. Hij/zij is onpartijdig (of hoort dat te zijn) en kunnen makkelijker adviseren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik vind het namelijk behoorlijk storend, maar moet ook met hem samenwerken en hij is héél close met mijn direct baas (incl alle bijkomende roddels daarover).
Lijkt me genoeg voor een gesprek met collega + leidinggevende (+ iemand van P&O omdat je leidinggevede ook niet echt lekker reageerde). Gewoon een grens trekken, als ze niet weten dat er een grens is blijven ze er overheen willen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal niet 'ernstig' genoeg is, het is alleen erg vervelend en ik stoor me er aan omdat ik niet 'zo' ben.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik zeg altijd "zoals de wind waait, waait mijn jasje"!
Ik heb net gedetermineerd dat ik me vooral stoor aan mijn vriendje die nu meer zoon van is, dan vriendje van. En het feit dat ze kauwen op hun yoghurt drijft mij bijkans tot waanzin.
Maar genoeg geklaagd!
Ja, dát is misschien nog wel een goed idee! Er hangt bij ons op het prikbord een poster met het nummer van de vertrouwenspersoon; ik ga daar maar eens een afspraak mee maken. Misschien kan die me wat tips geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef anna82 het volgende:
Is er geen vertrouwenspersoon/bedrijfsmaatschappelijk werker aanwezig die je wat tips kan geven? Ik hoor mijn moeder (die BMW'er is) regelmatig over dit soort zaken. Hij/zij is onpartijdig (of hoort dat te zijn) en kunnen makkelijker adviseren.
Ik schiet in de lach, waarvoor mijn excusesquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
heb de spinningles niet eens gered
Dat ken ik van het begin van de relatie met mijn man. HIj woonde toen in een appartement in het huis van zijn moeder (hij heeft beide ouders verzorgd toen ze terminaal waren, maarzijn moeder was dat toen nog niet). Zijn moeder had de neiging om te pas en te onpas aan de trap te roepen dat hij moest komen. Om de vuilnisszakken buiten te zetten ofzo. En hij ging. Zelfs tijdens het eten van een door mij met liefde bereide maaltijd. Toen heb ik toch even een pittig gesprek met hem gehad. Dat ik snap dat hij zijn moeder wil helpen, maar niet ten koste van mij,zijn (toen nogaanstaande )vrouw. En al helemaal niet tijdens het eten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik zeg altijd "zoals de wind waait, waait mijn jasje"!
Ik heb net gedetermineerd dat ik me vooral stoor aan mijn vriendje die nu meer zoon van is, dan vriendje van. En het feit dat ze kauwen op hun yoghurt drijft mij bijkans tot waanzin.
Maar genoeg geklaagd!
Gelukkig dat je niet van een spinningfiets gevallen bentquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
heb de spinningles niet eens gered
whehequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schiet in de lach, waarvoor mijn excuses
Je zag er zo naar uit!
Niet op FB en een crosscheck van beider postgeschiedenis helpt me ook niet verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eeeh hoe heeft Isa jou gezien dan?Ik ben niet heel helder vandaag.
Sterkte met de knee.
Alleen of met vriendje? Gekke vraag misschien, maar vind jij je vriendje eigenlijk wel echt leuk? Als je het over hem hebt klink je niet echt verliefd ofzo...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef Probability het volgende:
jeej ik zit bij kung fu panda 3d!
zit mij alleen dood te ergeren aan mensen die niet fatsoenlijk hebben leren knagen..
*dikke knie boks met Mobloquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
lopen gaat op het moment niet echt, maar anders had ik me ook wel gered hoor! Maar met Mr.Mo gaat 't net een stukje makkelijkeren het is wat gezelliger
Ben benieuwd of 't alleen vocht is, hoop het wel!De schijf zat volgens de ambuzuster iig nog op z'n plek
Nee ze ís het toetjequote:
Ambulance? Hoe ernstig is het dan wel nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
groetjes vanuit de eerste hulp!!
Ben op mn knie gevallen met fietsen... voet vergeten los te klikken... wel voor 't eerst van mn leven in een ambulance mee gegaanaardige mensen
maar tot zover het sporten dus voorlopig... en mn nachos ook
Krijgen we weer spoilers met waarschuwing dat klikken op eigen risico isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Chicolate het volgende:
Ambulance? Hoe ernstig is het dan wel niet. Ligt het bot eruit enzo?
Link is stuk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Gekke vraagiemand een hema in de buurt die dit nog verkoopt?
http://www.hema.nl/winkel/Wonen/Opbergartikelen/mand-(99000568)
Kleinste variant en dan in spierwit. Er zijn alleen nog creme witte.
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Chicolate het volgende:
Ambulance? Hoe ernstig is het dan wel niet. Ligt het bot eruit enzo?
quote:
Die doet het nu welquote:
Dan doe je het toch nog even?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo hehe, tas ingepakt en alles is klaar nu. Alleen de afwas moet nog, maar dat doet M morgen voor hij weggaat en verder probeer ik er maar niet naar te kijken, want ik kan het niet aanzien, zo'n bult afwas en een vieze gootsteen.
De verleiding is groot, maar we hebben de taken verdeeld en ik heb de mijne gedaan (kan nu pas echt op m'n gat zitten sinds ik thuis ben en ik heb niet eens een gezin ofzo, bleeh) en hij heeft helemaal niks gedaan, dus hij doet het zelf maar mooi.quote:
De grote variant ja ik zoek de kleine variant ik zal hem even nameten zo meteen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Maar volgens de hema-site hebben ze er nog 56?
Geen pijn?quote:
Maar ik zeg de rest vd avond niks meer (net alsof de avond nog zo lang duurtquote:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik zeg de rest vd avond niks meer (net alsof de avond nog zo lang duurt). En ik ga een tegenprestatie bedenken!
.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik zeg de rest vd avond niks meer (net alsof de avond nog zo lang duurt). En ik ga een tegenprestatie bedenken!
.
quote:
Omdat ik het irritant vind dat ik alles moet doen hier. Meneer ploft neer, "wat een kutdag", en doet de rest vd dag/avond niks meer, terwijl ik de hele tijd in de weer ben. Maar goed, we hebben afgesproken dat hij de volgende keer de boel iig ff afspoelt en netjes opstapelt, zodat het niet zo'n chaos is op het aanrecht en ik niet van alles aan de kant hoef te duwen als ik daar iets wil doen. Dit zijn echt van die dingen die mannen niet snappen / zienquote:
Heeft Mark eigenlijk ook nog iets te zeggen in jullie huishoudenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind dat ik alles moet doen hier. Meneer ploft neer, "wat een kutdag", en doet de rest vd dag/avond niks meer, terwijl ik de hele tijd in de weer ben. Maar goed, we hebben afgesproken dat hij de volgende keer de boel iig ff afspoelt en netjes opstapelt, zodat het niet zo'n chaos is op het aanrecht en ik niet van alles aan de kant hoef te duwen als ik daar iets wil doen. Dit zijn echt van die dingen die mannen niet snappen / zien.
"Ja"quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft Mark eigenlijk ook nog iets te zeggen in jullie huishouden
Normaal doet hij toch wel wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind dat ik alles moet doen hier. Meneer ploft neer, "wat een kutdag", en doet de rest vd dag/avond niks meer, terwijl ik de hele tijd in de weer ben. Maar goed, we hebben afgesproken dat hij de volgende keer de boel iig ff afspoelt en netjes opstapelt, zodat het niet zo'n chaos is op het aanrecht en ik niet van alles aan de kant hoef te duwen als ik daar iets wil doen. Dit zijn echt van die dingen die mannen niet snappen / zien.
Ik vind het vrij normaal dat je de boel zo schoon en netjes mogelijk houdt? En dat je bepaalde dingen gewoon doet, ook al heb je geen zin. Zou wat zijn: "Mamaaaa, ik heb honger!", "ja smeer maar een boterham, ik heb geen zin om te koken"quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft Mark eigenlijk ook nog iets te zeggen in jullie huishouden
Dit (huishouden) is echt het enige waar we soms gedoe om hebben. Niet waar we vannacht slapen ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Blurred86 het volgende:
and what happened to 'wel de lusten niet de lasten' van jullie relatie?
De vergelijkingquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij normaal dat je de boel zo schoon en netjes mogelijk houdt? En dat je bepaalde dingen gewoon doet, ook al heb je geen zin. Zou wat zijn: "Mamaaaa, ik heb honger!", "ja smeer maar een boterham, ik heb geen zin om te koken".
Ja, in principe wel. Maar je mag de boel toch ook weleens de boel laten en het bijvoorbeeld eens een dagje later doen? Zelfs in dat moeder-kind-kook-verhaal zie ik geen probleem.Zoiets gebeurt toch niet dagelijks? Mijn kinderen aten vanavond trouwens brood met ei en een appel. Ik had geen zin om te kokenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij normaal dat je de boel zo schoon en netjes mogelijk houdt? En dat je bepaalde dingen gewoon doet, ook al heb je geen zin. Zou wat zijn: "Mamaaaa, ik heb honger!", "ja smeer maar een boterham, ik heb geen zin om te koken".
Ja makkelijk pratenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De vergelijking
Die afwas loopt niet weg hoor en als jij denkt van wel doe er wat aan is mijn credo.
Maarja vaatwasser enzo
Ja dat kan normaal gesproken ook wel (mits iig afgespoeldquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Maar je mag de boel toch ook weleens de boel laten en het bijvoorbeeld eens een dagje later doen? Zelfs in dat moeder-kind-kook-verhaal zie ik geen probleem.Zoiets gebeurt toch nog niet dagelijks?
Been there Vikquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten. Wij hebben maar een klein keukentje en 1 gootsteenbak (als je snapt wat ik bedoel), dus het is hier snel smerig en rommelig.
Ik ga met de tijd wel steeds meer op m'n moeder lijken merk ik. Dat is minder tof
. Zij heeft echt een obsessieve drang tot schoonmaken.
Dat kregen wij vroeger ook weleens! Of een pan-tostiquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Maar je mag de boel toch ook weleens de boel laten en het bijvoorbeeld eens een dagje later doen? Zelfs in dat moeder-kind-kook-verhaal zie ik geen probleem.Zoiets gebeurt toch niet dagelijks? Mijn kinderen aten vanavond trouwens brood met ei en een appel. Ik had geen zin om te koken![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kan normaal gesproken ook wel (mits iig afgespoeld), maar hij gaat pas na mij weg en daar kan ik niet zo goed tegen. Dan ben ik bang dat hij bepaalde dingen vergeet / niet goed doet en dat ik dan voor een nare verrassing kom te staan als ik zondag thuis kom.
/control freak.
Oh well... laat het gaan, laat het vallen, laat het los. Ik ga zo eens bammetjes smeren en op tijd naar bed voor een kort werkdagje.
Ja ik ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten. Wij hebben maar een klein keukentje en 1 gootsteenbak (als je snapt wat ik bedoel), dus het is hier snel smerig en rommelig.
Ik ga met de tijd wel steeds meer op m'n moeder lijken merk ik. Dat is minder tof
. Zij heeft echt een obsessieve drang tot schoonmaken.
Alleen mannen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mannen niet snappen / zien.
Toen was ik aan het afdrogenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
wel indrukwekkend trouwens dat jij tijdens het afwassen kunt posten dat je aan het afwassen bent Vik
Pastasalade vergeten + vliegen + vakantie dus weekje weg = krioelende maaienquote:
Zoiets. Of vergeten de katjes te voeren. Ik ga morgen nog even een whatsappje sturen rond de tijd dat hij thuiskomtquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Pastasalade vergeten + vliegen + vakantie dus weekje weg = krioelende maaien
Of een zwarte keuken vanwege honderden fruitvliegjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
In een bakje doen en je avondeten bij elkaar vissen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet doen Vik. Hij is geen debiel ofzo en kan zelf nadenken. Waarschijnlijk hoort hij die beestjes zelfs miauwen als ze trek hebben. Of ze lopen hem voor de voeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoiets. Of vergeten de katjes te voeren. Ik ga morgen nog even een whatsappje sturen rond de tijd dat hij thuiskomt.
Wegmikken dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga zorgen dat de koelkast leeg en ontdooid is voordat ik weg ga. Hoe doe je dat eigenlijk, 'gewoon' de stekker een halve dag tevoren eruit trekken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Of een zwarte keuken vanwege honderden fruitvliegjes![]()
. Dat hadden wij vorig jaar in het studentenhuis. Dit jaar zorg ik dat m'n vuilnisbakken leeg zijn voordat ik op vakantie ga
.
De pastasalade stonk inmiddels genoeg om de hele pan weg te gooien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In een bakje doen en je avondeten bij elkaar vissen.
Iewww!!!! Maar dat heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Of een zwarte keuken vanwege honderden fruitvliegjes![]()
. Dat hadden wij vorig jaar in het studentenhuis. Dit jaar zorg ik dat m'n vuilnisbakken leeg zijn voordat ik op vakantie ga
.
Ik bedoel de madenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
De pastasalade stonk inmiddels genoeg om de hele pan weg te gooien.
En de deurtjes openlaten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga zorgen dat de koelkast leeg en ontdooid is voordat ik weg ga. Hoe doe je dat eigenlijk, 'gewoon' de stekker een halve dag tevoren eruit trekken?
Eendjestijd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Redden zich prima zelf zonder voer. Is het weer eendjestijd?
Leegmaken en de stekker eruit trekken idd, wel handdoeken er omheen leggen en de deuren open.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga zorgen dat de koelkast leeg en ontdooid is voordat ik weg ga. Hoe doe je dat eigenlijk, 'gewoon' de stekker een halve dag tevoren eruit trekken?
Ff denken hoe je zo'n type zin ook alweer noemtquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
na de B&J een maand lang in de aanbieding gehad te hebben is nu het haagen dasz ijs in de aanbieding in mijn supermarkt, het is maar goed dat ik hier bijna weg ga![]()
wel érg lekker though![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ff denken hoe je zo'n type zin ook alweer noemt.
Mja zoiets dacht ik al welquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leegmaken en de stekker eruit trekken idd, wel handdoeken er omheen leggen en de deuren open.
Pas weggaan als hij droog en leeg is.
3,5 uur minimaal hier. En flink wat handdoeken verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja zoiets dacht ik al wel. Hoe lang duurt het ontdooien normaal gesproken ongeveer?
Afhankelijk van de omgevingstemperatuur tussen de 2 uur en 4 dagen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja zoiets dacht ik al wel. Hoe lang duurt het ontdooien normaal gesproken ongeveer?
Aha.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Eendjestijd, etenstijd, same difference.
Wow. Omgevingstemperatuur is rond de 26 gradenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Afhankelijk van de omgevingstemperatuur tussen de 2 uur en 4 dagen.
Waarom is dat gevaarlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ontdooi mijn vriezer in een paar uur. Duurt het te lang, dan pak ik de fohn erbij (is wel gevaarlijk overigens). Een bakje met heet water in de vriezer zetten (wel regelmatig vervangen) werkt ook heel goed.
Maar dan moet 'ie al wel een beetje ontdooid zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Phaidra het volgende:
Beetje bikken met een plastic spatel wil ook nog wel eens helpen.
In de zon zetten. Maar dat is nu ook wat lastigquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Water en elektriciteit is geen geweldige combinatie inderdaad. Maar ik doe het ook hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk?. Als er ijs op/in de föhn komt? Ik wil m'n vriezer binnenkort ff ontdooien en wilde dat ook met een föhn doen.
In een onverwarmde bijkeuken en niet in de zomerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Omgevingstemperatuur is rond de 26 graden. Maar 4 dagen, dan kan ik niet meer eten in de tussentijd
.
Ik las 3x patat ipv paketquote:
Basispatatquote:
Jij doet beidequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Tinks ondertitel zou trouwens beter bij mij passen.
En die van mij is overdrachtelijk bedoeld. Ik poets namelijk nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Tinks ondertitel zou trouwens beter bij mij passen.
Innerlijke rust gezocht en niet gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
De huig naar de wind hangen!
Anna, dit is hét moment om innerlijke rust te oefenen. Hoe harder zij hun yoghurt kauwen, hoe meer jij oefent!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een poets die niet zeurt. En een vaatwasser.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een poets die niet zeurt. En een vaatwasser.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:28 schreef loveli het volgende:
http://www.weeronline.nl/weerbericht-nederland
"Vanuit het westen nadert een neerslaggebied die in de nacht naar zondag over het land trekt."
Morgen mag je wegquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef anna82 het volgende:
Mo! Hoe gaat het nu met je knie?
De pil is toch al sinds begin dit jaar uit het basispatat?
[..]
Innerlijke rust gezocht en niet gevonden.Ik mag bijna naar bed!
![]()
Puntje voor mij: toen schoonpa echt enorm vals speelde bij het kaarten heb ik een stuk van mijn tong gebeten, maar niets gezegd.
Minpuntje voor de in-laws: ogenschijnlijk kun je ook prima op speeksel kauwen.![]()
Nu gaan we Hart van Nederland kijken, ik huil van binnen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En die van mij is overdrachtelijk bedoeld. Ik poets namelijk nietOf iig zo min mogelijk.
En jij zeurt te veel![]()
quote:
ik leef met je meequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Puntje voor mij: toen schoonpa echt enorm vals speelde bij het kaarten heb ik een stuk van mijn tong gebeten, maar niets gezegd.
Minpuntje voor de in-laws: ogenschijnlijk kun je ook prima op speeksel kauwen.![]()
Waarom ga je niet gewoon nu al naar bed? Computer mee, boek mee... Doen mijn man en ik ook altijd als zijn of mijn familie over de vloer is. Het is ook gewoon veel, gasten die blijven slapen. Is helemaal niet raar hoor, 10 uur naar bed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Oeh dat worden scherpe onderhandelingenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als ik een echte baan heb, wil ik ook een poets, want dan ga ik niet elk weekend staan poetsen.
Ter info: het is nu geen weekend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als ik een echte baan heb, wil ik ook een poets, want dan ga ik niet elk weekend staan poetsen.
Maar in het weekend zijn wij er niet, dus moet het nuquote:
Wij hebben 1 slaapkamer. Daar slapen mijn schoonouders. Ik moet dus wachten totdat mijn schoonouders naar bed gaan. Of ervoor kiezen om, terwijl zij Hart van Nederland kijken, alvast op het matras in de kamer te gaan liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon nu al naar bed? Computer mee, boek mee... Doen mijn man en ik ook altijd als zijn of mijn familie over de vloer is. Het is ook gewoon veel, gasten die blijven slapen. Is helemaal niet raar hoor, 10 uur naar bed.
Dat zou ik doen,op dat matras liggen. Boekje erbij,koptelefoon op....voor je het weet is het morgen. Eerste dag overleefd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij hebben 1 slaapkamer. Daar slapen mijn schoonouders. Ik moet dus wachten totdat mijn schoonouders naar bed gaan. Of ervoor kiezen om, terwijl zij Hart van Nederland kijken, alvast op het matras in de kamer te gaan liggen.
Ik ga maar even lachen om de situatie!
Oh ik ben minder subtielquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Vreselijk, mensen die je moet bezighouden. Ik ga het liefst ergens op bezoek, dan kan ik weg wanneer ik dat wil. Bezoek de deur uitwerken is zo lastig. Wel fijn als ze met de trein komen, dan zeg ik heel nonchalant: "Hey wanneer wil je eigenlijk de trein pakken?".
Zou aangeven dat je morgen gewoon weer moet werken dus wil slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij hebben 1 slaapkamer. Daar slapen mijn schoonouders. Ik moet dus wachten totdat mijn schoonouders naar bed gaan. Of ervoor kiezen om, terwijl zij Hart van Nederland kijken, alvast op het matras in de kamer te gaan liggen.
Ik ga maar even lachen om de situatie!
Oh ja, zeggen wat je ZELF moet doen helpt ook nog wel. Of ik vraag wat de ander nog gaat doen die avond (dat is als ik zelf ergens op bezoek ben ook een manier om te achterhalen of het de bedoeling is dat ik nog even blijf of dat ze míj weg willen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik ben minder subtiel. "Ik ga je denk ik nu de deur uitschoppen, want ik wil slapen/moet nog dingen doen".
Fotoooooooooooos!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de pup hier in een bijgeknipt sokje gehesen
Ze weigert nl naar buiten te gaan in dit weer en heeft het echt koud
Jij ook voor de jouwequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fotoooooooooooos!!!
En nu ga ik eerst slapen! Dag dames! Lief zijn voor jullie vent!![]()
.
Heb ik gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fotoooooooooooos!!!
En nu ga ik eerst slapen! Dag dames! Lief zijn voor jullie vent!![]()
.
Oh dan zeg ik ook gewoon 'als je me weg wil hebben moet je me gewoon eruit schoppen he?'. Heerlijk makkelijk, vriendinnetje en ik doen het altijd zo en het werktquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, zeggen wat je ZELF moet doen helpt ook nog wel. Of ik vraag wat de ander nog gaat doen die avond (dat is als ik zelf ergens op bezoek ben ook een manier om te achterhalen of het de bedoeling is dat ik nog even blijf of dat ze míj weg willen hebben)
Oh nee, dat trek ik echt niet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik doen,op dat matras liggen. Boekje erbij,koptelefoon op....voor je het weet is het morgen. Eerste dag overleefd.
Sleep well!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh nee, dat trek ik echt niet!
Oh! Vriendje in de bres! Ze worden naar bed gestuurd!![]()
Tot zover de avonturen van anna en haar schoonouders. Morgen hardlopen, kapper, werk en dan naar de veilige haven die mijn moeder heet![]()
Bedankt voor het meeleven!
Fe2O3, hoe krijg je de oxide weg, met zuur of met zout?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Chicolate het volgende:
Er zit wat roest op het verhitelement van mn waterkoker. Hoe krijg ik dat eraf, koken met azijn? met soda?
Soda is niet alleen zout, maar ook base en er vormt CO2 in reactie met C(s) wat voordelig is als je iets (aangebrande zooi) los wil kokenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Fe2O3, hoe krijg je de oxide weg, met zuur of met zout?
Haha zou zomaar kunnen kloppen, en voor koken is het sowieso waar. En ik zit te kijken naar mn sodaverhaaltje en er klopt iets niet. Volgens mij is het geen zuurbase reactie maar redox want C(s) en soda hebben allebei geen H wat cruciaal is in zuurbasequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was de samenvatting je allereerste college "alles is scheikunde"
Sowieso azijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:07 schreef loveli het volgende:
Ik ben ook niet meer zo helder![]()
Roestige bouten in cola => nacht laten staan => schoon.
Azijn it is.
Tot morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:47 schreef V1z0R het volgende:
ZC-update, boel tenten plat, nat, koud, ubergezellig!en t bier is nog niet op gek genoeg, maar we doen ons best! Tot de volgende keer!
Overdrijf het maar een beetje, dan komt het zo over als het werkelijk is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:44 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Het onkruid schiet de grond uiten we eten rabarber want die is gesplitst door zoveel regen.
Zo de HA maar even bellen met de vraag wat te doen nu de pijn echt aan binnenkant knie zit (en nee ik kom niet nog eens langs).
Jullie openings post, ik quote "Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken"quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |