Niet dicht genoeg iigquote:
Dat is geen hogere wiskundequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is er een verband tussen het volraken van het topic en het weer.
Jij wordt er niet om uitgelachen dat je een vlecht en rok draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
Nou dat treft, want dat doe ik nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Viking84 het volgende:
XM mag ook geen biep biep meer zeggen als ze achteruit loopt.
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodusquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dat het refo-meisje er niks aan kan doen dat ze een refo-meisje is en van haar ouders door de regen moet fietsen, kilometerslang, naar haar kwalitatief overigens goede onderwijs....
dus tenzij ze bij de groep misbaksels hoort die mijn broertje jarenlang van zn fiets pestte en trapte onderweg, vind ik het gewoon sneu voor haar als ik zoiets zie....
Je snapt me welquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou dat treft, want dat doe ik nooit.
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodus.
Eigenlijk niet. Maar ok.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?
Ik denk dat ze een jaar of 19 was. Minstens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggen.
Dat mag ook heus... daar ging t helemaal niet om w.m.b.... ik had gewoon een andere mening...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik iets wel liefs doen, namelijk Duuf van het station halen zodat hij niet door de regen hoeft te ploeteren.
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer op.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
Zonder steentje vind ik het wel ietwat icky, maar met vind ik het leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het was een losse opmerking (lees: verkapt compliment) die niks te maken heeft met het topic verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Gewoon doen of het stickertjes zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Note to self: niet meer op coco's steentjesspoilers klikken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:10 schreef progje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks ouwe![]()
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook tegelijkertijd grossed out & aan het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |