Niet dicht genoeg iigquote:
Dat is geen hogere wiskundequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is er een verband tussen het volraken van het topic en het weer.
Jij wordt er niet om uitgelachen dat je een vlecht en rok draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
Nou dat treft, want dat doe ik nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Viking84 het volgende:
XM mag ook geen biep biep meer zeggen als ze achteruit loopt.
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodusquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dat het refo-meisje er niks aan kan doen dat ze een refo-meisje is en van haar ouders door de regen moet fietsen, kilometerslang, naar haar kwalitatief overigens goede onderwijs....
dus tenzij ze bij de groep misbaksels hoort die mijn broertje jarenlang van zn fiets pestte en trapte onderweg, vind ik het gewoon sneu voor haar als ik zoiets zie....
Je snapt me welquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou dat treft, want dat doe ik nooit.
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is geen refomeisje, maar een kind van refo-ouders /richarddawkinsmodus.
Eigenlijk niet. Maar ok.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
Wat een drama om een meisje op de fiets?
Ik heb dinsdag 16km door de regen gefietst, mij hoor je ook niet klagen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Huh wat? Wie zegt dat ze niet vrijwillig zo is?
Ik denk dat ze een jaar of 19 was. Minstens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanaf de leeftijd dat kinderen dat zelf kunnen beslissen (16/18?) kun je dat zeggen.
Dat mag ook heus... daar ging t helemaal niet om w.m.b.... ik had gewoon een andere mening...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ok.
Tja, ik ben ook maar een mens en tja soms dus ook wel eens gemeen of onaardig. Poep.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik iets wel liefs doen, namelijk Duuf van het station halen zodat hij niet door de regen hoeft te ploeteren.
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je derrière zo groot is dat je een vrachtwagengeluid moet maken als je achteruit loopt (oid). En dat gaat nu iig niet meer op.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
Zonder steentje vind ik het wel ietwat icky, maar met vind ik het leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het was een losse opmerking (lees: verkapt compliment) die niks te maken heeft met het topic verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh maar wat heeft dat met dit alles te maken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van mn nieuwe steentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Gewoon doen of het stickertjes zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Note to self: niet meer op coco's steentjesspoilers klikken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:10 schreef progje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks ouwe![]()
Shit heyNet iets stoms voor elkaar gekregen. Grappig (ik moest zelf lachen om de stommiteit) en ranzig tegelijk: granzig
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
![]()
Vik, jij wilt waarschijnlijk niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook tegelijkertijd grossed out & aan het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ect en vast, en die auto is omdat het niet echt in de buurt is (uur rijden)quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een eckte vaste baan? En in de buurt?
Mijn professie uitoefenen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwd wat je nu dan gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, eerst nog uitgenodigd worden, dan de baan nog binnenslepen..ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nou ja we wonen niet samen, dus nog een nachtje alleen slapen maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig zo met al die spoilers.
Anyway. Gestofzuigd en nu ga ik maar eens koken!
En prob: ik ben geloof ik maar blij dat ik single ben. Al dat gedoe steeds, dodelijk vermoeiend.
Wat voor behandeling kreeg je vandaag? Wel gelezen dat je ging, maar niet wat ze bij je gingen doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:42 schreef MarMar het volgende:
Honeys i´m hohoome!
Dok heeft me goed te pakken gehad, 10 naalden waarvan 8 voor de blok en 2 shots prednison in m´n spieren. Nu lijk ik op een lieveheersbeest met al die stippen op mijn rug.
Even afwachten hoe het uitpakt, de verdoving nu is wel fijntjes en dok is voorzichtig optimistisch
Nu ff een beetje dizzy, maar dat is morgen wel weer over.
Bij mij vergeten ze heel vaan de ´van´. Of ze maken er ´van de(r)´ van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn dat het goed ging Mar.
Bij mij plakken ze juist heel vaak tussenvoegsels voor m'n achternaam. Ik zeg er altijd wel wat van, maar niet op zo'n manier.
Fijn dat het goed gingquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:42 schreef MarMar het volgende:
Honeys i´m hohoome!
Dok heeft me goed te pakken gehad, 10 naalden waarvan 8 voor de blok en 2 shots prednison in m´n spieren. Nu lijk ik op een lieveheersbeest met al die stippen op mijn rug.
Even afwachten hoe het uitpakt, de verdoving nu is wel fijntjes en dok is voorzichtig optimistisch
Nu ff een beetje dizzy, maar dat is morgen wel weer over.
mijn voornaam zit in mn mailadres, en ik onderteken er ook meestal mee... en dan nog mensen die het met au spellen of de "j" vergeten. Ik zeg er niks van maar denk wel "d'oh!!!! lees dan!!!"quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij mij vergeten ze heel vaan de ´van´. Of ze maken er ´van de(r)´ van.
Stoort me alleen als mensen/studenten me mailen en het dan fout doen. Hoe moeilijk is het om een naam over te typen?
Ja dat weten ze nooit van te voren. Bij sommige mensen werkt het helemaal niet, bij sommige de ene keer wel en de andere keer niet en hoelang het werkt is ook nooit te voorspellen. Ik ga er stiekem toch gewoon van uit dat mijn lijf niet opeens heel anders gaat reageren op deze ingreep en dat ik gewoon weer een flink aantal maanden minder pijn hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gingIs het uiteindelijke resultaat altijd even afwachten dan?
Jemig Annaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
MarMar, bikkel! Fijn dat je er goed doorheen bent gekomen.
En ik vind het Niet OK dat ze, gedrien, hebben besloten alvast te gaan eten en niet op mij te wachten, want file. Maar goed, deze Harrie Harmonie bewaart de lieve vrede wel!
ˆˆquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou MacDonalds iets dat wel lekker is halen en dat demonstratief op de bank gaan opeten.
receptquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Coco![]()
zo, net een groooooooote pan nachosaus gemaaktomnomnom! Uiteraard voor 3 keer nachos con todo
Ik duim!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja dat weten ze nooit van te voren. Bij sommige mensen werkt het helemaal niet, bij sommige de ene keer wel en de andere keer niet en hoelang het werkt is ook nooit te voorspellen. Ik ga er stiekem toch gewoon van uit dat mijn lijf niet opeens heel anders gaat reageren op deze ingreep en dat ik gewoon weer een flink aantal maanden minder pijn heb
Maar MacDo stínkt!quote:
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef MarMar het volgende:
Sjees, lekker sociaal anna.. fijn zulke schoonouders! En voor je kerel dit: GROW A PAIR!!
Baas in eigen huis potverdorie!
Weet je zeker dat die lieve vrede je dit waard is? En de volgende keer ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
En ik vind het Niet OK dat ze, gedrien, hebben besloten alvast te gaan eten en niet op mij te wachten, want file. Maar goed, deze Harrie Harmonie bewaart de lieve vrede wel!
Mits je een CAO erbij hebt (om te zien wat daar in staat) en er geen uitzonderingen in je arbeidsovereenkomst hebt staan wel jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
Ml-etje, heb jij verstand van wat mag en niet mag wat betredft inhoudingen op salaris?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
Soms moet ik nog even schudden om ze in te laten dalen, maar het gaat goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jouw kerel een pair gegrowd had?
Ik ga ff PM'en.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mits je een CAO erbij hebt (om te zien wat daar in staat) en er geen uitzonderingen in je arbeidsovereenkomst hebt staan wel ja
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou nu sushi bestellen, dat opeten, je klaarmaken en naar een vriendinnetje gaan!
Idd! Onder het mom "jullie hebben mijn gezelschap blijkbaar niet nodigquote:
quote:
Daarom is dit topic zo leuk, relativatiiioooonnnnnnquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idd! Onder het mom "jullie hebben mijn gezelschap blijkbaar niet nodig".
Oh jij krijgt alleen een toetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef anna82 het volgende:
Haha, ach, ik neem het ze niet eens zo kwalijk: oud, conservatief en gewend aan vaste patronen. Hun zoon daarentegen... Die wordt zeker niet klaargemaakt vanavond!
Ze wachten wel met toetje
QFT!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarom is dit topic zo leuk, relativatiiioooonnnnnn+ de beste optie.
Het is een beetje complex, het gaat me vooral om hoe en wat de wettelijke spelregels zijn wat betreft inhouding op salaris.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als ik niet antw ben ik of aan het nadenken of eten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef anna82 het volgende:
Haha, ach, ik neem het ze niet eens zo kwalijk: oud, conservatief en gewend aan vaste patronen. Hun zoon daarentegen... Die wordt zeker niet klaargemaakt vanavond!
Ze wachten wel met toetje
Vragen van lastige medewerkers beantwoorden, helpen met dossieropbouw zodat ze iemand kunnen ontslaan, re-integratietrajecten monitoren, the works. Denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vraag me ineens af wat iemand van PZ eigenlijk precies doet, Ml, Goodbye? Alleen sollicitatiegesprekken voeren / kandidaten benaderen of nog meer?
Liegen, onjuiste informatie verstrekken, letterlijk en/of figuurlijk bij het management op schoot zitten, slapen, mensen vergeten en juridisch zeer domme strapatsen uithalen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Vragen van lastige medewerkers beantwoorden, helpen met dossieropbouw zodat ze iemand kunnen ontslaan, re-integratietrajecten monitoren, the works. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |