quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit aan boord! Jippie...nu al zin aan dat broodje kroketten zometeen...
jee en yum!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit aan boord! Jippie...nu al zin aan dat broodje kroketten zometeen...
waarom zo laat slapen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
mogge! Goede reis Jagar!
MrMo ligt weer naast mezo fijn! Gingen half 2 slapen, dus lig nog wat te doezelen....
Bright side: dankzij wind en regen geen vogelpoep.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto staat onder een boom. Ik hoop maar dat die boom straks niet ķp de auto ligt.
Iets minder stom. Maar ik denk dat het nog 29 cadeautjes duurt voordat ik hem weer helemaal lief vind.quote:
Ik, moet ik me nu schamen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Wie kent het programma Nederlandse Hollywood vrouwen?
Gister ontdekt, echt hilarisch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik, moet ik me nu schamen?ik vind het hilarisch waar die dames zich allemaal druk over maken.
" ik nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco, ik ben inmiddels ook wel heel benieuwd waar je kerel het aan heeft verdiend om pas na 30 cadeautjes weer lief gevonden te worden. PM?.
Ik zie ze vervliegen...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iets minder stom. Maar ik denk dat het nog 29 cadeautjes duurt voordat ik hem weer helemaal lief vind.
Als je toch aan het sturen bentquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik vind hem stiekem alweer lief hoor. Maar dat hoeft hij pas over 29 cadeautjes te weten, natuurlijk![]()
![]()
Maar ik stuur de pm wel even door
Strakblauw en zon! Ik ga straks even lekker op mijn balkon zitten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Het hoost hier. Hoe is het weer bij jou XM?
Ik las net hun bio's, stel golddiggersquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Gister ontdekt, echt hilarisch!
Jaloers?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik las net hun bio's, stel golddiggers
Ik wou ze anders noemen, doe dat hier maar niet
nee hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef Mini. het volgende:
Ben ik nou de enige hier die de PM nog niet gehad heeft?
Natuurlijk! Op m'n rug liggen voor 5000 per dag? Kom maar op!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zoals loveli laatst al zei: alles kan kapot.
Ik nog niet, vertel? Ik ben dol op foute programma's (door dit topic ook Tabathaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Wie kent het programma Nederlandse Hollywood vrouwen?
Hier: http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=283638/page=1quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik nog niet, vertel? Ik ben dol op foute programma's (door dit topic ook Tabathaontdekt!)
quote:
Ha dank je, ik ga me er eens fijn in verdiepenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Hier: http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=283638/page=1
Tabatha is ook heerlijk fout ja
Als je nog naar buiten moet, heeft afdrogen ook weinig zinquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lig op bed in een handdoek en heb geen zin om me afcye drogen/aankleden om aan de dag te beginnen. Kutherfst. Mn phonebatterij is bijna leeg, dan ga ik wel wat doen ofzo....
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je nog naar buiten moet, heeft afdrogen ook weinig zin.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hebben er ook coctailbarsquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Mijn lijstje de komende dagen: bier en joppiesaus.
Alleen drink ik geen bier.
Ik vind het bijna zonde dat ik ze tot dusver los hebquote:
Huuu *gruwel*quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Daarna is er nog Fortuinlijke Vrouwen, heb ik zelf nog niet gezien..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha dank je, ik ga me er eens fijn in verdiepen
je foto op fb matcht niet met wat je net zei over zon. Liarquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja...quote:
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh ja...
Ehm, ze hebben ook taxi's in de achterhoek.
Ik moet mij douchen, maar daar heb ik pas een hekel aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat gaan jullie DOEN?
Ik moet me insmeren, en als ik ergens een hekel aan heb is het insmeren....
/gargamel
Vriendje => insmeren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat gaan jullie DOEN?
Ik moet me insmeren, en als ik ergens een hekel aan heb is het insmeren....
/gargamel
Ieks! Grosssssquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Even op het balkon gaan staan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet mij douchen, maar daar heb ik pas een hekel aan!!
Enkeltje Achterhoek - Drenthe kostte 120,- maar ik dacht dat jij hotel had in de buurt:?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?
Of je blijft slapen bij V1z0Rquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?
Ik heb een tent, maar just in case neem ik adressen mee van beschikbare hotels over de grens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Enkeltje Achterhoek - Drenthe kostte 120,- maar ik dacht dat jij hotel had in de buurt:?
kwak, Zwarte Cross!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli: daar misbruik ik m normaal gesproken ook voor, maar hij zit op t lab in utrecht, en dat is zo ver reizen in je blootje. Moet ik me daar opnieuw gaan afdrogen...
Die eerste ken ik niet, maar So Thijs keek zelfs de meneer geamuseerd naar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Daarna is er nog Fortuinlijke Vrouwen, heb ik zelf nog niet gezien..
http://www.rtl.nl/reality/fortuinlijkevrouwen/
So Thijs ken je wel neem ik aan?
http://www.rtl.nl/xl/#/a/218917/
Als het goed is komt er een tweede seizoen
Deels gelukt. Het is toch lastig als je afhankelijk bent van kennis van anderen en dat je blijkbaar sommige dingen anders of niet helemaal juist hebt geīnterpreteerd. Maar volgens mij heb ik wel op de juiste momenten mijn punt gemaakt. Nu weer dingen aanpassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet lukken. Volgens mij ben jij best standvastig in een mini-verpakking.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Deels gelukt. Het is toch lastig als je afhankelijk bent van kennis van anderen en dat je blijkbaar sommige dingen anders of niet helemaal juist hebt geīnterpreteerd. Maar volgens mij heb ik wel op de juiste momenten mijn punt gemaakt. Nu weer dingen aanpassen.
Ja leuk is het hčquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, maar So Thijs keek zelfs de meneer geamuseerd naar!
Oh God, ik kijk nu die Hollywoodvrouwen, die ene met het Hollandsche HoekjeJa, want ik krijg ook altijd zķ'n Hollands gevoel van toeristische Delfstblauwe kitschbodjes! En die 'prinses' met die afschuwelijke zoon
En dan zegt ze ook nog dat ze zo'n geweldige band hebben
Heerlijk, heerlijk.
Bachelor? Nederlandse versie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Dat datingprogramma voor miljonairs is ook leuk trouwens!
Bachelor Nederlandse versie is wel smullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt volgens mij The Millionaire Matchmaker.
Echt? Heb het een keer gezien, vond die Nederlandse bachelor maar een creep. Stomme grijns, overdreven beleefd, hoe hij praat...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Bachelor Nederlandse versie is wel smullen!
Ja, dat is toch smullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Heb het een keer gezien, vond die Nederlandse bachelor maar een creep. Stomme grijns, overdreven beleefd, hoe hij praat...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je foto op fb matcht niet met wat je net zei over zon. Liar
Hahahaha, ja dat is het hele puntquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smullen omdat het zo vreselijk fout is? Want in dat geval: eensch
Wat is dat?quote:
Oe, gefeliequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef sigme het volgende:
Ziezo, moorkop gegeten vanwege ons 1-jarig jubileumen 2 koppen koffie gedronken met een meneer in een hotelbar.
En de ochtend begonnen met 2 bakken yoghurt & muesli én opdrukken:
setjes van 6 - 6 - 4 - 4 - 10 met steeds een minuut pauze ertussen.
Kopje koffie?quote:
Oh Oh Cherso. Kan niet wachten tot het weer begint.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Nallie het volgende:
The Hills, Jersey Shore en al die foute MTV shows vind ik ook wel fijn, stiekem
En van wie ben oe er ene dan?quote:
Mien va en moe, en zij bent er weer ene van hun va en moequote:
Ik ga deze vakantie the hills en jersey shore vanaf het begin kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Nallie het volgende:
The Hills, Jersey Shore en al die foute MTV shows vind ik ook wel fijn, stiekem
Oh dië! Joa, die ken ik ja welquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mien va en moe, en zij bent er weer ene van hun va en moe
Hopen dat je een luchtbedje mee hebt om op te drijvenquote:
quote:
Kleine geities wort ook vanzulf grote. Hoe ist aans dan? Geeft de kiep'n nog een beetie eier?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh dië! Joa, die ken ik ja wel. Wa bist groot worden!
Zoooo herkenbaar ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kleine geities wort ook vanzulf grote. Hoe ist aans dan? Geeft de kiep'n nog een beetie eier?
Veldbed, donzen dekbed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hopen dat je een luchtbedje mee hebt om op te drijven.
D'r zit een kiepe op eiers! Die aandre kiepe waar nie goe, die het we trugbracht. Die waar wel suf maor nie broeds, da het wie niks an.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kleine geities wort ook vanzulf grote. Hoe ist aans dan? Geeft de kiep'n nog een beetie eier?
'sgoed maagie, goa ie de geite moar eem verstikk'n! Niet verget'n oen haanden te wass'n noartied hae?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
D'r zit een kiepe op eiers! Die aandre kiepe waar nie goe, die het we trugbracht. Die waar wel suf maor nie broeds, da het wie niks an.
'k mot nou eem' de geit verstikk'n, ben zo weer.
Dan muj noar Berend Bonger!quote:
quote:
Wat tof!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Whaah dat bedrijf in Hilversum waar ik heb gesolliciteerd en waar ik tweede werd heeft weer een functie voor redacteur en neemt nu contact op. Of ik nog interesse heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
Jammer dat je al werk hebt zegquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Whaah dat bedrijf in Hilversum waar ik heb gesolliciteerd en waar ik tweede werd heeft weer een functie voor redacteur en neemt nu contact op. Of ik nog interesse heb
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Antwoorden dat je interesse hebt mits je dan de enige kandidaat bent en er geen procedure met 10 anderen aan vooraf gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Wat wil jij? Vond je de functie echt interessant? wat heb je afgesproken met je huidige werkgever?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
ik mag weg als ik een vaste baan vind en ik moet deze kans wel grijpen want ik kan hier maar tot oktober blijven en dit is geen baan op mijn niveau, de baan in Hsum wel. De vaca staat niet online dus ze hem blijkbaar echt aan mij en mogelijk die andere sollicitant die toen ook afviel aan. Het is niet mijn droombaan maar wel een functie die bjj mn opleiding past. Bovendien kan ik gratis aanvullende cursussen volgen daar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat wil jij? Vond je de functie echt interessant? wat heb je afgesproken met je huidige werkgever?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
Gezien het weer heb ik spijt dat ik zoiets nooit heb gekocht:
[ afbeelding ]
er zal hooguit 1 ander zijn wsquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Antwoorden dat je interesse hebt mits je dan de enige kandidaat bent en er geen procedure met 10 anderen aan vooraf gaat.
Tof!
ik blijf hier liefst ook zo lang mogelijkquote:
Dan is dit wel ideale timing op zich! Weet je de aanvangsdatum van die nieuwe baan al?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik mag weg als ik een vaste baan vind en ik moet deze kans wel grijpen want ik kan hier maar tot oktober blijven en dit is geen baan op mijn niveau, de baan in Hsum wel. De vaca staat niet online dus ze hem blijkbaar echt aan mij en mogelijk die andere sollicitant die toen ook afviel aan. Het is niet mijn droombaan maar wel een functie die bjj mn opleiding past. Bovendien kan ik gratis aanvullende cursussen volgen daar.
dat is een uur met de trein, nu 10 min fietsenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan is dit wel ideale timing op zich! Weet je de aanvangsdatum van die nieuwe baan al?
Hoeveel verder is Hilversum voor jou dan?
Ach, als je het nog een beetje rekt en zegt dat je een opzegtermijn van 2 maanden hebt, lopen de banen mooi in elkaar over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan is dit wel ideale timing op zich! Weet je de aanvangsdatum van die nieuwe baan al?
Hoeveel verder is Hilversum voor jou dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, als je het nog een beetje rekt en zegt dat je een opzegtermijn van 2 maanden hebt, lopen de banen mooi in elkaar over.
Oh ja, dat scheelt nogal...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is een uur met de trein, nu 10 min fietsenen geen idee per wanneer, eerst ff afwachten wat de procedure is. Heb al twee gesprekken en een proefopdracht gehad dus derde gesprek zou nu logisch zijn.
Ik vind dat haar van die ene troela leuk, van die binnenhuis architecte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:25 schreef Laureline het volgende:
Oe, mooi Vik!
Nou, ik heb aflevering 1 gekeken, totnutoe vind ik Myrthe de minst erge (hoewel botox op je 27e mij een klein beetje doet fronsen), en die prinsestroela heerlijk verschrikkelijk. Hoewel, die plat pratende Belgische die dan helemaal uitflipt van een parkeerboete is ook een piece of work. Die prinses praat trouwens na al die jaren nog ontzettend slecht amerikaans, met zo'n boerenklompenaccent,
Een uur zou dat niet mogen zijn m.i.. Vrij normale reistijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh ja, dat scheelt nogal...
Meestal houden ze wel rekening met je opzegtermijn, dus dat komt vast goed.
Is die reistijd een barriere voor jou?
Ik doe dat ook wel eens als grapje naar vriendinnetjes, en dan bedoel ik hem idd zoals jij hem denktquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Gekke vraag: Betekent dit [ afbeelding ] niet meer wat het ooit betekende?
Zie meisjes en jongens het gebruiken bij m'n neefje op z'n hyves, en hij is 13...
Ja oke, maar kan persoonlijk zijn! En 1 uur met de trein wil nog niet zeggen 1 uur reistijd in totaal. Ik moet half uur met de trein, maar doe er zeker een uur over deur tot deur...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een uur zou dat niet mogen zijn m.i.. Vrij normale reistijd.
Voor mij is het ongeveer 5 kwartier van deur tot deur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan persoonlijk zijn! En 1 uur met de trein wil nog niet zeggen 1 uur reistijd in totaal. Ik moet half uur met de trein, maar doe er zeker een uur over deur tot deur...
Bel ze gewoon?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij is het ongeveer 5 kwartier van deur tot deur.
En nu wil ik mail terug met een uitnodiging voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Isabeau het volgende:
40 km gefietst en geluncht als een hongerig paard.
Nu maar even douchen
Perruche, waar staat die 100 squat challenge? Dat lijkt me wel wat!
Loveli, die PMS-blues is briljant
Te happig wilde je zeggenquote:
Nee, telefoneren is lastig voor vik ivm CI/doofheid.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Te happig wilde je zeggen
Ik hou daar wel van maarja ik zit aan de andere kant van het draadje.
Oh shitquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, telefoneren is lastig voor vik ivm CI/doofheid.
Die eerste 20 gingen prima!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die eerste 20 gingen prima!
En toen moest ik weer richting mijn huis en eh...dat was tegen de wind in.
Heen ging ik rond de 22 km/h en terug 16 of zo. Op websites waar je je energieverbranding kan uitrekenen verbrand je dus meer met 22 km/h. Nou, ammehoelaIk zat echt flink te zweten op de terugweg.
En? Zijn er andere kandidaten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Zo, woensdag gesprek met recruiter en collega vd afdeling. Ook ff gevraagd of er nog andere kandidaten zijn, weet ik meteen even waar ik aan toe ben. Géén idee wat voor soort gesprek het wordt verder
.
Daar moet ik nog antw op krijgenquote:
Oh wat tof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Zo, woensdag gesprek met recruiter en collega vd afdeling. Ook ff gevraagd of er nog andere kandidaten zijn, weet ik meteen even waar ik aan toe ben. Géén idee wat voor soort gesprek het wordt verder
.
Sterkte MarMar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef MarMar het volgende:
Spannend Vikben benieuwd!
Nog een half uurtje, dan is de taxi er!
Ja. Maar ik vind het niet tof dat ik maanden geleden dit al geregeld had en pas toen ik ging navragen waar mijn punt bleef (voor de tweede keer) te horen kreeg dat het misschien niet door kon gaan. Want mensen hebben het punt 'gewoon' niet ingevoerd zonder bericht. Probleem 2: zonder dit punt haal ik mijn bachelor ook wel, ik ben dan alleen mn honours kwijt. Straks boren ze me 29 punten door de neus en ik vrees dat ze daar niet gevoelig voor zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Mini. het volgende:
Chico: dat soort dingen is zo irritant! Maar het komt echt vast goed.
Wat zeggen ze als je dit terugkoppelt? (heb niet het hele verhaal meegekregen dus als het dubbelop is, sorry!).quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het niet tof dat ik maanden geleden dit al geregeld had en pas toen ik ging navragen waar mijn punt bleef (voor de tweede keer) te horen kreeg dat het misschien niet door kon gaan. Want mensen hebben het punt 'gewoon' niet ingevoerd zonder bericht. Probleem 2: zonder dit punt haal ik mijn bachelor ook wel, ik ben dan alleen mn honours kwijt. Straks boren ze me 29 punten door de neus en ik vrees dat ze daar niet gevoelig voor zijn.
Dat zou wel heel zonde zijn... Gewoon blijven zeuren! En dit erbij zeggen, inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het niet tof dat ik maanden geleden dit al geregeld had en pas toen ik ging navragen waar mijn punt bleef (voor de tweede keer) te horen kreeg dat het misschien niet door kon gaan. Want mensen hebben het punt 'gewoon' niet ingevoerd zonder bericht. Probleem 2: zonder dit punt haal ik mijn bachelor ook wel, ik ben dan alleen mn honours kwijt. Straks boren ze me 29 punten door de neus en ik vrees dat ze daar niet gevoelig voor zijn.
Ze zitten nu midden in het proces van 'ok wat moeten we nu doen' dus ik heb nog een klein beetje hoop. Als dit echt ervoor zorgt dat ik mn honours kwijtraak, krijgen ze hier nog wel wat gezeur over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze als je dit terugkoppelt? (heb niet het hele verhaal meegekregen dus als het dubbelop is, sorry!).
Dit is een goeie lijst zeg! En volgens mij heb je al je voedingsstoffen ook binnen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
wat tof Vik!! Hopen dat het lukt!
Sterkte MarMar.
Zoon van aanstaande is ingeloot voor studie psychologie, fijn.
Lijstje:
O: boterham kaas, beschuit jam, roggebroodje stroop, beker melk
S: 1.15 uur wandelen (het is hier rustig weer)
T's: veel radijsjes, wortels, 2 pruimen
L: boterham kaas, 2 kommen bruine bonensoep
T's: stuk meloen, nectarine, blokje choco
D: bloemkool, aardappelkroketjes, gegrilde kipfilet met gegrilde paprika en ui, komkommersalade.
T: 200 kwark, 200 vla, rabarber
Bruine bonensoepquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
wat tof Vik!! Hopen dat het lukt!
Sterkte MarMar.
Zoon van aanstaande is ingeloot voor studie psychologie, fijn.
Lijstje:
O: boterham kaas, beschuit jam, roggebroodje stroop, beker melk
S: 1.15 uur wandelen (het is hier rustig weer)
T's: veel radijsjes, wortels, 2 pruimen
L: boterham kaas, 2 kommen bruine bonensoep
T's: stuk meloen, nectarine, blokje choco
D: bloemkool, aardappelkroketjes, gegrilde kipfilet met gegrilde paprika en ui, komkommersalade.
T: 200 kwark, 200 vla, rabarber
Zou nu al aangeven dat je het echt erg slecht vindt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze zitten nu midden in het proces van 'ok wat moeten we nu doen' dus ik heb nog een klein beetje hoop. Als dit echt ervoor zorgt dat ik mn honours kwijtraak, krijgen ze hier nog wel wat gezeur over.
wut?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
Zit de lijst voor de duplex in te vullen, echt je zou er ziek van worden
Maarja ik vul hem maar naar waarheid in en dan vind ik mezelf een zeikerd.
Ik zou die mueslireep weglaten, of misschien half uurtje voor sport voor de suikers!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Ook een lijstje! Commentaar?
O: 2 crackers kaas,trosje druiven
T: babybel, 125 gr cherrytomaten
L: 2 sneden brood (1x kaas, 1x jam) met 200 gr rauwkost
T: beker rijstmelk, mueslireep
T: 150 ml yoghurt met 2 stuks fruit (denk peer en nectarine)
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodycombat
D: tortilla van vriendje
Duplex=spataderonderzoek.quote:
Hm ja die is al achter de kiezen....quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou die mueslireep weglaten, of misschien half uurtje voor sport voor de suikers!
Verder ziet het er goed uit!!
Aah dat magquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja die is al achter de kiezen....maar het was een kleintje! Even kijken... 125 kcal
Allemaal in dezelfde categorie: koek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Aah dat magmaar ik heb weleens gehoord dat die repen, maar ook evergreens sultana's enzo, heel veel suikers bevatten. Maar ja ontbijtkoek schijnt ook weer niet goed zijn, dat neem ik vaak
Wait... wut? Voor het sporten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou die mueslireep weglaten, of misschien half uurtje voor sport voor de suikers!
Verder ziet het er goed uit!!
Ik ben nu iedereen aan het mailen en ga straks ook maar eens bellen. Ik wil dit voor vrijdag geregeld hebben. Gelukkig loopt het via de studieadviseur en zijn ze allemaal erg blij dat ik honours doe. Maar ik blijf aan de gang met al dat bellen, mijn beltegoed gaat er zo compleet aan (ondertussen moet ik ook nog mijn masterinschrijving regelen en vakinschrijving die niet soepel verloopt).quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
@ chico: je meot nu al stennis gaan schoppen. Straks ben je misschien te laat.
Als je bijv savonds een keer iets lekkers wilt snacken kun je beter een sultana of een plakje peperkoek nemen dan bijv een stroopwafel. Maar als fatsoenlijk tussendoortje overdag is het nutteloos. Het vult voor geen meter vind ik..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Aah dat magmaar ik heb weleens gehoord dat die repen, maar ook evergreens sultana's enzo, heel veel suikers bevatten. Maar ja ontbijtkoek schijnt ook weer niet goed zijn, dat neem ik vaak
Ja voor mij vult t dus wel. Tussen 7 en 13 overleef ik na mn ontbijt prima met twee plakjes...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Als je bijv savonds een keer iets lekkers wilt snacken kun je beter een sultana of een plakje peperkoek nemen dan bijv een stroopwafel. Maar als fatsoenlijk tussendoortje overdag is het nutteloos. Het vult voor geen meter vind ik..
Geen geld voor nieuwe?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben nu iedereen aan het mailen en ga straks ook maar eens bellen. Ik wil dit voor vrijdag geregeld hebben. Gelukkig loopt het via de studieadviseur en zijn ze allemaal erg blij dat ik honours doe. Maar ik blijf aan de gang met al dat bellen, mijn beltegoed gaat er zo compleet aan (ondertussen moet ik ook nog mijn masterinschrijving regelen en vakinschrijving die niet soepel verloopt).
Mijn laatste klus zit erop, paar dagen geleden laatste voorstelling (en feestjequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
Lau, hoe is het met werk? Drukte voorbij?
Jawel maar ik vind het kut dat ik straks 20 euro kwijt ben aan belkosten omdat anderen fouten maken.quote:
Tegen lage bloeddruk helpt suiker niet, wel tegen laag bloedsuiker (om daarna weer even hard omlaag te donderen). Snelle suikers zijn slecht voor de de regulering van je bloedsuikerspiegel. Langzame koolhydraten zijn altijd beter dan snelle.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja voor mij vult t dus wel. Tussen 7 en 13 overleef ik na mn ontbijt prima met twee plakjes...
En ik neem vaak voor t sporten wat energierijks, voor mn bloeddruk ook vooral. Heb nogal eens wegtrekkers anders
Dat geloof ik ja, maar het is wel voor een enorm goed doel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind het kut dat ik straks 20 euro kwijt ben aan belkosten omdat anderen fouten maken.
Tja, ik bel op het moment vanwege 4 verschillende problemen, en denk niet dat ik 5 euro per probleem kan gaan declarerenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja, maar het is wel voor een enorm goed doel.
Overigens heb ik al eens mijn telefoonkosten voor eenzelfde geintje gedeclareerd (achteraf toen ik helemaal klaar was).
Vonden ze niet leuk..
Snelle en langzame suikers gecombineerd is het beste als je al een wiebelige bloedsuikerspiegel hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegen lage bloeddruk helpt suiker niet, wel tegen laag bloedsuiker (om daarna weer even hard omlaag te donderen). Snelle suikers zijn slecht voor de de regulering van je bloedsuikerspiegel. Langzame koolhydraten zijn altijd beter dan snelle.
Gniffel, triest en lachwekkend tegelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja, ik bel op het moment vanwege 4 verschillende problemen, en denk niet dat ik 5 euro per probleem kan gaan declareren.
Een oorzaak van een instabiele suikerspiegel als oplossing gebruiken lijft bij mij weerstand oproepen, anti-suikermaffia hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Snelle en langzame suikers gecombineerd is het beste als je al een wiebelige bloedsuikerspiegel hebt.
Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad. En nu ik aan het afstuderen ben opeens alles tegelijk. Ik ben nu 'not amused' om het zacht uit te drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel, triest en lachwekkend tegelijk
Ik verbaasde me erover hoe goed georganiseerd de universiteit waar ik gestudeerd heb in 2003 was en wat een drama het afgelopen jaar was, jammer is dat toch.
Nogal verkeerde timing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad. En nu ik aan het afstuderen ben opeens alles tegelijk. Ik ben nu 'not amused' om het zacht uit te drukken.
Ow, ja mijn trainer (geen personal, no worriesquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Een oorzaak van een instabiele suikerspiegel als oplossing gebruiken lijft bij mij weerstand oproepen, anti-suikermaffia hier
quote:
I know en het werkt ook, als quick fix.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ow, ja mijn trainer (geen personal, no worries) raadde mij aan dus zoiets te eten voor t sporten
Don't forget de eiwitten. Je kunt prima zonder carbs, maar zonder eiwitten wordt het een stuk lastiger.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik raad aan langzame koolhydraten en..... jawel GRAPEFRUIT!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Don't forget de eiwitten. Je kunt prima zonder carbs, maar zonder eiwitten wordt het een stuk lastiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga tot heel laat werken en vanavond op zoek naar een waterafstotend en ademend
(wandel)jack bij de Perry!
Dan neem je toch gewoon dingen met meer calorieën? Wat volle yoghurt, nootjes tussendoor, dan gaat het best hard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef Nallie het volgende:
Ik snap t niet hoor... haal mijn lijstje, waarvan ik dacht dat het goed en gezond was, door de eetmeter en dan is het maar 1400... maar ik wil niet perse afvallen. Gewoon op gewicht blijven. Maar ik krijg echt niet meer naar binnen!
Ja ik ben even geminderd met de melkproducten ivm vermoeden koemelkallergie...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Bah, vervelend Chico
Nallie, volle zuivelproducten gebruiken?
Ik ga trouwens naar huis, alles even inpakken, dan nog even bruine bonen met spek eten bij pa en ma en dan Zwarte Cross!
Slankies, fijn weekenden loveli misschien tot dit weekend
Idd volle zuivel en gemengde noten. Eén handje noten = 300 calorieën!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef Nallie het volgende:
Ik snap t niet hoor... haal mijn lijstje, waarvan ik dacht dat het goed en gezond was, door de eetmeter en dan is het maar 1400... maar ik wil niet perse afvallen. Gewoon op gewicht blijven. Maar ik krijg echt niet meer naar binnen!
Als je kolenschoppen hebt misschien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd volle zuivel en gemengde noten. Eén handje noten = 300 calorieën!
Dan heb ik kolenschoppen, want ik kan 50 gram gemengde noten in m'n hand houden en ik heb opgezocht dat dat 300 calorieën is. Dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je kolenschoppen hebt misschien.
Maar met een handje bedoelen ze eigenlijk een gram of 20.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb ik kolenschoppen, want ik kan 50 gram gemengde noten in m'n hand houden en ik heb opgezocht dat dat 300 calorieën is. Dus.
Verblijven jullie ook in het bos? Meerdere dagen? Ik hoop zo dat de voorspellingen eens een keertje niet goed zijn!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef Laureline het volgende:
Het is hier echt weer om de hele dag in bed te blijven.
Ik ga ook niet naar het bos rijden vandaag, we vertrekken morgen wel, als het wat droger is en niet zo hard waait.
En Anna, kan je niet 1 van die 2 dagen zelf de hort opgaan? Tenslotte was de deal 1 dag gastvrouwschap voor jou, ik zou jezelf en de rest de ellende van gedwongen gezelligheid besparen, en snel voor 1 van die dagen een afspraak maken met een vriendin, of je eigen familie!
De mini is de laatste maanden veranderd in een LOTR-nerd, dus ik las Introduction to Middle Earthquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier loveli en V1z0r!
Lunch was omnomnom
Morgen essay terug van Introduction to Middle English. Waarschijnlijk moet ik 'm nog revisen als ik het tussendoor commentaar van de docent begrijp, maar de focus daarvan lag vooral op MLA style en niet op inhoud. Ben benieuwd
Zo maar's boom snoeien, klikpedalen op de fiets zetten en kijken of ik nog andere nuttige dingen kan doen voor ik mag gaan spinnen.
Ben nu helemaal hyper over de andere sportschool. Ben benieuwd of het daar beter is..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Verblijven jullie ook in het bos? Meerdere dagen? Ik hoop zo dat de voorspellingen eens een keertje niet goed zijn!
Ja, dat vind ik echt een heel goed ideeIk heb net mijn moeder gebeld en ik ga lekker daar een nachtje slapen. Heeft mijn vriendje ook eens zijn ouders voor hem alleen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je kolenschoppen hebt misschien.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ja, succes MarMar en sterkte, want het klinkt best heftig allemaal!
Even de periodieke schoonouderzeurpost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga tot heel laat werken en vanavond op zoek naar een waterafstotend en ademend
(wandel)jack bij de Perry!Ik zou ook niet echt amused zijn nee..
Of zorg dat je gewoon 2 nachtjes weg bent, is de boodschap ook wel duidelijk..Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf Schiphol!
Kroket en patatje pinda op. En bokkepootjes gekocht!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een volkskrant, en een boek. Wow, m'n dag is goed! Uiteindelijk bijna 2 uur vertraagd..
Je houdt vocht vast?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
Hallo, ik en mijn nieuwe vriendje 2literwater zijn weer in Leiden.
We hebben wel dezequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Nallie het volgende:
Soms is het jammer dat we hier geen 'vind ik leuk' knop hebben
Ik betrap mezelf er ook op jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Nallie het volgende:
Soms is het jammer dat we hier geen 'vind ik leuk' knop hebben
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ja, succes MarMar en sterkte, want het klinkt best heftig allemaal!
Even de periodieke schoonouderzeurpost:Oh wat stom. Weten ze ook dat jij er zo over denkt? Want als je er niets van zegt, hebben ze misschien helemaal niet in de gaten hoe stom hun gedrag is. En ga lekker bij je moeder slapen inderdaad. Ik zou zelf ook zo ongelooflijk pissig worden van dit soort dingen, maar heb dan niet het talent om dat te verbergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga tot heel laat werken en vanavond op zoek naar een waterafstotend en ademend
(wandel)jack bij de Perry!.
Mail terug van studieadviseur. Boodschap: oeps dit is onverwacht, we gaan het via een andere weg proberen. Ga jij lekker met een rustig gevoel op vakantie, dit is mijn probleem. Voel nu een mengeling vanen
. Wel lief dat ze er zelf ook van schrikt en er achteraan gaat voor me, jammer dat het misschien niet binnen 2 weken geregeld is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
maar dan zit je met 20 gram op minder calorieen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar met een handje bedoelen ze eigenlijk een gram of 20.Dus heel goed dat jij zonder knoeien 50 gram kan herbergen, maar da's niet wat een handje is.
Was je kroket lekker?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf Schiphol!
Kroket en patatje pinda op. En bokkepootjes gekocht!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een volkskrant, en een boek. Wow, m'n dag is goed! Uiteindelijk bijna 2 uur vertraagd..
Het klinkt wel alsof het uiteindelijk geregeld gaat worden, da's toch goed?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook op ja. Maar ik zou dan geen like knop willen die aan facebook gekoppeld is
. Online ben ik in cognito
.
[..]
Oh wat stom. Weten ze ook dat jij er zo over denkt? Want als je er niets van zegt, hebben ze misschien helemaal niet in de gaten hoe stom hun gedrag is. En ga lekker bij je moeder slapen inderdaad. Ik zou zelf ook zo ongelooflijk pissig worden van dit soort dingen, maar heb dan niet het talent om dat te verbergen.
Mail terug van studieadviseur. Boodschap: oeps dit is onverwacht, we gaan het via een andere weg proberen. Ga jij lekker met een rustig gevoel op vakantie, dit is mijn probleem. Voel nu een mengeling vanen
. Wel lief dat ze er zelf ook van schrikt en er achteraan gaat voor me, jammer dat het misschien niet binnen 2 weken geregeld is.
nah, hij was wat koud. Maar, de bokkepootjes zijn precies wat ik me er bij voorgesteld had...Heerlijk!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was je kroket lekker?. Nu heb ik ook zin in patat pinda
. Maar wij gaan een recept van Ramon Beuk eten
.
hihi nog wel... maar niet lang meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, m'n huidige reistijd is natuurlijk ideaal, dat gebeurt niet zo snel. Een uur is prima en ik kan altijd nog een keer verhuizen na een jaar ofzo. Ga ik minimeets met progje doen
. Of woonde die niet meer in Hsum?
Money is niet alles Vikquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Nog 20 minuten, dan zit ik weer op de fiets in de stromende regen.
Morgen half dagje, volgende week 32 uur en de week daarna 28 of 32 uur. Eens kijken wanneer ik m'n vrije woensdag ga inhalen. Kreeg vanochtend te horen dat ik ook wel wat minder mag werken als ik wil. No way. Werk = money en ik wil money
.
Weet ik! Maar ik zie geen reden om minder te gaan werken. Ja, omdat ik geen zin heb, maar als iedereen niet zou werken als 'ie geen zin had...quote:
gaaf zegquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriendin van me stuurde me dit door:
[ afbeelding ]
Cakepops! Ik vind ze leuk
Mooie keuken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriendin van me stuurde me dit door:
[ afbeelding ]
Cakepops! Ik vind ze leuk
Vriendin van me werkt heel bewust maar 3 dagen in de week. Omdat ze geen zin heeft om meer te werken & genoeg geld om rond te komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik zie geen reden om minder te gaan werken. Ja, omdat ik geen zin heb, maar als iedereen niet zou werken als 'ie geen zin had....
Nou dan is er niks aan de hand, tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vriendin van me werkt heel bewust maar 3 dagen in de week. Omdat ze geen zin heeft om meer te werken & genoeg geld om rond te komen
Student van me heeft ze een tijdje geleden meegenomen naar de klas. Lekker dat ze zijn! Toen had ik het er met Daphne over, en zij is sowieso creatief met bakken enzo. Naja, nu heeft ze ze dus gemaakt.quote:
Razztwizzle ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef sigme het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk allemaal docent (geweest) op een middelbare school? Vik, D&D, Kwak, ..?
Ik wist niet dat er überhaupt iets aan de hand was... Reageerde alleen op jouw opmerkingquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan is er niks aan de hand, toch. Maar ik werk niet alleen voor NU, maar ook om straks nog een appeltje voor de dorst te hebben
. En als deze baan overvloeit in een nieuwe, dan is dat heel mooi, dan heb ik meer spaargeld dan ik ooit gehad heb! Nú al trouwens
.
Wilde aangeven dat je niet alleen moet werken om te werken. Niet als je een betere besteding voor je tijd weet en het geld niet nodig hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Weet ik! Maar ik zie geen reden om minder te gaan werken. Ja, omdat ik geen zin heb, maar als iedereen niet zou werken als 'ie geen zin had....
Hahaha, ik ben niet boosquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er überhaupt iets aan de hand was... Reageerde alleen op jouw opmerking
[..]
Wilde aangeven dat je niet alleen moet werken om te werken. Niet als je een betere besteding voor je tijd weet en het geld niet nodig hebt![]()
That's all. Wist niet dat je boos zou worden
Je bood d'r niet ff een lift aan? Of zag je het vanuit huis? Anyway, ik ga afsluiten. Tot straksquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest net stiekem wel een klein beetje lachen om zo'n Gouds typisch refo-meisje met huidkleurige panty, instappers, rok tot ruim over de knie, vlecht en teddybeer-jas die tegen de regen in fietste.
Gemeen he?
Beter dan gisterenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef sigme het volgende:
Cocotrimomium, hoe gaat het met het eten vandaag en de meer onsmakelijke verwerking ervan?
ik heb dat dus net ruim twee weken gehad... urgh... maar sinds t weekend is alles echt weer normaal, jeuh!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Beter dan gisterenHeb eerst nog een keer of 5 'geplast', maar net warempel een enigszins vaste substantie weten te creëren. Hurrah!
Heb een broodje gegeten, en Martijn heeft nog verse ananas en meloen voor me gehaaldVanavond proberen een beetje aardappeltjes en boontjes te eten. Weet niet of biefstuk al een heel goed idee is. Iets in me zegt van niet...
Vik, DaD, Kwak (ik), Razz, Amsel ook in een ver verledenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef sigme het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk allemaal docent (geweest) op een middelbare school? Vik, D&D, Kwak, ..?
Ja, ik ben wel het een en ander gewend, maar echte buikgriep (of iets dat er heel erg op lijkt) heb ik al lang niet meer gehad. Ben misselijkheid niet gewend, redelijk vervelend. Heb wel het idee dat het morgen alweer goed genoeg gaat zijn om even naar het werk te kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb dat dus net ruim twee weken gehad... urgh... maar sinds t weekend is alles echt weer normaal, jeuh!
Goede reis!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Mn internettijd is bijna op....Hopelijk gaat m'n vlucht ook over 3 kwartier! Tot vanuit Duitlsand, lieve Slankies!
Als bijbaantje zelfstandig voor de klas staan telt vast nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef sigme het volgende:
Een eckte vaste baan? En in de buurt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef sigme het volgende:
Mijn gesprek in een hotelbar vanochtend was met een werving- en selectiemeneer, die heeft ergens een vaste baan in de aanbieding. Ik ga voorgedragen worden; misschien ga ik dan ook wel weer werken binnenkort.
Dan ga ik een auto'tje kopen. Een C1.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als bijbaantje zelfstandig voor de klas staan telt vast niet.
Mooi! En duur iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
eindelijk linkje gevonden! deze heb ik dus, prima donna amazone plunge in pandora blauw (avatar blauw inderdaad)
linkje
quote:
Voor dat geld mag 'ie inderdaad wel heul lekker zitten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]gelukkig had ik net wat toegestopt gekregen van mn tante... speciaal voor kleren kopen
deze prijs is in ponden, en de euro's zijn dus nog wat meer. Auw. Maar ik heb nog nooit zo'n fijne fantastisch zittende beha gehad. Ik wil m nooit meer uitdoen.
Overigens hoop ik dat ie voor deze prijs in elkaar geborduurd is door zeldzame bijna uitgestorven dwergen uit de binnenlanden van de Himalaya. Ofzo.
Nice! Ben benieuwd wat je nu dan gaat doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef sigme het volgende:
Mijn gesprek in een hotelbar vanochtend was met een werving- en selectiemeneer, die heeft ergens een vaste baan in de aanbieding. Ik ga voorgedragen worden; misschien ga ik dan ook wel weer werken binnenkort.
Dan ga ik een auto'tje kopen. Een C1.
Ik las eerst 'omgekapt'. Snapte niet waarom dat zo spannend wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Er is een boom omgeklapt voor ons huis!. Heel stuk afgezet met rood-witlint. Ik wist helemaal niet dat het zo hard waaide
. Overigens is fietsen in de regen nog niet zo erg, mits je niet tegen de regen in fietst en je een regenpak aan hebt
.
Het is vast wel ergens vijf uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:36 schreef Probability het volgende:
Is het al 5 uur? Ik heb zin in een wijntje!
Dat wil ik wel zien, ondanks dat ik hem stiekem een beetje eng vindquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor dat geld mag 'ie inderdaad wel heul lekker zitten!![]()
Ik heb gisteren online nieuwe sieraden gekocht voor de microdermal op mijn pols. Ze zijn net binnengekomen en ik heb ze zitten passen. Voelt wel een beetje achterlijk om steentjes op je pols te schroeven, maar ik vind ze leuk. Yay
Eng? Nee johquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien, ondanks dat ik hem stiekem een beetje eng vind
Mijn Mr heeft van mijn oma 170 euro gekregen voor kledingwel enorm lief
En heul lief van de tantequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien, ondanks dat ik hem stiekem een beetje eng vind
Mijn Mr heeft van mijn oma 170 euro gekregen voor kledingwel enorm lief
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest net stiekem wel een klein beetje lachen om zo'n Gouds typisch refo-meisje met huidkleurige panty, instappers, rok tot ruim over de knie, vlecht en teddybeer-jas die tegen de regen in fietste.
Gemeen he?
Het lijkt me pijn doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eng? Nee joh![]()
Maar zal zo even fotootjes maken. Lig toch maar in bed te liggen
Absoluutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |