quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit aan boord! Jippie...nu al zin aan dat broodje kroketten zometeen...
jee en yum!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit aan boord! Jippie...nu al zin aan dat broodje kroketten zometeen...
waarom zo laat slapen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
mogge! Goede reis Jagar!
MrMo ligt weer naast mezo fijn! Gingen half 2 slapen, dus lig nog wat te doezelen....
Bright side: dankzij wind en regen geen vogelpoep.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De auto staat onder een boom. Ik hoop maar dat die boom straks niet ķp de auto ligt.
Iets minder stom. Maar ik denk dat het nog 29 cadeautjes duurt voordat ik hem weer helemaal lief vind.quote:
Ik, moet ik me nu schamen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Wie kent het programma Nederlandse Hollywood vrouwen?
Gister ontdekt, echt hilarisch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik, moet ik me nu schamen?ik vind het hilarisch waar die dames zich allemaal druk over maken.
" ik nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco, ik ben inmiddels ook wel heel benieuwd waar je kerel het aan heeft verdiend om pas na 30 cadeautjes weer lief gevonden te worden. PM?.
Ik zie ze vervliegen...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iets minder stom. Maar ik denk dat het nog 29 cadeautjes duurt voordat ik hem weer helemaal lief vind.
Als je toch aan het sturen bentquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik vind hem stiekem alweer lief hoor. Maar dat hoeft hij pas over 29 cadeautjes te weten, natuurlijk![]()
![]()
Maar ik stuur de pm wel even door
Strakblauw en zon! Ik ga straks even lekker op mijn balkon zitten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Het hoost hier. Hoe is het weer bij jou XM?
Ik las net hun bio's, stel golddiggersquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Gister ontdekt, echt hilarisch!
Jaloers?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik las net hun bio's, stel golddiggers
Ik wou ze anders noemen, doe dat hier maar niet
nee hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef Mini. het volgende:
Ben ik nou de enige hier die de PM nog niet gehad heeft?
Natuurlijk! Op m'n rug liggen voor 5000 per dag? Kom maar op!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zoals loveli laatst al zei: alles kan kapot.
Ik nog niet, vertel? Ik ben dol op foute programma's (door dit topic ook Tabathaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Wie kent het programma Nederlandse Hollywood vrouwen?
Hier: http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=283638/page=1quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik nog niet, vertel? Ik ben dol op foute programma's (door dit topic ook Tabathaontdekt!)
quote:
Ha dank je, ik ga me er eens fijn in verdiepenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Hier: http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=283638/page=1
Tabatha is ook heerlijk fout ja
Als je nog naar buiten moet, heeft afdrogen ook weinig zinquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lig op bed in een handdoek en heb geen zin om me afcye drogen/aankleden om aan de dag te beginnen. Kutherfst. Mn phonebatterij is bijna leeg, dan ga ik wel wat doen ofzo....
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je nog naar buiten moet, heeft afdrogen ook weinig zin.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hebben er ook coctailbarsquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Mijn lijstje de komende dagen: bier en joppiesaus.
Alleen drink ik geen bier.
Ik vind het bijna zonde dat ik ze tot dusver los hebquote:
Huuu *gruwel*quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Daarna is er nog Fortuinlijke Vrouwen, heb ik zelf nog niet gezien..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha dank je, ik ga me er eens fijn in verdiepen
je foto op fb matcht niet met wat je net zei over zon. Liarquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja...quote:
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh ja...
Ehm, ze hebben ook taxi's in de achterhoek.
Ik moet mij douchen, maar daar heb ik pas een hekel aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat gaan jullie DOEN?
Ik moet me insmeren, en als ik ergens een hekel aan heb is het insmeren....
/gargamel
Vriendje => insmeren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat gaan jullie DOEN?
Ik moet me insmeren, en als ik ergens een hekel aan heb is het insmeren....
/gargamel
Ieks! Grosssssquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Even op het balkon gaan staan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet mij douchen, maar daar heb ik pas een hekel aan!!
Enkeltje Achterhoek - Drenthe kostte 120,- maar ik dacht dat jij hotel had in de buurt:?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?
Of je blijft slapen bij V1z0Rquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een retourtje achterhoek - randstad met de taxi?
Ik heb een tent, maar just in case neem ik adressen mee van beschikbare hotels over de grens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Enkeltje Achterhoek - Drenthe kostte 120,- maar ik dacht dat jij hotel had in de buurt:?
kwak, Zwarte Cross!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli: daar misbruik ik m normaal gesproken ook voor, maar hij zit op t lab in utrecht, en dat is zo ver reizen in je blootje. Moet ik me daar opnieuw gaan afdrogen...
Die eerste ken ik niet, maar So Thijs keek zelfs de meneer geamuseerd naar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Daarna is er nog Fortuinlijke Vrouwen, heb ik zelf nog niet gezien..
http://www.rtl.nl/reality/fortuinlijkevrouwen/
So Thijs ken je wel neem ik aan?
http://www.rtl.nl/xl/#/a/218917/
Als het goed is komt er een tweede seizoen
Deels gelukt. Het is toch lastig als je afhankelijk bent van kennis van anderen en dat je blijkbaar sommige dingen anders of niet helemaal juist hebt geīnterpreteerd. Maar volgens mij heb ik wel op de juiste momenten mijn punt gemaakt. Nu weer dingen aanpassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet lukken. Volgens mij ben jij best standvastig in een mini-verpakking.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Deels gelukt. Het is toch lastig als je afhankelijk bent van kennis van anderen en dat je blijkbaar sommige dingen anders of niet helemaal juist hebt geīnterpreteerd. Maar volgens mij heb ik wel op de juiste momenten mijn punt gemaakt. Nu weer dingen aanpassen.
Ja leuk is het hčquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, maar So Thijs keek zelfs de meneer geamuseerd naar!
Oh God, ik kijk nu die Hollywoodvrouwen, die ene met het Hollandsche HoekjeJa, want ik krijg ook altijd zķ'n Hollands gevoel van toeristische Delfstblauwe kitschbodjes! En die 'prinses' met die afschuwelijke zoon
En dan zegt ze ook nog dat ze zo'n geweldige band hebben
Heerlijk, heerlijk.
Bachelor? Nederlandse versie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Dat datingprogramma voor miljonairs is ook leuk trouwens!
Bachelor Nederlandse versie is wel smullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt volgens mij The Millionaire Matchmaker.
Echt? Heb het een keer gezien, vond die Nederlandse bachelor maar een creep. Stomme grijns, overdreven beleefd, hoe hij praat...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Bachelor Nederlandse versie is wel smullen!
Ja, dat is toch smullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Heb het een keer gezien, vond die Nederlandse bachelor maar een creep. Stomme grijns, overdreven beleefd, hoe hij praat...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je foto op fb matcht niet met wat je net zei over zon. Liar
Hahahaha, ja dat is het hele puntquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smullen omdat het zo vreselijk fout is? Want in dat geval: eensch
Wat is dat?quote:
Oe, gefeliequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef sigme het volgende:
Ziezo, moorkop gegeten vanwege ons 1-jarig jubileumen 2 koppen koffie gedronken met een meneer in een hotelbar.
En de ochtend begonnen met 2 bakken yoghurt & muesli én opdrukken:
setjes van 6 - 6 - 4 - 4 - 10 met steeds een minuut pauze ertussen.
Kopje koffie?quote:
Oh Oh Cherso. Kan niet wachten tot het weer begint.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Nallie het volgende:
The Hills, Jersey Shore en al die foute MTV shows vind ik ook wel fijn, stiekem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |