Dit dusquote:Op maandag 18 juli 2011 18:39 schreef ralfseltje het volgende:
Als Pulp maar komt, dan ga ik verder niet eens meer zeuren op de line-up.
Kan me niet voorstellen dat ze dit in het middagprogramma zetten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:18 schreef WeezerButler het volgende:
Ik denk dat ik er dan naast sta. Wat een visuele schoonheid. Zaterdag Bravo. Wel voor de nacht dan graag.
Inderdaad, dit komt in avond/nacht beter tot zijn recht. Het ziet er opzich wel mooi uit, maar weet niet hoe het er een heel uur lang aan toe zou gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dit in het middagprogramma zetten...
Als ik alle post lees hier, dan komt er al voldoende pulpquote:Op maandag 18 juli 2011 18:39 schreef ralfseltje het volgende:
Als Pulp maar komt, dan ga ik verder niet eens meer zeuren op de line-up.
*Tudum Tss*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Als ik alle post lees hier, dan komt er al voldoende pulp
quote:Lekker onderuit zakken, biertje d'r bij en starten maar die film! Dat kan natuurlijk óók op Lowlands. We hebben weer een programma vol voorpremières, exclusieve vertoningen, én - wegens succes - opnieuw een knaller van een film in de Alpha: de première van Conan the Barbarian!
Voor de rest van het filmprogramma moet je weer in de Echo wezen want daar draaien dit jaar:
'Rabat', 'Fight Club' (Geschreven door Chuck Palahniuk die ook is te zien bij het literatuurprogramma), 'Eraserhead', 'New psychedelica in music videos' met aansluitend: 'Fight for your right revisited' en een zintuigen teisterend programma tijdens 'De avond van de geanimeerde wansmaak'.
Er zijn ook superexlusieve eenmalige vertoningen van: 'Lemmy', 'Upside down: The creation records story' en 'Hesher'.
De Nederlandse première van 'The Monster of Nix' en de wereldpremièresvan 'Haxan - Witchcraft through the ages' en 'De President'.
Verder de voorpremièresvan: 'Colombiana', 'Beginners', 'Submarine', 'Small town murder songs' (met vooraf een verrassingsfilm), 'The Monk', 'The Ward' en 'Don't be afraid of the dark'.
Genoeg leuke films dus om een bak popcorn bij naar binnen te werken of je gaaptruc toe te passen. Tot in de Echo!
Maak jij daar even handig gebruik van de ambiguïteit van het woord pulpquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Als ik alle post lees hier, dan komt er al voldoende pulp
Ik heb een keer Borat gekeken op LL, heb me echt kapot gelachen, ook vanwege het LL-publiek en de voorbij hupsende kerels in konijnenpakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af. Je kunt ook een uur in Alpha gaan staan bij een band die je 'wel aardig' vind.
Ik heb 1 x een film op LL gezien, Sleepy Hollow. Paar keer getwijfeld of ik een film wilde kijken maar meestal speelden de interessante films tegelijk met interessante bands of 's nachts.
In 1995 kwam Different Class uit. Toen werd je op Lowlands echt met Pulp om je oren gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Maak jij daar even handig gebruik van de ambiguïteit van het woord pulp
quote:én - wegens succes - opnieuw een knaller van een film in de Alpha: de première van Conan the Barbarian!
Sterker nog, het zorgde ervoor dat het 's nachts in de rest van de tenten veel te druk was. Ben maar uit de India weggegaan bij Kenneth Harder omdat het gewoon a-relaxed druk was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt nergens gelezen of van niemand gehoord dat ze blij waren met de Alpha dj's in Grolsch en een film in Alpha
Linkje naar blokkenschema?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef theodoor9 het volgende:
De podium indeling van pukkelpop is bekend. Daar Headlined Fleet Foxes de marquee, Grolsch Headliner dan misschien?
via festivalinfo:quote:
me neitherquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt nergens gelezen of van niemand gehoord dat ze blij waren met de Alpha dj's in Grolsch en een film in Alpha
Hoop het niet, vind dat echt een "middag" bandje, lekker chillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef theodoor9 het volgende:
De podium indeling van pukkelpop is bekend. Daar Headlined Fleet Foxes de marquee, Grolsch Headliner dan misschien?
De Alpha dj's mogen ook best eens wat nieuwe plaatjes uitzoeken. De laatste zes jaar eigenlijk al wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef julian6 het volgende:
Of misschien gaan ze minder boeken dit jaar ivm bezuinigingen?
Ik denk dat we moeten wachten tot de krant van volgende week op de mat ligt.quote:
positief denken hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef julian6 het volgende:
Of misschien gaan ze minder boeken dit jaar ivm bezuinigingen?
Misschien komen er allemaal 5 sterren kraampjes enzulks! Een culinaire stage met lopende buffettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje over
dat was ik!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was dat hier trouwens ook weer die een 'leuk' t-shirt wilde maken voor een groepsgenoot die een LL-jubileum vierde?
Front:
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]
geen idee, al die dj's kosten best wat denk ik en Interpol, Arctic Monkeys, Within Temptation en zo zullen er ook niet voor niks staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje over
Vanwaar die kleine cijfertjes erbij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens last.fm:
JAAR - # ARTIESTEN
2011 - 132
2010 - 188 +4
2009 - 184 +28
2008 - 156 +21
2007 - 135
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als ie deze constructie meeneemt dat mag ie wat mij betreft 2 uur non-stop Dries Roelvink draaien, dan ga ik er voor staan en genieten van het visuele geweld!ga ik zeker weten heen nu.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Dat is het aantal artiesten méér dan het jaar ervoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vanwaar die kleine cijfertjes erbij?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd, schaam jeAT is inderdaad iets waar ik ook heen wil, maar nog niet kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Damnga ik zeker weten heen nu.
.
Dit nummer vond ik na een paar keer luisteren echt geweldig:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
AT is inderdaad iets waar ik ook heen wil, maar nog niet kende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |