Hoop het niet, vind dat echt een "middag" bandje, lekker chillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef theodoor9 het volgende:
De podium indeling van pukkelpop is bekend. Daar Headlined Fleet Foxes de marquee, Grolsch Headliner dan misschien?

De Alpha dj's mogen ook best eens wat nieuwe plaatjes uitzoeken. De laatste zes jaar eigenlijk al wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt nergens gelezen of van niemand gehoord dat ze blij waren met de Alpha dj's in Grolsch en een film in Alpha

Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef julian6 het volgende:
Of misschien gaan ze minder boeken dit jaar ivm bezuinigingen?

Ik denk dat we moeten wachten tot de krant van volgende week op de mat ligt.quote:

positief denken hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef julian6 het volgende:
Of misschien gaan ze minder boeken dit jaar ivm bezuinigingen?

Misschien komen er allemaal 5 sterren kraampjes enzulks! Een culinaire stage met lopende buffettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje over

dat was ik!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was dat hier trouwens ook weer die een 'leuk' t-shirt wilde maken voor een groepsgenoot die een LL-jubileum vierde?
Front:
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]

geen idee, al die dj's kosten best wat denk ik en Interpol, Arctic Monkeys, Within Temptation en zo zullen er ook niet voor niks staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens hebben ze anders toch nog een aardig budgetje over

Vanwaar die kleine cijfertjes erbij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens last.fm:
JAAR - # ARTIESTEN
2011 - 132
2010 - 188 +4
2009 - 184 +28
2008 - 156 +21
2007 - 135

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als ie deze constructie meeneemt dat mag ie wat mij betreft 2 uur non-stop Dries Roelvink draaien, dan ga ik er voor staan en genieten van het visuele geweld!ga ik zeker weten heen nu.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.

Dat is het aantal artiesten méér dan het jaar ervoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vanwaar die kleine cijfertjes erbij?

quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd, schaam jeAT is inderdaad iets waar ik ook heen wil, maar nog niet kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Damnga ik zeker weten heen nu.
.

Dit nummer vond ik na een paar keer luisteren echt geweldig:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
AT is inderdaad iets waar ik ook heen wil, maar nog niet kende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |