Beide Grolsch denk.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef ranja het volgende:
In Engeland hebben ze regelmatig engelse headliners
Ach wat maakt het ook uit. Ik hoop op nog wat goede indie/altrock bands voor de India, Charlie en Lima, Grolsch en Alpha zijn geen tenten waar ik heel veel kom.
Ik ben benieuwd waar The Kills staan. Ik denk Grolsch. Beady Eye ook? Of meteen Alpha?
Dat zijn wel 2 die ik wil zien.
Nee, dan niet nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar gezien ze op de dag van AM spelen lijkt het me niet.
2008: Anouk, Underworld en Editorsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Minste headliners sinds vele jaren dan. Interpol vind ik daar niet groot genoeg voor, en Within Temptation is Nederlands, naar mijn mening kan je die te vaak zien om een goede headliner te zijn op Lowlands
Ik heb alleen Qotsa gezien van dat rijtjequote:Op zondag 17 juli 2011 14:48 schreef Beaudelaire het volgende:
2008: Anouk, Underworld en Editors
2009: The Prodigy, Kaiser Chiefs en Arctic Monkeys
2010: Blink-182, Snow Patrol en QOTSA
Ik denk dat we geen headliners meer krijgen. Dit is het.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Misschien komt er nog ééntje, een Strokes of Chemical Brothers zou nog kunnen. Maar twee zou inderdaad onlogisch zijn
Ik denk het niet. Veel van die acts waren vorig jaar al op LL en er is net een zooi electronische namen vrijgekomen deze week.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen headliners meer krijgen. Dit is het.
Ik verwacht wel veel bandjes die ook op het PITCH festival hebben gestaan, aangezien een gedeelte van de Lowlandsorganisatie dat festival heeft georganiseerd. Daar zijn vast wel afspraken gemaakt.
zijn er ook een aantal van bijgekomen natuurlijk, Chromeo en Crystal fighters zo uit mijn hoofd, nog wel een paar dacht ik..quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel bandjes die ook op het PITCH festival hebben gestaan, aangezien een gedeelte van de Lowlandsorganisatie dat festival heeft georganiseerd. Daar zijn vast wel afspraken gemaakt.
Klopt, maar ik verwacht er nog een aantal meer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zijn er ook een aantal van bijgekomen natuurlijk, Chromeo en Crystal fighters zo uit mijn hoofd, nog wel een paar dacht ik..
De helft van PITCH is afgelopen week bevestigd inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Toevallig dat het ook in de week na PITCH werd bevestigd.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De helft van PITCH is afgelopen week bevestigd inderdaad.
Ohnee geen toeval hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Toevallig dat het ook in de week na PITCH werd bevestigd.
De druk voor de organisatie ligt dit jaar ook enorm hoog na de uitverkoop.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohnee geen toeval hoor
Sprak Bente nog even op Pitch, het is gewoon lastig dit jaar voor headliners. Maar dat was al bekend natuurlijk. Ik vind persoonlijk dat het onderliggende genre bands enorm lekker gevuld is op LL en dat er een aantal bands / acts behoorlijk een doorbreek mogelijkheid gaan krijgen
En toch hoop ik nog op Kanye Westquote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De druk voor de organisatie ligt dit jaar ook enorm hoog na de uitverkoop.
Ohja zeker, en daar gaan ze ongetwijfeld mee te maken krijgen volgend jaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De druk voor de organisatie ligt dit jaar ook enorm hoog na de uitverkoop.
Ik niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch hoop ik nog op Kanye West
En de andere helft was vorige jaar al gekomen. Hoopte eigenlijk nog op Nicolas Jaar eigenlijk..quote:Op zondag 17 juli 2011 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De helft van PITCH is afgelopen week bevestigd inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |