Ik kon dat genre ook niet vinden, heb rapid_razor_bob er een tweet over naar gestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:40 schreef Luni het volgende:
Voor het eerst eens op m'n gemak het programma trachten te bekijken op www.lowlands.nl maar wat een grafsite blijft het toch! Techno programma is absoluut niet verkeerd, probeer reggae te achterhalen, maar ben m'n poging gestaakt, morgen overdag nog maar eens proberen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck it, hipsters. Ik kom gewoon weer op m'n kisten, m'n Edwin-spijkerbroek met afgeknipte pijpen (net onder m'n ballen uiteraard) en m'n vaalgewassen mouwloze Dead Moon-shirt, zoals elk jaar.
Ik denk dat in het straatje amerikaanse alternatieve rock Sum 41 wel kans maakt, aangezien vorig jaar NOFX en Blink-182 er waren en Sum dit jaar ook een nieuw album heeft uitgebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
vraag me nog steeds af waar de betere en hardere gitarenmuziek blijft
Ik had ook wat hoop op NFG, aangezien die dat weekend in Belgie en UK zijn, maar dat lijkt er niet meer in te zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat in het straatje amerikaanse alternatieve rock Sum 41 wel kans maakt, aangezien vorig jaar NOFX en Blink-182 er waren en Sum dit jaar ook een nieuw album heeft uitgebracht.
Alpha dagafsluiters bedoel je? Zou er niet teveel op rekenen. Zou me niks verbazen als dat Arctic Monkeys (vr), Within Temptation (za) en Interpol (zo) zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik neem dan maar aan dat daar nog twee headliners bijzetten.
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Alpha dagafsluiters bedoel je? Zou er niet teveel op rekenen. Zou me niks verbazen als dat Arctic Monkeys (vr), Within Temptation (za) en Interpol (zo) zijn.
Nah die headliners gaan niet meer komen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik neem dan maar aan dat daar nog twee headliners bijzetten. En dat het een aanzienlijk aantal is
Minste headliners sinds vele jaren dan. Interpol vind ik daar niet groot genoeg voor, en Within Temptation is Nederlands, naar mijn mening kan je die te vaak zien om een goede headliner te zijn op Lowlandsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Alpha dagafsluiters bedoel je? Zou er niet teveel op rekenen. Zou me niks verbazen als dat Arctic Monkeys (vr), Within Temptation (za) en Interpol (zo) zijn.
Maar gezien ze op de dag van AM spelen lijkt het me niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:42 schreef Gitaarmat het volgende:
dEUS lijkt mij juist eerder een headliner dan WT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |