Ja, ik zag het ook wel, maar met vorige week ook al een paar keer slecht camerawerkquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon opletten, dan kon je het precies zien, niet zo gek dat ze op zo'n klimmetje niet een vaste camera neerzetten.
Thomas.
Sowieso, Wuyts.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Wuyts meteen het carbon frame de schuld geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd...quote:
Wat is er anders aan hun dan aan de rest van het peloton?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
Straks al die Sky renners in het peloton..
dat wordt lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Swomp het volgende:
Het peleton zal zo wel massaal slippertjes maken....
Dan staat hij gewoon weer op hoor, hij's een Zeeuw!quote:
Ja, met alle Skyrenners in het peloton...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom begint iedereen over het peloton? Het lag twee keer aan z'n fiets of aan hemzelf. Niet aan het parcours.
de fietsquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er anders aan hun dan aan de rest van het peloton?
Dit dus. Alleen hopen dat er geen andere jongens met 10 bar of meer rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom begint iedereen over het peloton? Het lag twee keer aan z'n fiets of aan hemzelf. Niet aan het parcours.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon weer op hoor, hij's een Zeeuw!
Yeah right.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Johnny gaat vallen in de afdaling, kan niet anders
Gewoon te volle banden waarschijnlijk, eigen schuldquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje de eigen verantwoordelijkheid van de renners dat ze hun eigen limieten bij zo'n afdaling overschrijden... het moet steeds harder en sneller lijkt het wel....
dat dus, gatverquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef Keano het volgende:
Je houdt je hart vast met die heli-beelden..
Gewoon op de velgquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon te volle banden waarschijnlijk, eigen schuld
Dat heet een racequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje de eigen verantwoordelijkheid van de renners dat ze hun eigen limieten bij zo'n afdaling overschrijden... het moet steeds harder en sneller lijkt het wel....
Ze knalden vroeger ook snoeihard naar beneden, lijkt er eerder op dat geen lessen handling skills meer krijgen. In de tijd van Breukink (ook geen goede daler) werd ook meer dan 100 Km/uur gedaald op lange en overzichtelijke afdalingen. Zelf wel eens tegen de 90 Km/uur aan gereden en het is fucking hard en eng.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef NoizEkick het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat er gewoon modder op de weg ligt?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Ferdii het volgende:
Leopard weet waar de olie ligt, ze hebben het er zelf neer gegooid
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Sautor het volgende:
Is dat die Fokker die renners wou omduwen die nu olie op de weg heeft gegooid?
Haha dat was ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Sautor het volgende:
Is dat die Fokker die renners wou omduwen die nu olie op de weg heeft gegooid?
Mooi verhaal voor thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Piperidine het volgende:
Er zal maar vol een renner op je auto botsen.
En wie gaat de schade dokkenquote:
Renners vallen, dat betekent rauwe zebra's eten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Gitank2 het volgende:
Bear Grylls moe meedoen, die overleeft als enige deze tour
Bidons vullen met pisquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Renners vallen, dat betekent rauwe zebra's eten.
Die heeft ook geen bidon nodig die pist gewoon een slangenhuid vol op de top van een bergquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Gitank2 het volgende:
Enkel een plasstop als de zon ondergaat..quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tourmalet coming up, better drink my own piss!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Gitank2 het volgende:
Ja heyquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank Schleck nog bij geen 1 valpartij betrokken, hoe is het mogelijk
het is een godswonderquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja allemaal fouten van de renners zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Nober het volgende:
Maar het lag toch aan de fiets van Geraint Thomas?
die wacht totdat ie een mooi ravijn zietquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Kun je dat trainen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan ik mooi de finale nog meemakenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Eenskijken het volgende:
kijk hoe zacht ze nu door de bocht gaan..
Zubeldia.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef marcodej het volgende:
Dan moet Leipheimer het maar doen voor The Shacks. Als hij er lang aan kan blijven hangen kan hij nog top 15 rijden ofzo.
wel hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pelo, hij is er niet uit geweest hoor.
Die heeft een strafkamp leren sturen gehad van vier weken, op water en brood, met stormbanen, prikkeldraad en zweepslagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die wacht totdat ie een mooi ravijn ziet
Zeg dat maar tegen Sammy.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet een algehele afspraak maken om gewoon voorzichtig naar beneden te rijden... je kunt in een afdaling nauwelijks wat tijd winnen, alleen als je blind naar beneden valt... het weegt niet op tegen het gevaar
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef Nober het volgende:
Hebben ze oortjes zeggen ze niet even dat er een oliebocht aankomt...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef Nober het volgende:
Hebben ze oortjes zeggen ze niet even dat er een oliebocht aankomt...
Die blijft wel geweldig. Vooral hoe hij er enkele seconden later weer uit klimtquote:
Die heeft geen enkele kans.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Cara het volgende:
Helaas voor de etappe maar goed voor de kopgroep
Op pis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Gitank2 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is gewoon Mario Kart joh. Olievlekken, bananen alles.
Alleen de schildjes missenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is gewoon Mario Kart joh. Olievlekken, bananen alles.
Niet als je nog rijdt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
Fiets wisselen in een afdaling is wel chill natuurlijk
Mijn oom in een afdaling 97 in het uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef Panthera. het volgende:
Pfff ik ben zelf ook wel eens met 80 naar beneden gegaan op de racefiets maar op TV ziet het er weer eng uit
Definieer 'grote kans'quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Moonlighter het volgende:
Kreuziger maakt een grote kans om deze etappe te winnen.
Op de tourmalet zal ook niet veel gebeuren in het peleton. Niemand wil op kop rijden
Groepje achter Contador / Schleckquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar serieus, hadden jullie zonder die valpartijen wel iets verwacht van Kloden?
Hoezo? Hij stopte gewoon aan de rechterkant van de weg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze fietswissel ging weer niet goed hoor, dit maakt de tour alleen maar gevaarlijker. (Serieus wie was die lul van paar dagen terug met al die onzin?)
Ik werd met 80 omhoog geblazenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn oom in een afdaling 97 in het uurMaar die heeft flink gewicht danook
1714quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef tralalala het volgende:
Iemand een tijdsprognose voor de finish?
Lubberdingquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze fietswissel ging weer niet goed hoor, dit maakt de tour alleen maar gevaarlijker. (Serieus wie was die lul van paar dagen terug met al die onzin?)
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef rub3n het volgende:
Ik hoorde een iphone geluidje op de TV haha
Dan moet die vetklep eens op dieet gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn oom in een afdaling 97 in het uurMaar die heeft flink gewicht danook
zeker een top10, mogelijks top5.. net zoals leipo, wiggins, brajko, schleck, evans, vdb, horner,gesink, basso, vino, ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar serieus, hadden jullie zonder die valpartijen wel iets verwacht van Kloden?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan moet die vetklep eens op dieet gaan.
quote:
last man standing is hetquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef BlaZ het volgende:
Vallen zo wel heel veel klassementsrenners weg
Leipheimer wellicht top 10, Wiggins niet denk ik, Brajkovic al helemaal niet, Horner misschien net een tiende plek als vorig jaar. Vino denk ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef Devpartner het volgende:
[..]
zeker een top10, mogelijks top5.. net zoals leipo, wiggins, brajko, schleck, evans, vdb, horner,gesink, basso, vino, ...
ah joh hij is gewoon dik jongeequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]Hij is niet dik ofzo hoor, hij kan gewoon keihard fietsen, is niet voor niks spinning trainer.
Troll.
'Hij heeft zware botten'quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]Hij is niet dik ofzo hoor, hij kan gewoon keihard fietsen, is niet voor niks spinning trainer.
Troll.
En zo klimt ie naar boven... LL geel, Gesink in de top 10 en steviger in het wit, en Ruijgh top 20.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef marcodej het volgende:
Mooi, Kloden kunnen we ook wegstrepen voor Gesink.
Dan is het tijdslimiet ongeveer 47" om binnen te zijn.quote:
Radioshack is door de duivel bezeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat is er precies gebeurd met Klöden?
gevallen in afdaling en eerder in de tour ook alquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Naar de klote.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben je zelf een beetje gefrustreerd over je vetrolletjes?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
'Hij heeft zware botten'Spinning trainer
Gevallen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hij viel in de eerste bocht van de afdalingquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee en ik ben ook geen spinning trainer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben je zelf een beetje gefrustreerd over je vetrolletjes?
quote:Gutiérrez now with Thomas through the descent of Ancizan - 54k for the front group, 6.47. #movistarteam #TdF #en
Top 10 ja, maar top 5 geloof ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef Devpartner het volgende:
[..]
zeker een top10, mogelijks top5.. net zoals leipo, wiggins, brajko, schleck, evans, vdb, horner,gesink, basso, vino, ...
Met Herbert vooral die altijd verkeerd timed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef Keano het volgende:
Die interviews met die figuren in de auto zijn vrijwel altijd irritant met geluidsvertraging
Ja een uit de kopgroepquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef Swomp het volgende:
Oh was er voor dat oliespoor al eerder een valpartij geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |