Oh ik dacht een schotelquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Sterrenstof, van de Jeugd van Tegenwoordig Pisje, op de radio nu![]()
Zaadkaasquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Jee, ik dacht we gaan gewoon van Zaad naar Kaas maar nee hoor
Nou, wie wil dat nu nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
Het valt me nu pas op, dat ik met Marijke en Lutte een sandwich vorm![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Jee, ik dacht we gaan gewoon van Zaad naar Kaas maar nee hoor
KUn je zoiets als Aardappel ANders niet zelf maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een schotel![]()
En aardappel anders
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KUn je zoiets als Aardappel ANders niet zelf maken?
Dank, ff kieken zo!quote:
Wat leuk Bos, daar heb je vast ook mooie herinneringen aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het altijd leuk om met moeders mee te kijken en hielp al redelijk vroeg mee, met soep uit een zakje warm maken en aardappels snijden voor de friet.
Daarna heb ik gewoon leren koken van haar. En als ze weekenddienst had op haar werk, moest ze al om 15.00 uur beginnen. Dus mocht ik of mijn broer het eten maken..
Hoezo, jij zit in de sandwich met mij en Miauw, wij doen gewoon Bentoloosquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik heb geen Bentobox
Ja, best wel. Ach en ik leer nog steeds wat bij. Ik blijf het ook erg leuk vinden enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, daar heb je vast ook mooie herinneringen aan![]()
Wel veilig hequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, jij zit in de sandwich met mij en Miauw, wij doen gewoon Bentoloos
We zijn toch allemaal zaadloosquote:
Ik heb er zo'n zes liggen. Geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik heb geen Bentobox
hij laat kinderen wat zien in zijn trailer, dat is ook een woonwagen/stacaravan in het engelsquote:
Oh zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij laat kinderen wat zien in zijn trailer, dat is ook een woonwagen/stacaravan in het engels
Als jij je turf thuis laat is er niks aan het handje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Behalve oh-oh.
Pas op want ze bevrucht iedereen hoor
Dus oh-oh's zaad en mijn turf huh?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je turf thuis laat is er niks aan het handje!
Het is maar goed dat ik er tussen ligquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus oh-oh's zaad en mijn turf huh?
Kijk maar uit dat je niet door oh-oh's zaad stiktquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik er tussen lig
Die zit niet in de sandwichquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet door oh-oh's zaad stikt
Jouw zaad bedoel jequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-in-repetition_music
Opening van het concert van zaterdag![]()
Ik was weer ff helemaal op planet Prince![]()
Stik maar met jullie zaad
Zoek je ook een donor?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zaad wil turf van Zwab![]()
Fuck it, weer die growshop vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net nog opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Echt warme chocomel weer![]()
En macaroni![]()
![]()
Ik ben deze van Allerhande aan het uittestenquote:
Oh, simpel en makkelijk, en ook nog es bentoproofquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben deze van Allerhande aan het uittesten
http://www.ah.nl/recepten(...)inSource=vegetarisch
Ja lekker simpel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, simpel en makkelijk, en ook nog es bentoproof
Jaquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
Om naar de auto te lopen wordt ik al zeiknat.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kleine beetje water van jou kan er ook nog wel bij
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kleine beetje water van jou kan er ook nog wel bij
heeft hij al die planten gekocht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
Oke, nu ga ik echt uit mijn dak![]()
Kutwerkgever![]()
![]()
Fucking#!@$!@$
Ik wat je bedoelt, maar uit je dak gaan wil zeggen, dat je erg blij bentquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
Kutwerkgever![]()
![]()
Fucking#!@$!@$
Hoeveel krijg ik er voor als ik luister.,quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
Ik draai van 20.00 tot 20.30 op Radio 49, voor de liefhebbers.
En Benny van 20.30 tot 21.30 met een geniaal thema..
Dusseh, voor wie zich verveelt
Weer gedoe met salaris?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
Kutwerkgever![]()
![]()
Fucking#!@$!@$
Zeven maal muziekverrijking.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg ik er voor als ik luister.,
Ja lekker lopen in de regenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo weer naar het zwembad, heerlijk weer.
En juist op deze dagen baal ik dat ik niet kan hardlopen. Topweer!
Dat is wat ik krijg. Ik wil weten hoeveelquote:
Zeven keer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wat ik krijg. Ik wil weten hoeveel
Ah getver zeg, kan me voorstellen dat je het er echt mee gehad hebt.quote:
Dank je. Ik heb ook nog een andere kaart, maar die past meer bij Luttequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Bos, dank je wel voor je leuke kaartje en het recept
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
Haha, gelijk heb je! Het beviel dus ik ga nog vaker draaien.
Ik begon met Iris van The googoo dolls, daarna de 3js met Geloven in het leven, vervolgd door The Fray met Over my head (Cable car). Daarna door me Shy van Sonata Artica en Mr. Brightside van The Killers. Toen Coldplay met Fix you en als afsluiter Los van de grond van Jeroen van der Boom met Leonie Meijer.
Luister iedere maandag avond naar Arrow. High VOltage. Het hardrock-metalprogramma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis ook wat leuke vrouwen op de radio, heb je een beetje een radio stem? (die je niet gebruikt hebt voor dit, neem ik aan)
Ik heb echt geen radiostem, ik praat hoog en snel en als ik enthousiast wordt kom ik op een onmenselijke frequentie met de snelheid van het licht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis ook wat leuke vrouwen op de radio, heb je een beetje een radio stem? (die je niet gebruikt hebt voor dit, neem ik aan)
Ja, dat wel ja. Absoluut niet jouw muziek..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel raar dan om de muziek te skippen en te wachten op haar.
Dat werd mij op het HBO verweten. Als ik verder wilde in de accountancy moest ik mijn accent aanpassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb echt geen radiostem, ik praat hoog en snel en als ik enthousiast wordt kom ik op een onmenselijke frequentie met de snelheid van het licht.
Plus een Brabantse tongval die ik er niet uit ga krijgen
Echt? Wat een onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat werd mij op het HBO verweten. Als ik verder wilde in de accountancy moest ik mijn accent aanpassen
Ik kan er wel iets bij voorstellen als het te plat of onverstaanbaar is, maar ja... je werd toch niet meteen directeur van de ABN Amro ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat werd mij op het HBO verweten. Als ik verder wilde in de accountancy moest ik mijn accent aanpassen
Tja, ik doe het meer voor mezelf dan anderen te helpen.. Het is eigenlijk ook meer om ervaring op te doen. Ik ben niet met mindergestelden (rotwoord) bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
Vrijwilligerswerk is erg bewonderingswaardig hoor Bos
En accountancy is wel sjiek ja
ja ze zijn ook erg blij met hem. Is ook wel mooi om te zien. Ik ben wel eens meegeweest met hem. En toen hij op vakantie was en ik ook daar op bezoek was (niet zo heel ver van huis) kwamen ze ook met wat bewoners langs. Heel leuk allemaal..quote:
Oh deze had ik gemistquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb ook nog een andere kaart, maar die past meer bij Lutte
Kom maar naar Eindhoven dan krijg je 'emquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh deze had ik gemistNu ben ik nieuwsgierig
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb echt geen radiostem, ik praat hoog en snel en als ik enthousiast wordt kom ik op een onmenselijke frequentie met de snelheid van het licht.
Plus een Brabantse tongval die ik er niet uit ga krijgen
P'tjequote:
Ik weet het niet, kunnen we dan clashen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef pgrferrari het volgende:
Do you want to go to the plage with me?
Ja ik moest lachen om het eerste, klonk al zo bekend van jouquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik, jaaaaaa gisteravond, vergeten te antwoorden, dat van de mama is niks nieuws, die bespreekt dat ook met mij
Dat andere is denk ik verzonnen
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kunnen we dan clashen?
Ah, als het kapot is snap ik dat ik het nooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
I'M GOING DOWN DOWN DOWN AT FOUR IN THE MORNING!!!!!!!!!!!!
Dat schreeuwen op t end is echt way too much en dat nummer is echt kaputgedraaid helaas
Dat klopt.quote:
Whehequote:
Wat rot Lut, maar ze begrijpt dat heus wel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehe
En dat is dus het probleem, heb vanmiddag/vanavond een verjaardag. Van vijf tot negen met een klein groepje eten maken en opeten en 's avonds een zuipfeest voor een grote groep.
Ze was dus zo lief geweest om het te splitsen voor mij en een moslimmeisje, dat wij alleen het eerste deel deden, maar nu kan ik dus ook nauwelijks eten, en dat vind ik zo lullig.
Minimupquote:
Moet je nog werken dit weekend of gewoon vrij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog lange niet![]()
Hoofdpijn, zo maar naar huis
Altijd werken op zaterdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je nog werken dit weekend of gewoon vrij?
Rode ruitjesquote:
Én de Mini voorrijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog wat lekker food een zacht kleedje en een lekker wijf erin![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik deed net een Vaduschk @ the [H], ik ging ook Mini's zoeken en verdomd, er zijn echt veel in de stad
2 nieuwe en 1 oudequote:
Nee joh, dan zit ik midden in het spitsverkeer met 30 kg hond, dan heb ik geen handen vrij voor een cameraquote:
Ga je morgen die kant weer op, of?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
zo, dat was werkkamp in friesland weer, een pc gebouwd en plankjes opgehangen
Zwabsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hebben ze stroom in Frieslandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
Back to the futurequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik ga morgen via Amsterdam terug, daar nog even een fles goeie absinth halen
Okee, in een ander topic word Haarlem aangeraden.. Ik zie wel. NIjmegen geef ik iets meer kans momenteel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwolle kun je beter wegstrepen. Nijmegen is echt leuk.
Verder leuk idee, kun je wel.
Haarlem is leuk Bos!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, in een ander topic word Haarlem aangeraden.. Ik zie wel. NIjmegen geef ik iets meer kans momenteel.
Nee klopt, ik ben er eind vorige eeuw een keer geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Nijmegen is leuk Bos, daar heb ik gestudeerd.
Klein stukje lopen naar het centrum.
Wat is er mis met Maastricht?
No offence taken hoor, maar het is echt een toffe stad om te winkelen en een terrasje te doen hoor
Ja ik weet nog niet, misschien volgende week (Niet komende, maar die er op). Anders de week van 15 augustus. (Tussen 1 en 12 augustus werk ik iedere dag zowat) dus moet er even over denken. .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, je stapt uit in het centrum, in Nijmegen moet je verder lopen, dus als dat je issue is moet je het er niet om laten hoor.
Maar als je er al es geweest bent is het mss leuker om ergens anders heen te gaan natuurlijk!
Okee, Ja nee dat moet ik zeker niet hebben. Ik ga al in de vakantie dus het zal al drukker zijn, maar zulke mensenmassa mijd ik liever.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Nijmegen is komende week op zn leukst met de vierdaagse
Joahquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
statiegeld claimenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En een dubbele tong. Wat moet ik daarmee?
Ja, nog een week drukte en dan echt rust hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Succs hèquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie! Ik ga zo de lege kratten inleveren.
Dat blijf je toch niet krijgen?quote:
Ja, ik heb er dus even over kunnen slapen en ik denk wel dat het Nijmegen gaat worden. Misschien de volgende keer dan Maastricht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:52 schreef Lutte het volgende:
Ook hier: hai Bos.
Ik zou voor Nijmegen gaan, maar dan wel buiten het vierdaagseseizoenNijmegen is echt
, mooie oude stad
Nog genoeg steden om te ontdekken, dus als het bevalt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dus even over kunnen slapen en ik denk wel dat het Nijmegen gaat worden. Misschien de volgende keer dan Maastricht.
Okee, ja dat is zo. Maar voor nu nog geen Drenthe. Eerst even Nijmegen als test nemen. Is toch nog wel een uurtje treinen..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog genoeg steden om te ontdekken, dus als het bevalt.Wij zijn vorig jaar een dagje naar Drenthe geweest (hunebedden kijken, mijn idee
) en toen kwamen we op de terugweg door Giethoorn en zijn we daar even rond gaan wandelen, echt ik wilde spontaan verhuizen
Uur reistijd is nog best lang, daar verkijk je je gauw op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat is zo. Maar voor nu nog geen Drenthe. Eerst even Nijmegen als test nemen. Is toch nog wel een uurtje treinen..
En je vriendinnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uur reistijd is nog best lang, daar verkijk je je gauw op.Want je moet ook nog terug
Ik zou best een dagje naar Nijmegen willen, maar Ron wil dat absoluut niet omdat ie er dagelijks komt, ja dan houdt het op.
OKee balen..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zitten volgepland met vakanties, maar denk dat dat sowieso niet zal mogen.
Hopelijk ben ik de volgende zomer fulltime in Nijmegen een kamertje aan het inrichtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee balen..
Gewoon wachten op volgende zomer. Dan zul je toch wel wat meer vrijheden krijgen,, of niet?
Dat is ook leuk ja..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik de volgende zomer fulltime in Nijmegen een kamertje aan het inrichtenMaar ik gok dat ze me juist nog een zomer helemaal aan hen vastplakken.
Maar de zomers zijn wel leuk, omdat we nooit op vakantie gaan gaan we dagjes weg.
Ik wil graag naar het openluchtmuseum in Den Bosch, mama naar de dierentuin en de mannen willen niksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja..
Wat zijn de plannen voor deze zomer?
Ooit naar Leiden geweest? Daar heb je ook een paar leuke musea ook de stad zelf is wel mooi ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het openluchtmuseum in Den Bosch, mama naar de dierentuin en de mannen willen niks
Daar zijn we met school twee keer geweest, erg leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit naar Leiden geweest? Daar heb je ook een paar leuke musea ook de stad zelf is wel mooi ook
Ja, Musea ligt er aan welk onderwerp. Alleen maar naar schilderijen kijken lijkt me niet zo leuk. En dierentuinen vind ik ook veel leuker dan de Efteling enzo..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn we met school twee keer geweest, erg leuk
Sowieso meer van de musea dan van de pretparken ed.
Schilderijen kijken kan ik alleen met Lieve, anders dan val ik flauw van saaiheidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Musea ligt er aan welk onderwerp. Alleen maar naar schilderijen kijken lijkt me niet zo leuk. En dierentuinen vind ik ook veel leuker dan de Efteling enzo..
Okee, ja dat vond ik ook wel redelijk mooi aan dat HIstorisch museum in Leiden. De Egyptenaren vond ik eigenlijk niet zo interressant, maar de middeleeuwen weer welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schilderijen kijken kan ik alleen met Lieve, anders dan val ik flauw van saaiheid
Efteling vind ik nog wel leuk omdat daar een verhaal is enzo, maar zoiets als Six Flags of hoe heet dat tegenwoordig is niks voor mij/ons.
Leukste pretpark vind ik Toverland![]()
En vooral historische openluchtmusea vind ik tof, dan loop je echt van de prehistorie door tot aan de zeventigerjaren, zo gaaf
Egyptenaren vind ik ook minder, vooral omdat we er op een vreselijk saaie wijze mee dood zijn gegooid in de eerste denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat vond ik ook wel redelijk mooi aan dat HIstorisch museum in Leiden. De Egyptenaren vond ik eigenlijk niet zo interressant, maar de middeleeuwen weer wel
Okee. De Seventees heb ik nooit echt in een museum gezien. Wel wat gelezen erover enzo. En ja ik kom uit 1981 dus heb wel wat erover gehoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Egyptenaren vind ik ook minder, vooral omdat we er op een vreselijk saaie wijze mee dood zijn gegooid in de eerste denk ik
Prehistorie en de seventies vind ik het leukst
Kruistochtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind middeleeuwen leuk omdat het zo duister en grauw was.
Zwarte pest.quote:
Was erg gezelligquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ik heb je gister niet meer in het Live-topic gezien, hoe waren je feestjes?
Wat grappig Bos, daar ben ik benieuwd naar!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag vandaag of gisteren ergens een boek van Evert Hartman liggen als volwassen editie (oorlog zonder vrienden) terwijl het van oorsprong een jeugdroman is. Wel erg mooi..
Fijn dat het uiteindelijk toch gezellig was!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was erg gezelligBegon een beetje ellendig, uur voordat ik ging stelde mama voor dat ik langer zou blijven zodat ik een leuke avond had omdat afgelopen week niet zo leuk was, kwartier voordat ik ging zei ze dat ze dat niet gezegd had (terwijl ze er zelf over begon) en dat ik maar een uur eerder naar huis mocht en toen mocht ik ook niet meer op de fiets (terwijl het om acht uur echt nog niet donker zou zijn).
Uiteindelijk heeft het vriendinnetje ons mam opgebeld en mocht ik alsnog tot later, want ja dan kan de geen nee zeggen want dan komen ze rottig over. (Ik moest van mama zeggen dat ik naar huis wilde omdat ik last van mijn tand had maar ik had dus gewoon de waarheid tegen die vriendin verteld.)
Maar eenmaal daar was het dus erg gezellig
Heb ik het creatieve toch nog van iemandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat het uiteindelijk toch gezellig was!En je moeder is ook wel crea met verhalen, zoals dat over je tand
Ja ik wilde er al bijna een grapje over makenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb ik het creatieve toch nog van iemand
Het is vooral Veghel en ook wel een paar uit Uden, maar de kleinere dorpen hebben hun eigen kindervakantieweken dus die niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde er al bijna een grapje over maken
Wat is de kindervakantieweek? Komen kinderen dan naar jouw regio om leuk dingen te doen of is het specifiek voor kinderen uit jouw buurt/stad?
Nee, dat is hier los, Veghel in Hout. Vier dagen hutje bouwen en dan laatste dag blijven slapen enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte, volgens mij hadden wij dat ook in Scandal. Is er ook een onderdeel dat je boomhutten/huisjes moet bouwen?
Ja dat hadden wij dus ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, dat is hier los, Veghel in Hout. Vier dagen hutje bouwen en dan laatste dag blijven slapen enzo.
Nooit aan mee gedaan, ik mocht niet, de verrassing
Jij wel Bella?
Die fase is.. Erg pijnlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij dus ook.
Ik deed niet mee omdat ik toen in mijn fase zat dat ik met mijn hartsvriendinnen brieven verstuurde naar leuke jongens met onze lippenstiftafdrukken!
Ik zie je er ook echt al helemaal met een voorraadje spijkers in je mond en een hamer in je hand op een stapeltje pallets staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ben echt gek op dingen maken en bouwen, van ons pap overgekregen.
Wat leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Toen ons kleine broertje 4 was deden mn zusje en ik de leiding van Kindervakantiewerk, dat was altijd heel leuk.
We sliepen dan ook de hele week met de leiding in de tent om de spullen te bewaken en zo.
En dan fietsen we 's morgens ff naar huis voor een lekkere douche en een goed pannekoekenontbijt van papa en dan namen we klein broertje mee en haalden we zijn vriendjes op en gingen we de hele dag beesten met die kindjes!
Ja eigenlijk wel.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie je er ook echt al helemaal met een voorraadje spijkers in je mond en een hamer in je hand op een stapeltje pallets staan
Je kunt maar ergens een zomer doorbrengen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Ik weet nog een keer dat ik op een zolder zat met een vriendin en de knapste jongen van de klas.
Dat was een aparte zomer.
Wow wat een hoeveelheid kinderen en wat klinkt het leuk, zo divers, zoveel te doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is vooral Veghel en ook wel een paar uit Uden, maar de kleinere dorpen hebben hun eigen kindervakantieweken dus die niet.
Het is vier dagen lang, sowieso iedere dag een stuk toneel, een 'journaal', zingen, dat soort dingen en dan nog iets van dansen/knutselen/workshop. 's Middags dingen als waterspelletjes en een vossenjacht.
Er worden dit jaar 350 kinderen verwacht, het stijgt ieder jaar nog en nu is het ook nog buiten de bouwvak.
Heb er ook enorm veel zin inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow wat een hoeveelheid kinderen en wat klinkt het leuk, zo divers, zoveel te doen
Het gaat over een zoon (jaar of 14 dacht ik) van een NSB-er, die door vrijwel iedereen met de nek wordt aangekeken. Hij vraagt zich ook af of de jodenhaat wel zo rechtvaardig is enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig Bos, daar ben ik benieuwd naar!
Las vroeger erg graag de boeken van Hartman
Lekker kousje ben jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij is heet dat geknutsel met hout en huisjes en weet ik wat bouwen 'Houtdorp'. Nooit aan meegedaan, ben ik veel teveel vrouw voor. Ik en iets met spijkers bouwen:![]()
dat hebben we hier ook altijd gehad,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij is heet dat geknutsel met hout en huisjes en weet ik wat bouwen 'Houtdorp'. Nooit aan meegedaan, ben ik veel teveel vrouw voor. Ik en iets met spijkers bouwen:![]()
Teveel vrouw voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe een woordspelletje met Vaduz.quote:
wat zijn de regels?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe een woordspelletje met Vaduz.
Creatief met taal. Dus bestaande woorden samenvoegen, of een of twee letters veranderen. Vieze woorden zijn gewenst.quote:
Je denkt er toch aan, dat is mooi. Verder pin ik mezelf ook niet vast op data. En je kunt op elke dag aan haar denken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Morgen is het al weer vijf jaar geleden dat mijn moeder stierf.
Raar genoeg doe ik er eigenlijk behalve het eerste jaar helemaal niks speciaals mee. Het is voor mij gewoon een dag net als deze..
Haihaiquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai
Ik moet vandaag om iets over tien weg, spreker tot twaalf uur, samen eten en van één tot onbekend wat dingen regelen.
Dat hadden ze gemaild, ik heb het tien keer gezegd maar door de tour is het lastig contact krijgen en ze had het mailtje zelf gelezen want ze leest altijd mijn mail.
Ik sta dus brood te smeren, wordt ze eerst helemaal boos, ik kwam er niet tussen om het nog een keer uit te leggen. En toen was het 'oja, dat wist ik niet'.
Maar eerst even boos worden. En dat is nu al drie keer gebeurd, ze heeft iets niet meegekregen omdat die kut tour de france overal voorgaat, dus dan zegt ze ja en oke en dan weet ze niet meer wat er gezegd is, dan gaat ze beweren dat ik het verzonnen heb dat ze het gezegd heeft en wordt ze boos, en dan komt ze erachter dat ze fout zit en is het alsnog mijn schuld, gewoon omdat het nooit eens die van haar zal zijn.
Ik hoop dat je nog een leuke dag hebt vandaag Lut!quote:Op zondag 17 juli 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai
Ik moet vandaag om iets over tien weg, spreker tot twaalf uur, samen eten en van één tot onbekend wat dingen regelen.
Dat hadden ze gemaild, ik heb het tien keer gezegd maar door de tour is het lastig contact krijgen en ze had het mailtje zelf gelezen want ze leest altijd mijn mail.
Ik sta dus brood te smeren, wordt ze eerst helemaal boos, ik kwam er niet tussen om het nog een keer uit te leggen. En toen was het 'oja, dat wist ik niet'.
Maar eerst even boos worden. En dat is nu al drie keer gebeurd, ze heeft iets niet meegekregen omdat die kut tour de france overal voorgaat, dus dan zegt ze ja en oke en dan weet ze niet meer wat er gezegd is, dan gaat ze beweren dat ik het verzonnen heb dat ze het gezegd heeft en wordt ze boos, en dan komt ze erachter dat ze fout zit en is het alsnog mijn schuld, gewoon omdat het nooit eens die van haar zal zijn.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hadden de jongens ook een klein Roberto Baggio staartje/haarlokje? Of gewoon een matje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Prrrr, kusjes terug!quote:
Jawohl, ik ga zo aan de kook Mien!quote:
Lekker Hannie, ik haal het zilverbestek van Tante Tessie tevoorschijn!quote:
Hanniequote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker Hannie, ik haal het zilverbestek van Tante Tessie tevoorschijn!
Tonniequote:
Hey Mannesquote:
En dan zeggen ze dat ik een dramaqueen benquote:Op zondag 17 juli 2011 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een leuke dag hebt vandaag Lut!![]()
Wat kan je moeder toch een hoop drama maken, terwijl er helemaal niks aan het handje is.
Ah ja dat is ook rot, niet eten en dan de hele dag zo druk zijn, dan ben je op een gegeven moment echt opquote:Op zondag 17 juli 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik een dramaqueen ben
Maar het was erg geslaagd vandaagOp een gegeven moment had ik het wel voort gezien, maar dat kan ermee te maken hebben dat ik de hele dag niet heb kunnen eten door die stomme tand.
Morgen begint het echt, al meteen met de vossenjachtAlleen die ga ik dus wss missen omdat ik naar de tandarts moet
Degene met wie ik een groepje is een vrouw van in de vijftig trouwens, ik voelde gelijk een klik
Het was zeker geslaagdquote:Op zondag 17 juli 2011 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook rot, niet eten en dan de hele dag zo druk zijn, dan ben je op een gegeven moment echt op![]()
Leuk dat het verder geslaagd was! Als die tandarts nou morgen een beetje opschiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |