Oh ik dacht een schotelquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Sterrenstof, van de Jeugd van Tegenwoordig Pisje, op de radio nu![]()
Zaadkaasquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Jee, ik dacht we gaan gewoon van Zaad naar Kaas maar nee hoor
Nou, wie wil dat nu nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
Het valt me nu pas op, dat ik met Marijke en Lutte een sandwich vorm![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Jee, ik dacht we gaan gewoon van Zaad naar Kaas maar nee hoor
KUn je zoiets als Aardappel ANders niet zelf maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een schotel![]()
En aardappel anders
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KUn je zoiets als Aardappel ANders niet zelf maken?
Dank, ff kieken zo!quote:
Wat leuk Bos, daar heb je vast ook mooie herinneringen aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het altijd leuk om met moeders mee te kijken en hielp al redelijk vroeg mee, met soep uit een zakje warm maken en aardappels snijden voor de friet.
Daarna heb ik gewoon leren koken van haar. En als ze weekenddienst had op haar werk, moest ze al om 15.00 uur beginnen. Dus mocht ik of mijn broer het eten maken..
Hoezo, jij zit in de sandwich met mij en Miauw, wij doen gewoon Bentoloosquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik heb geen Bentobox
Ja, best wel. Ach en ik leer nog steeds wat bij. Ik blijf het ook erg leuk vinden enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, daar heb je vast ook mooie herinneringen aan![]()
Wel veilig hequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, jij zit in de sandwich met mij en Miauw, wij doen gewoon Bentoloos
We zijn toch allemaal zaadloosquote:
Ik heb er zo'n zes liggen. Geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik heb geen Bentobox
hij laat kinderen wat zien in zijn trailer, dat is ook een woonwagen/stacaravan in het engelsquote:
Oh zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij laat kinderen wat zien in zijn trailer, dat is ook een woonwagen/stacaravan in het engels
Als jij je turf thuis laat is er niks aan het handje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Behalve oh-oh.
Pas op want ze bevrucht iedereen hoor
Dus oh-oh's zaad en mijn turf huh?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je turf thuis laat is er niks aan het handje!
Het is maar goed dat ik er tussen ligquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus oh-oh's zaad en mijn turf huh?
Kijk maar uit dat je niet door oh-oh's zaad stiktquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik er tussen lig
Die zit niet in de sandwichquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet door oh-oh's zaad stikt
Jouw zaad bedoel jequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-in-repetition_music
Opening van het concert van zaterdag![]()
Ik was weer ff helemaal op planet Prince![]()
Stik maar met jullie zaad
Zoek je ook een donor?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zaad wil turf van Zwab![]()
Fuck it, weer die growshop vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net nog opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Echt warme chocomel weer![]()
En macaroni![]()
![]()
Ik ben deze van Allerhande aan het uittestenquote:
Oh, simpel en makkelijk, en ook nog es bentoproofquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben deze van Allerhande aan het uittesten
http://www.ah.nl/recepten(...)inSource=vegetarisch
Ja lekker simpel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, simpel en makkelijk, en ook nog es bentoproof
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |