Voorheen was er ieder jaar een aparte award-verkiezing binnen VBL. Los van het algehele forum. Dit gebeurt in wel meer subfora hoor..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er wordt elk jaar al zoiets gedaan toch, maar dan van het hele forum?
Maar als jij het op wil zetten, be my guest!Animo genoeg denk ik.
Ah ok! Wist ik niet. Ik vind het helemaal goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorheen was er ieder jaar een aparte award-verkiezing binnen VBL. Los van het algehele forum. Dit gebeurt in wel meer subfora hoor..
Nu komen er sowieso andere namen. Ook wel een keer leuk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Er zijn tot aan de "rel" altijd awards geweest ja. Waar natuurlijk altijd hetzelfde kliekje voor genomineerd werd.
Ik won altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Er zijn tot aan de "rel" altijd awards geweest ja. Waar natuurlijk altijd hetzelfde kliekje voor genomineerd werd.
Jij won altijd de hand in hand award ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik won altijd
Ga ik wel voor de award van shitmod.
Mwa, ik zelf vind er vrij weinig aan en ken natuurlijk ook vrijwel niemand van de nieuwe garde. Maar als je het leuk lijkt dan kan je er natuurlijk wat aan doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu komen er sowieso andere namen. Ook wel een keer leuk?
Je mag van mij een topic openen hoor waar iedereen een award kan verzinnen en dan wil ik daarna wel een topic openen waar men daadwerkelijk kan stemmenquote:
Ook volgens mij nog wat meer, maar dat was onder zijn vorige account..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij won altijd de hand in hand award ja.
Zo ken ik er wel meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook volgens mij nog wat meer, maar dat was onder zijn vorige account..
Waaruit moet blijken dat hij dat is dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom mag irritant pestventje 3M1N3M(geband) gewoon verder posten onder AnaalFaBtje?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat was mijn Focking éé®[s]té postEn daarom gebruikte ik dit acount eigenlijk niet meer..
Ik ben trouwens ook AnaalFaBtje..
Wil je nu niet meer?
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Inderdaad,alleen had ik daar niet zo’n goeie naam. En waag het..
Yoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Europa League 2011/2012: #9 Matchcenter
#9 bijvoeging?
Nee toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Morpheus, je haalt de verkeerde posts weg.
Kom op zeg, je kan toch wel sarcasme inzien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee toch?Of bedoel je die post met kanker erin, ja die is weg. Verder heb ik vooral posts van Smoofie & Stokstaart verwijderd.
Ja maar gewoon niet met kanker schelden. Daarnaast ook weggehaald omdat het topic al 1 groot zooitje was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan toch wel sarcasme inzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |