SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, alvast gequote voor het nageslacht. Donder je dan lekker op als je verre van gelijk hebt zondag?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef De_kromme het volgende:
Serieus, dat Zagreb speelde echt nog slechter dan Sparta op het moment. Ajax overschat zichzelf nu en gaat eraf tegen een Feijenoord dat er vol opknalt.
Mark my words.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef De_kromme het volgende:
Serieus, dat Zagreb speelde echt nog slechter dan Sparta op het moment. Ajax overschat zichzelf nu en gaat eraf tegen een Feijenoord dat er vol opknalt.
Mark my words.
Heb je niets beters te doen. Zagreb maakte het real madrid anders ook erg lastig en zagreb kwam er een paar keer ook erg gevaarlijk uit.quote:
Wat? Ik vind dit nog wel een redelijke analyse van mijn kant. Zagreb was echt 100x niks en alsnog krijg je meer dan een handvol 100% kansen tegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Ga toch ergens anders trollen. Je hebt zeker niets beters te doen
Heb jij de wedstrijd wel helemaal gezien? Die ploeg bakte er he-le-maal niks van en dan (door fouten van vooral vd Wiel) komen ze er inderdaad gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen. Zagreb maakte het real madrid anders ook erg lastig en zagreb kwam er een paar keer ook erg gevaarlijk uit.
Ja want jullie aanval is zoooo gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dit nog wel een redelijke analyse van mijn kant. Zagreb was echt 100x niks en alsnog krijg je meer dan een handvol 100% kansen tegen.
Dat gaat verkeerd tegen Feijenoord. Alle ballen over links trouwens en het wordt een nulletje of 3.
Wist je trouwens dat de Feyenoord verdediging ook heel slap is? Een simpele opening van Theo op sulejmani of de Jong kan al fataal zijn. Hij legt 'm er met gemak achter de verdediging en dan ligt ie voor het oprapen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dit nog wel een redelijke analyse van mijn kant. Zagreb was echt 100x niks en alsnog krijg je meer dan een handvol 100% kansen tegen.
Dat gaat verkeerd tegen Feijenoord. Alle ballen over links trouwens en het wordt een nulletje of 3.
met vd Wiel is elke aanval gevaarlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja want jullie aanval is zoooo gevaarlijk.
de verdediging van Feyenoord is ook slap hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met vd Wiel is elke aanval gevaarlijk.
Och als hij gewoon zo speelt als de tweede helft dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met vd Wiel is elke aanval gevaarlijk.
Dankequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT op verzoek aangepast. Niet gaan trollen hier De_kromme.
Ja, als de Jong de kansen afmaakt zoals hij gisteren deed zeker? Sulejmani die draver heeft in de tweede helft een paar leuke acties laten zien, maar voorderest heeft die jongen ook 0 rendement.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de Feyenoord verdediging ook heel slap is? Een simpele opening van Theo op sulejmani of de Jong kan al fataal zijn. Hij legt 'm er met gemak achter de verdediging en dan ligt ie voor het oprapen.
Trollen? Ik start toch zeker een serieuze discussie, misschien is het handig om eerst de posts te bekijken voordat je iets zegt. En ik zou al helemaal niet op die posts van Ajacied422 afgana.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT op verzoek aangepast. Niet gaan trollen hier De_kromme.
Guidetti. Wat een superspits. Al 4 goalsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, als de Jong de kansen afmaakt zoals hij gisteren deed zeker? Sulejmani die draver heeft in de tweede helft een paar leuke acties laten zien, maar voorderest heeft die jongen ook 0 rendement.
Wat een lachertje ben je. Je zet in de tt een kleine kans tegen Fey. Dat is geen troll? Amahoela.quote:Trollen? Ik start toch zeker een serieuze discussie, misschien is het handig om eerst de posts te bekijken voordat je iets zegt. En ik zou al helemaal niet op die posts van Ajacied422 afgana.
Op zich heb je daar nog wel gelijk in ook, gewoon elk balletje terug spelen en niet voor de actie gaan, want dat gaat verkeerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Och als hij gewoon zo speelt als de tweede helft dan is er niks aan de hand.
achteraf balen we wel. Frank verzint de smoes: hij heeft nu zijn mindere periodequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Op zich heb je daar nog wel gelijk in ook, gewoon elk balletje terug spelen en niet voor de actie gaan, want dat gaat verkeerd.
Jammer dat jullie hem niet verkocht hebben voor de hoofdprijs vorig seizoen, die is op het moment echt helemaal niks waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |