In de etappe naar Galibierquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drebbelman het volgende:
Cunego gaat niet voor het klassement. Ik denk dat we die in de alpen wel even gaan zien.
Maar hij heeft alles op de Tour gezet dit jaar, door de Giro niet te rijden. Dat doet 'ie toch niet om enkel voor een etappe te gaan, lijkt mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drebbelman het volgende:
Cunego gaat niet voor het klassement. Ik denk dat we die in de alpen wel even gaan zien.
hij gaat juist wel voor klassement liet giro ervoor schieten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drebbelman het volgende:
http://www.wielerupdate.n(...)oede-eindklassering/quote:"Ik ben niet precies aan het zoeken naar een goed eindklassement, maar als het zich aanreikt dan zal ik er zeker voor proberen te gaan. En als het niet zo is zal ik alternatieven gaan zoeken: aanvallen en ritzeges pakken", besluit de Italiaan.
Top vijftien denk ik, zeker nu hij een bonus heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:03 schreef Panthera. het volgende:
LL Sanchez top-5![]()
Die gaat 23e worden.
okay...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door de nieuwe regel hoeven lapo's niet meer te gelden in dit soort langer dan 2 topic reeksen
Dat hebben we eerder gezien en toen was het ook niet best.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
hij gaat juist wel voor klassement liet giro ervoor schieten.
Oftwel niets uit op te maken. Lekker vaag houden dan kan ik nergens op vast gepind wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Aldus Cunego:
[..]
http://www.wielerupdate.n(...)oede-eindklassering/
"Tankink moet lossen!"quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Ericr het volgende:
Verheug me wel op het grote los-festijn, eindelijk wat orde in het klassement. Hoor Herbert al weer gillen als er een derderangs Rus afpiert en hij doet alsof de volgende Tourwinnaar moet lossen.
Jammer dat het Voeckler is alleenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Remzz het volgende:
Wat een vette fiets heeft Voeckler zo helemaal in het geel.
Trofimovquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Ericr het volgende:
Verheug me wel op het grote los-festijn, eindelijk wat orde in het klassement. Hoor Herbert al weer gillen als er een derderangs Rus afpiert en hij doet alsof de volgende Tourwinnaar moet lossen.
Gaat lekker met die SRMquote:Roy, Jeremy [138] FDJ
-
-
-
-
Oss, Daniel [95] Liquigas
-
-
-
-
Borghini, Paolo [94] Liquigas
-
-
-
-
Vandborg, Brian [9] Saxo Bank
-
-
-
-
Knees, Christian [115] Sky
25.8
100
111
395
El Fares, Julien [155] Cofidis
-
-
-
-
Zingle, Romain [159] Cofidis
-
-
-
-
Buffaz, Mickael [152] Cofidis
-
-
-
-
Zeits, Andrey [69] Astana
-
-
-
-
Vaitkus, Thomas [68] Astana
28.0
71
130
453
Irizar, Markel [73] RadioShack
-
-
-
-
More info over ridername. [km/h] [rpm] [bpm] [Watt]
niet zo haten. Voeckler is best een toevoeging voor het peloton.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het Voeckler is alleen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het Voeckler is alleen
Ik heb er echt helemaal niks meequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:07 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
niet zo haten. Voeckler is best een toevoeging voor het peloton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |