Nee, niet eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik de vuurtoren van Den Helder als UI?!?![]()
[..]
Domien is jaloers!twitter:DomienFM twitterde op donderdag 14-07-2011 om 23:07:34Door die #Swijnenstal van @coen3fm begint het weer te jeuken bij het #DomienFM-team! :-) #BNNFM reageer retweet
Of hij heeft jeuk van die vieze plaatjes van vanavondquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Domien is jaloers!twitter:DomienFM twitterde op donderdag 14-07-2011 om 23:07:34Door die #Swijnenstal van @coen3fm begint het weer te jeuken bij het #DomienFM-team! :-) #BNNFM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Plaatjes ? Treks zul je bedoelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij heeft jeuk van die vieze plaatjes van vanavond
ja, is ook al opgemerkt door djsquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
Zijn er meer mensen die bij de MH moeten denken aan Shania Twain?![]()
Dat little shirt short skirt-liedje
Owjaquote:
Ah, dus toch! Het zit de hele week al in m'n hoofdquote:
Als je die stem van die festivaldirectrice hoort weet je al genoeg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Wat een simpel volk op die Zwarte Cross docu op ned 3
Geen idee waar deze versie van isquote:
Kwam me al zo verdammt bekend voorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee waar deze versie van is
Ow, je bedoelt de lambada van Kaoma!! Jeugdsentiment![]()
Ik hosselde al die chickies in groep 8 dansend op dat nummerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee waar deze versie van is
Ow, je bedoelt de lambada van Kaoma!! Jeugdsentiment![]()
Ik liet mij toen nog niet hosselen, daar was ik veel te bescheten voorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hosselde al die chickies in groep 8 dansend op dat nummer
Als ik nog terug denk aan de schoolavonden van toen. Schuifelen op "careless whisper"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik liet mij toen nog niet hosselen, daar was ik veel te bescheten voor
Dat heb ik met nothing compares to you van Sinead o'Connor, bahquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik nog terug denk aan de schoolavonden van toen. Schuifelen op "careless whisper"![]()
![]()
Misschien dat ik daarom zo'n pesthekel aan het nummer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |