Domien in de organisatie?quote:
moeje krabbe!quote:
ach, Pino probeert jou via mij te hosselenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
moedig jij je vader nu aan om vreemd te gaan?
Ik heb al iemand gehosseld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, Pino probeert jou via mij te hosselen
tsk tsk, jij probeert dus van 2 walletjes te eten! boefje! zo heb ik je niet opgevoed!quote:
Opvoeden?! Van wie heeft hij het woord "hosselen" eigenlijk geleerd? Niet van mij iig!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk tsk, jij probeert dus van 2 walletjes te eten! boefje! zo heb ik je niet opgevoed!
mmmm.....daar ben ik de schuldige denk ik. maar omdat Pino weet wat het betekent hoeft hij het nog niet meteen uit te gaan voeren!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Opvoeden?! Van wie heeft hij het woord "hosselen" eigenlijk geleerd? Niet van mij iig!!
Ik rem het af en jij stimuleert het, ik ben verdrietig, ik ga slapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm.....daar ben ik de schuldige denk ik. maar omdat Pino weet wat het betekent hoeft hij het nog niet meteen uit te gaan voeren!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
BEMOEI JE ER NIET MEE!!!
Grapje, hoi
Tot zo!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rem het af en jij stimuleert het, ik ben verdrietig, ik ga slapen
heel goed, ga je ook eens op tijd naar bedquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rem het af en jij stimuleert het, ik ben verdrietig, ik ga slapen
Heb ik de vuurtoren van Den Helder als UI?!?quote:
Als je zo gaat beginnen, blijf ik alleen maar langer hangen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed, ga je ook eens op tijd naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |