Dan zou ik er dus ook nog problemen mee krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Vond Sona vrij moeilijk om te begrijpen / spelen, terwijl haar difficulty op makkelijk staat
Die met die vogel? Zie je die dan ook ingame? : Dquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik was het niet , ik gebruik die grijze skindus het kan nog beter
^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ItemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In battleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-07-2011 14:07:09 ]![]()
Amumu als AD spelen? Dan snap je het nog niet helemaal geloof ik...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef EpicKnife het volgende:
Klopt, het gaat vaak veel beter met 5 vrienden dan solo, maar een kort vraagje hoor. Is het erg belangrijk om tier 3 runes te hebben op lvl 20 t/m 30? In ranked kan ik het snappen, maar is het ook al erg belangrijk bij normal games? Ik heb weer zin om een champ te kopen, namelijk.
Word waarschijnlijk Sona, maar ik vind Amumu eerlijk gezegd niet echt een top tank, meer een offtank, dus het kan ook wel een tank wezen, of een AD'er..
En amumu is zonder twijfel een van de beste tanks ingame. Kan zijn dat jij er niet goed mee kan spelen, maar dat ligt niet aan de champ. Soms liggen bepaalde champs je gewoon niet.Vicariously I live while the whole world dies![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik doe alleen maar randoms , heel soms met een lvl30 collega van me (ben zelf maar lvl12) op skype.
Mijn skills en build enzo (met Veigar dus):
SpellsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ItemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In battleBedankt, hier kan ik zeker wat mee doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bouw hem wel met AP, maar hij heeft gewoon stukken minder health dan Rammus bijvoorbeeld, Amumu kan met zijn ulti best veel damage doen, maar mijn def en health zijn wel wat minder dan heel wat andere tanks denk ik. Ik heb hem ook nog niet super veel gespeeld, ik vind tanks wat minder leuk om te spelen namelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Amumu als AD spelen? Dan snap je het nog niet helemaal geloof ik...
En amumu is zonder twijfel een van de beste tanks ingame. Kan zijn dat jij er niet goed mee kan spelen, maar dat ligt niet aan de champ. Soms liggen bepaalde champs je gewoon niet.![]()
![]()
Echt. Dit is gewoon niet te filmen. 7 fucking potjes op rij alleen maar leavers.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Recorden voor Youtube?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Echt. Dit is gewoon niet te filmen. 7 fucking potjes op rij alleen maar leavers.![]()
![]()
Nee.quote:
Ik word er gewoon kutziek van, dat ieder potje zo verneukt moet worden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook, laatst waren we 2v5. hebben we dik verloren omdat ik alleen nog met een vriend over was.
En dan tijdens de game ook gewoon niet terugpraten eh, of word je opeens geganked omdat ze niets melden. staan ze met 4v2 voor je.![]()
Andersom ook al meegemaakt, andere team was zo veel uit hun lane om te ganken dat er zo vaak 'ss' geroepen werd dat niemand er nog iets mee deed![]()
![]()
Heb even jouw itembuild en combo geprobeerd. 14/2/13 gespeeld. Ik vind het soms wel irritant dat ik dan Q ofzo doe inplaats van W. Verder ging het wel prima, die Grasp moet je toch echt op tanks bewaren volgens mij (of op de wat gefeedere spelers)quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Andersom ook al meegemaakt, andere team was zo veel uit hun lane om te ganken dat er zo vaak 'ss' geroepen werd dat niemand er nog iets mee deed
Hey, ik heb steeds 400 AP op veigar, is het geen mogelijk.heid om een mejai's soulstealer te halen ofzo? Dan kan je bijna 300 AP extra opbouwen + cdr![]()
Kan , als je lekker kills binnenharkt en je team goed samenspeelt. Bij randoms met slechte teams of alleen maar solo-kills pas ik daarvoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb even jouw itembuild en combo geprobeerd. 14/2/13 gespeeld. Ik vind het soms wel irritant dat ik dan Q ofzo doe inplaats van W. Verder ging het wel prima, die Grasp moet je toch echt op tanks bewaren volgens mij (of op de wat gefeedere spelers)
Hey, ik heb steeds 400 AP op veigar, is het geen mogelijk.heid om een mejai's soulstealer te halen ofzo? Dan kan je bijna 300 AP extra opbouwen + cdr![]()
Dan zou ik invervolg wel een mejai's erbij nemen, als ik nog zulke potjes heb. Ik had een slecht team maar we hebben wel gewonnen, niemand die terug praatte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan , als je lekker kills binnenharkt en je team goed samenspeelt. Bij randoms met slechte teams of alleen maar solo-kills pas ik daarvoor.![]()
Ik haal em wel es, maar ligt er dus maar helemaal aan hoe en wat er gebeurdNa deathcap is trouwens die blauwe staff (naam kwijt) handig voor extra slow + health)
![]()
Abbyssal Scepter bedoel je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik haal em wel es, maar ligt er dus maar helemaal aan hoe en wat er gebeurdNa deathcap is trouwens die blauwe staff (naam kwijt) handig voor extra slow + health)
Of lich bane kan ook handig zijn, alleen ik kom nooit aan zo'n volle build toe. :s![]()
Dat ligt aan je build. Amumu heeft op lvl 18 zonder items zelfs iets MEER health dan Rammus. Rammus bouwt alleen iets sneller armor op, maar dat komt ook door zijn skills. Standaard amumu build:quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bedankt, hier kan ik zeker wat mee doen!
[..]
Ik bouw hem wel met AP, maar hij heeft gewoon stukken minder health dan Rammus bijvoorbeeld, Amumu kan met zijn ulti best veel damage doen, maar mijn def en health zijn wel wat minder dan heel wat andere tanks denk ik. Ik heb hem ook nog niet super veel gespeeld, ik vind tanks wat minder leuk om te spelen namelijk.
- Philo Stone
- Heart of Gold
- Merc treads
- Sunfire cape
- Force of Nature
- Heart of Gold uitbreiden naar Raduins
- Situational (misschien rylai's voor slowing tears!)Vicariously I live while the whole world dies![]()
da's standaard, dat noem ik niet bij builds. Ik vind overigens dat IEDEREEN gewoon wards moet halen, niet alleen de jungler/support. Als de laners nou hun eigen lane veilig warden kan ik namelijk mijn wards in hun jungle plaatsen voor ganks. Nu gebruik ik mijn wards meestal alleen defensief omdat de rest verdomt om ze te kopen. Kost ze 1x 75g om hun lane 3 min. veilig te houden, da's bijna niks :Squote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
Maar als ik niet tegen stealth types moet ik gewoon de groene ward kopen eh? Net weer een slecht potje, Katarina, Malzahar, Twitch en Vayne in de enemy team. Bah.![]()
Hangt ervan af. Met pink wards kun je ook hun wards zien, dus bij dragon en baron zijn pink wards vaak handig zodat je ook gelijk hun ward weg kunt halen. Maar over het algemeen zijn groene wards voldoende om je lane safe te houden (mits geen stealth aanwezig)Vicariously I live while the whole world dies![]()
Maar is dat ook al op level 15 van belang? Ik heb nog nooit een jungler gezien namelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef nyny83 het volgende:
Hangt ervan af. Met pink wards kun je ook hun wards zien, dus bij dragon en baron zijn pink wards vaak handig zodat je ook gelijk hun ward weg kunt halen. Maar over het algemeen zijn groene wards voldoende om je lane safe te houden (mits geen stealth aanwezig)![]()
![]()
Dat is het hele punt van junglers eerst
Naah, sommige lui die het snappen kom je wel tegen , maar zeg maar 90% van de potjes op dat lvl nog niet![]()
Maar ik zou het in elk geval volgend potje wel doen, wards neerzetten, kan ik ze onverwachts nuken als er bv geen minions zijn,![]()
Resistance > Healthquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bedankt, hier kan ik zeker wat mee doen!
[..]
Ik bouw hem wel met AP, maar hij heeft gewoon stukken minder health dan Rammus bijvoorbeeld, Amumu kan met zijn ulti best veel damage doen, maar mijn def en health zijn wel wat minder dan heel wat andere tanks denk ik. Ik heb hem ook nog niet super veel gespeeld, ik vind tanks wat minder leuk om te spelen namelijk.![]()
Niet helemaal. Vanaf 100+ resists krijgen resists een behoorlijke diminishing return en dan is health bouwen beter (combinatie is natuurlijk helemaal baas).quote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
Dat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vanaf 100+ resists krijgen resists een behoorlijke diminishing return en dan is health bouwen beter (combinatie is natuurlijk helemaal baas).
En inderdaad, gewoon vanaf het begin af aan combineren werkt voor mij het lekkerst. Niet meteen thornmail of warmog's, maar eerst even snel sunfire bijv.
Conscience do cost.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik doe alleen maar randoms , heel soms met een lvl30 collega van me (ben zelf maar lvl12) op skype.
Mijn skills en build enzo (met Veigar dus):
SpellsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ItemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In battleSlechte skills, niet ideale lvl build.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst Q maxen, dan W, dan E. Waarom zou je in godsnaam eerst je W maxen? Dan farm je met 1 spell alle minions uit een wave (aka je krijgt GEEN farm van je Q). Het is ideaal om je Q eerst te maxen, iedere 3 seconde +1ap, sterke harass in lane. De lange stun heb je toch niet nodig voordat de teamfights beginnen, dus endgame.
Voor je items, ik zou beginnen met boots + 3 pots (als je tegen een agressieve laner speel zoals malz, anivia, jarvan) of als je denkt dat je geen harass gaat krijgen kun je met dorans ring beginnen, gebeurd zelden..
Summoners: Teleport en Flash. Niets anders. Nooit. Waarom? Je eerste paar levels in lane ben je ongelofelijk zwak, dus dan is het wel handig om net die ene keer extra B te kunnen zonder downtime. Ignite heb je niet nodig want je doet toch wel zat damage met je spells.![]()
Clarity heb je niet nodig, je passive geeft je zat mana regen.
Ignite heb je niet nodig omdat je spells, zoals gezegd, toch wel genoeg damage doen. Dan kun je beter een spell nemen waar je endgame ook nog wat aan hebt.![]()
Clarity heb ik op een gegeven moment helemaal gedropt. Op mijn caster heb ik het liefst flash/ignite en als support uiteraard cv/flash.Conscience do cost.![]()
Clarity is imo de meest nutteloze summoner spell, zelfs revive is nog fijner. Ik zou als vervanging voor teleport gaan, het zorgt bij het lanen ervoor dat je snel naar je fountain kan gaan om je mana terug te krijgen en mid game is het een zeer goede map control tegen het tower pushen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Ik doe vaak clarity of ignite en flash![]()
Ik pak vaak eerst phil stone, mercs, aegis en dan situational items.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je build. Amumu heeft op lvl 18 zonder items zelfs iets MEER health dan Rammus. Rammus bouwt alleen iets sneller armor op, maar dat komt ook door zijn skills. Standaard amumu build:
- Philo Stone
- Heart of Gold
- Merc treads
- Sunfire cape
- Force of Nature
- Heart of Gold uitbreiden naar Raduins
- Situational (misschien rylai's voor slowing tears!)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Teleport is early game inderdaad wel handig om door te levelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Clarity is imo de meest nutteloze summoner spell, zelfs revive is nog fijner. Ik zou als vervanging voor teleport gaan, het zorgt bij het lanen ervoor dat je snel naar je fountain kan gaan om je mana terug te krijgen en mid game is het een zeer goede map control tegen het tower pushen.![]()
![]()
... en om een lane/tower te pushen als die vrij isquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Teleport is early game inderdaad wel handig om door te levelen
... en om een eigen tower te redden
... en om te ganken
etc.
Teleport ROELT.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Mijn olaf build core:quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Nystiq het volgende:
Warmogs moet je sowieso nooit halen eigenlijk :p
- Wriggles
- Merc treads
- WARMOGS
- Atma
Dan doe ik 200+ dmg, heb ik 150 armor en 100 MR ofzo. En 3,5k lifeHeerlijk. Komt door Olaf zijn passive waardoor je meer dmg doet met meer life. Synergised ook goed met Atma.
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Zal em even uitleggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Slechte skills, niet ideale lvl build.
Eerst Q maxen, dan W, dan E. Waarom zou je in godsnaam eerst je W maxen? Dan farm je met 1 spell alle minions uit een wave (aka je krijgt GEEN farm van je Q). Het is ideaal om je Q eerst te maxen, iedere 3 seconde +1ap, sterke harass in lane. De lange stun heb je toch niet nodig voordat de teamfights beginnen, dus endgame.
Voor je items, ik zou beginnen met boots + 3 pots (als je tegen een agressieve laner speel zoals malz, anivia, jarvan) of als je denkt dat je geen harass gaat krijgen kun je met dorans ring beginnen, gebeurd zelden..
Summoners: Teleport en Flash. Niets anders. Nooit. Waarom? Je eerste paar levels in lane ben je ongelofelijk zwak, dus dan is het wel handig om net die ene keer extra B te kunnen zonder downtime. Ignite heb je niet nodig want je doet toch wel zat damage met je spells.
Met Q lvl1 kan je prima het meeste lasthitten. De W op creeps is puur als je wilt pushen of snel farmen of herassen. Q maxen heb ik ook gedaan maar het voelt een stuk minder handig als dit
Voor items, dit zijn wel echt defensive veigar. Veigar moet je niet direct offensive gaan doen, maar geleidelijk.
De lange stuns zijn weer in combo met je gelevelde W, je gaat van een kans naar een zekere hit.
Tis allemaal een keuze natuurlijk, de guides zeggen ook allemaal eerst Q, maar ik heb mezelf dit aangeleerd en dit speelt heerlijkl![]()
![]()
Welke diminishing return?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vanaf 100+ resists krijgen resists een behoorlijke diminishing return en dan is health bouwen beter (combinatie is natuurlijk helemaal baas).
Als je vaker tank speelt weet je dat effective health het meest belangrijke is om te halen. Armor heeft geen diminishing return op effective health. Effective health is dus je health gedeeld door je damage reduction. Hoewel armor steeds minder 'reduction' als flat percentage geeft, blijft de relatieve toename per punt armor gelijk, dit door hoe je reduction berekend is (100 / (100+ armor/mres)).
Je moet sowieso als tank iets van hp items bouwen (banshee's of sunfire bijvoorbeeld) omdat je effective health ook sterk afhankelijk is van je max health. Maar om te zeggen dat je na 100 armor / mres beter voor health kan gaan slaat nergens op.
Het ziet er leuk en scary uit om een hele grote healthpool te hebben maar effectief is het niet. Een tank met 2.5k hp en 200 armor (7.5k effective health) leeft langer dan een tank met 3.5k hp en 100 armor (7k effective health). In deze berekening heb ik als verschil genomen een warmogs of een thornmail, waarbij een thornmail nog 1k gold goedkoper is ook.![]()
Je vergeet in je formule dat sommige champions (niet heel veel hoor) ook MAGIC DAMAGE kunnen doen. Je effective health voor AP is dus veel lager. Dan moet je dat lagere getal nog middelen met jouw 7,5k die je berekend hebt, en dan zul je zien dat je lager uitkomt
klopt, maar als het goed is balanceer je je item build af op het team waar je tegen zit. Waardoor je gaat voor het resistance type waarmee je het grootste deel van je tegenstanders tegen houdt. Neem daarbij wat ik net gezegd heb, dat je nog 1k gold over hebt in vergelijking, dus dat je nog een megathron cloak en iets van dat kleine magic res item kan kopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef nyny83 het volgende:
Je vergeet in je formule dat sommige champions (niet heel veel hoor) ook MAGIC DAMAGE kunnen doen. Je effective health voor AP is dus veel lager. Dan moet je dat lagere getal nog middelen met jouw 7,5k die je berekend hebt, en dan zul je zien dat je lager uitkomt
Waardoor je effective health weer beter begint te worden, sowieso als je aimed voor de 200~250 van beide (wat erg makkelijk is om te halen op een tank) dan is het een goed moment om voor flat health (warmogs) te gaan, waarbij je natuurlijk wel de hp/ armor of hp / magic res items koopt.![]()
Bron: http://www.gamereplays.or(...)tip-effective-healthquote:Without any health items (around 2000 health), it's best to have 80 Armor/Magic Resist, and then for each 1000 health you have, you should be getting another 80 Armor and Magic Resist for optimal efficiency (Note that this doesn't include flat or % penetration) against balanced teams.![]()
Godverdomme ik ga echt stoppen met dit spel, zulke slechte teams, en dan ook nog russisch terugpraten. Wat een kutvolk.
Bah kan nooit eens er boven uitsteken met deze teams. willen alleen maar ganken.![]()
![]()
yup wat jij zegt komt overeen met wat ik zei.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamereplays.or(...)tip-effective-health
Met die health / def of health / mres items kom je op 2.5k~3k hp uit en heb je vaak iets van 200 van beide resistances. Daarna is het de resistance kiezen obv het dmg type wat het meest bij de tegenstander voorkomt en hp kopen.![]()
Hmm, heb weer eens disconnect en vervolgens niet kunnen reconnecten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alles was down hier in huis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef znarch het volgende:
Lijkt het zo of is je TS down btw MrManuel?
Internet storing.. Werkt weer!
---
Tevens ook een nieuwe IP van Ziggo..
Best annoying.. Zou er nu en 24 uur weer op moeten kunnen komen!(Ligt eraan hoe snel je DNS ververst.)
[ Bericht 11% gewijzigd door MrManuel op 14-07-2011 20:50:38 ][i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Komt goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Alles was down hier in huis.
Internet storing.. Werkt weer!
---
Tevens ook een nieuwe IP van Ziggo..
Best annoying.. Zou er nu en 24 uur weer op moeten kunnen komen!(Ligt eraan hoe snel je DNS ververst.)
We hadden een random lege server gepakt maar daar kwamen natuurlijk een paar 14 jarige trolls na een tijdje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456268quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Komt goedWe hadden een random lege server gepakt maar daar kwamen natuurlijk een paar 14 jarige trolls na een tijdje
Hier staan in de DS ook wat TS servers, minder trolls aanwezig
Dan ben je er gewoon nog niet zo goed mee.. :pquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef EpicKnife het volgende:
Jezus, sinds ik tegen lvl 25'ers moet vind ik Veigar echt 3x niks.[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Gewoon doorleren dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dan ben je er gewoon nog niet zo goed mee.. :p
Alleen Veigar en Annie zijn beiden mijn main, ik vind het altijd moeilijk kiezen, Annie = makkelijke rape. Veigar = moeilijkere rape.![]()
Leona
Leukste champion in een tijdje. Eerste tank sinds Maokai ook. Riot mag er echt wel wat meer tanks uitpompen.
![]()
Al een paar potjes mee / tegen gespeeld. Lijkt best een aardige tank inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Keselo het volgende:
Leona
Leukste champion in een tijdje. Eerste tank sinds Maokai ook. Riot mag er echt wel wat meer tanks uitpompen.
Alhoewel je cc niet super is (1 stun en 1 stun/slow), is het toch een fantastische tank, door die E. Enorme initiate en lekkere burst met de w e q combo.![]()
Pak jij annie, blijf ik bij veigarquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Gewoon doorleren dus.
Alleen Veigar en Annie zijn beiden mijn main, ik vind het altijd moeilijk kiezen, Annie = makkelijke rape. Veigar = moeilijkere rape.en vayne sinds gisteravond
![]()
![]()
Of ik word ze gewoon om en om.
Maar ligt het aan mij of kan je nu gewoon je regio changen bij de client?!!!111![]()
![]()
Zal ik ff maken ^^
slecht uitgeknipt hoor;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup, alleen ik denk niet dat ik snel zal vertrekken naar de US server. Ik heb al een mooi account in EU, RP etc. Vind het zonde om 2x zo hard te moeten werken om een beetje terug te levelen in de US server.quote:![]()
zit ook wel prima zo, queus doen me ook niet zoveel. Kom thuis, gooi de queu vast open, maak eten, doe de afwas -> in game![]()
Oh is me nog niet opgevallen. Ik heb op beiden een account, ik zal 1 van beide installs uninstallen.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ik ben echt verslaafd aan champions kopen. Ik vind Teemo een leuke type, maar ik heb een vriend die hem te vaak gebruikt, en hij zei Twisted Fate is wel een soort Teemo qua attack speed & damage. Klopt dat? Want dan ga ik hem meteen even kopen.![]()
![]()
Twisted fate heeft helemaal niets met teemo te maken. AD twisted fate is vrijwel altijd een waste.Conscience do cost.![]()
Hm, hoe moet je hem dan spelen? Ik heb het niet over de ability's ofzo hoor, maar is hij gewoon een goede range dps champ met veel attack speed? Dat is teemo namelijk dan weer wel.![]()
![]()
Maar zijn ability's zijn zo goed te ontwijken.
Die Q valt te ontwijken en die R is volgens mij een teleport.
Bah, op Solomid vind ik alleen maar AP guides. Dan hit je toch niets als je in cdr bent?![]()
![]()
Q is alleen goed te ontwijken als je ze makkelijk gooit. Bovendien heb je een stun en een slow dus in de laning phase is het sowieso makkelijk raken. Daarnaast kost het bijna geen mana en met goeie items doe je belachelijk veel damage op veilige afstand.
TF is een van de meest squishy champs ingame. Hij heeft ook nog eens een verschrikkelijk korte auto-attack range. AD op hem is daarmee sowieso nauwelijks geschikt. (en al helemaal niet op mensen die nog swiftness boots moeten kopen op ad carries)
Conscience do cost.![]()
Als je met hem mooi kan carry'en koop ik hem, kan hij dat niet, dan zoek ik toch naar een 'meer Teemo alternatief'. Ashe vind ik niet zo super in elk geval.
Even gekeken naar Mobafire.
http://www.mobafire.com/l(...)it-100-of-fate-62698
Hier is hij AP & AD. ook een mogelijkheid toch?![]()
![]()
Met ashe kan je 20x makkelijker carryen dan met TF en teemo gecombineerd. Sowieso zou ik als ik jou was voorlopig nog even wegblijven bij TF.Conscience do cost.![]()
quote:AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef ems. het volgende:
Q is alleen goed te ontwijken als je ze makkelijk gooit. Bovendien heb je een stun en een slow dus in de laning phase is het sowieso makkelijk raken. Daarnaast kost het bijna geen mana en met goeie items doe je belachelijk veel damage op veilige afstand.
TF is een van de meest squishy champs ingame. Hij heeft ook nog eens een verschrikkelijk korte auto-attack range. AD op hem is daarmee sowieso nauwelijks geschikt. (en al helemaal niet op mensen die nog swiftness boots moeten kopen op ad carries)
Tegen iedere held die een distance closer heeft en een beetje mres / health is AP tf wasted aangezien je echt een one trick poney bent en dan 5 seconden niets kan doen, terwijl je als AD constante damage output hebt. En als je elkaar zit te poken voor een teamgevecht is AP tf beter omdat die kaarten best lekkere damage doen.![]()
Maar sowieso is AD tf een van de moeilijkere carries en zeker niet aan te raden voor beginners, dan kan je hem beter AP spelen (of ashe / caitlyn kopen, dat zijn wel de makkelijkste ranged AD carries).![]()
Maar echt waar, Anivia staat op "hard", maar zelfs die vind ik makkelijker dan Ashe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef flipp. het volgende:
Maar sowieso is AD tf een van de moeilijkere carries en zeker niet aan te raden voor beginners, dan kan je hem beter AP spelen (of ashe / caitlyn kopen, dat zijn wel de makkelijkste ranged AD carries).
Met Ashe kan ik echt geen kills halen, veel te moeilijke tegenstanders die weten hoe mij te pakken.
En ik heb echt zoveel TF's tegen me gehad die mij in 4 klappen neer hadden hun AD en AS waren echt abnormaal.![]()
Casters en auto attackers zijn heel anders om te spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar echt waar, Anivia staat op "hard", maar zelfs die vind ik makkelijker dan Ashe.
Met Ashe kan ik echt geen kills halen, veel te moeilijke tegenstanders die weten hoe mij te pakken.
En ik heb echt zoveel TF's tegen me gehad die mij in 4 klappen neer hadden hun AD en AS waren echt abnormaal.![]()
Daarom wil ik een AD'er die het liefst wel moeilijk en leuk blijft om te spelen. Want ik heb zo het gevoel dat caster veel vaker in het nadeel zitten, en op deze manier kan ik AD goed leren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef flipp. het volgende:
[..]
Casters en auto attackers zijn heel anders om te spelen![]()
Vind ik niet zo tof, en veels te duur. 6300 zal ik nooit van mijn leven met ip kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je een leuke ADer wilt , pak Vayne en lane met een pusher bot of top. Imba hero![]()
![]()
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef flipp. het volgende:
[..]
[..]
AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.
Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.quote:Tegen iedere held die een distance closer heeft en een beetje mres / health is AP tf wasted aangezien je echt een one trick poney bent en dan 5 seconden niets kan doen,
Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.
Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.Met caitlyn heb je dat ook zónder dat je in range van iedereen z'n spells moet staan.quote:terwijl je als AD constante damage output hebt.
Het enige echte voordeel wat ik AD tf geef boven ashe/cait etc is z'n ult en daarmee de mogelijkheid om vies te backdooren. Als ik zou mogen kiezen zou ik nooit AD tf prefereren boven een andere AD carry. Ik zou nog eerder ezreal kiezen denk ik
Conscience do cost.![]()
Maar ik heb zoveel OP TF's tegen mij gehad, dan stunnen ze mij en maken ze mij hard af met een dikke attack speed van 2.5 ofzo, dat moet toch AD zijn? Ik denk dat ik liever begin bij een "hard 2 play AD'er"![]()
Waarschijnlijk waren zij niet OP maar ben jij gewoon (nog) niet erg goed in LoL. Maar koop lekker TF en ga lekker AD'en, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je weer hier komt huilen dat je het toch maar niets vindt
Conscience do cost.![]()
Nouja, als ik 8 van de 10 potjes zo'n 14 kills en 3 deaths haal met Veigar.
Dan komt er opeens een Twisted Fates die mij dan als enige nog kan stoppen.![]()
Waarschijnlijk een smurf. Ik kan op lvl 12 ook wel mensen stompen met AP Evelynn of AP Teemo, betekent nog niet dat het goed is.![]()
Jammer, TF leek mij namelijk wel een leuke AD'er met een teleport om mensen snel te ganken.
Ooit zal ik die champ toch wel leren dus de moeilijkheidsgraad maakt mij niet zoveel uit.
Nah misschien dat ik hem wel gewoon als AP'er koop dan.
[ Bericht 29% gewijzigd door EpicKnife op 15-07-2011 14:21:05 ]![]()
Als ik TF koop, is het mijn 15e champion, maar dat komt door een vriend. Hij zei in het begin dat runes niet nodig waren en dat je gewoon volop champs moest gaan kopen. Totdat ik erachter kwam dat runes toch degelijk belangrijk zijn.
maar mocht ik level 30 worden, ben ik niet van plan om teveel ranked games te spelen ofzo hoor.![]()
Het is best wel zomervakantie nu hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Moet je niet werken of naar school ofzoIk koop ook geen runes voor dat ik 20 ben btw.
Jaloers hoor
Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^![]()
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaloers hoor
Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^![]()
![]()
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
heb nog nooit een kill met ashe kunnen krijgen en 5 potjes gespeeld.![]()
![]()
Dan kun je het beste LOL verwijderen van je pc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
Ashe kan je dan ook alleen maar fatsoenlijk spelen op twee manieren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
heb nog nooit een kill met ashe kunnen krijgen en 5 potjes gespeeld.
De eerste: mid en dan hopen dat je een tegenstander krijgt die je aankan. Hoewel normaal gesproken een sterke AP caster mid gaat, maar goed op jouw level boeit dat allemaal niet zo veel.)
De tweede: samen lanen met een support (taric/sona/soraka/(alistar) die jou alle minion kills laat maken. Maar deze tweede situatie zul je eigenlijk niet aantreffen beneden level 30.
Het probleem met Ashe is dat ze gewoon veel farm nodig heeft (lees een infinity edge), voordat ze schade begint te doen. Daarvoor heeft ze uiteraard wel haal slow arrows en ulti stun arrow.
Maar goed Ashe spelen is dan ook een stuk moeilijker dan veel mensen denken. Vooral omdat je zo squishy bent moet je heel goed aan je positie denken.![]()
Ok, ik heb nu 2 kills kunnen maken, maar komt er een godverdomme xin zhao die dan heel snel nog ff zijn rechtermuisknop erop doet. 2 keer :/
en dan niet terugpraten, flikker maar lekker op dan. wat een flikkers zijn dat. En door dat soort mensen verlies je gewoon te vaak. Erger dan leaven![]()
![]()
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen malletquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.
Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.
[..]
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.
Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.
Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.
Wat koop je? Attack speed?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf he![]()
![]()
Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijk![]()
Webprogrammeur, moet koffie anders ga ik doodquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!![]()
![]()
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen mallet
Conscience do cost.![]()
Aah ik heb momenteel 11 kills 1 deaths, eigenlijk is ashe met de juiste build best goed. :x
nooit gedacht.![]()
Meer luisteren en minder domme vragen stellen en je wist het 10 topics geleden alquote:nooit gedacht.
Conscience do cost.![]()
Nouja in ieder geval minder squishy. Teemo heeft met zijn short range op zijn auto-attacks eigenlijk hetzelfde probleem, daarom bouwt The Rain Man (beste Teemo speler op US) hem altijd vrij tanky met madreds bloodrazor en Frozen Mallet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihilVicariously I live while the whole world dies![]()
Ik heb het best goed gedaan met Ashe, een defeat, 25/8/9, en de rest van mijn team had 4/16, 7/18. etc. Ik was de enigste met meer kills dan deaths. Nieuwe main dus.![]()
Ik ken Rain Man ja![]()
Maar de vergelijking met teemo vind ik niet helemaal opgaan. Teemo heeft van zichzelf ook een speedboost en een blind (en slow). 700 health en 25 armor gaat een TF zonder flash niet redden.
Maargoed, nogmaals; Ik wil niet zeggen dat AD tf waardeloos is want dat is hij niet. Maar als 'serieuze' AD carry zie ik veel meer voordelen in Cait/cork/ashe/vayne/etc dan in TF. AD malphite kan ook weleens eng zijn maar het blijft een waste
Conscience do cost.![]()
Ik heb met Ashe zo'n Teemo anders flink geowned. Mijn ulti erop + Volley, 90% kans op 900 hitten (critical), ik had een triplekill in 3 seconde.![]()
![]()
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef EpicKnife het volgende:
Last Whisperer, beserker greaves, dorans blade, Infinity edge etc.
Ik begin standaard met Doran's Blade, vervolgens Boots, wederom Doran's Blade. Dit zorgt voor wat mobiliteit, damage en health. Belangrijk is wel farmen en lasthitten, maar als je dat goed af gaat en je pakt één of twee kills in 10 minuten, dan kun je snel een BF-sword halen. Die vervolgens upgraden naar een Infinity Edge en vervolgens neem ik in willekeurige volgende (ligt aan de game) een Bloodthirster/Black Cleaver/Phantom Dancer en vaak ook nog een Banshee.![]()
Met mijn goede game ben ik zo geëindigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.
Ik begin standaard met Doran's Blade, vervolgens Boots, wederom Doran's Blade. Dit zorgt voor wat mobiliteit, damage en health. Belangrijk is wel farmen en lasthitten, maar als je dat goed af gaat en je pakt één of twee kills in 10 minuten, dan kun je snel een BF-sword halen. Die vervolgens upgraden naar een Infinity Edge en vervolgens neem ik in willekeurige volgende (ligt aan de game) een Bloodthirster/Black Cleaver/Phantom Dancer en vaak ook nog een Banshee.
1x Bloodthirster
1x Madred Razor's
2x Infinity Edge
2x Phantom Dancer.
Ik ownde wel hard op die manier. Kritieks op deze build? De 2e PhantomDancer wou ik NET kopen toen de game geëindigd was dus inprincipe tel ik het gewoon als 2x.![]()
2x IE is slecht. IE koop je vanwege de 200 -> 250% critical damage.
Madred's Bloodrazor (deze bedoel je neem ik aan) is geen goed item voor Ashe imho. De tanks wil je toch niet focussen, je moet de squishies gewoon asap killen.
2x Phantom Dancer is ook nergens voor nodig. Zeker niet gezien je build daar, waarmee je al 83% crit had.
Een build om naar te streven voor mij als Ashe zal zijn.
Infinity Edge
Bloodthirster
Berzerker's Greaves / Mercury Threads
Last Whisper
Banshee's Veil
Phantom Dancer![]()
2x IE = meest effectieve manier van geld weggooien.
Nogmaals:
- doran's
- basic boots
- BF sword
- Zerker
- IE afmaken
- zeal/PD
- Banshee's
- (Last whisper)
- (Bloodthirster)
Alles wat je nodig hebt om teams te smelten (mits je kan lasthitten). Tussendoor kan je altijd ergens nog even dat lifesteal ding van bloodthirster halen zodat je ook head2head kan gaan met hun carry. Late-late game kan je dan bloodthirster afmaken.Conscience do cost.![]()
Dan haal je een bloodthirster of black cleaver of PD. Als je een 2e IE gaat kopen gooi je in feite gewoon een hoop geld weg voor die unique passive.Conscience do cost.![]()
Toch is het een goed item. Solomid is geen bijbel, zelf nadenken is gewoon nog toegestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef EpicKnife het volgende:
Black Cleaver word afgeraden op Solomid.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Jawel. Goede build voor GP.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, maar ik ga het liefst voor criticals, is er geen build voor 100% critical ofzo?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kunt ook veel met runes doen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Black Cleaver is situationeel. Het is in ieder geval een veel betere buy dan een tweede IE.
Je moet natuurlijk ook nadenken over tegen wat voor team je zit. Banshee's veil bestaat bijvoorbeeld ook uit een megatron cloak. Zie je dat ze veel magic damage hebben (en dat dat potentieel een probleem voor je kan zijn, bijvoorbeeld als je tegen een veigar/leblanc zit die je op level 9 omver kan nuken) dan kan het helemaal geen kwaad om je prioriteitenelders te leggen en na je zeal gewoon eerst even die megatron cloak op te pikken. Later kan je dan altijd de banshee nog afmaken.
Executioner's Calling zal je bijvoorbeeld nauwelijks aantreffen in guides, terwijl het helemaal geen slechte item is. Het hangt er maar net vanaf tegenover wat voor team je zit. Een guide of ook tips hier blind volgen (zelfs tips van mij) is nooit optimaal.
En vrijwel vereist op tryndamerequote:
Conscience do cost.![]()
Maar ik probeer GP vaak te zijn, maar ik vind hem gewoon minder. Ik kan nooit vluchten als melee'er.![]()
![]()
ADquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Ik heb net twisted gekocht moet AD of AP kopen?![]()
AP is het meest viable manier om TF te spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Die skillshots lijken me te lastig, maar ik heb hem niet gekocht. Ik ga Akali (of Shaco/Warwick/Katarina) kopen. Ben er nog niet over uit.![]()
Maar ik wil gewoon een leuke derde champ.![]()
Mij kun je negeren, ik maakte gewoon het rijtje even af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef AimBot het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmmmm welke? hahahaha ik zal wel even alles proberenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voeg mij in-game toe en ik geef je een lesje AP TFquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
![]()
Morgen Morgana maar weer eens een beetje oppakken denk ik. Tijden niet gespeeld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je level 20 bent en haar nog steeds leuk vindt, moet je je maar voorbereiden op de meest kutte runepage van allemaalquote:Akali heeft echt vreemde runes nodig die je bijna nergens anders nodig hebt.
![]()
Ja, het geeft je een enorme advantage.
Ik heb bijvoorbeeld op mijn Akali runepage +7 ad (+10 met masteries), +20 AP en 7% dodge kans. Dat is ongeveer 1500 aan items op level 1!![]()
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik ken iemand van lvl 30 die al een jaar zonder runes speelt.Is het echt zo hard nodig?
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Keselo het volgende:
Ja, het geeft je een enorme advantage.
Ik heb bijvoorbeeld op mijn Akali runepage +7 ad (+10 met masteries), +20 AP en 7% dodge kans. Dat is ongeveer 1500 aan items op level 1!![]()
![]()
15k IP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je geen runes koopt wordt je op level 30 opgegeten door elke lane die dat wel heeft.Conscience do cost.![]()
Dan denk ik dat ik nu ga sparen voor runes voor Ashe, ik hoop dat die wat handiger zijn bij meerdere champs. Akali's runes zijn zeker alleen handig voor haar en Kennen? (die ik ook heb)![]()
Voor akali heb je 7 AD runes nodig voor haar passive en voor de rest zou ik op haar lekker vol AP gaan.(wellicht met uitzondering van gunblade)
Conscience do cost.![]()
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:55 schreef ems. het volgende:
Als je geen runes koopt wordt je op level 30 opgegeten door elke lane die dat wel heeft.
Ik heb wel runes overigens, alleen (nog) niet voor Soraka.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar om echt niet opgegeten te kunnen worden moet je gewoon een main hebben dus. ca. 2 mains, met volle runepages.
Kan dit nog steeds? 100% Deathfire Gasp krijgen?
[ Bericht 24% gewijzigd door EpicKnife op 16-07-2011 14:51:20 ]![]()
Ik heb nooit een main gehad. Het is gewoon een kwestie van af en toe wat sparen voor wat standaard runes waarmee je met veel champions uit de voeten kan. De volgende runes heb je in 9 van de 10 gevallen altijd nodig:
-Flat HP Quints
-Flat Armor Pen Quints
-Flat AP Quints
-Magic Pen Marks
-Armor Pen Marks
Flat armor seals
Mana regen/lvl seals
Dodge seals
Magic resi/lvl glyphs
AP/lvl glyphs.![]()
Dan gaan die runes dus boven akali's runes.
Als ik Akali leuk blijf vinden, koop ik de runes later nog wel eens.![]()
Leuk zo'n potje met een pre-made lane waardoor ik zo nodig mid moet als Janna.
Probleem is inderdaad dat ik nog te veel met dit soort noobs speel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, wie is er dan ook de beste support ingamequote:?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Speel dan ook met vrienden, want supports zijn ander inderdaad doelloos. Ik hoorde zelfs dat er op level 30 zelfs geen supports gespeeld werden (wat ik overigens niet geloof)![]()
In genoeg games maakt een support het verschil hoor. Ik pak sowieso al een tank ipv support als ik 4 ap / ad carries gekozen zie worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef EpicKnife het volgende:
Speel dan ook met vrienden, want supports zijn ander inderdaad doelloos.quote:Ik hoorde zelfs dat er op level 30 zelfs geen supports gespeeld werden (wat ik overigens niet geloof)
Any runes helpen sowieso. Al ga je vol tankrunes dan heb je in ieder geval die beefyness earlygame. Ik zeg niet dat je 100% zeker zal verliezen maar als je tegen een competente lane zit met competente tegenstanders wordt het onnodig lastig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.
Ik heb wel runes overigens, alleen (nog) niet voor Soraka.
Ondertussen heb ik gelukkig al vrijwel alles wat ik nodig heb aan runes, dus ik koop vrijwel alleen nog maar champs
Conscience do cost.![]()
Sonaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Edit: Laat maar, las terug en heb het gevonden.
[ Bericht 81% gewijzigd door WaywardOne op 16-07-2011 17:55:00 ]I feel you in the wind, you guide me constantly.![]()
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm tsja de meningen zijn inderdaad verdeeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.
In ieder geval zijn ze beide erg goed en nuttig, mits goed gespeeld.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
ik heb een tijdje terug een lijstje gepost met wat je imo het beste kan kopen om 3 runepages te vullenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef WaywardOne het volgende:
Wat zijn nou runes die vaak op meerdere champions worden gebruikt? Ik zie volgens mij vaak cdr en mp/5 ofzo. Ik twijfel een beetje wat ik nu moet halen wat je voor meerdere champions goed kan gebruiken.
Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig.quote:![]()
![]()
Gewoon in je cirkeltje blijven hangen, dan heb je in ieder geval altijd dreiging en ben je niet te raken (tenzij oracles of pink wards)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig.Vicariously I live while the whole world dies![]()
En onthou dat je Q veruit de meeste damage doet. E gebruiken tussendoor is leuk, maar kost een heleboel energy die je dan niet kan gebruiken om lekker te oneshotten met q+r.
En kies de juiste targets.Conscience do cost.![]()
Oracles is toch een elixir? Maar een AoE spell gaat altijd raak in je schildje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon in je cirkeltje blijven hangen, dan heb je in ieder geval altijd dreiging en ben je niet te raken (tenzij oracles of pink wards)
En hoe bedoel je Q+R is 1 shot? Echt niet, die Q doet juist erg weinig damage, ik zie nooit zoveel damage weggaan ook al heb ik 530 AP.![]()
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een lijstje gepost met wat je imo het beste kan kopen om 3 runepages te vullen
Thanks voor de lijst
I feel you in the wind, you guide me constantly.![]()
Welk level ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.
Thanks voor de lijst![]()
![]()
Indien mogelijk 2xQ voor je R.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
oh dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.
Thanks voor de lijst
Je ken bv ook eerst Q dan w88 op cooldown zodat je Q meteen kan als je erin vliegtquote:
Het is al eerder gezegd, Q is je main damage als akali.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef EpicKnife het volgende:
Ja maar zoveel dmg doet dat niet eens hoor die Q."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik vind die R.
Maar wat een kut spel, ik moet hem nu opnieuw installen. Kanker Riot.
Altijd wel wat met dit spel.
[ Bericht 21% gewijzigd door EpicKnife op 16-07-2011 21:23:08 ]![]()
Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind die R.
Maar wat een kut spel, ik moet hem nu opnieuw installen. Kanker Riot.
Altijd wel wat met dit spel.![]()
![]()
dit gebeurd er als ik de client op start nu.
waar slaat dit op, ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en alles.
[ Bericht 10% gewijzigd door EpicKnife op 16-07-2011 23:03:55 ]![]()
Google al geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
dit gebeurd er als ik de client op start nu.
waar slaat dit op, ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en alles.Doe eens niet.![]()
Ik vrees dat je maar gewoon moet stoppen met spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat je maar gewoon moet stoppen met spelen..
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.Conscience do cost.![]()
Heb het zelf al weer op gelost.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat je maar gewoon moet stoppen met spelen.![]()
nou ik denk dat dat wel indruk maakt iddquote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.
loool
toevallig was ik gisteren op een feestje van een meid, haar zus was veel interessanter tho, speeelde ook loldus het kan wel ^^
![]()
Lmaoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
I feel you in the wind, you guide me constantly.![]()
Alweer uit de droom geholpen door een AD Cho'gath die na de laning phase 0-6 stond tegen udyr solo top.Conscience do cost.![]()
Je Q doet juist veel damage xDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef EpicKnife het volgende:
Ja maar zoveel dmg doet dat niet eens hoor die Q.
Eerst Q dan auto attack en bam bijna de helf van je leven weg op lvl 1 xDI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Der zal vast wel wat anders aan haar mankeren, borderline ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
loool
toevallig was ik gisteren op een feestje van een meid, haar zus was veel interessanter tho, speeelde ook loldus het kan wel ^^
![]()
ach, was weer eens een keer een tof potje. Redelijk balanced maar door 1 ace gewoon nexus wegpushe, altijd leuk!![]()
Voor vanavond zijn er nou niet bepaald veel inschrijvingen dus ik heb maar gewoon bedacht dat iedereen die zin heeft om vanavond ergens te gamen naar "foklol" channel moet komen. Vanaf daar zien we wel.Conscience do cost.![]()
hoezo niet gewoon het fok channelquote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Voor vanavond zijn er nou niet bepaald veel inschrijvingen dus ik heb maar gewoon bedacht dat iedereen die zin heeft om vanavond ergens te gamen naar "foklol" channel moet komen. Vanaf daar zien we wel.?
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef ems. het volgende:
Omdat foklol channel special en exclusive is.![]()
![]()
Ik ga proberen erbij te zijn, maar grote kans dat die kleine van mij dan nog wakker is en loopt te schreeuwen waardoor ik steeds afk moet. Dus dan speel ik meestal liever even wat later.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ja maar ik kan ze nooit 1v1 focussen melee, daarom heb ik een hekel aan melee AD'ers :pquote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Je Q doet juist veel damage xD
Eerst Q dan auto attack en bam bijna de helf van je leven weg op lvl 1 xD
die Q zelf doet dan wel weinig damage.
Maar ik vind het lastig, of het is 2v1 OF ze vluchten en kan ze niet melee aanvallen.![]()
![]()
Akali is de beste chaser in game.. Vroege Rylai en niemand komt weg.
Akali eet ook melee ad's. Q + proc + E + evt ult, dan shroud en wachten op Q cd. Ze maken geen kans.![]()
Rabandon heb je niet eens nodig op akali mischien als het een lang potje isquote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef EpicKnife het volgende:
Ik koop altijd eerst Rabandon en daarna Rylai.
belangrijkste is rylai + lichbane dan doe je egt zoveel burst damage dat je iedere squishy zo dood heb voordat ze doorhebben wat er gebeurt is
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Dan heb ik 160 AP en misschien 170 AD? dan hit ik dus minder als normaal na een abilityquote:Op zondag 17 juli 2011 17:51 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Rabandon heb je niet eens nodig op akali mischien als het een lang potje is
belangrijkste is rylai + lichbane dan doe je egt zoveel burst damage dat je iedere squishy zo dood heb voordat ze doorhebben wat er gebeurt is![]()
![]()
Wacht, wat raden jullie mij dus aan?
Mercury Treads - Rylai's Scepter - Lich Bane en die andere 3 items dan?
Rabandon, Rageblade & Hextech Blade ofzo?![]()
En jawel hoor, mijn kleine neefje wordt net hier afgeleverd omdat er last minute een concert is wat mijn broer moet zien. Ik ben er pas wat later want ik ga deze kleine dinosaurusfan voor het eerst jurrasic park laten zien. Een belangrijk moment in een kinds' levenIk stop hem denk ik tussen 10 en 11 in bed, dus ik kijk wel wie er dan nog aanwezig is.
Voor mensen die ik niet zie, sorry voor het wachten. Voel je vrij om me toe te voegen om later wat games te spelen. (wel minimaal lvl 30 en runepages als het even kan)Conscience do cost.![]()
accept mn friend request danquote:Op zondag 17 juli 2011 19:49 schreef ems. het volgende:
En jawel hoor, mijn kleine neefje wordt net hier afgeleverd omdat er last minute een concert is wat mijn broer moet zien. Ik ben er pas wat later want ik ga deze kleine dinosaurusfan voor het eerst jurrasic park laten zien. Een belangrijk moment in een kinds' levenIk stop hem denk ik tussen 10 en 11 in bed, dus ik kijk wel wie er dan nog aanwezig is.
Voor mensen die ik niet zie, sorry voor het wachten. Voel je vrij om me toe te voegen om later wat games te spelen. (wel minimaal lvl 30 en runepages als het even kan)Ik ben lvl 30 en heb 7 volle runepages, kan alle rollen spelen in een team maar ben het beste als jungler of tank.
Lees dit eens door zou ik zeggen: http://www.solomid.net/guides.php?g=1785quote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef EpicKnife het volgende:
Wacht, wat raden jullie mij dus aan?
Mercury Treads - Rylai's Scepter - Lich Bane en die andere 3 items dan?
Rabandon, Rageblade & Hextech Blade ofzo?
Goede guide van een high elo akali speler."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
* Zeroku beste Soraka EU.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jep.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Eventjes kijken naar je Match History. en ja hoor, 1 defeat!
Speel je Soraka solo?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zolang je met Soraka zorgt dat je lanemate niet doodgaat kan er in principe niet veel fout gaan.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah, wordt schijtzeik van die kut lage elo, altijd lui die alleen maar picken wat zij willen en niet wat nodig is. Morde picken wanneer er alleen maar een support nodig is, waardoor je MF en morde bot hebt, twee die minion kills nodig hebben.![]()
Sinds wanneer heeft Morde-OP-Kaiser cs nodig?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fucking noob teams de hele fucking avond. Alleen maar retards en leavers. Godverdomme.
Zo dat wilde ik ff zeggen.I feel you in the wind, you guide me constantly.![]()
Ik ben de beste van het team, het staat 5 / 30 ofzo, en de enige kills komen zo'n beetje van mij als Soraka.![]()
![]()
Sjongejonge, het tiende potje wat ik op rij kon winnen wordt verneukt door een Pant.
9/13/26 met Jungle Warwick. Eerste serieuze potje met hem. Beviel best goed, alleen ik mis iets om na m'n ulti/flash nog bij de enemy te komen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soraka moet je ook geen kills mee pakken.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben de beste van het team, het staat 5 / 30 ofzo, en de enige kills komen zo'n beetje van mij als Soraka.![]()
Inderdaadalleen alst niet anders kan.
Junglewick is leuk, lanewick is leuker
bijna genoeg IP voor een leuke champ, welke zal ik nemen:
Oriana
Shako
Gangplank
roept u maar![]()
![]()
Ja ik hoorde het al van een maat van me. Die heeft 85 procent winkans op 1900 rating mrt Lanwickquote:Op maandag 18 juli 2011 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Inderdaadalleen alst niet anders kan.
Junglewick is leuk, lanewick is leuker
bijna genoeg IP voor een leuke champ, welke zal ik nemen:
Oriana
Shako
Gangplank
roept u maar. Maar jungle is, denk ik, wel een fijnere manier om hem onder de knie te krijgen, want top gaan er vaak nog twee bij mij
Oh en GP, want OP
Doe dan maar GP.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zit te twijfelen tussen GP en Oriana nog![]()
Ik ga hem zo nog even verder uittesten.![]()
Kan vervelend zijn als hij goed gespeeld is. Wordt meestal niet goed gespeeld en is dus vaak niet sterk. Ook is hij erg situationeel. Het is iig niets voor jou.Conscience do cost.![]()
Nou ik heb een vriend die hem maint en best goed is, terwijl hij best noob is met alle andere champs. hij gebruikt zijn toetsenbord niet eens om ability's te gebruiken.![]()
Jij bent niet je vriend tho
Teemo kan ziek carryen
Teemo kan helaas ook zien feeden
daarbij is 'best goed' nogal rekbaar ^^![]()
Moet nog steeds bij je passen
Laat ik zo zeggen, ik heb je met gangplank gezien.... dat was niet zo'n succes ^^![]()
Ik zat in je game toen
ihasaKAROT
samen met nog een vriend van je, jij was iig failplank ^^ en een boel QQ die game ^^![]()
Dit is toch het enige spel dat mij soms kan laten ragen. Maar de laatste tijd doe ik het al minder hoor.![]()
![]()
Leuk joh, kut ranked. 7 verloren 1 gewonnen. Nooit geweten dat er van die hoerige kutkindertjes LoL konden installeren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal hem maar niet inkoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Leuk joh, kut ranked. 7 verloren 1 gewonnen. Nooit geweten dat er van die hoerige kutkindertjes LoL konden installeren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij kan ranked het beste met een team.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Leuk joh, kut ranked. 7 verloren 1 gewonnen. Nooit geweten dat er van die hoerige kutkindertjes LoL konden installeren.![]()
![]()
Doe maar niet nee.quote:Solo queue moet ook gewoon gaan, alleen niet als er van die kindjes van 9 op z'n toetsenbord liggen te rollen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:30 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Volgens mij kan ranked het beste met een team.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met een team ranked spelen telt ook voor een andere ELO EpicKnife. Je hebt soloqueue ranked en premade 5v5 ranked. Soloqueue kan je alleen in je eentje of met 2 man in, voor premade moet je een vol team van 5 hebben. Voor normals maakt het allemaal niks uit, want dan telt alles voor dezelfde (hidden) ELO en kun je met elk aantal spelers (1-5) de queue joinen.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ja, vanuit de losers bracket even TGM gefacerolled en daarna CLG 2x pakkie gegeven. Had het op zich wel verwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef ems. het volgende:
TSM uiteindelijk toch weer CLG verslagen? Ik lag al op een oor tegen die tijd.Vicariously I live while the whole world dies![]()
1/8, waarom ook niet.
0/8 Karth na 11 minuten, no problemo.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een goede Cassiopeia is echt vervelendend om tegen je te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:26 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Eindelijk door een queue gekomen! Cassiopeia ownage!![]()
![]()
946 elo.
2 gewonnen, 8 verloren ranked.
Tijd om daar komende week eens flink verandering in te brengen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste game toch wel heel degelijk spel van TSM. 2e game morde mid faalde helaas jammerlijk. Ik vond het ook al een opmerkelijke pick, zeker mid.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, vanuit de losers bracket even TGM gefacerolled en daarna CLG 2x pakkie gegeven. Had het op zich wel verwacht.Conscience do cost.![]()
Die morde was volgens mij de eerste game, want die heb ik gezien... Morde mid en hotshotgg jungle amumu toch? Die faalde ook wel een beetje. Maar zoals ik al zei in chat: ban Nidalee en Cho, en HotshotGG heeft een probleem. Dat zijn de enige twee die hij ECHT goed kan spelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Eerste game toch wel heel degelijk spel van TSM. 2e game morde mid faalde helaas jammerlijk. Ik vond het ook al een opmerkelijke pick, zeker mid.Vicariously I live while the whole world dies
Forum Opties Forumhop: Hop naar: