ADquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Ik heb net twisted gekocht moet AD of AP kopen?
AP is het meest viable manier om TF te spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Mij kun je negeren, ik maakte gewoon het rijtje even af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef AimBot het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmmmm welke? hahahaha ik zal wel even alles proberen
Voeg mij in-game toe en ik geef je een lesje AP TFquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Als je level 20 bent en haar nog steeds leuk vindt, moet je je maar voorbereiden op de meest kutte runepage van allemaalquote:
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik ken iemand van lvl 30 die al een jaar zonder runes speelt.Is het echt zo hard nodig?
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Keselo het volgende:
Ja, het geeft je een enorme advantage.
Ik heb bijvoorbeeld op mijn Akali runepage +7 ad (+10 met masteries), +20 AP en 7% dodge kans. Dat is ongeveer 1500 aan items op level 1!
15k IP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:55 schreef ems. het volgende:
Als je geen runes koopt wordt je op level 30 opgegeten door elke lane die dat wel heeft.
Probleem is inderdaad dat ik nog te veel met dit soort noobs speel.quote:
Ja, wie is er dan ook de beste support ingamequote:
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.
In genoeg games maakt een support het verschil hoor. Ik pak sowieso al een tank ipv support als ik 4 ap / ad carries gekozen zie worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef EpicKnife het volgende:
Speel dan ook met vrienden, want supports zijn ander inderdaad doelloos.
quote:Ik hoorde zelfs dat er op level 30 zelfs geen supports gespeeld werden (wat ik overigens niet geloof)
Any runes helpen sowieso. Al ga je vol tankrunes dan heb je in ieder geval die beefyness earlygame. Ik zeg niet dat je 100% zeker zal verliezen maar als je tegen een competente lane zit met competente tegenstanders wordt het onnodig lastig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.
Ik heb wel runes overigens, alleen (nog) niet voor Soraka.
Sonaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.quote:
Hmm tsja de meningen zijn inderdaad verdeeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.
ik heb een tijdje terug een lijstje gepost met wat je imo het beste kan kopen om 3 runepages te vullenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef WaywardOne het volgende:
Wat zijn nou runes die vaak op meerdere champions worden gebruikt? Ik zie volgens mij vaak cdr en mp/5 ofzo. Ik twijfel een beetje wat ik nu moet halen wat je voor meerdere champions goed kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |