Mja, maar mensen gaan toch niet allemaal omstebeurt daarheen? Dus het is gewoon een meet, of zie ik het nou helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie OP en het is een DJ marathon he dus eigenlijk niet voor mensen die niet draaien of niet t idee hebben ooit te gaan draaien.
Ja en nee.. Niet iedereen kan dezelfde dag, en niet iedereen kan een hele dag, maar we een paar uur op beide dagenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar mensen gaan toch niet allemaal omstebeurt daarheen? Dus het is gewoon een meet, of zie ik het nou helemaal verkeerd.Anders kom ik wel niet hoor, ik ben ook geen DJ.
Er komen wel wat meer mensen die niet draaien. Het is all1 niet de bedoeling dat er teveel mensen komen. Zo groot is mn huis niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar mensen gaan toch niet allemaal omstebeurt daarheen? Dus het is gewoon een meet, of zie ik het nou helemaal verkeerd.Anders kom ik wel niet hoor, ik ben ook geen DJ.
Alcohollist!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik wil het wel leren ja, maar ik wil vooral gewoon drinken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve lieve lieve mensjes
de marathon van 6 en 7 augustus.. daar wil ik het even over hebben.
Dat weekend is DE kans voor luisteraars die normaal niet draaien om wel te draaien.
De kans om duo shows te doen, die er normaal niet zijn.
Er zijn dj's aanwezig er is muziek aanwezig en er is de apparatuur.
Het rooster is opgedeeld in blokjes.
Het zou erg prettig zijn als we van te voren al een beetje weten wie er gaat draaien en wanneer...
welke blokjes gevuld zijn.. en door wie.
Dus als je zeker weet dat je komt!
en graag wilt draaien dat weekend...
Gaarne een PM naar mij met daarin het blokje (blokjes) die jij wilt draaien!
Wie het eerst haalt, het eerst maalt..
en anders loop je het risico dat je er wel bent.. maar de tijd al vol zit..
just saying...
Waar is het, staat niet in de OPquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die komen naar de marathon heb ik evt een kaartje waar ik woon.
ToT komt uit omgeving Doetinchem ergens daar dacht ik. Ik heb all1 geen idee of hij via de A12 komt of via de A15. Stuur hem anders even een pm.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef WickedTunes het volgende:
Mensen uit omg. Utrecht met wie ik mee zou kunnen rijden? Lijkt me dan ook wel aardig om blokje te draaien...
Kijk eens onder mn nick.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waar is het, staat niet in de OP
ahum okeequote:
Je bent welkom van zaterdag 0.00 tot maandag 0.00 Daarna moet je mn huis uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
- Vanaf hoelaat zijn we welkom?
- Krijgen de bezoekers ook nog het rooster te zien zodat ze zelf kunnen kiezen?
- Is het erg als ik nog niet weet wat ik koop, ik het a.s zaterdag pas doe?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik kom definitief.. Ik neem brownies mee. Een heleboel.
Ik weet alleen nog niet hoe laat ik er ben omdat ik nog naar het asiel moet zaterdag ochtend.
Dat komt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Laat maar even weten zaterdag hoe laat je denkt hier te zijn dan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef RingBewoner het volgende:
Leuk idee Out, maar ik moet helaas even passen.
Gezellig man!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:10 schreef DeRakker. het volgende:
ey kheb ff nagevraagd of de auto vrij is... dat is ie.
Dus kom wel ff kort langs.
Weet niet wanneer t uitkomt en wilt draaien? dacht aan zaterdag of zondag middag?
zaterdag van 15:00-17:00 samen draaien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezellig man!![]()
Kijk even op t rooster, bepaal zelf een tijd wanneer je wil draaien en doet dat in een pm naar Knetter.
Kom even in t centrale radio topic. Dan praten we er daar over verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zaterdag van 15:00-17:00 samen draaien?
Lijn E is de metro lijn die hier bij mij voor de deur stopt en die rijdt ook nog maar all1 vanuit Den Haag.quote:Werk aan metrolijnen D en E
Deze zomer werkt RandstadRail verder aan de verbeteringen van metrolijn E. Dat betekent, dat u van 16 juli t/m 7 augustus rekening moet houden met buitendienststellingen van de metrolijnen D en E in het centrum van Rotterdam. De RET zorgt voor vervangend vervoer met bus of tram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hendig wel
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
Pannenkoekenhuis om de hoek bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nu wat mijn ontbijt op zaterdag, zondag en maandag is![]()
Heuj... Wat is er mis met mijn ontbijt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Pannenkoekenhuis om de hoek bij jou
Ik weet nu wat mijn ontbijt op zaterdag, zondag en maandag is
Ik weet niet eens of ze open zijn s'ochtends.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Pannenkoekenhuis om de hoek bij jou
Ik weet nu wat mijn ontbijt op zaterdag, zondag en maandag is
Je staat erbij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen idee nog of ik ga en hoe ik ga, dus zet mij maar bij de misschien mensen
LoLa moet naar t zuid oosten en bood al aan om evt mensen een lift te geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nog mensen die de 6e of de 7e terug gaan richting het oosten des lands?
De heenweg heb ik an sich nu geregeld, terug lukt wel, maar een deel meeliften oid scheelt wel erg veel pecunia.
Whut zuidoosten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LoLa moet naar t zuid oosten en bood al aan om evt mensen een lift te geven.![]()
Ok niet helemaal jou richting in maar misschien kan je elkaar halverwegen ergens treffen dat je heen en terug mee kan rijden. Pm r eens en vraag t.
Jij komt toch uit t zuid oosten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut zuidoosten?
Ik ga niet omrijden
ik zou niet blijven slapen als ik een auto kon regelen, aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb blijf ik slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze open zijn s'ochtends.
Oh en ik dacht dat jij niet zou blijven slapen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
hMMM... tv TUNE BLOCK VAN MIJ EN VIRO MOET EIGENLIJK WEL...
Zondag 1-3 is van ons danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg doen, want er komt ook een suriweekend show met den baas heloef via skype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |