Strijken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
Hang Panda gewoon op een rekkie en daarna met liefde even de strijkbout erover
Ik vergeet je morgen denk ik maar op te halenquote:
hey je hebt een A diploma, de A van aanrecht, waarom denk je dat je op deze aardkloot rondhobbeltquote:
Ik was gezakt voor die Aquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey je hebt een A diploma, de A van aanrecht, waarom denk je dat je op deze aardkloot rondhobbelt
Dat was positief hè?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vergeet je morgen denk ik maar op te halen
dan laat ik je de volgende keer wel een herexamen bij mij doenquote:
Ik prop je wel in een paddestoelquote:
Heks lieffie, ik werk 36 uur per week, als ik niet hoef te strijken doe ik het nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan laat ik je de volgende keer wel een herexamen bij mij doen
Die zijn al bewoond, je kan zo maar niet een paddestoel gaan kraken, of ze moeten in de Efteling ook Anti-Kraak-Paddestoel beleid hanterenquote:
Uiteraard, je bent ook een vunzquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan hier wel iets vunzigs van maken.
Ik heb connecties met de kaboutersquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die zijn al bewoond, je kan zo maar niet een paddestoel gaan kraken, of ze moeten in de Efteling ook Anti-Kraak-Paddestoel beleid hanteren
Kal Lieffie ik strijk nooit en werk niet eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Heks lieffie, ik werk 36 uur per week, als ik niet hoef te strijken doe ik het niet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kal Lieffie ik strijk nooit en werk niet eensHans strijkt zelf ben zijn sloof niet
idem...maar echt zodra de jongens groter zijn ze alles leren, zelf strijken want zoals Hans die koopt soms overhemden van over de 100 euro, nou echt ik raak het amper aan, stel je voor er gebeurt wat mee ben ik mooi de lul.quote:
Nah oudste doet al zelf stofzuigen in zijn kamerquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
idem...maar echt zodra de jongens groter zijn ze alles leren, zelf strijken want zoals Hans die koopt soms overhemden van over de 100 euro, nou echt ik raak het amper aan, stel je voor er gebeurt wat mee ben ik mooi de lul.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Papa strijkt hier.. Ik kan niet bij de strijkplank, heerlijk excuus
Hè!? Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet bij de strijkplank, heerlijk excuus
Lutte is een klein poppetjequote:
kijk zo hoort het ook ze kunnen er niet slechter van worden, ja stofzuigen enzo kent hij ook maar doet het heel weinig, is gewoon een varkenshok daarboven, hij spaart voor zijn uitzet want ik ben alweer 5 borden en een zooi glazen kwijt, staat allemaal lekker te broeien boven met klodders harde mayo erboven op, maar haal er niks meer weg aju met mijn bezemsteel, zoekt ie maar een andere heksemamaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah oudste doet al zelf stofzuigen in zijn kamer
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk zo hoort het ook ze kunnen er niet slechter van worden, ja stofzuigen enzo kent hij ook maar doet het heel weinig, is gewoon een varkenshok daarboven, hij spaart voor zijn uitzet want ik ben alweer 5 borden en een zooi glazen kwijt, staat allemaal lekker te broeien boven met klodders harde mayo erboven op, maar haal er niks meer weg aju met mijn bezemsteel, zoekt ie maar een andere heksemama
Hoeveel kinders heb je dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk zo hoort het ook ze kunnen er niet slechter van worden, ja stofzuigen enzo kent hij ook maar doet het heel weinig, is gewoon een varkenshok daarboven, hij spaart voor zijn uitzet want ik ben alweer 5 borden en een zooi glazen kwijt, staat allemaal lekker te broeien boven met klodders harde mayo erboven op, maar haal er niks meer weg aju met mijn bezemsteel, zoekt ie maar een andere heksemama
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga een echte baasch zijn, en door weer en wind verjaardagszooi halen en kijken of er al een bril klaar is.
Kal echt waar vraag maar aan hem de volgende keer, heb eens pure hagelslag langs de plinten gestrooid en gezegd, godver je hebt muizen, nou was een tijdje heel netjes bovenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Godver internet knalt eruit hier
Misschien een hint ofzo? Miranda ga stofzuigen en dweilen
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kal echt waar vraag maar aan hem de volgende keer, heb eens pure hagelslag langs de plinten gestrooid en gezegd, godver je hebt muizen, nou was een tijdje heel netjes boven
quote:
3quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeveel kinders heb je dan?Want eentje dus nog thuis, eentje wordt papa/mama?
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Godver internet knalt eruit hier
Misschien een hint ofzo? Miranda ga stofzuigen en dweilen
"De kuierlatten nemen"quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
32 thuis 1 op haar zelf............... wachten tot die andere 2 eens de kuierlatten nemen ik wil rust.
Nee die heeft geen oog dicht gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liev, en heeft D-K een beetje kunnen slapen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
32 thuis 1 op haar zelf............... wachten tot die andere 2 eens de kuierlatten nemen ik wil rust.
Vrij normale uitdrukking ???quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"De kuierlatten nemen"![]()
Wat ben je toch ook een geniaal wijf
Doei Kalquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben weg, dag lieffies
En 1 extra voor mijn grootste lieffie
Dag baaschquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben weg, dag lieffies
En 1 extra voor mijn grootste lieffie
in het magazijn ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene kom eens naar mn werk.. Heb zin in je
Moet mijn mam nog uitlaten vandaag, kan ze mee?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
lekker romantisch ben jijquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
haha uiteraard! Als ze maar niet denkt dat ze mee mag doen! Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet mijn mam nog uitlaten vandaag, kan ze mee?
Mijn moeder is een vrouw. Wat dénk je wel niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha uiteraard! Als ze maar niet denkt dat ze mee mag doen! Haha
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee hoor, ik gewoon achter mijn kassa, hij eronder!
Oppassen voor het laatje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee hoor, ik gewoon achter mijn kassa, hij eronder!
Okay, dat is echt fucked.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef Renesite het volgende:
!
Broer heeft een arbeidscontract getekend maar die is meteen weer afgeblazen... 'functie kwam dus achteraf toch niet vrij'...!
De vorige keer ook al op een lullige manier bij zijn werkgever weggekomen. Bij zijn huidige functie heeft hij nog nét niet zijn krabbel onder het ontslag gezet.quote:
Uhm, getekend? Met al een handtekening van de andere partij er ook onder? This could be funny. Edit: oh, net niet. Not funny.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef Renesite het volgende:
!
Broer heeft een arbeidscontract getekend maar die is meteen weer afgeblazen... 'functie kwam dus achteraf toch niet vrij'...!
Proeftijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, getekend? Met al een handtekening van de andere partij er ook onder? This could be funny. Edit: oh, net niet. Not funny.
Wat een kutbedrijf dan.
Bah.quote:
Ik denk dat je ze gewoon kwijt bent hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jééézus, ik heb zulke ontzettende Bazencadeau's gekocht dat als er één dit weekend niet in de smaak valt ik het gewoon lekker zelf hou
Mja, exbaas heeft me ook te pakken door een bepaald 'recht'. ZO schuiven ze altijd alle problemen richting werknemer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |