abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:17:39 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:29:36 #3
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100187621
Ok, via Kamernet ben ik dus uitgenodigd voor een kijkavond. Echter heeft hij (de adverteerder) in zijn uitnodiging niet verteld wat de huisnummer is, dus nu heb ik alleen de straatnaam.

Hoort de adverteerder eigenlijk wel de huisnummer in zijn uitnodiging te zetten, of zit ik er nou gigantisch naast? Want de vorige keer dat ik uitgenodigd werd ging het precies ook zo, zelfs na herhaaldelijke mails om achter de huisnummer te komen.
pi_100187860
Natuurlijk moet hij dat vermelden.
Doe eens lief!
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:04:05 #5
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100188823
Nou lekker dan, van alle uitnodigingen die ik tot nu toe heb gekregen zijn ze dat vergeten.

Het wordt/was vast heel druk op die kijkavonden. Nouja, hoogstens op straat dan :')
pi_100200260
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:04 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nou lekker dan, van alle uitnodigingen die ik tot nu toe heb gekregen zijn ze dat vergeten.

Het wordt/was vast heel druk op die kijkavonden. Nouja, hoogstens op straat dan :')
Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:23:26 #7
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100203383
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:52 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?
Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?

Heb al meerdere keren naar de huisnummer gevraagd: geen reactie :{. Probleem is ook dat je ze alleen via die reactiesysteem van Kamernet kan bereiken, dus hun mailadres/mobiele nummer weet je niet.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kom ik soms zo erg als een autist over dat ze zelfs bij mij gaan trollen?
pi_100203823
Misschien moet je ook eens om het huisnummer vragen ipv de huisnummer... ^O^
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_100204651
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?

Heb al meerdere keren naar de huisnummer gevraagd: geen reactie :{. Probleem is ook dat je ze alleen via die reactiesysteem van Kamernet kan bereiken, dus hun mailadres/mobiele nummer weet je niet.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kom ik soms zo erg als een autist over dat ze zelfs bij mij gaan trollen?
Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.

Veel huurders weten niet eens hoe het reactiesysteem werkt. Ik krijg nu nog reacties van adverteerders waarop ik 3-4 weken geleden reageerden.

Dat reactiesysteem wordt de dood van kamernet
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:11:59 #10
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100205415
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Nelis89 het volgende:
Misschien moet je ook eens om het huisnummer vragen ipv de huisnummer... ^O^
Ik zal het eens proberen, bedankt. :P
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.

Veel huurders weten niet eens hoe het reactiesysteem werkt. Ik krijg nu nog reacties van adverteerders waarop ik 3-4 weken geleden reageerden.

Dat reactiesysteem wordt de dood van kamernet
Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.

Oh en excuses aanvaard. ;)
pi_100207221
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen, bedankt. :P

[..]

Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.

Oh en excuses aanvaard. ;)
Is mij ook vaak genoeg overkomen maar dat was voordat reactie systeem, toen kreeg ik gewoon binnen een dag het huisnummer
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:08:55 #12
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_101340267
Nouuuu ik ga nu voor de 8e keer hospiteren en ik zoek al een jaartje. Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan dat het weer eens om 21.00 is. Altijd die tijden, kom je net van school, kan je eventjes eten en moet je weer terug naar Utrecht. Zijn ook geen vrienden die ik kan bereiken om eventjes daar te chillen dus hmm.

Ben benieuwd.

edit: ik mail ze maar dat ik niet kom want ik heb geen zin om weer te reizen. Van anderen hoor ik dat ze in de middag kunnen hospiteren en bij mij is het altijd minstens 9 uur of half 10. Fuck dat :r
When all else fails, you always have delusion.
pi_101352716
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:08 schreef Mirel het volgende:
Nouuuu ik ga nu voor de 8e keer hospiteren en ik zoek al een jaartje. Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan dat het weer eens om 21.00 is. Altijd die tijden, kom je net van school, kan je eventjes eten en moet je weer terug naar Utrecht. Zijn ook geen vrienden die ik kan bereiken om eventjes daar te chillen dus hmm.

Ben benieuwd.

edit: ik mail ze maar dat ik niet kom want ik heb geen zin om weer te reizen. Van anderen hoor ik dat ze in de middag kunnen hospiteren en bij mij is het altijd minstens 9 uur of half 10. Fuck dat :r
Je wilt een kamer of je wilt het niet.
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:52:46 #14
87680 Mirel
pi_101353184
Typisch antwoord. Ik wil heel graag een kamer en geregeld ga ik om 8 uur van huis maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen (en eigenlijk weet ik toch wel dat ik niet gekozen wordt, verkeerde instelling maar ik er toch al zo bitter over). Gebeurt te weinig dat je gewoon in de middag kan langswippen.
pi_101356340
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Mirel het volgende:
Typisch antwoord. Ik wil heel graag een kamer en geregeld ga ik om 8 uur van huis maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen (en eigenlijk weet ik toch wel dat ik niet gekozen wordt, verkeerde instelling maar ik er toch al zo bitter over). Gebeurt te weinig dat je gewoon in de middag kan langswippen.
Het is ook gewoon zo, een kamer komt je niet zomaar aanwaaien (zeker in utrecht niet). Daarnaast is het ook logisch dat je 's middags niet kan langswippen, zie maar eens alle agenda's van de bewoners af te stemmen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:14:13 #16
87680 Mirel
pi_101360978
en daar mag ik me soms wel aan ergeren
pi_101365153
Gewoon actief blijven zoeken en dan komt het uiteindelijk wel goed :Y
pi_103840376
Wat is nou een 'originele reactie' waar iedereen om vraagt? Ben nu 1 van de 4 keer uitgenodigd, kon slechter, maar zou niet weten wat ik moet vertellen behalve in het kort wat voor persoon ik ben, welke studie/jaar, waarom ik deze specifieke kamer wil en een beetje enthousiast proberen over te komen. Je moet die eigenschappen toch iedere keer weer vertellen, anders weten ze nog niks.

[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 01-11-2011 18:44:06 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:09:19 #19
302853 themole
graaft totaal door.
pi_103852817
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou een 'originele reactie' waar iedereen om vraagt? Ben nu 1 van de 4 keer uitgenodigd, kon slechter, maar zou niet weten wat ik moet vertellen behalve in het kort wat voor persoon ik ben, welke studie/jaar, waarom ik deze specifieke kamer wil en een beetje enthousiast proberen over te komen. Je moet die eigenschappen toch iedere keer weer vertellen, anders weten ze nog niks.
Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van. :) En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
Niet altijd serieus
pi_103853511
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:

[..]

Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van. :) En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
Vaak wordt er al op uiterlijk een voorselectie gemaakt
pi_105935974
Wat een gedoe zeg, kamernet :')
  donderdag 22 december 2011 @ 21:54:03 #22
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105936979
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:

[..]

Dus lelijke mensen komen erin niet in ,of maken minder kans :') |:(
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_116856157
Aanstaande woensdag 1e keer hospiteren, in Utrecht Lunetten! Is een hospiteeravond met om de beurt, dus ben benieuwd
  maandag 17 september 2012 @ 14:33:03 #24
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_116890133
Hospiteren kan je leren! Het maakt niet uit wat voor hobbies je hebt / waar je vandaan komt/ wat je studeert. Probeer gewoon zo relaxed mogelijk te zijn. Als je het gesprek kan leiden en over van alles en nog wat kan praten heb je een grote kans. Als de hospiteeravond na 3 uur afgelopen is weet niemand meer de details van de gesprekken, dus als je indruk goed en relaxed is kom je snel binnen!

Denk eraan dat een hospiteeravond organiseren voor de bewoners ook niet alles is. Zij hoeven na de 3e hospitant echt niet lange verhalen over je studie te vertellen. Vertel over je vakantie, je reis of een mooie anekdote (slechte anekdotes worden wel tot het eind van de avond onthouden)! En als je met 1 iemand een enorme klik hebt, ga na een tijdje verder met de rest vd huisgenoten. Die ene hoef je al niet meer te overtuigen, de rest wel!
pi_129811743
Morgenavond mijn eerste hospiteeravondje, zal mij benieuwen wat ik er van mag gaan verwachten. Maak mij er absoluut niet druk om of wat dan ook, alleen die reistijd van 2 uur. En tegelijkertijd de vraag of auto of trein, dat houdt me dan wel weer bezig! Maar dat hospiteren zal wel goed komen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 02:06:31 #26
87680 Mirel
pi_129819344
Wauw dat ik nog hier gesubscribed was.

Tip: fuck hospiteren, je wordt nooit gekozen. :r Ik iig niet nadat ik zo'n 10x gehospiteerd had 3 jaar lang, en honderden mails verstuurd had.

Gewoon lekker goedkoop anti-kraak wonen *O* :)
pi_129822483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 02:06 schreef Mirel het volgende:
Wauw dat ik nog hier gesubscribed was.

Tip: fuck hospiteren, je wordt nooit gekozen. :r Ik iig niet nadat ik zo'n 10x gehospiteerd had 3 jaar lang, en honderden mails verstuurd had.

Gewoon lekker goedkoop anti-kraak wonen *O* :)
Jij moet ook helemaal niet hospiteren, gekke Mirel. Je had jezelf gewoon een aantal jaar geleden moeten inschrijven bij WoningNet en SSHU en hoogstens drie keer gericht moeten proberen. Voor zover ik je ken heb je niet het profiel om te hospiteren, tenzij je toevallig mensen met soortgelijke persoonlijkheden en interesses tegenkomt.

Overigens heb ik ook dat probleem: mijn eerste indruk was (en is) gesloten en erg 'intellectueel', terwijl men vaak een 'relaxed' persoon zoekt (wat dat ook moge wezen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 10:04:41 ]
pi_129822584
Was bij mijn eerste hospiteeravond meteen de gekozene :) Wees gewoon jezelf, goede handdruk, glimlach, kijk ze aan en dan moet het goed komen.
pi_129822612
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Jij moet ook helemaal niet hospiteren, gekke Mirel. Je had jezelf gewoon een aantal jaar geleden moeten inschrijven bij WoningNet en SSHU en hoogstens drie keer gericht moeten proberen. Voor zover ik je ken heb je niet het profiel om te hospiteren, tenzij je toevallig mensen met soortgelijke persoonlijkheden en interesses tegenkomt.

Overigens heb ik ook dat probleem: mijn eerste indruk was (en is) gesloten en erg 'intellectueel', terwijl men vaak een 'relaxed' persoon zoekt (wat dat ook moge wezen).
En wat mag een intellectuele indruk zijn?
pi_129822706
Overigens is hospiteren het verschrikkelijkste deel aan het complete studentenbestaan. De rest is een groot feest en ontdekkingsreis, maar het hospiteren.. god, wat ben ik blij dat ik daar definitief vanaf ben. :')
pi_129822835
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:08 schreef obsama het volgende:

[..]

En wat mag een intellectuele indruk zijn?
Geen idee precies. Het is iets dat ik vaker opving over mezelf. Waarschijnlijk had dat te maken dat ik het leuker vond om over elkaars studie te praten dan over de overige zaken daaromheen. Terwijl wat er gestudeerd wordt uiteindelijk bijzonder weinig bleek te boeien voor de gemiddelde student.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 10:33:39 ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:28:04 #32
302853 themole
graaft totaal door.
pi_129823136
Tsja als eerstejaars is hospiteren idd kut, persoonlijk vind ik het als iemand die tegenwoordig aan de andere kant zit ook niet heel erg boeiend.
Niet altijd serieus
pi_129823454
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Geen idee precies. Het is iets dat ik vaker opving over mezelf. Waarschijnlijk had dat te maken dat ik het leuker vond om over elkaars studie te praten dan over de overige zaken daaromheen. Terwijl wat er gestudeerd wordt uiteindelijk bijzonder weinig bleek te boeien voor de gemiddelde student.
Vragen als 'wat studeer jij' komen, vooral in het begin, over als arrogant en alsof je direct een bepaalde hi๋rarchie wil zetten. Niet doen dus, eerst dom meepraten.
pi_129823595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef obsama het volgende:

[..]

Vragen als 'wat studeer jij' komen, vooral in het begin, over als arrogant en alsof je direct een bepaalde hi๋rarchie wil zetten. Niet doen dus, eerst dom meepraten.
Dus in tegenstelling tot je eerdere bericht moet ik dus niet 'gewoon mezelf zijn'?
pi_129824488
quote:
5s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dus in tegenstelling tot je eerdere bericht moet ik dus niet 'gewoon mezelf zijn'?
Als jezelf zijn direct je huisgenoten bombarderen met studie vragen is moet jij je wel afvragen of je op kamers moet gaan.
pi_129824983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef obsama het volgende:

[..]

Als jezelf zijn direct je huisgenoten bombarderen met studie vragen is moet jij je wel afvragen of je op kamers moet gaan.
Dat is wat ik ook zeg: als je een bepaalde, afwijkende persoonlijkheid met dito interesses bezit, is de kans zeer re๋el dat je er gewoon niet tussenkomt (tenzij je gelijkgestemden ontmoet). Gewoon jezelf zijn als advies geven terwijl je van LARP'en, metal en World of Warcraft houdt, is geen verstandig plan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 20:40:56 ]
pi_129826631
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is wat ik ook zeg: als je een bepaalde, afwijkende persoonlijkheid met dito interesses bezit, is de kans zeer reeel dat je er gewoon niet tussenkomt (tenzij je gelijkgestemden ontmoet). Gewoon jezelf zijn als advies geven terwijl je van LARP'en, metal en World of Warcraft houdt, is geen verstandig plan.
Ik ken iig in Utrecht wel een paar huizen met dergelijke bewoners hoor. Een minderheid uiteraard, maar ze zijn er wel. Probleem is wel vaak dat die kamers worden doorgegeven aan bekenden en niet via kamernet o.i.d. Hoewel ik iig 2 huizen ken via SSHU met bewoners met die interesses. Ik zag er destijds echter ook met enige regelmaat wel eentje voorbij komen op kamernet.
Maar idd, een beetje 'open en gezellige middelmaat' is waar de meesten naar op zoek zijn qua huisgenoot.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_129829963
Mag toch hopen dat ik niet 333x hoef te hospiteren, om steeds mijn tank leeg te rijden of een sponsor voor de NS te zijn hoop ik toch niet. Zal verder wel meevallen dacht ik toch, avondje lullen en binnen no-time weer op huis aan! Medunkt dat toch zal moeten lukken, of ik moet een belangrijk deel aan mijn eerste hospiteeravondje vergeten.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:14:55 #39
87680 Mirel
pi_129834392
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik had ooit de uitnodiging om te hospiteren waar vroeger Maarten (Nosh) woonde maar ik had dat afgezegd. Wie weet kozen ze me wel. Ach :)

Overigens wist ik een jaar van te voren niet dat ik het huis uit wilde :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:34:34 #40
381952 Crisisstudent
Is Napster still a thing?
pi_129835041
Godverdomme eindelijk een kamer. Ik heb afgelopen jaar stuk of 5x gehospiteerd, maar ik was altijd 2,3 jaar jonger. Nu via familie wat gevonden.
pi_129837583
Ook totaal geen zin in eigenlijk. :(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:03:59 #42
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129837769
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is wat ik ook zeg: als je een bepaalde, afwijkende persoonlijkheid met dito interesses bezit, is de kans zeer reeel dat je er gewoon niet tussenkomt (tenzij je gelijkgestemden ontmoet). Gewoon jezelf zijn als advies geven terwijl je van LARP'en, metal en World of Warcraft houdt, is geen verstandig plan.
Gewoon zeggen dat afwassen je hobby is.
pi_129838489
Oh, en gouden tip is eerst voor een tijdelijke kamer gaan van een half jaar ofzo, meestal van iemand die een periode in het buitenland gaat studeren. Die kamers zijn vaak makkelijker te krijgen (regelmatig zelfs zonder hospiteren) en komen regelmatig op kamernet voorbij. De periode in die kamer kan je dan gebruiken voor hospiteren voor een definitieve kamer. Dat scheelt A in reistijd en B bij hospiteren is het ook een pre dat je al eens op kamers hebt gewoond.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_129838747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:33 schreef UltraR het volgende:
Oh, en gouden tip is eerst voor een tijdelijke kamer gaan van een half jaar ofzo, meestal van iemand die een periode in het buitenland gaat studeren. Die kamers zijn vaak makkelijker te krijgen (regelmatig zelfs zonder hospiteren) en komen regelmatig op kamernet voorbij. De periode in die kamer kan je dan gebruiken voor hospiteren voor een definitieve kamer. Dat scheelt A in reistijd en B bij hospiteren is het ook een pre dat je al eens op kamers hebt gewoond.
Dit, ik heb nu ook tot januari een kamer, kan ik in elk geval een nieuwe regelen in een tijd waarin het rustig is zonder steeds heen en weer te moeten reizen ^O^
pi_129849880
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:33 schreef UltraR het volgende:
Das een verdomd goed idee om mij ook op te ori๋nteren.

Verder, hospiteeravondje gehad, stond met twintig minuten alweer buiten, in verhouding tot het gereis niks dus. Het ging ook trouwens van vanavond laten we het weten of je het bent tot dat ze waarschijnlijk nog een kijkavond hebben in die SMS en laten het nog weten. Weinig hoop dus, vrolijk verder zoeken dus. Hatsiekidee!
pi_129872158
Heuj. Via de woningstichting een andere kamer aangeboden gekregen waarbij ik eerste kandidaat ben. w/
pi_158878826
Waarom is dit topic zo ver weggezakt?

Heb sinds afgelopen maandag een afstudeerplek waar ik komende week begin, dus ben nu ook bezig een kamer in die stad te vinden. De reistijd valt wel mee, maar 1 u enkele reis. Heb geen kamernetaccount, probeer het eerst maar gewoon eens via facebook.

Heb morgenavond de eerste kijkavond. Voor mijn gevoel heb ik een heel lame berichtje gestuurd, maar heb twee reacties terug sinds gisteren en die waren juist wel enthousiast. Die andere heeft mijn reactie doorgestuurd naar de huisbazin die schijnbaar de uiteindelijke selectie doet? Had daar nog niet eerder van gehoord.
pi_158882362
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
Waarom is dit topic zo ver weggezakt?

Heb sinds afgelopen maandag een afstudeerplek waar ik komende week begin, dus ben nu ook bezig een kamer in die stad te vinden. De reistijd valt wel mee, maar 1 u enkele reis. Heb geen kamernetaccount, probeer het eerst maar gewoon eens via facebook.

Heb morgenavond de eerste kijkavond. Voor mijn gevoel heb ik een heel lame berichtje gestuurd, maar heb twee reacties terug sinds gisteren en die waren juist wel enthousiast. Die andere heeft mijn reactie doorgestuurd naar de huisbazin die schijnbaar de uiteindelijke selectie doet? Had daar nog niet eerder van gehoord.
Heb ik bij mijn huidige kamer ook gehad inderdaad. Makelaar-ish persoon die een biografie van mij ging opschrijven om door te geven aan de huisbaas. Blijkbaar goed genoeg, dus prima. Ik ben altijd beter met huisbazen dan met medebewoners ("Ja ik maak graag schoon." "Nee ik luister nooit harde muziek." dat soort werk.)
pi_158882750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Eerin het volgende:

[..]

Heb ik bij mijn huidige kamer ook gehad inderdaad. Makelaar-ish persoon die een biografie van mij ging opschrijven om door te geven aan de huisbaas. Blijkbaar goed genoeg, dus prima. Ik ben altijd beter met huisbazen dan met medebewoners ("Ja ik maak graag schoon." "Nee ik luister nooit harde muziek." dat soort werk.)
Was gewoon een vrij kort introductie e-mailtje, dat is doorgestuurd en er is niet om aanvulling gevraagd. Ik kom niet crimineel over, maar verder lijkt me er voor een huisbaas niet veel nuttigs uit te halen. _O-
pi_158886189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Was gewoon een vrij kort introductie e-mailtje, dat is doorgestuurd en er is niet om aanvulling gevraagd. Ik kom niet crimineel over, maar verder lijkt me er voor een huisbaas niet veel nuttigs uit te halen. _O-
Hangt er maar net af waar ze naar zoeken natuurlijk. Als jij aangeeft dat je komt om af te studeren is dat voor de meeste huisbazen een goed teken :P. Als jij denk dat je het naar je mede-huisgenoten schrijft en zegt dat je graag naar techno luistert en niet vies bent van een pilletje zal je huisbaas minder onder de indruk zijn.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158887252
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Hangt er maar net af waar ze naar zoeken natuurlijk. Als jij aangeeft dat je komt om af te studeren is dat voor de meeste huisbazen een goed teken :P. Als jij denk dat je het naar je mede-huisgenoten schrijft en zegt dat je graag naar techno luistert en niet vies bent van een pilletje zal je huisbaas minder onder de indruk zijn.
Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet. :P

Maar als andere reacties zijn van brave studiekutjes maakt het die huisbaas toch ook niet wie het wordt.
pi_158890334
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet. :P

Maar als andere reacties zijn van brave studiekutjes maakt het die huisbaas toch ook niet wie het wordt.
Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazen :P. Wie weet was je de enige die uberhaupt reageerde. Anyway gefeli met je kamert
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158894001
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazen :P. Wie weet was je de enige die uberhaupt reageerde. Anyway gefeli met je kamert
Dat valt nog te bezien, want heb nog geen reactie van de huisbaas zelf, maar alvast bedankt.
pi_158987212
Hospiteren is ongeveer het naarste wat je moet doen in je studententijd. Samen met de groepsopdrachten, natuurlijk. Succes aan de nieuwe lichting daarmee.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 16:36:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')