Die lachband was fucking irritant, daarom vond ik het al meteen niet meer grappig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
Fieleke was hilarisch , en die Raboman ontzettend interessant.
O btw ik ken de kleding kast van Mart niet(vorige topic dacht iemand dat) Ik weet wel dat hij de mensen wil prikkelen voor de fun met zijn kleding. Ik vond zijn jasjes op de winterspelen leuker.
was een oud fragment van een talkshow van Joost Prinsenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Die lachband was fucking irritant, daarom vond ik het al meteen niet meer grappig.
En Mart zich er maar slap uit proberen te lullen met: "Jaaa dit werd live uitgezonden en de mensen vonden het zo leuk haha ok gr gr "
Klopt, de ZRTC Theo Middelkamp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb hardop moeten lachen om Theofiel ja, schitterende vent. In Zeeland is er een wielerclub naar hem vernoemt dacht ik.
Onregelmatige diensten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Weer laat, maar ik ben morgen vrij en kan dus kijken dit keer.
Met Tour de Jour zijn er meer kapers op de kust voor de gasten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Ericr het volgende:
Tweede dag dat er een Belg aan tafel zit, de Nederlanders waren op?
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.quote:
Hier nieuwsuur. Ben benieuwd wat Mart te vertellen heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.
Het irritantste nu is dat uur volmaken, ik kijk maar naar Ned 3 iets over voetballen.
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.
Het irritantste nu is dat uur volmaken, ik kijk maar naar Ned 3 iets over voetballen.
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddagquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Weer laat, maar ik ben morgen vrij en kan dus kijken dit keer.
Geef de TV de schuldquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddag
Goeie tip na Henk Spaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |