k.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 34 dus voor mij is iedereen onder de 20 'een ventje'
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
Niet de beste aller tijden maar zeker in mijn top 15.
Ik had er nog niet eens van gehoord (of ik dacht bij het horen van de titel dat het om een CGI film ofzo ging...), maar zojuist de trailer even bekeken en ziet er erg goed uit...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
Het is nooit te laat, ik heb 'm ook pas afgelopen weekend gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had er nog niet eens van gehoord (of ik dacht bij het horen van de titel dat het om een CGI film ofzo ging...), maar zojuist de trailer even bekeken en ziet er erg goed uit...
En? Wat vond je er van?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat, ik heb 'm ook pas afgelopen weekend gezien.
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
matrix 3 is kut.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef rumiii het volgende:
sherlock holmes is goed, beste... the matrix trilogie staat hoog..
Wtf ben jij 34quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 34 dus voor mij is iedereen onder de 20 'een ventje'
En natuurlijk Watership Downquote:
Het eindgevecht is wel kewl gedaanquote:
Band of Brothers kun je niet echt een film noemen, dat is echt een serie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Romanus het volgende:
Lord of the Rings,
Band of Brothers,
The Pacific
Vast nog wel iets vergeten.
Mijn uiteindelijke doel is bereikt! Ik wilde Yi-Long provoceren opdat hij zijn leeftijd zou prijs geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf ben jij 34
Ik dacht altijd dat je begin 20 was
Was ie op tv?quote:
Ja, net op Veronica!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was ie op tv?
Nee, heb m net niet gezien, maar een paar jaar geleden wel. Geniale film wat je aan het denken zet
Director's cut kun je nog kijken voor het alternatieve einde. Die geeft een heel ander smaakje aan het geheel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Butterfly effect was wel vet ja, maar das een film die je maar één keer kan zien. Toen ik hem voor de 2e keer zag was er geen reet meer aan.
American Beauty is ook vet, maar die moet je dan weer meerdere keren zien om 'm volledig te snappen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Butterfly effect was wel vet ja, maar das een film die je maar één keer kan zien. Toen ik hem voor de 2e keer zag was er geen reet meer aan.
Ik vond 'm dan maar freaky.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Director's cut kun je nog kijken voor het alternatieve einde. Die geeft een heel ander smaakje aan het geheel.
Dat wel. Maar het is wel een krachtig einde.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het is wel een krachtig einde.
Ik kan wel begrijpen waarom voor de normale release voor het andere einde is gekozen. Dat is makkelijker te accepteren voor het publiek.
Kijk eens een aantal posts terug.quote:
Ik zie er altijd jonger uit in mijn posts.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf ben jij 34
Ik dacht altijd dat je begin 20 was
Heb je Chungking Express al eens gezien...?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Scuidward het volgende:
Veel goede films, maar Lost in Translation is nou echt zo'n film die ik vaker heb gezien en waarbij ik elke keer weer een goed gevoel krijg. Ook mooi gefilmd.
Nee, maar die ga ik bij deze dan morgen kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Chungking Express al eens gezien...?
Memento?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heet die ene film met die dude die wil uitzoeken wie er een moord heeft gepleegd, maar erachter komt dat hij het zelf heeft gedaan?
De soundtrack vind ik wel fantastisch, maar de film nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Chungking Express al eens gezien...?
..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk eens een aantal posts terug.
Ik was eerder.
Zoals altijd.
Look at your life.
Look at your choices.
Look at me.
Gary Oak.
I know, daarom maak ik er ook een topic over. Ik vind het knap als je er één kan uitkiezen. Dus niet 5 ofzo, want dat kan iedereenquote:
Ik heb meerdere films die ik altijd afkijk wanneer ze opstaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
I know, daarom maak ik er ook een topic over. Ik vind het knap als je er één kan uitkiezen. Dus niet 5 ofzo, want dat kan iedereen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heet die ene film met die dude die wil uitzoeken wie er een moord heeft gepleegd, maar erachter komt dat hij het zelf heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Freezor het volgende:
[..]Ik zat aan XIII te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef La_Vita het volgende:
Ik ben overigens bereid mijn hele leven te wijden aan de man die The Princess Bride ook onwijs geestig vindt
Memento?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Net gezien, mooi verhaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:41 schreef Friek_ het volgende:
Lastige vraag, maar uiteindelijk ga ik voor Simon (Nederlandse film).
Ik ook net gezien, redelijk verhaal, slecht acteerwerk, ronduit een slechte film. Ik had ook niet veel verwacht van een nederlandse film.quote:
Simon is nou net een van de weinige echt goede nederlandse films.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ook net gezien, redelijk verhaal, slecht acteerwerk, ronduit een slechte film. Ik had ook niet veel verwacht van een nederlandse film.
Vind ik eigenlijk ook ja! Sowieso is Cees Geel ronduit geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Simon is nou net een van de weinige echt goede nederlandse films.
Er zullen natuurlijk meer kwalitatieve en invloedrijke films bestaan dan die, maar door het portret van de Nederlandse cultuur dat impliciet wordt geschetst is het mijn favoriete film geworden. Liberaal drugsbeleid, homohuwelijk, euthanasie.. allemaal zaken waarop we trots kunnen zijn.quote:
Deze staat zeker hoog, indrukwekkendquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Er komen heel veel films in aanmerking voor deze titel – vaak hangt het ook af van mijn bui op een bepaald moment – maar als ik er toch één moet kiezen, dan wordt het 12 Angry Men.
En dat voor een vrouwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef MsMessy het volgende:
What dreams may come
Equilibrium
Wall-E
Dark City
Hell Boy
Eternal sunshine of the spotless mind
The matrix reloaded
Terminator
Delicatessen
The boat that rocked
Mijn top 10 in willekeurige volgorde. Kan echt slecht kiezen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt goed, kan hem jammer genoeg nergens vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:55 schreef Cpt. het volgende:
King of Devil's Island, een Noorse film (Noorse titel is 'Kongen av BastÞy') die ik afgelopen jaar op het Internationaal Film Festival Rotterdam heb gezien. Is absoluut de meest indrukwekkende film die ik ooit heb gezien.
Er is geen beste film ooit, maar wel wat jij de beste film vind. Dus het is gewoon knap als je één film de beste kan noemen. En jij kan al vast wel tussen je hele verzameling films van 1 tot 6 films noemen die jij de este vind.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef Biermeisje het volgende:
Wat maakt iets de beste film ooit?
Ik heb hier een heleboel dvd's in de kast staan en waarschijnlijk allemaal om een andere reden.
1 september komt ie uit op DVD en dna hoop ik hem ergens op het internet te vinden met engelse ondertitelsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt goed, kan hem jammer genoeg nergens vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |