k.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 34 dus voor mij is iedereen onder de 20 'een ventje'
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
Niet de beste aller tijden maar zeker in mijn top 15.
Ik had er nog niet eens van gehoord (of ik dacht bij het horen van de titel dat het om een CGI film ofzo ging...), maar zojuist de trailer even bekeken en ziet er erg goed uit...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
Het is nooit te laat, ik heb 'm ook pas afgelopen weekend gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had er nog niet eens van gehoord (of ik dacht bij het horen van de titel dat het om een CGI film ofzo ging...), maar zojuist de trailer even bekeken en ziet er erg goed uit...
En? Wat vond je er van?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat, ik heb 'm ook pas afgelopen weekend gezien.
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erg goed idd.
matrix 3 is kut.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef rumiii het volgende:
sherlock holmes is goed, beste... the matrix trilogie staat hoog..
Wtf ben jij 34quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 34 dus voor mij is iedereen onder de 20 'een ventje'
En natuurlijk Watership Downquote:
Het eindgevecht is wel kewl gedaanquote:
Band of Brothers kun je niet echt een film noemen, dat is echt een serie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Romanus het volgende:
Lord of the Rings,
Band of Brothers,
The Pacific
Vast nog wel iets vergeten.
Mijn uiteindelijke doel is bereikt! Ik wilde Yi-Long provoceren opdat hij zijn leeftijd zou prijs geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf ben jij 34
Ik dacht altijd dat je begin 20 was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |