Memento?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heet die ene film met die dude die wil uitzoeken wie er een moord heeft gepleegd, maar erachter komt dat hij het zelf heeft gedaan?
De soundtrack vind ik wel fantastisch, maar de film nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Chungking Express al eens gezien...?
..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk eens een aantal posts terug.
Ik was eerder.
Zoals altijd.
Look at your life.
Look at your choices.
Look at me.
Gary Oak.
I know, daarom maak ik er ook een topic over. Ik vind het knap als je er één kan uitkiezen. Dus niet 5 ofzo, want dat kan iedereenquote:
Ik heb meerdere films die ik altijd afkijk wanneer ze opstaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
I know, daarom maak ik er ook een topic over. Ik vind het knap als je er één kan uitkiezen. Dus niet 5 ofzo, want dat kan iedereen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heet die ene film met die dude die wil uitzoeken wie er een moord heeft gepleegd, maar erachter komt dat hij het zelf heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Freezor het volgende:
[..]Ik zat aan XIII te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef La_Vita het volgende:
Ik ben overigens bereid mijn hele leven te wijden aan de man die The Princess Bride ook onwijs geestig vindt
Memento?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Net gezien, mooi verhaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:41 schreef Friek_ het volgende:
Lastige vraag, maar uiteindelijk ga ik voor Simon (Nederlandse film).
Ik ook net gezien, redelijk verhaal, slecht acteerwerk, ronduit een slechte film. Ik had ook niet veel verwacht van een nederlandse film.quote:
Simon is nou net een van de weinige echt goede nederlandse films.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ook net gezien, redelijk verhaal, slecht acteerwerk, ronduit een slechte film. Ik had ook niet veel verwacht van een nederlandse film.
Vind ik eigenlijk ook ja! Sowieso is Cees Geel ronduit geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Simon is nou net een van de weinige echt goede nederlandse films.
Er zullen natuurlijk meer kwalitatieve en invloedrijke films bestaan dan die, maar door het portret van de Nederlandse cultuur dat impliciet wordt geschetst is het mijn favoriete film geworden. Liberaal drugsbeleid, homohuwelijk, euthanasie.. allemaal zaken waarop we trots kunnen zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |