Het eindgevecht is wel kewl gedaanquote:
Band of Brothers kun je niet echt een film noemen, dat is echt een serie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Romanus het volgende:
Lord of the Rings,
Band of Brothers,
The Pacific
Vast nog wel iets vergeten.
Mijn uiteindelijke doel is bereikt! Ik wilde Yi-Long provoceren opdat hij zijn leeftijd zou prijs geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf ben jij 34
Ik dacht altijd dat je begin 20 was
Was ie op tv?quote:
Ja, net op Veronica!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was ie op tv?
Nee, heb m net niet gezien, maar een paar jaar geleden wel. Geniale film wat je aan het denken zet
Director's cut kun je nog kijken voor het alternatieve einde. Die geeft een heel ander smaakje aan het geheel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Butterfly effect was wel vet ja, maar das een film die je maar één keer kan zien. Toen ik hem voor de 2e keer zag was er geen reet meer aan.
American Beauty is ook vet, maar die moet je dan weer meerdere keren zien om 'm volledig te snappen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Butterfly effect was wel vet ja, maar das een film die je maar één keer kan zien. Toen ik hem voor de 2e keer zag was er geen reet meer aan.
Ik vond 'm dan maar freaky.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Director's cut kun je nog kijken voor het alternatieve einde. Die geeft een heel ander smaakje aan het geheel.
Dat wel. Maar het is wel een krachtig einde.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het is wel een krachtig einde.
Ik kan wel begrijpen waarom voor de normale release voor het andere einde is gekozen. Dat is makkelijker te accepteren voor het publiek.
Kijk eens een aantal posts terug.quote:
Ik zie er altijd jonger uit in mijn posts.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf ben jij 34
Ik dacht altijd dat je begin 20 was
Heb je Chungking Express al eens gezien...?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Scuidward het volgende:
Veel goede films, maar Lost in Translation is nou echt zo'n film die ik vaker heb gezien en waarbij ik elke keer weer een goed gevoel krijg. Ook mooi gefilmd.
Nee, maar die ga ik bij deze dan morgen kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Chungking Express al eens gezien...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |