quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
ik zie het voor me
Qwea die met een potje sperma de Sushitent binnenwandelt en zegt hier Tombo kadootje !!!
Told ya tombo!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Ow, DAT nummer! Inderdaad Q. Da's dezelfde.
Saai wijf ben jequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in Londen dus ik neem niet op
En ik post mn tieten niet, zou ik nooit doen
Mn tieten zijn privequote:
quote:
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?quote:
APK denkt niks over mijn tieten denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je nog weer langs cracked kettle gaat : Left hand brew - Milk stout![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?quote:
Daar kwam ik pas achter na de stout, dat guinness niet te zuipen isquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?quote:
Zo ongeveer!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?
Bel hem maar, ik kan toch niet weten wat hij denkt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?
Hara is een meisje?quote:
Zat er bij jou een jurk achter die link?quote:
I lolled like a motherfuckerquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zat er bij jou een jurk achter die link?
Zit je naast je nicht op de bankquote:
quote:
Trusten,omaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Die oude wijven worden ook met de minuut zuurder hè, geez!quote:
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.quote:
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douchequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.
Nou dan ga ik ook maar naar bed en kijk morgen wel of er kittens zijn welterustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeienquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douche
Ik moet naar de kapper want mijn pony hangt op mijn neus ongeveer
Dodelijk irritantquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeien
You heb me bijna doodgemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Pokkehontas het volgende:
Hmmm, Latin FM is een stuk harder dan dat Youtube filmpje.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
Voor Elies. Met de zweefteefpatient uit Greys Anatomy, mama Peabody en many, many others.
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Pokkehontas het volgende:
Solly(voor het bijna doodmaken dus)
Nou, dat dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Natuurlijk is dat niet vreemd. Vreemder zou zijn als je als een idioot naar elkaar zou gaan zitten schreeuwen. IRL.
Je hebt gelijk, ik stop ermee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aan
Peukje erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat dus!
Uhhh... koffie? Kuchhe-kuchhe
Egwel!quote:
Gaan ze nou weer in je snijden, of moet je horizontaal?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Mijn pijnstiller is uitgewerkt en mn rug is killing me
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
Ow wacht.... die smiley met aureooltje is zeker de virtuele variant van "wat zit je haar leuk"?
Is de spermabank nog open misschien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Saai ende stil hier trouwens. Ik denk dat ze naar elders zijn vertrokken
Dat zal het wezen! Alle ramptoeristen zijn er natuurlijk op uit getrokken (hi hi, ik zei getrokken).quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Pokkehontas het volgende:
Is de spermabank nog open misschien?
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:42 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Succes Hitomi!
En hier nog steeds geen Puma beebies.
Ik denk dat het aan het weer ligt. Dan gaan de eierstokken klapperen.quote:
Dank je wel!quote:
Dat moet een grapje zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Even wat anders, lieve zaadvragende meisjes
Nederlandse aanslag in de VS
Zanger Rinus slaat aan in de VS
Geen idee, moet 11 Aug naar de neuroloog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan ze nou weer in je snijden, of moet je horizontaal?
Heuj Q, ondanks dat je het er niet uit vond zien, moet ik volgende week bros mint meenemen voor je?quote:
Jup, was het eerste plekje wat vrij wasquote:
Ja, kanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj Q, ondanks dat je het er niet uit vond zien, moet ik volgende week bros mint meenemen voor je?
Ja, smaakt naar after eightquote:
* Rewimo nog maar een bakje kwark paktquote:
Ik loop vanmiddag naar de superquote:
Maar in nederland heeft die mafkees echt een fanclub, zag ik laatst op tv. Weet niet meer welk programma dat was.quote:
Onbegrijpelijk tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar in nederland heeft die mafkees echt een fanclub, zag ik laatst op tv. Weet niet meer welk programma dat was.
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en even voor de goede orde: het is heul niet gek als echtelieden (of bijna echtelieden, zoals bijvoorbeeld buren van de naast elkaar wonende soort) met elkaar communiceren via de digitale snelweg. Dat is heul niet vreemd.
Vraag maar aan Rewimo, qltel, Oognip en / of Mamma_Mia
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.
JF zeg; je zal maar spoed hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, was het eerste plekje wat vrij was
Ga 2x per week naar de fysio voor mijn voet dus zal haar eens vragen wat ik als tijdelijke verlichting kan doen.
Ben net uit bed, gekkiequote:Heb je nou alle eps?
quote:
OMG!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Rewimo nog maar een bakje kwark pakt
Oh brotherquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Hitomi het volgende:
Geslaagd! Vanaf volgende week nog een gevaar op de weg
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Hitomi het volgende:
Geslaagd! Vanaf volgende week nog een gevaar op de weg
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Gefliciteerd Hitomi
Hier op mijn werk is het koud en huilt de wind en regen om het gebouw heen. Het lijkt wel een herfststorm.
En vanuit mijn plek zie ik de duinen en de zee. Da's hier een paar 200 meter vandaan, dus het waait hier abnormaal hard. Vanochtend toen ik uit de tram stapte moest ik me vasthouden aan het stoplicht
Ik dacht heel even dat je voor mijn terugkomst aan het jubelen wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar that tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs, and the sorrow
'Til there's none!
TOMORROW, TOMORROW GREYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leek me evident dat er 'Tomorrow, tomorrow komt Tombola GREYS' bedoeld werd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je voor mijn terugkomst aan het jubelen was
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leek me evident dat er 'Tomorrow, tomorrow komt Tombola GREYS' bedoeld werd.
Wil je aandacht ofzo?quote:
Aldi heeft prima kwarkquote:
Ah oke, niet boeiend dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot gisteren de trainer van Feijenoord
Waar heb je dat gelezen Elies (Dat ie vermoord is)? Kan dat nergens vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot gisteren de trainer van Feijenoord
Stuk boeiender dan "ik ga iets maken voor de 3B's"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat is heeeeel boeiend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stuk boeiender dan "ik ga iets maken voor de 3B's"
Ik denk dat het niet echt isquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
Waar heb je dat gelezen Elies (Dat ie vermoord is)? Kan dat nergens vinden.
Totaal nietquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Hitomi
Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:
Nee hoor, Greys weet ook allang dat ze wat krijgt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Totaal niet
Want je gaat toch niet zeggen wat je gaat maken, je post het alleen maar om aandacht te krijgen want als je het een verrassing zou willen laten zijn dan had je niks gepost
O, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Hitomi het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijkToen ik de kamer uitstapte moest ik nog even aan m'n instructeur vragen: "...zei ze dat nou echt?"
Zwolle.
Dat denk ik ook, want 20 minuten geleden is dit bericht nog geplaatst:quote:
Zo, dat komt lekker liefdevol over zeg!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho blijft maar irritant doen tegen Diaz.. Volgende week maar naar de dierenarts. Als er niets aan de hand is en hij blijft uitvallen naar Diaz, heeft Nacho pech.
wtfquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho blijft maar irritant doen tegen Diaz.. Volgende week maar naar de dierenarts. Als er niets aan de hand is en hij blijft uitvallen naar Diaz, heeft Nacho pech.
Ik ben heel liefdevol.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat komt lekker liefdevol over zeg!
Ik las het net, maar volgens mij is het figuurlijk bedoeld. Ik hoop het maar, want dit is zó niet grappigquote:
Dat zei je vorige week ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je komt in die post TOTAAL niet liefdevol over, sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben heel liefdevol.En nee hij krijgt geen spuit als er verder niets aan de hand is natuurlijk.
Dat was maandag ja, wat houdt je in godsnaam tegen om deze week te gaanquote:
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je komt in die post TOTAAL niet liefdevol over, sorry![]()
En 1 bezoek aan de dierenarts bepaalt of er "verder niets aan de hand is"? Als het nou niet iets lichamelijks is? Dan is het evengoed "pech voor Nacho"?
Wat zij en de rest zegt. Je komt iig lekker overquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was maandag ja, wat houdt je in godsnaam tegen om deze week te gaan
Als je niet snel opgeeft, waarom zeg je dan "pech voor Nacho"? Dit speelt toch nog niet zo lang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.
Nou, dat blijkt totaal niet uit je post hoor, 1 bezoek aan de DA en als dat niet werkt heeft ie pechquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Lees dan even terug wat je hebt gepost en hoe dat overkomt op anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Baloe had anders ook pech hoor. Die had 1 bezoek aan de DA en dat hielp ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt totaal niet uit je post hoor, 1 bezoek aan de DA en als dat niet werkt heeft ie pech
Ja WTF, het is Multi?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:44 schreef ElisaB het volgende:
People, adem in, adem uit. Het is Multi, jeweets
GMTAquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lees dan even terug wat je hebt gepost en hoe dat overkomt op anderen.
Ja, mijn konijn had ook de pech dat ie 1x per 6 weken naar de DA moestquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had anders ook pech hoor. Die had 1 bezoek aan de DA en dat hielp ook niet.
Kon die nog een x
Tuurlijk johquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik mag allesIk ga de honden maar eens naar buiten schoppen.
Ja, nee; dat nietquote:
Weet ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee; dat niet
Hoe ga ik dit uitleggen en me hier uit redden
Je mag gewoon normaal doen en met een normale manier met je dieren omgaan, idd. Dat mag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik mag allesIk ga de honden maar eens naar buiten schoppen.
Of je legt gewoon uit wat je bedoelt met "nacho heeft pech" ipv weg te lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja schoppen mag ik niet zeggen door oh-oh. Ik ga met de honden naar het bos, zo goed?
Ja, nou kom er maar in, ervaren, wijze vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee; dat niet
Hoe ga ik dit uitleggen en me hier uit redden
de manier van posten verschilt heus wel per persoon, maar dit vind ik gewoon onrespectvol met je hond omgaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon... iets van bepaalde stijlen van posten. Is een beetje als smaak. De een houdt van witlof en de ander van boontjes. Zoiets?
Meestal zxeg je bij zoiets irl: och... je weet wie het zegt
En je bent 12quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is er met Multi dan? Ik ben een newb hier.
En ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of je legt gewoon uit wat je bedoelt met "nacho heeft pech" ipv weg te lopen.
Neuh, het is slechter voor mn humeur als ik me er over opwind en er niks van zegquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je bent 12
Ik heb gehoord dat Multi nogal kort door de bocht is. Dus wind je er vooral niet teveel over op. Da's vrij nutteloos én zonde van je humeur
Ik bedoel het vooral met een liefdevolle glimlach (naar jullie)quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon... iets van bepaalde stijlen van posten. Is een beetje als smaak. De een houdt van witlof en de ander van boontjes. Zoiets?
Meestal zxeg je bij zoiets irl: och... je weet wie het zegt
Nee hoor, meer hoe je sinds maandag met deze situatie omgaat en je niks van onze adviezen aantrektquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Volgens mij heb ik dat al gezegd maar goed. En doordat ik hier 1 raar zinnetje zeg, ga ik gelijk niet goed om met mijn honden, tuurlijk joh.
Ik hou er ook niet van, maar ik ga me er niet over opwinden omdat ik weet wie het schrijft en ik mijn uiterste best zal doen om over bepaalde manieren van uitdrukken heen te lezen. Want wss is het irl gewoon een watje met hondjes en is alleen de taal hier nogal stoer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de manier van posten verschilt heus wel per persoon, maar dit vind ik gewoon onrespectvol met je hond omgaan
Oow ja heb je dat gehoord? Van wiequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je bent 12
Ik heb gehoord dat Multi nogal kort door de bocht is. Dus wind je er vooral niet teveel over op. Da's vrij nutteloos én zonde van je humeur
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Weet ik niet
Ik vind het iig belachelijk gedrag nu even, en ik ga niet meer mn mond houden
Nu heb ik mijn adem al een tijd uitgeblazen en ik word rood. Wat nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:44 schreef ElisaB het volgende:
People, adem in, adem uit. Het is Multi, jeweets
De manier waarop je zegt dat " Nacho pech" heeft, komt belachelijk onrespectvol over naar dat beest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Volgens mij heb ik dat al gezegd maar goed. En doordat ik hier 1 raar zinnetje zeg, ga ik gelijk niet goed om met mijn honden, tuurlijk joh.
Wachten op blauw.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn adem al een tijd uitgeblazen en ik word rood. Wat nu?
Jazeker, maar al maak ik het kleinste bresje, daar kan water in en door de vrieskou komt er dan een scheurquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens![]()
![]()
Maar het is zo'n beetje als met een betonnen muur: je kan wel slaan, maar hij staat en hij blijft staan. Snap je
Je hebt gezegd dat je hem geen spuit geeft, maar dat hij maar een ander huisje moet zoeken en dat je niet snel opgeeft. Dit speelt nog niet zo lang dus hoezo niet snel opgeven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van helemaal niemand. Ik vind het zelf. Je komt over als een behoorlijke autistische betweterquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja heb je dat gehoord? Van wieIk ben nou eenmaal niet zo van langdradige verhalen met veel emotie.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van helemaal niemand. Ik vind het zelf. Je komt over als een behoorlijke autistische betweter
[..]
Van helemaal niemand. Ik vind het zelf. Je komt over als een behoorlijke autistische betweter
Maar dat bedoel ik goed hoor
Als het niet heeft geholpen, vanaf stap 1 herhalenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:
Nu heb ik mijn adem al een tijd uitgeblazen en ik word rood. Wat nu?
Ik ben nu donkerblauw.quote:
He, thanks, dat hielpquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het niet heeft geholpen, vanaf stap 1 herhalen
[..]
Je komt over als een behoorlijke autistische betweter
Als een ontzettend lief, doch enigszins licht ontvlambare humoristquote:
Als je zoiets tegen mij zou hebben gezegd zou ik helemaal in de kreukels hebben gelegen van het lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach ik weet wie het zegt.. dat kan ik niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had even moeten waarschuwen hequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef Qwea het volgende:
*proest* nou, dank je, dat was de chocomelk
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als een ontzettend lief, doch enigszins licht ontvlambare humorist
Wachten totdat het stoplicht op groen is.quote:
Nou, dat bedoel ik! Dat is toch behoorlijk autistischquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach ik weet wie het zegt.. dat kan ik niet echt serieus nemen.
Wat een domme hond heb jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Ooh ooh ooh, trouwens, even snel tussendoor. Baloe had jeuk toch? En toen gingen we vlooienspul doen toch?
Hij had korsten toch? Hij had brood gejat
Jeuk voorbij
Ik ga in september weer richting Japan. Denk ik. Mijn vrouw en ik zijn nog in onderhandeling met beide werkgevers. Als je iets zieligs wil zien zijn het de dierenwinkels daar, daar hebben ze ook hondjes in kleine hokjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag ik mee Shiba Inu puppy's knuffelen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Dat is toch behoorlijk autistisch
Het briljante was, dat ik wilde posten op die reactie : Dus je bent gewoon een autist.quote:
Ondanks het verkeerde gebruik van de keuze tussen lief en lievequote:
Jaquote:
Jij lekt nogal eens! Zal je regelmatig luchtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef Qwea het volgende:
Het briljante was, dat ik wilde posten op die reactie : Dus je bent gewoon een autist.![]()
![]()
Ik moet ff een doekje halen voor de spetters
Dat maakt het Elieserigquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ondanks het verkeerde gebruik van de keuze tussen lief en lieve
Ja, net zoals stom Amerikaquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga in september weer richting Japan. Denk ik. Mijn vrouw en ik zijn nog in onderhandeling met beide werkgevers. Als je iets zieligs wil zien zijn het de dierenwinkels daar, daar hebben ze ook hondjes in kleine hokjes
Typen terwijl je denkt, in plaats van denken voor je typt. Dat moet wel misgaanquote:
Wilde hij niet gewoon het handje van dat kindje eten? Per ongeluk verkeerd gehaptquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar, nou komt het... hij houdt niet van kinderen he? Hij heeft het dus uit de hand van een kindje gepikt
Dat lekken van gisteren is geheel aan jou te dankenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij lekt nogal eens! Zal je regelmatig luchten
Dat houdt het leven spannendquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typen terwijl je denkt, in plaats van denken voor je typt. Dat moet wel misgaan
Nou, de meeste dingen die Elies zegt neem ik best serieus. Maar ja, misschien ben ik een iets minder autistische betweterquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wilde hij niet gewoon het handje van dat kindje eten? Per ongeluk verkeerd gehapt
Dat kan wel wezen, maar dat neemt niet weg dat je regelmatig moet luchten, want anders krijg je schimmelquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Qwea het volgende:
Dat lekken van gisteren is geheel aan jou te danken
echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou veel plezier hier nog dames, ik ga die zielige hondjes door de regen laten lopen, zelfs die oude krakkemikkige opa
Oe, wil je weten hoe jij overkomtquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Nou, de meeste dingen die Elies zegt neem ik best serieus. Maar ja, misschien ben ik een iets minder autistische betweter
Daar begin ik nu spontaan aan te twijfelenquote:
Nee, je twijfelt niet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Daar begin ik nu spontaan aan te twijfelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ga zó op mijn bek hier vandaagquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ga gewoon even iedereen bij langsIk ben ook wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee, dat is een slang uit de potquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Uit een toilet in een woning in Leiden is donderdag een slang gekropen. Het gaat vermoedelijk om een python, meldt de politie.
Gealarmeerde agenten zagen de slang rond 07.00 uur op de trap van de woning aan het Plantsoen liggen. Het dier is een tot anderhalve meter lang, ongeveer twee jaar oud en zag er volgens de politie gezond uit.
Het is niet duidelijk waar de slang vandaan komt. Mogelijk is het dier ontsnapt of buiten losgelaten. Het beest is overgedragen aan de dierenambulance en gaat uiteindelijk naar een opvang in Haarlem.
Dat is een nachtmerrie die tot leven komt
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga zó op mijn bek hier vandaagHet is herfst, nog geen winter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik wil jou wel eens horen als je op de pot zit en je vagina wat kopjes krijgt.quote:
[..]
Ik ga zó op mijn bek hier vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets om over na te denken.
[..]
Ik ga zó op mijn bek hier vandaagCuriosity kills the cat. Give it to me babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens horen als je op de pot zit en je vagina wat kopjes krijgt.
"Hihi, dat kietelt"quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gadverdamme! Ik ben er niet nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ieksquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Uit een toilet in een woning in Leiden is donderdag een slang gekropen. Het gaat vermoedelijk om een python, meldt de politie.
Gealarmeerde agenten zagen de slang rond 07.00 uur op de trap van de woning aan het Plantsoen liggen. Het dier is een tot anderhalve meter lang, ongeveer twee jaar oud en zag er volgens de politie gezond uit.
Het is niet duidelijk waar de slang vandaan komt. Mogelijk is het dier ontsnapt of buiten losgelaten. Het beest is overgedragen aan de dierenambulance en gaat uiteindelijk naar een opvang in Haarlem.
Dat is een nachtmerrie die tot leven komt
Een spirituele en principiele zorger, die geen genoegen neemt met wat het lijkt te zijn!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Curiosity kills the cat. Give it to me baby
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:
Nee, je twijfelt niet!TnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Gekkerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef MissBliss het volgende:
Ieks![]()
Ik heb wel eens gelezen dat bepaalde spinnen graag in de wc zitten, onder de rand en dat veel mensen dus 'daar' gebeten wordenIk denk er vaak aan als ik op de wc zit
![]()
Jakkesquote:En wij hebben wel eens een slang in de tuin gehad, die was ontsnapt uit een terrarium van iemand in de straatMaar die was niet van de categorie python gelukkig
Dankquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een spirituele en principiele zorger, die geen genoegen neemt met wat het lijkt te zijn!
Ik gooi het er ook maar gewoon uit hoor; het eerste dat in me opkomtquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef nokwanda het volgende:
Dank
Zo'n compliment had ik niet verwacht
Ja, dat klopt geloof ik wel zo ongeveerquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Rewimo het volgende:
En Elies, jij bent een wijs, maf mens met een heel groot hart
Itsy bitsy spiderquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
GekkerdWelke spin gaat er nou in de rand onder de pot zitten om steeds een nat pak te halen
Ik zei het verkeerd, hij gaat onder de bril zitten.. Das een lekkere vochtige plek om te zitten kennelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GekkerdWelke spin gaat er nou in de rand onder de pot zitten om steeds een nat pak te halen
[..]
Jakkes
OMGquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:15 schreef nokwanda het volgende:
Lieve Mona,
Nokmanda is op de laatste dag van de vakantie door een teek in zijn pik gebeten. Hij vond hem pas toen ie goed vol zat. Ik kon het niet laten om grapjes te maken over leeggezogen worden en zo
Ben ik nu een slechte vrouw?
Nee....!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik zei het verkeerd, hij gaat onder de bril zitten.. Das een lekkere vochtige plek om te zitten kennelijk.
Owja, en natuurlijk: herken je het??quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef nokwanda het volgende:
Dank
Zo'n compliment had ik niet verwacht
Ik zou bijna zeggen 'plezier' met Nokmandaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
hitomi gefeliciteerd
nok succes met nokmanda
Jawel, van mijn beste kant. Maar ik ben redelijk zelfkritisch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, en natuurlijk: herken je het??
En sadistisch natuurlijk. Ik zei ook nog: als ie nou erg gaat zwellen of rare ribbels krijgt, meldt het dan evenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel, van mijn beste kant. Maar ik ben redelijk zelfkritisch.
Die had hem goed bij zijn pietje te pakken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:15 schreef nokwanda het volgende:
Lieve Mona,
Nokmanda is op de laatste dag van de vakantie door een teek in zijn pik gebeten. Hij vond hem pas toen ie goed vol zat. Ik kon het niet laten om grapjes te maken over leeggezogen worden en zo
Ben ik nu een slechte vrouw?
Ik had eerst staan 'een (zelf-)kritische, principiele zorger die geen genoegen neemt met wat het lijkt te zijn'quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Jawel, van mijn beste kant. Maar ik ben redelijk zelfkritisch.
jij bent echt goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had eerst staan 'een (zelf-)kritische, principiele zorger die geen genoegen neemt met wat het lijkt te zijn'
Echt, niet gelogen
En het is écht waar (op het graf van hen die me lief zijn; niet gelogen). Maar ik vond het een beetje teveel 'kritisch' zo samen met principieel en geen genoegen met...quote:
En jullie kennen haar niet eens in het echt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is écht waar (op het graf van hen die me lief zijn; niet gelogen). Maar ik vond het een beetje teveel 'kritisch' zo samen met principieel en geen genoegen met...
Jij wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef DanseMacabre het volgende:
En jullie kennen haar niet eens in het echt.![]()
Kun je nagaan.
Aanrader; het is weer boeiendquote:Teruglezen.
Neeheeeeee, ga er les in gevenquote:
Je bent jaloersquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord Elies en dr mensenkennis, ik ga maar weer ff
Ze woont praktisch bij me in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij wel?
En, en, en...???
[..]
Aanrader; het is weer boeiend
Ik ga iets veel leukers doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef nokwanda het volgende:
Neeheeeeee, ga er les in geven
Wat moet je op school leren als je het al kunt?
Ik zit al sinds mijn zevende of zo niet meer rustig op 't toilet, ik vloog toentertijd van het toilet af omdat er een spin uit de pot kwamquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd, hij gaat onder de bril zitten.. Das een lekkere vochtige plek om te zitten kennelijk.
Serieusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze woont praktisch bij me in.![]()
Nu even niet, ik ben aan het onderduiken ergens.
Ik ga trouwens wat fleece speeltjes maken voor Greys en Maes, wil je ook? of vind Oscar die niet leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Huuuu.![]()
Ik heb vroeger een boek gelezen over een wc-monster die kindertjes at.
Zie edit.quote:
Jawel, kan ie lekker mee rondsjouwen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ga trouwens wat fleece speeltjes maken voor Greys en Maes, wil je ook? of vind Oscar die niet leuk.
Zijn die niet zo in stukken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ga trouwens wat fleece speeltjes maken voor Greys en Maes, wil je ook? of vind Oscar die niet leuk.
Okee..zijn wel andere hoor, leukere.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jawel, kan ie lekker mee rondsjouwen.
En anders vindt Carel het wel leuk.
En dan reageert ze gewoon niet hè. Daar kan ik toch zó giftig van wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oscar vindt het ook niet leuk buiten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hondjes vonden het niet zo leuk buitenJules is een aansteller in de regen
HA! Zie je! Het is dus echt waar!!1!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit al sinds mijn zevende of zo niet meer rustig op 't toilet, ik vloog toentertijd van het toilet af omdat er een spin uit de pot kwamOma heeft hem gepakt gelukkig, maar ik zit nog steeds niet graag op het toilet
Ik noem jou vanaf nu DMequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Willen jullie allemaal stoppen de afkorting DM te gebruiken als het niet over mij gaat.
Het is zo verwarrend.
Ik denk dat Oscar hem verjaagd heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar vindt het ook niet leuk buiten.
Jip wel, die was vannacht de tuin ingeglipt.
Hij is in een keer veranderd in een rasechte buitenkat.
Eerder andersom.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat Oscar hem verjaagd heeft
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan reageert ze gewoon niet hè. Daar kan ik toch zó giftig van worden![]()
![]()
Telefoon op mijn werk:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier echt heel erg komkommertijd. Of zo druk dat je niet weet of je uit je mond of uit je kont praat, of geen zak te doen. Nou.... nu al een paar dagen geen zak te doen.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik zal Danny direct een bericht sturen. Want dat kan inderdaad nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Willen jullie allemaal stoppen de afkorting DM te gebruiken als het niet over mij gaat.
Het is zo verwarrend.
Wa's dat voor een rare uitdrukkingquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef nokwanda het volgende:
Telefoon op mijn werk:D
Het is hier echt heel erg komkommertijd. Of zo druk dat je niet weet of je uit je mond of uit je kont praat, of geen zak te doen. Nou.... nu al een paar dagen geen zak te doen.
Ik denk dat ze het hier alsnog zo kapot hebben, die beesten hier hebben alles zo kapotquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze er ook met zn 2en aan trekken, is heel stevig. Wil je ook?
Ik had dat eigenlijk niet moeten vertellen hèquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HA! Zie je! Het is dus echt waar!!1!![]()
quote:
Ik had best zonder die info gekundquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het hier alsnog zo kapot hebben, die beesten hier hebben alles zo kapotdus dat zou zonde zijn. Thanks though.
[..]
Ik had dat eigenlijk niet moeten vertellen hè
Ooohh, ik haat zulke keukentjes zo hardquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |