quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
ik zie het voor me
Qwea die met een potje sperma de Sushitent binnenwandelt en zegt hier Tombo kadootje !!!
Told ya tombo!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Ow, DAT nummer! Inderdaad Q. Da's dezelfde.
Saai wijf ben jequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in Londen dus ik neem niet op
En ik post mn tieten niet, zou ik nooit doen
Mn tieten zijn privequote:
quote:
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?quote:
APK denkt niks over mijn tieten denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je nog weer langs cracked kettle gaat : Left hand brew - Milk stout![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?quote:
Daar kwam ik pas achter na de stout, dat guinness niet te zuipen isquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?quote:
Zo ongeveer!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?
Bel hem maar, ik kan toch niet weten wat hij denkt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?
Hara is een meisje?quote:
Zat er bij jou een jurk achter die link?quote:
I lolled like a motherfuckerquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zat er bij jou een jurk achter die link?
Zit je naast je nicht op de bankquote:
quote:
Trusten,omaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Die oude wijven worden ook met de minuut zuurder hè, geez!quote:
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.quote:
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douchequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.
Nou dan ga ik ook maar naar bed en kijk morgen wel of er kittens zijn welterustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeienquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douche
Ik moet naar de kapper want mijn pony hangt op mijn neus ongeveer
Dodelijk irritantquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeien
You heb me bijna doodgemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Pokkehontas het volgende:
Hmmm, Latin FM is een stuk harder dan dat Youtube filmpje.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
Voor Elies. Met de zweefteefpatient uit Greys Anatomy, mama Peabody en many, many others.
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Pokkehontas het volgende:
Solly(voor het bijna doodmaken dus)
Nou, dat dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Natuurlijk is dat niet vreemd. Vreemder zou zijn als je als een idioot naar elkaar zou gaan zitten schreeuwen. IRL.
Je hebt gelijk, ik stop ermee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aan
Peukje erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat dus!
Uhhh... koffie? Kuchhe-kuchhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |